Al voorbij gekomen.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:30 schreef TJV het volgende:
Leuke analyse over Blind:
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum1/3740.php
Er zitten wel aardige punten in die zeker waar zijn, maar het meeste is te overdreven en is gewoon naast de waarheid kijken.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Al voorbij gekomen.
Slechte analyse.
De Boer gaat het liefst spelen met Koppers-Vertonghen-Alderweireld-Anita. Probleem is alleen dat Enoh misschien niet mee kan doen en dan denk ik niet dat hij met Aissati daar durft te spelen. Ik weet niet of Janssen kan spelen, maar anders misschien Van Rhijn RB en Anita op het middenveld.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:30 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik zou het wel doen. Maar wat gaat De Boer doen? Ik ben érg benieuwd.
Valencia tegen Koppers op LB gaat echt een drama worden natuurlijk. Misschien toch maar Vertonghen LB en dan idd Van Rhijn erin. Is er al bekend wanneer VDW weer kan spelen?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:32 schreef BobW het volgende:
[..]
De Boer gaat het liefst spelen met Koppers-Vertonghen-Alderweireld-Anita. Probleem is alleen dat Enoh misschien niet mee kan doen en dan denk ik niet dat hij met Aissati daar durft te spelen. Ik weet niet of Janssen kan spelen, maar anders misschien Van Rhijn RB en Anita op het middenveld.
Ik vind het wel een aardige analyse. Zoals iemand al eerder zei gaat de anti-Blind hype veel te ver.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:33 schreef TJV het volgende:
Ik dacht even de algemene gedachte over blind wat positiever te krijgen, maar helaas. Jullie hebben al genoeg(teveel) van hem gezien.
Oeh, dan wordt het wel lastig, maar idd De Boer zal het zo wel doen.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:32 schreef BobW het volgende:
[..]
De Boer gaat het liefst spelen met Koppers-Vertonghen-Alderweireld-Anita. Probleem is alleen dat Enoh misschien niet mee kan doen en dan denk ik niet dat hij met Aissati daar durft te spelen. Ik weet niet of Janssen kan spelen, maar anders misschien Van Rhijn RB en Anita op het middenveld.
VDW geen idee.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:34 schreef Syntix het volgende:
[..]
Valencia tegen Koppers op LB gaat echt een drama worden natuurlijk. Misschien toch maar Vertonghen LB en dan idd Van Rhijn erin. Is er al bekend wanneer VDW weer kan spelen?
Van Rhijn RB dan en Anita terug naar LB is ook nog een optie. Of Ligeon op RB om af en toe de achterlijn te halen.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:35 schreef BobW het volgende:
[..]
VDW geen idee.
Maar je gaat niet je centrale duo veranderen waarmee je al jaren speelt en Vertonghen LB zetten waar hij ook jaren niet heeft gespeeld bij Ajax. Anders is het centrum juist weer zwak.
Doe je een sport opleiding? trainer opleiding?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:35 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Oeh, dan wordt het wel lastig, maar idd De Boer zal het zo wel doen.
Enoh kunnen we zo goed als zeker doorstrepen. Zelfs twijfelachtig voor komend weekend.
Aissati op CVM tegen Manchester United, wat een droom zou dat zijn maar gaat idd niet gebeuren.
De Boer heeft daar idd het lef niet voor.
Met Van Rhijn, die het goed doet laatste tijd, zal dat wel meevallen.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:35 schreef BobW het volgende:
[..]
VDW geen idee.
Maar je gaat niet je centrale duo veranderen waarmee je al jaren speelt en Vertonghen LB zetten waar hij ook jaren niet heeft gespeeld bij Ajax. Anders is het centrum juist weer zwak.
Heb ik wel gedaan ja.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Doe je een sport opleiding? trainer opleiding?
Een nachtmerrie voor jullie zul je bedoelen. Die schrielkip op CVM en Ajax wordt door de as van het veld volledig kapotgebeukt.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:35 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Oeh, dan wordt het wel lastig, maar idd De Boer zal het zo wel doen.
Enoh kunnen we zo goed als zeker doorstrepen. Zelfs twijfelachtig voor komend weekend.
Aissati op CVM tegen Manchester United, wat een droom zou dat zijn maar gaat idd niet gebeuren.
De Boer heeft daar idd het lef niet voor.
Niet al te lang en niveau was gemiddeld. Uiteindelijk gestopt. Maar ja, ik ben er zélf wel veel mee bezig.quote:
Eerder bij de bal zijn, hoe zie je het kapotbeuken dan voor je?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een nachtmerrie voor jullie zul je bedoelen. Die schrielkip op CVM en Ajax wordt door de as van het veld volledig kapotgebeukt.
Okequote:Op zondag 12 februari 2012 15:40 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Niet al te lang en niveau was gemiddeld. Uiteindelijk gestopt. Maar ja, ik ben er zélf wel veel mee bezig.
Zéér interessant vind ik het allemaal.
Okee.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:42 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Dat is al jaren geleden, hier in België. In Nederland zou ik het zo niet weten. Mijn excuses.
Dit slaat nergens op. Zo'n typische loze kreet waar je geen tactiek op kunt baseren natuurlijk.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:41 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Eerder bij de bal zijn, hoe zie je het kapotbeuken dan voor je?
Niets nieuws tochquote:Op zondag 12 februari 2012 15:44 schreef Afhaalchinees het volgende:
Is er een begrafenis bij psv ofzo?
Wat een grafsfeer
De krachtsverhoudingen zullen kleiner worden bij een opstelling met de betere spelers op voor hun redelijk goede plekken.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Okee.
Vind het maar raar dat je Vertonghen daar wil weg halen, en je met Aissati wil spelen.
Een Eredivisie wedstrijdje zou ik wel snappen, maar tegen Manchester ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |