abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107893763
quote:
Al voorbij gekomen.

Slechte analyse.
★★★
pi_107893781
quote:
7s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:31 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Al voorbij gekomen.

Slechte analyse.
Er zitten wel aardige punten in die zeker waar zijn, maar het meeste is te overdreven en is gewoon naast de waarheid kijken.
pi_107893805
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:30 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Ik zou het wel doen. Maar wat gaat De Boer doen? Ik ben érg benieuwd.
De Boer gaat het liefst spelen met Koppers-Vertonghen-Alderweireld-Anita. Probleem is alleen dat Enoh misschien niet mee kan doen en dan denk ik niet dat hij met Aissati daar durft te spelen. Ik weet niet of Janssen kan spelen, maar anders misschien Van Rhijn RB en Anita op het middenveld.
pi_107893829
Ik dacht even de algemene gedachte over blind wat positiever te krijgen, maar helaas. Jullie hebben al genoeg(teveel) van hem gezien. :D
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_107893866
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:32 schreef BobW het volgende:

[..]

De Boer gaat het liefst spelen met Koppers-Vertonghen-Alderweireld-Anita. Probleem is alleen dat Enoh misschien niet mee kan doen en dan denk ik niet dat hij met Aissati daar durft te spelen. Ik weet niet of Janssen kan spelen, maar anders misschien Van Rhijn RB en Anita op het middenveld.
Valencia tegen Koppers op LB gaat echt een drama worden natuurlijk. Misschien toch maar Vertonghen LB en dan idd Van Rhijn erin. Is er al bekend wanneer VDW weer kan spelen?
pi_107893878
quote:
10s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:33 schreef TJV het volgende:
Ik dacht even de algemene gedachte over blind wat positiever te krijgen, maar helaas. Jullie hebben al genoeg(teveel) van hem gezien. :D
Ik vind het wel een aardige analyse. Zoals iemand al eerder zei gaat de anti-Blind hype veel te ver.
pi_107893916
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:32 schreef BobW het volgende:

[..]

Oeh, dan wordt het wel lastig, maar idd De Boer zal het zo wel doen.
Enoh kunnen we zo goed als zeker doorstrepen. Zelfs twijfelachtig voor komend weekend.
Aissati op CVM tegen Manchester United, wat een droom zou dat zijn maar gaat idd niet gebeuren.
De Boer heeft daar idd het lef niet voor.
pi_107893920
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:34 schreef Syntix het volgende:

[..]

Valencia tegen Koppers op LB gaat echt een drama worden natuurlijk. Misschien toch maar Vertonghen LB en dan idd Van Rhijn erin. Is er al bekend wanneer VDW weer kan spelen?
VDW geen idee.

Maar je gaat niet je centrale duo veranderen waarmee je al jaren speelt en Vertonghen LB zetten waar hij ook jaren niet heeft gespeeld bij Ajax. Anders is het centrum juist weer zwak.
pi_107894004
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:35 schreef BobW het volgende:

[..]

VDW geen idee.

Maar je gaat niet je centrale duo veranderen waarmee je al jaren speelt en Vertonghen LB zetten waar hij ook jaren niet heeft gespeeld bij Ajax. Anders is het centrum juist weer zwak.
Van Rhijn RB dan en Anita terug naar LB is ook nog een optie. Of Ligeon op RB om af en toe de achterlijn te halen.
pi_107894032
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:35 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Enoh kunnen we zo goed als zeker doorstrepen. Zelfs twijfelachtig voor komend weekend.
Aissati op CVM tegen Manchester United, wat een droom zou dat zijn maar gaat idd niet gebeuren.
Doe je een sport opleiding? trainer opleiding?
★★★
pi_107894035
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:35 schreef BobW het volgende:

[..]

VDW geen idee.

Met Van Rhijn, die het goed doet laatste tijd, zal dat wel meevallen.
pi_107894053
quote:
7s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:38 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Doe je een sport opleiding? trainer opleiding?
Heb ik wel gedaan ja.
pi_107894065
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:39 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Heb ik wel gedaan ja.
Niveau? hoelang? waar? :P
★★★
pi_107894089
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:35 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Een nachtmerrie voor jullie zul je bedoelen. Die schrielkip op CVM en Ajax wordt door de as van het veld volledig kapotgebeukt. _O-
pi_107894108
quote:
7s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:39 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Niveau? hoelang? waar? :P
Niet al te lang en niveau was gemiddeld. Uiteindelijk gestopt. Maar ja, ik ben er zélf wel veel mee bezig.
Zéér interessant vind ik het allemaal.
pi_107894123
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:40 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Een nachtmerrie voor jullie zul je bedoelen. Die schrielkip op CVM en Ajax wordt door de as van het veld volledig kapotgebeukt. _O-
Eerder bij de bal zijn, hoe zie je het kapotbeuken dan voor je?
pi_107894141
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:40 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Niet al te lang en niveau was gemiddeld. Uiteindelijk gestopt. Maar ja, ik ben er zélf wel veel mee bezig.
Zéér interessant vind ik het allemaal.
Oke :{

Mag ik weten welke school?
★★★
pi_107894172
quote:
7s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:41 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Oke :{

Mag ik weten welke school?
Dat is al jaren geleden, hier in België. In Nederland zou ik het zo niet weten. Mijn excuses.
pi_107894225
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:42 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Dat is al jaren geleden, hier in België. In Nederland zou ik het zo niet weten. Mijn excuses.
Okee.

Vind het maar raar dat je Vertonghen daar wil weg halen, en je met Aissati wil spelen.
Een Eredivisie wedstrijdje zou ik wel snappen, maar tegen Manchester ...
★★★
pi_107894232
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:41 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Eerder bij de bal zijn, hoe zie je het kapotbeuken dan voor je?
Dit slaat nergens op. Zo'n typische loze kreet waar je geen tactiek op kunt baseren natuurlijk.
pi_107894271
Is er een begrafenis bij psv ofzo?

Wat een grafsfeer
  zondag 12 februari 2012 @ 15:45:29 #122
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_107894289
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:44 schreef Afhaalchinees het volgende:
Is er een begrafenis bij psv ofzo?

Wat een grafsfeer
Niets nieuws toch _O-
AFC AJAX
pi_107894324
Dit is wel heel erg hoor :D
pi_107894338
Godverdomme wat had ik Boerrigter graag tegen Man U gezien. :{
pi_107894384
quote:
7s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:43 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Okee.

Vind het maar raar dat je Vertonghen daar wil weg halen, en je met Aissati wil spelen.
Een Eredivisie wedstrijdje zou ik wel snappen, maar tegen Manchester ...
De krachtsverhoudingen zullen kleiner worden bij een opstelling met de betere spelers op voor hun redelijk goede plekken.
Vertonghen kan prima op linksback uit de voeten. Daarnaast wordt het centrum niet enorm verzwakt met zijn afwezigheid. Vertonghen kan centraal ook prima uit de voeten, maar linksback bijna net zo goed.
Zowel linksback als het centrale duo zal mijns ziens qua kwaliteit niet omlaag gaan.
Anita op linksback zetten geeft als probleem dat de opbouw niet goed zal verlopen en de bal vanuit de linksbackpositie steeds terug moet.
Daarnaast ga ik uit van balbezit. Aissati zal vast een aantal keer omver geblazen worden, maar in balbezit kan hij veel meer doen dan bv. Enoh. Maar ja, Enoh is er dus al vrijwel zeker niet bij.
Het proberen waard vind ik. Want hoe graag ik Anita op CVM wil, De Boer gaat dat niet doen. Aissati keurig alternatief.
pi_107894405
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:44 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dit slaat nergens op. Zo'n typische loze kreet waar je geen tactiek op kunt baseren natuurlijk.
Wel eens van gogme gehoord. Zomaar nieuwsgierig hoor.
pi_107894430
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:47 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

De krachtsverhoudingen zullen kleiner worden bij een opstelling met de betere spelers op voor hun redelijk goede plekken.
Vertonghen kan prima op linksback uit de voeten. Daarnaast wordt het centrum niet enorm verzwakt met zijn afwezigheid. Vertonghen kan centraal ook prima uit de voeten, maar linksback bijna net zo goed.
Zowel linksback als het centrale duo zal mijns ziens qua kwaliteit niet omlaag gaan.
Anita op linksback zetten geeft als probleem dat de opbouw niet goed zal verlopen en de bal vanuit de linksbackpositie steeds terug moet.
Daarnaast ga ik uit van balbezit. Aissati zal vast een aantal keer omver geblazen worden, maar in balbezit kan hij veel meer doen dan bv. Enoh. Maar ja, Enoh is er dus al vrijwel zeker niet bij.
Het proberen waard vind ik. Want hoe graag ik Anita op CVM wil, De Boer gaat dat niet doen. Aissati keurig alternatief.
Ga jij maar uit van balbezit. ^O^
★★★
pi_107894439
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:48 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Wel eens van gogme gehoord. Zomaar nieuwsgierig hoor.
Ja ik ken die term. Hoezo?
pi_107894464
quote:
7s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:48 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Ga jij maar uit van balbezit. ^O^
Is pogen om balbezit te krijgen en te houden voor een tijdje niet beter als achterover leunen. In het laatste geval is er toch meer kans om weggeblazen te worden?
pi_107894509
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:49 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Is pogen om balbezit te krijgen en te houden voor een tijdje niet beter als achterover leunen. In het laatste geval is er toch meer kans om weggeblazen te worden?
Ik kijk echt totaal anders naar voetbal dan jij. Hopenlijk lijkt de Boer meer op mij dan op jou, daar ben ik blij mee.
★★★
pi_107894512
Thuis heb je best wel veel kans op 60% balbezit maar dat is tot 25 meter van hun doel op eigen helft. :P
pi_107894514
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:49 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Die 2 minuten balbezit dat het goed gaat met die tactiek van jou en de overige 88 dat het achter Man Utd. aanrennen is bedoel je? :')

Ik zou eerder nog Vertonghen een linie doorschuiven en CVM zetten. Hopen dat Boilesen kan spelen en Anita op RB posteren.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2012 15:51:43 ]
pi_107894523
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:49 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ja ik ken die term. Hoezo?
Dat weet ik wel, maar ik zei dat meer omdat ik vind dat ( hoe kansloos je ook lijkt ) altijd van balbezit dient uit te gaan. Dus Aissati is veel aan de bal op CVM. Dan kan er meer gecreeërd worden dan met Enoh daar.
Enoh zal zeker veel ballen afpakken, maar in balbezit zal het jammerlijk worden. Nu is er de kans op iets beter veldspel, dan moeten we dat toch proberen?
pi_107894559
quote:
7s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:50 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Ik kijk echt totaal anders naar voetbal dan jij. Hopenlijk lijkt de Boer meer op mij dan op jou, daar ben ik blij mee.
Jij zou ook een jaar leerproces nodig hebben om je eigen fouten in te zien en daarvan te leren? Onzin, jij zou wél leren van je fouten. Iedereen doet en wil dat toch, lijkt mij hoor.
pi_107894585
Als Boilesen zou kunnen spelen zou het natuurlijk wel beter zijn, maar die heeft maanden geen wedstrijd op een beetje niveau gespeeld.. :{
pi_107894594
quote:
10s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:51 schreef HenkieVdV het volgende:
Thuis heb je best wel veel kans op 60% balbezit maar dat is tot 25 meter van hun doel op eigen helft. :P
Tsja, vooruitdenkende voetballers als Aissati proberen nog wel eens wat ( voorwaarts ) en dan kan er wat gebeuren.
Hoe kan er wat gebeuren als niemand vooruit denkt en daarnaar handelt?
pi_107894634
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:51 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Die 2 minuten balbezit dat het goed gaat met die tactiek van jou en de overige 88 dat het achter Man Utd. aanrennen is bedoel je? :')

Ik zou eerder nog Vertonghen een linie doorschuiven en CVM zetten. Hopen dat Boilesen kan spelen en Anita op RB posteren.
Durf tonen moet Ajax, het veld klein houden en proberen als team te spelen/combineren. Angst tonen tegen Manchester United heeft geen zin. Nederlaag zal achteraf alleen maar groter zijn.
pi_107894660
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:52 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Jij zou ook een jaar leerproces nodig hebben om je eigen fouten in te zien en daarvan te leren? Onzin, jij zou wél leren van je fouten. Iedereen doet en wil dat toch, lijkt mij hoor.
Hoeft niet allemaal fout te zijn. Jij denkt dat je het spelletje helemaal kent, en dat de Boer alles zo moet doen als jij denkt, doet hij dat niet, dan is hij fout.
★★★
pi_107894662
quote:
8s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:52 schreef HenkieVdV het volgende:
Als Boilesen zou kunnen spelen zou het natuurlijk wel beter zijn, maar die heeft maanden geen wedstrijd op een beetje niveau gespeeld.. :{
Idd. Ga er niet vanuit dat hij speelt, alhoewel een invalbeurt wellicht nog zou kunnen. Ik wil dat Boilesen niet wéér snel geblesseerd raakt. Dat is wel het laatste wat we kunnen gebruiken.
pi_107894698
quote:
7s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:54 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Hoeft niet allemaal fout te zijn. Jij denkt dat je het spelletje helemaal kent, en dat de Boer alles zo moet doen als jij denkt, doet hij dat niet, dan is hij fout.
Je mag vinden wat je wilt, geen probleem mee. Ik blijf het alleen hoogstmerkwaardig vinden dat De Boer zo ontzettend lang nodig heeft om zijn fouten te erkennen en er van te leren.
Bij Ajax moet je natuurlijk wel progressie boeken. Nogmaals, jij leert toch ook van je fouten?
Ik geef gewoon mijn mening en blijf dat doen. Vrees niet.
pi_107894748
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:55 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Je mag vinden wat je wilt, geen probleem mee. Ik blijf het alleen hoogstmerkwaardig vinden dat De Boer zo ontzettend lang nodig heeft om zijn fouten te erkennen en er van te leren.
Bij Ajax moet je natuurlijk wel progressie boeken. Nogmaals, jij leert toch ook van je fouten?
Ik geef gewoon mijn mening en blijf dat doen. Vrees niet.
Prima. Ik geef ook mijn mening. :)

Misschien dat je toch maar weer moet studeren, en wie weet; misschien word je wel de toekomstige Ajax-trainer. Mag je laten zien wat je kan ;)
★★★
pi_107894778
quote:
7s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:56 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Prima. Ik geef ook mijn mening. :)

Misschien dat je toch maar weer moet studeren, en wie weet; misschien word je wel de toekomstige Ajax-trainer. Mag je laten zien wat je kan ;)
Iig zou ik absoluut open staan voor versterking op bepaalde gebieden en zeker leren van je fouten. We kunnen wel flauw gaan doen, maar jij ziet ook dat het érg traag gaat met De Boer.
pi_107894780
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:53 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Tsja, vooruitdenkende voetballers als Aissati proberen nog wel eens wat ( voorwaarts ) en dan kan er wat gebeuren.
Hoe kan er wat gebeuren als niemand vooruit denkt en daarnaar handelt?
Aissati heeft in ieder geval laten zien dat je tegen middelmatige NL tegenstanders niet echt met een puur defensieve CM hoeft te spelen zoals Enoh en dat met een voetballende speler en meer kansen komen. Dat was wel goed om te zien.
Helaas is Man U iets anders. :P Maar ben het met je eens.
pi_107894849
quote:
14s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:57 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Aissati heeft in ieder geval laten zien dat je tegen middelmatige NL tegenstanders niet echt met een puur defensieve CM hoeft te spelen zoals Enoh en dat met een voetballende speler en meer kansen komen. Dat was wel goed om te zien.
Helaas is Man U iets anders. :P Maar ben het met je eens.
Ik overdrijf soms misschien, maar ik verlies liever schoon met momenten waar er VOETBAL te zien is dan met een dikke 0-5 waar er NIETS van VOETBAL te zien zal zijn.
Natuurlijk, Manchester United is héél wat anders dan Nac.
Wellicht risico, maar ik blijf er bij dat ik Aissati donderdag op CVM wil zien spelen tegen Manchester United.
pi_107894863
Ik kijk echt op tegen Man U.... al hadden we een volwaardige selectie had ik er zeker naar uit gekeken. Ajax speelde best goede wedstrijden in de CL.. Dit wordt erg pijnlijk ben ik bang
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  zondag 12 februari 2012 @ 16:00:55 #146
347534 vincerusso
Vork in je reet en gaan !!
pi_107894878
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:59 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Ik overdrijf soms misschien, maar ik verlies liever schoon met momenten waar er VOETBAL te zien is dan met een dikke 0-5 waar er NIETS van VOETBAL te zien zal zijn.
Natuurlijk, Manchester United is héél wat anders dan Nac.
Wellicht risico, maar ik blijf er bij dat ik Aissati donderdag op CVM wil zien spelen tegen Manchester United.
Ryan Giggs of Paul Scholes tegen Aissati kan best interessant worden denk ik
pi_107895240
Interessant in welke zin? :')
pi_107895441
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 16:10 schreef Stiggie het volgende:
Aantal panna's.
★★★
  zondag 12 februari 2012 @ 16:19:00 #149
347534 vincerusso
Vork in je reet en gaan !!
pi_107895519
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 16:10 schreef Stiggie het volgende:
kijken hoe die dwerg gedold word door opa,s
pi_107896628
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 16:00 schreef vincerusso het volgende:

[..]

Ryan Giggs of Paul Scholes tegen Aissati kan best interessant worden denk ik
Klopt.
  zondag 12 februari 2012 @ 17:51:16 #151
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_107898909
Waarom staat Lodeiro niet in de basis :'(
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 12 februari 2012 @ 17:59:36 #152
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_107899165
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 16:00 schreef Stiggie het volgende:
Ik kijk echt op tegen Man U.... al hadden we een volwaardige selectie had ik er zeker naar uit gekeken. Ajax speelde best goede wedstrijden in de CL.. Dit wordt erg pijnlijk ben ik bang
Valt wel mee. Man U. vindt de EL niet zo belangrijk en neemt genoegen met een 1-0 of een 2-1. ^O^
Look behind you! It's your ass!
pi_107899364
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Valt wel mee. Man U. vindt de EL niet zo belangrijk en neemt genoegen met een 1-0 of een 2-1. ^O^
Vandaar dat ze ook met de sterkste opstelling spelen donderdag.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_107899506
Als Eriksen goed speelt tegen Man U. dan kunnen we een contractverlenging vergeten, en zal hij in de winterstop weg zijn :{
★★★
  zondag 12 februari 2012 @ 18:12:23 #155
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_107899561
quote:
7s.gif Op zondag 12 februari 2012 18:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Als Eriksen goed speelt tegen Man U. dan kunnen we een contractverlenging vergeten, en zal hij in de winterstop weg zijn :{
Voor 30 mil ja.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_107899577
quote:
7s.gif Op zondag 12 februari 2012 18:12 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Voor 30 mil ja.
Klopt, maar anders was het 50 miljoen geweest :{
★★★
  zondag 12 februari 2012 @ 18:13:16 #157
302138 HuffTheTalbot
pi_107899590
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 18:05 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Als ik die opstelling even mag... :Y
  zondag 12 februari 2012 @ 18:28:56 #158
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_107900102
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 18:13 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Als ik die opstelling even mag... :Y
quote:
Ferguson gaat op Eriksen letten en stelt tegen Ajax sterkste elf op

Dat zegt ie dan.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_107900167
quote:
7s.gif Op zondag 12 februari 2012 17:51 schreef Smoofie het volgende:
Waarom staat Lodeiro niet in de basis :'(
Tsja, De Boer wil hem maar geen basisplaats op het middenveld geven. Waarom? Joost mag het weten.
Merkwaardig is het wel.
pi_107901422
Enoh geblesseerd :D doe vooral rustig aan met herstellen knul :Y
Even a broken clock is right twice a day.
pi_107901428
quote:
7s.gif Op zondag 12 februari 2012 18:10 schreef ajacied4lf het volgende:
De winterstop is al voorbij. Het zal dan in de zomer worden. Van mij mag Ajax cashen. Ik sta tot nu toe echt niet op de banken voor Eriksen. Als Ferguson vanavond bijvoorbeeld weer Guidetti heeft gezien zal hij eerder hem naar ManU halen. Hij heeft dan een speler, nog jonger dan Eriksen, die een elftal op sleeptouw neemt. Ik ben bang dat Eriksen stil staat in zijn ontwikkeling.
pi_107901674
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:09 schreef RoadrunnerX het volgende:

[..]

Hij heeft dan een speler, nog jonger dan Eriksen, die een elftal op sleeptouw neemt. Ik ben bang dat Eriksen stil staat in zijn ontwikkeling.
Eriksen oogt nog erg kwetsbaar/schichtig, neemt de boel niet op sleeptouw en is dus geen dragende speler. Denk wel dat hij een hele grote kan worden als hij een tijd in een goed draaiend team mag spelen. Met het huidige spel zie ik hem niet voor meer dan 10 miljoen weggaan.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_107901889
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:15 schreef danos het volgende:

[..]

Eriksen oogt nog erg kwetsbaar/schichtig, neemt de boel niet op sleeptouw en is dus geen dragende speler. Denk wel dat hij een hele grote kan worden als hij een tijd in een goed draaiend team mag spelen. Met het huidige spel zie ik hem niet voor meer dan 10 miljoen weggaan.
Voor dat bedrag moet Ajax er een strikje omheen doen en meteen overdragen. Jammer, ik vind het verder een heel aardige jongen die zelf heel goed zijn tekortkomingen ziet. Hijzelf heeft er ook niet om gevraagd dat ze in hem potentieel een hele grote zien.
pi_107901906
pi_107901910
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:09 schreef RoadrunnerX het volgende:

[..]

De winterstop is al voorbij. Het zal dan in de zomer worden. Van mij mag Ajax cashen. Ik sta tot nu toe echt niet op de banken voor Eriksen. Als Ferguson vanavond bijvoorbeeld weer Guidetti heeft gezien zal hij eerder hem naar ManU halen. Hij heeft dan een speler, nog jonger dan Eriksen, die een elftal op sleeptouw neemt. Ik ben bang dat Eriksen stil staat in zijn ontwikkeling.
Winterstop :D Bedoel in de zomer natuurlijk ^O^
★★★
  zondag 12 februari 2012 @ 19:24:05 #166
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_107901992
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_107902084
Het respect naar elkaar toe van de supporters, erg mooi :)
★★★
  zondag 12 februari 2012 @ 19:27:12 #168
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_107902087
Zie wel veel United fans klagen over hoe hun club is verpest door al het geld :P. United is wel van de beurs gehaald door de glazers :p.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 12 februari 2012 @ 19:28:49 #169
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_107902135
Smoof voor wie ben jij donderdag?...
AFC AJAX
  zondag 12 februari 2012 @ 19:29:33 #170
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_107902157
quote:
10s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:28 schreef msnk het volgende:
Smoof voor wie ben jij donderdag?...
Ik heb een zwak voor United, dat moge duidelijk zijn, maar Ajax is toch mijn club. Ajax Amsterdam _O_

Ajax O+ O+
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 12 februari 2012 @ 19:32:33 #171
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_107902270
Beter voor jou vriend.
AFC AJAX
  zondag 12 februari 2012 @ 19:33:47 #172
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_107902311
quote:
10s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:32 schreef msnk het volgende:
Beter voor jou vriend.
Wat dacht jij dan :{.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 12 februari 2012 @ 19:36:04 #173
302138 HuffTheTalbot
pi_107902414
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 18:05 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

quote:
16s.gif Op zondag 12 februari 2012 18:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

[..]

Dat zegt ie dan.
Nu ben ik overtuigd. :Y

Wie er ook op het veld staan, bij een voorsprong vinden ze het wel best. 1-0, 2-1. Ze moeten drie dagen later weer. :Y

Maar als je wilt horen dat er een slachting plaats zal vinden... ;)

6-0! :X
  zondag 12 februari 2012 @ 19:44:58 #174
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_107902724
Triest wel dat Manchester United tussen de EL-wedstrijden geen wedstrijd hoeft te spelen }:|
AFC AJAX
pi_107902763
quote:
9s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:44 schreef msnk het volgende:
Triest wel dat Manchester United tussen de EL-wedstrijden geen wedstrijd hoeft te spelen }:|
Stelletje luie honden. Vind je het gek dat Nederlandse clubs slecht presteren ze spelen veelte veel wedstrijden in 1 week.
  zondag 12 februari 2012 @ 19:48:06 #176
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_107902833
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Stelletje luie honden. Vind je het gek dat Nederlandse clubs slecht presteren ze spelen veelte veel wedstrijden in 1 week.
k
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 12 februari 2012 @ 19:48:57 #177
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_107902861
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Alsof een budget van 2 miljard niet goed genoeg is voor die clubs daar, doen ze ook nog 's aan competitievervalsing :N Lekker dan. Engeland :r
AFC AJAX
  zondag 12 februari 2012 @ 19:49:41 #178
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_107902886
Ajax zou ook zoals United kunnen worden, een miljardair die de club van de beurs haalt en vervolgens zorgt voor een schuld van 800 miljoen :D.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 12 februari 2012 @ 19:50:07 #179
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_107902899
quote:
7s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:49 schreef Smoofie het volgende:
Ajax zou ook zoals United kunnen worden, een miljardair die de club van de beurs haalt en vervolgens zorgt voor een schuld van 800 miljoen :D.
Hier stelt men kamervragen mien jong.
AFC AJAX
pi_107902911
quote:
9s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:48 schreef msnk het volgende:

[..]

Alsof een budget van 2 miljard niet goed genoeg is voor die clubs daar, doen ze ook nog 's aan competitievervalsing :N Lekker dan. Engeland :r
:r Naja ondanks alles moet er een overwinning toch wel inzitten. Man United gun ik nog wel een jubileum maar dan wel Giggs zijn 900ste officiele wedstrijd voor Man United.
  zondag 12 februari 2012 @ 19:51:36 #181
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_107902948
quote:
10s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:50 schreef msnk het volgende:

[..]

Hier stelt men kamervragen mien jong.
Snap niet dat Ajax niet zoekt naar partners om van de beurs te komen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 12 februari 2012 @ 19:51:55 #182
189963 nubreektmijnklomp
pi_107902965
quote:
Ik moest lachen om de Boer op t eind :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zondag 12 februari 2012 @ 19:52:22 #183
189963 nubreektmijnklomp
pi_107902989
quote:
7s.gif Op zondag 12 februari 2012 19:51 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Snap niet dat Ajax zoekt naar partners om van de beurs te komen.
De bestuurders willen helemaal niet van de beurs af. Of wilde niet in ieder geval, weet niet wat ze nu gaan doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door nubreektmijnklomp op 12-02-2012 20:11:14 ]
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_107912631
Heb gisteren Man Utd - Liverpool gekeken. Liverpool was niet geheel kansloos maar wel voor het grootste deel van de wedstrijd machteloos. Manchester is eindelijk weer in vorm en met name Giggs, Scholes hebben daar een belangrijk aandeel aan. Ook Rooney is weer van topklasse. Daar is iedereen van ons hopeloos geblesseerd en uit vorm. We hebben gewonnen maar ik heb zelden een team zo slecht zien spelen zoals NAC zaterdag.

Om eerlijk te zijn hebben we geen enkele schijn van kans.
pi_107915232
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 22:31 schreef davihaa het volgende:

Zou je denken?????????????
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
  zondag 12 februari 2012 @ 23:30:34 #186
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_107916117
quote:
ik heb zelden een team zo slecht zien spelen zoals NAC zaterdag.
Jij kijkt dan wel heel erg weinig voetbal zeg.
AFC AJAX
  zondag 12 februari 2012 @ 23:32:24 #187
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107916225
quote:
10s.gif Op zondag 12 februari 2012 23:30 schreef msnk het volgende:

[..]

Jij kijkt dan wel heel erg weinig voetbal zeg.
Het was de slechtste wedstrijd die ik dit seizoen heb gezien. Man man man, wat een treurigheid.
2000 light years from home
  zondag 12 februari 2012 @ 23:33:33 #188
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_107916270
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 23:32 schreef Merkie het volgende:

[..]

Het was de slechtste wedstrijd die ik dit seizoen heb gezien. Man man man, wat een treurigheid.
Ajax tegen Utreggggg nu al vergeten? Of heb je die niet gezien?
AFC AJAX
pi_107918306
quote:
10s.gif Op zondag 12 februari 2012 23:33 schreef msnk het volgende:

[..]

Ajax tegen Utreggggg nu al vergeten? Of heb je die niet gezien?
'
Misschien had hij het over de prestatie van NAC?
pi_107919566
quote:

Jij bent echt een voetbalkenner man, wat een inzicht _O_
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_107920629
Cruijff: Het is nog niet voorbij

Johan Cruijff reageert in zijn exclusieve column voor De Telegraaf/Telesport op het opstappen van de raad van commissarissen en de aanstelling van de opvolgers.

"Als ik het goed heb begrepen, denken deze commissarissen zelf de nieuwe rvc aan te kunnen stellen. Terwijl de rechter net heeft voorkomen, dat ze via het goochelen met de agendapunten over hun graf heen gaan regeren. Nu proberen ze alsnog hun opvolgers te benoemen. Terwijl vooral duidelijk is geworden, dat ze totaal geen gevoel met een voetbalclub hebben", zegt Cruijff in zijn column. "Dat heeft niets met intelligentie of zo te maken, maar alles met wat je binnen een bepaalde omgeving aanvoelt. Ze missen dat, toch willen ze de poppetjes neer gaan zetten. Waar ben je dan in vredesnaam mee bezig? Daarom reageer ik nog steeds nuchter op de situatie. Het lijkt voorbij, maar dat is het nog niet."

_O_
★★★
pi_107920747
JC _O_
pi_107920827
_O_
pi_107921122
Hopelijk heeft De Boer eindelijk het licht gezien en zet hij Siem nooit meer in de spits.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_107922752
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 09:15 schreef TheVulture het volgende:
Hopelijk heeft De Boer eindelijk het licht gezien en zet hij Siem nooit meer in de spits.
Wie zal jij dan in de punt van de aanval zetten tegen Manchester United?
pi_107922890
quote:

Bestaat niet. Je hebt altijd kans. De bal is rond.
pi_107922926
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:40 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Bulykin.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_107922937
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:40 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

_O_ Bulykin _O_
pi_107922957
Ik weet zeker dat als Bulykin in de basis stond sinds de blessure van Siggy dat we een stuk hoger zouden staan :Y
pi_107923006
quote:
14s.gif Op maandag 13 februari 2012 10:48 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Bulykin.
Ja ok, daar zit wat in. Maar tegen Manchester United wordt het dan al snel lange ballen op Bulykin.
Daarbij gaat De Boer het waarschijnlijk ook niet doen:

Frank de Boer liet vanmorgen in het Algemeen Dagblad doorschemeren tegen manchester United waarschijnlijk niet met Dmitry Bulykin te zullen starten. " Als we donderdag veel op onze helft voetballen en onze spits vaak al rond de middenlijn moet spelen, dan is het minder voor de hand liggend om met Bulykin te komen. Bovendien weet je: bij United houden ze achterin van Bulykin."
Ajax Netwerk
"Tonny Bruins Slot heeft Manchester United voor ons tot in de detail geanalyseerd. Op basis van zijn bevindingen gaan we beslissen wat te doen."

Maar idd, ik had ook met Bulykin begonnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')