Al voorbij gekomen.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:30 schreef TJV het volgende:
Leuke analyse over Blind:
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum1/3740.php
Er zitten wel aardige punten in die zeker waar zijn, maar het meeste is te overdreven en is gewoon naast de waarheid kijken.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Al voorbij gekomen.
Slechte analyse.
De Boer gaat het liefst spelen met Koppers-Vertonghen-Alderweireld-Anita. Probleem is alleen dat Enoh misschien niet mee kan doen en dan denk ik niet dat hij met Aissati daar durft te spelen. Ik weet niet of Janssen kan spelen, maar anders misschien Van Rhijn RB en Anita op het middenveld.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:30 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik zou het wel doen. Maar wat gaat De Boer doen? Ik ben érg benieuwd.
Valencia tegen Koppers op LB gaat echt een drama worden natuurlijk. Misschien toch maar Vertonghen LB en dan idd Van Rhijn erin. Is er al bekend wanneer VDW weer kan spelen?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:32 schreef BobW het volgende:
[..]
De Boer gaat het liefst spelen met Koppers-Vertonghen-Alderweireld-Anita. Probleem is alleen dat Enoh misschien niet mee kan doen en dan denk ik niet dat hij met Aissati daar durft te spelen. Ik weet niet of Janssen kan spelen, maar anders misschien Van Rhijn RB en Anita op het middenveld.
Ik vind het wel een aardige analyse. Zoals iemand al eerder zei gaat de anti-Blind hype veel te ver.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:33 schreef TJV het volgende:
Ik dacht even de algemene gedachte over blind wat positiever te krijgen, maar helaas. Jullie hebben al genoeg(teveel) van hem gezien.
Oeh, dan wordt het wel lastig, maar idd De Boer zal het zo wel doen.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:32 schreef BobW het volgende:
[..]
De Boer gaat het liefst spelen met Koppers-Vertonghen-Alderweireld-Anita. Probleem is alleen dat Enoh misschien niet mee kan doen en dan denk ik niet dat hij met Aissati daar durft te spelen. Ik weet niet of Janssen kan spelen, maar anders misschien Van Rhijn RB en Anita op het middenveld.
VDW geen idee.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:34 schreef Syntix het volgende:
[..]
Valencia tegen Koppers op LB gaat echt een drama worden natuurlijk. Misschien toch maar Vertonghen LB en dan idd Van Rhijn erin. Is er al bekend wanneer VDW weer kan spelen?
Van Rhijn RB dan en Anita terug naar LB is ook nog een optie. Of Ligeon op RB om af en toe de achterlijn te halen.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:35 schreef BobW het volgende:
[..]
VDW geen idee.
Maar je gaat niet je centrale duo veranderen waarmee je al jaren speelt en Vertonghen LB zetten waar hij ook jaren niet heeft gespeeld bij Ajax. Anders is het centrum juist weer zwak.
Doe je een sport opleiding? trainer opleiding?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:35 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Oeh, dan wordt het wel lastig, maar idd De Boer zal het zo wel doen.
Enoh kunnen we zo goed als zeker doorstrepen. Zelfs twijfelachtig voor komend weekend.
Aissati op CVM tegen Manchester United, wat een droom zou dat zijn maar gaat idd niet gebeuren.
De Boer heeft daar idd het lef niet voor.
Met Van Rhijn, die het goed doet laatste tijd, zal dat wel meevallen.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:35 schreef BobW het volgende:
[..]
VDW geen idee.
Maar je gaat niet je centrale duo veranderen waarmee je al jaren speelt en Vertonghen LB zetten waar hij ook jaren niet heeft gespeeld bij Ajax. Anders is het centrum juist weer zwak.
Heb ik wel gedaan ja.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doe je een sport opleiding? trainer opleiding?
Een nachtmerrie voor jullie zul je bedoelen. Die schrielkip op CVM en Ajax wordt door de as van het veld volledig kapotgebeukt.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:35 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Oeh, dan wordt het wel lastig, maar idd De Boer zal het zo wel doen.
Enoh kunnen we zo goed als zeker doorstrepen. Zelfs twijfelachtig voor komend weekend.
Aissati op CVM tegen Manchester United, wat een droom zou dat zijn maar gaat idd niet gebeuren.
De Boer heeft daar idd het lef niet voor.
Niet al te lang en niveau was gemiddeld. Uiteindelijk gestopt. Maar ja, ik ben er zélf wel veel mee bezig.quote:
Eerder bij de bal zijn, hoe zie je het kapotbeuken dan voor je?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een nachtmerrie voor jullie zul je bedoelen. Die schrielkip op CVM en Ajax wordt door de as van het veld volledig kapotgebeukt.
Okequote:Op zondag 12 februari 2012 15:40 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Niet al te lang en niveau was gemiddeld. Uiteindelijk gestopt. Maar ja, ik ben er zélf wel veel mee bezig.
Zéér interessant vind ik het allemaal.
Okee.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:42 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Dat is al jaren geleden, hier in België. In Nederland zou ik het zo niet weten. Mijn excuses.
Dit slaat nergens op. Zo'n typische loze kreet waar je geen tactiek op kunt baseren natuurlijk.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:41 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Eerder bij de bal zijn, hoe zie je het kapotbeuken dan voor je?
Niets nieuws tochquote:Op zondag 12 februari 2012 15:44 schreef Afhaalchinees het volgende:
Is er een begrafenis bij psv ofzo?
Wat een grafsfeer
De krachtsverhoudingen zullen kleiner worden bij een opstelling met de betere spelers op voor hun redelijk goede plekken.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Okee.
Vind het maar raar dat je Vertonghen daar wil weg halen, en je met Aissati wil spelen.
Een Eredivisie wedstrijdje zou ik wel snappen, maar tegen Manchester ...
Wel eens van gogme gehoord. Zomaar nieuwsgierig hoor.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op. Zo'n typische loze kreet waar je geen tactiek op kunt baseren natuurlijk.
Ga jij maar uit van balbezit.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:47 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
De krachtsverhoudingen zullen kleiner worden bij een opstelling met de betere spelers op voor hun redelijk goede plekken.
Vertonghen kan prima op linksback uit de voeten. Daarnaast wordt het centrum niet enorm verzwakt met zijn afwezigheid. Vertonghen kan centraal ook prima uit de voeten, maar linksback bijna net zo goed.
Zowel linksback als het centrale duo zal mijns ziens qua kwaliteit niet omlaag gaan.
Anita op linksback zetten geeft als probleem dat de opbouw niet goed zal verlopen en de bal vanuit de linksbackpositie steeds terug moet.
Daarnaast ga ik uit van balbezit. Aissati zal vast een aantal keer omver geblazen worden, maar in balbezit kan hij veel meer doen dan bv. Enoh. Maar ja, Enoh is er dus al vrijwel zeker niet bij.
Het proberen waard vind ik. Want hoe graag ik Anita op CVM wil, De Boer gaat dat niet doen. Aissati keurig alternatief.
Ja ik ken die term. Hoezo?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:48 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Wel eens van gogme gehoord. Zomaar nieuwsgierig hoor.
Is pogen om balbezit te krijgen en te houden voor een tijdje niet beter als achterover leunen. In het laatste geval is er toch meer kans om weggeblazen te worden?quote:
Ik kijk echt totaal anders naar voetbal dan jij. Hopenlijk lijkt de Boer meer op mij dan op jou, daar ben ik blij mee.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:49 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Is pogen om balbezit te krijgen en te houden voor een tijdje niet beter als achterover leunen. In het laatste geval is er toch meer kans om weggeblazen te worden?
Die 2 minuten balbezit dat het goed gaat met die tactiek van jou en de overige 88 dat het achter Man Utd. aanrennen is bedoel je?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:49 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Is pogen om balbezit te krijgen en te houden voor een tijdje niet beter als achterover leunen. In het laatste geval is er toch meer kans om weggeblazen te worden?
Dat weet ik wel, maar ik zei dat meer omdat ik vind dat ( hoe kansloos je ook lijkt ) altijd van balbezit dient uit te gaan. Dus Aissati is veel aan de bal op CVM. Dan kan er meer gecreeërd worden dan met Enoh daar.quote:
Jij zou ook een jaar leerproces nodig hebben om je eigen fouten in te zien en daarvan te leren? Onzin, jij zou wél leren van je fouten. Iedereen doet en wil dat toch, lijkt mij hoor.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik kijk echt totaal anders naar voetbal dan jij. Hopenlijk lijkt de Boer meer op mij dan op jou, daar ben ik blij mee.
Tsja, vooruitdenkende voetballers als Aissati proberen nog wel eens wat ( voorwaarts ) en dan kan er wat gebeuren.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:51 schreef HenkieVdV het volgende:
Thuis heb je best wel veel kans op 60% balbezit maar dat is tot 25 meter van hun doel op eigen helft.
Durf tonen moet Ajax, het veld klein houden en proberen als team te spelen/combineren. Angst tonen tegen Manchester United heeft geen zin. Nederlaag zal achteraf alleen maar groter zijn.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die 2 minuten balbezit dat het goed gaat met die tactiek van jou en de overige 88 dat het achter Man Utd. aanrennen is bedoel je?
Ik zou eerder nog Vertonghen een linie doorschuiven en CVM zetten. Hopen dat Boilesen kan spelen en Anita op RB posteren.
Hoeft niet allemaal fout te zijn. Jij denkt dat je het spelletje helemaal kent, en dat de Boer alles zo moet doen als jij denkt, doet hij dat niet, dan is hij fout.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:52 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Jij zou ook een jaar leerproces nodig hebben om je eigen fouten in te zien en daarvan te leren? Onzin, jij zou wél leren van je fouten. Iedereen doet en wil dat toch, lijkt mij hoor.
Idd. Ga er niet vanuit dat hij speelt, alhoewel een invalbeurt wellicht nog zou kunnen. Ik wil dat Boilesen niet wéér snel geblesseerd raakt. Dat is wel het laatste wat we kunnen gebruiken.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:52 schreef HenkieVdV het volgende:
Als Boilesen zou kunnen spelen zou het natuurlijk wel beter zijn, maar die heeft maanden geen wedstrijd op een beetje niveau gespeeld..
Je mag vinden wat je wilt, geen probleem mee. Ik blijf het alleen hoogstmerkwaardig vinden dat De Boer zo ontzettend lang nodig heeft om zijn fouten te erkennen en er van te leren.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoeft niet allemaal fout te zijn. Jij denkt dat je het spelletje helemaal kent, en dat de Boer alles zo moet doen als jij denkt, doet hij dat niet, dan is hij fout.
Prima. Ik geef ook mijn mening.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:55 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Je mag vinden wat je wilt, geen probleem mee. Ik blijf het alleen hoogstmerkwaardig vinden dat De Boer zo ontzettend lang nodig heeft om zijn fouten te erkennen en er van te leren.
Bij Ajax moet je natuurlijk wel progressie boeken. Nogmaals, jij leert toch ook van je fouten?
Ik geef gewoon mijn mening en blijf dat doen. Vrees niet.
Iig zou ik absoluut open staan voor versterking op bepaalde gebieden en zeker leren van je fouten. We kunnen wel flauw gaan doen, maar jij ziet ook dat het érg traag gaat met De Boer.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Prima. Ik geef ook mijn mening.
Misschien dat je toch maar weer moet studeren, en wie weet; misschien word je wel de toekomstige Ajax-trainer. Mag je laten zien wat je kan
Aissati heeft in ieder geval laten zien dat je tegen middelmatige NL tegenstanders niet echt met een puur defensieve CM hoeft te spelen zoals Enoh en dat met een voetballende speler en meer kansen komen. Dat was wel goed om te zien.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:53 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Tsja, vooruitdenkende voetballers als Aissati proberen nog wel eens wat ( voorwaarts ) en dan kan er wat gebeuren.
Hoe kan er wat gebeuren als niemand vooruit denkt en daarnaar handelt?
Ik overdrijf soms misschien, maar ik verlies liever schoon met momenten waar er VOETBAL te zien is dan met een dikke 0-5 waar er NIETS van VOETBAL te zien zal zijn.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:57 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Aissati heeft in ieder geval laten zien dat je tegen middelmatige NL tegenstanders niet echt met een puur defensieve CM hoeft te spelen zoals Enoh en dat met een voetballende speler en meer kansen komen. Dat was wel goed om te zien.
Helaas is Man U iets anders.Maar ben het met je eens.
Ryan Giggs of Paul Scholes tegen Aissati kan best interessant worden denk ikquote:Op zondag 12 februari 2012 15:59 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik overdrijf soms misschien, maar ik verlies liever schoon met momenten waar er VOETBAL te zien is dan met een dikke 0-5 waar er NIETS van VOETBAL te zien zal zijn.
Natuurlijk, Manchester United is héél wat anders dan Nac.
Wellicht risico, maar ik blijf er bij dat ik Aissati donderdag op CVM wil zien spelen tegen Manchester United.
Klopt.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:00 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ryan Giggs of Paul Scholes tegen Aissati kan best interessant worden denk ik
Valt wel mee. Man U. vindt de EL niet zo belangrijk en neemt genoegen met een 1-0 of een 2-1.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:00 schreef Stiggie het volgende:
Ik kijk echt op tegen Man U.... al hadden we een volwaardige selectie had ik er zeker naar uit gekeken. Ajax speelde best goede wedstrijden in de CL.. Dit wordt erg pijnlijk ben ik bang
Vandaar dat ze ook met de sterkste opstelling spelen donderdag.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Valt wel mee. Man U. vindt de EL niet zo belangrijk en neemt genoegen met een 1-0 of een 2-1.
Voor 30 mil ja.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Als Eriksen goed speelt tegen Man U. dan kunnen we een contractverlenging vergeten, en zal hij in de winterstop weg zijn
Als ik die opstelling even mag...quote:Op zondag 12 februari 2012 18:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vandaar dat ze ook met de sterkste opstelling spelen donderdag.
quote:Op zondag 12 februari 2012 18:13 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Als ik die opstelling even mag...
Dat zegt ie dan.quote:Ferguson gaat op Eriksen letten en stelt tegen Ajax sterkste elf op
Tsja, De Boer wil hem maar geen basisplaats op het middenveld geven. Waarom? Joost mag het weten.quote:
De winterstop is al voorbij. Het zal dan in de zomer worden. Van mij mag Ajax cashen. Ik sta tot nu toe echt niet op de banken voor Eriksen. Als Ferguson vanavond bijvoorbeeld weer Guidetti heeft gezien zal hij eerder hem naar ManU halen. Hij heeft dan een speler, nog jonger dan Eriksen, die een elftal op sleeptouw neemt. Ik ben bang dat Eriksen stil staat in zijn ontwikkeling.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Als Eriksen goed speelt tegen Man U. dan kunnen we een contractverlenging vergeten, en zal hij in de winterstop weg zijn
Eriksen oogt nog erg kwetsbaar/schichtig, neemt de boel niet op sleeptouw en is dus geen dragende speler. Denk wel dat hij een hele grote kan worden als hij een tijd in een goed draaiend team mag spelen. Met het huidige spel zie ik hem niet voor meer dan 10 miljoen weggaan.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:09 schreef RoadrunnerX het volgende:
[..]
Hij heeft dan een speler, nog jonger dan Eriksen, die een elftal op sleeptouw neemt. Ik ben bang dat Eriksen stil staat in zijn ontwikkeling.
Voor dat bedrag moet Ajax er een strikje omheen doen en meteen overdragen. Jammer, ik vind het verder een heel aardige jongen die zelf heel goed zijn tekortkomingen ziet. Hijzelf heeft er ook niet om gevraagd dat ze in hem potentieel een hele grote zien.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:15 schreef danos het volgende:
[..]
Eriksen oogt nog erg kwetsbaar/schichtig, neemt de boel niet op sleeptouw en is dus geen dragende speler. Denk wel dat hij een hele grote kan worden als hij een tijd in een goed draaiend team mag spelen. Met het huidige spel zie ik hem niet voor meer dan 10 miljoen weggaan.
Winterstopquote:Op zondag 12 februari 2012 19:09 schreef RoadrunnerX het volgende:
[..]
De winterstop is al voorbij. Het zal dan in de zomer worden. Van mij mag Ajax cashen. Ik sta tot nu toe echt niet op de banken voor Eriksen. Als Ferguson vanavond bijvoorbeeld weer Guidetti heeft gezien zal hij eerder hem naar ManU halen. Hij heeft dan een speler, nog jonger dan Eriksen, die een elftal op sleeptouw neemt. Ik ben bang dat Eriksen stil staat in zijn ontwikkeling.
Ik heb een zwak voor United, dat moge duidelijk zijn, maar Ajax is toch mijn club. Ajax Amsterdamquote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 18:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vandaar dat ze ook met de sterkste opstelling spelen donderdag.
Nu ben ik overtuigd.quote:
Stelletje luie honden. Vind je het gek dat Nederlandse clubs slecht presteren ze spelen veelte veel wedstrijden in 1 week.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:44 schreef msnk het volgende:
Triest wel dat Manchester United tussen de EL-wedstrijden geen wedstrijd hoeft te spelen
kquote:Op zondag 12 februari 2012 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stelletje luie honden. Vind je het gek dat Nederlandse clubs slecht presteren ze spelen veelte veel wedstrijden in 1 week.
Alsof een budget van 2 miljard niet goed genoeg is voor die clubs daar, doen ze ook nog 's aan competitievervalsingquote:Op zondag 12 februari 2012 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stelletje luie honden. Vind je het gek dat Nederlandse clubs slecht presteren ze spelen veelte veel wedstrijden in 1 week.
Hier stelt men kamervragen mien jong.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:49 schreef Smoofie het volgende:
Ajax zou ook zoals United kunnen worden, een miljardair die de club van de beurs haalt en vervolgens zorgt voor een schuld van 800 miljoen.
quote:Op zondag 12 februari 2012 19:48 schreef msnk het volgende:
[..]
Alsof een budget van 2 miljard niet goed genoeg is voor die clubs daar, doen ze ook nog 's aan competitievervalsingLekker dan. Engeland
Snap niet dat Ajax niet zoekt naar partners om van de beurs te komen.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Hier stelt men kamervragen mien jong.
De bestuurders willen helemaal niet van de beurs af. Of wilde niet in ieder geval, weet niet wat ze nu gaan doen.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Snap niet dat Ajax zoekt naar partners om van de beurs te komen.
Zou je denken?????????????quote:Op zondag 12 februari 2012 22:31 schreef davihaa het volgende:
Om eerlijk te zijn hebben we geen enkele schijn van kans.
Jij kijkt dan wel heel erg weinig voetbal zeg.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:31 schreef davihaa het volgende:
ik heb zelden een team zo slecht zien spelen zoals NAC zaterdag.
Het was de slechtste wedstrijd die ik dit seizoen heb gezien. Man man man, wat een treurigheid.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:30 schreef msnk het volgende:
[..]
Jij kijkt dan wel heel erg weinig voetbal zeg.
Ajax tegen Utreggggg nu al vergeten? Of heb je die niet gezien?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het was de slechtste wedstrijd die ik dit seizoen heb gezien. Man man man, wat een treurigheid.
'quote:Op zondag 12 februari 2012 23:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Ajax tegen Utreggggg nu al vergeten? Of heb je die niet gezien?
Jij bent echt een voetbalkenner man, wat een inzichtquote:Op zondag 12 februari 2012 22:31 schreef davihaa het volgende:
Wie zal jij dan in de punt van de aanval zetten tegen Manchester United?quote:Op maandag 13 februari 2012 09:15 schreef TheVulture het volgende:
Hopelijk heeft De Boer eindelijk het licht gezien en zet hij Siem nooit meer in de spits.
Bestaat niet. Je hebt altijd kans. De bal is rond.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:31 schreef davihaa het volgende:
Bulykin.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:40 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Wie zal jij dan in de punt van de aanval zetten tegen Manchester United?
quote:Op maandag 13 februari 2012 10:40 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Wie zal jij dan in de punt van de aanval zetten tegen Manchester United?
Ja ok, daar zit wat in. Maar tegen Manchester United wordt het dan al snel lange ballen op Bulykin.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |