hij zei ooit eens in een interview dat hij amper alcohol dronkquote:Op zondag 12 februari 2012 14:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij zei: Met Janssen worden ze kampioen.
Maar ook hij twijfelde of hij z'n niveau zou halen. Maarja, wel logisch met zo'n rokende / drinkende vetlap.
Dat zagen we toen Twente kampioen werd.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:16 schreef vincerusso het volgende:
[..]
hij zei ooit eens in een interview dat hij amper alcohol dronk
quote:El Hamdaoui: "Als Ajax normaal had gedaan was ik nu weg"
In een openhartig interview met schrijver en tv-maker Salaheddine vertelt Mounir El Hamdaoui over zijn situatie bij Ajax. De komst van trainer Frank de Boer was voor de Marokkaan het begin van de ellende in Amsterdam.
"De eerste dag dat De Boer er was, was het klaar", zo vertelt El Hamdaoui. Hij begon tijdens de eerste wedstrijd van De Boer, tegen AC Milan, op de bank. "Het ergste is nog dat ik er helemaal niets van af wist. Hij heeft wel de pers ingelicht, maar niet met mij gesproken."
Volgens El Hamdauoi wilde de coach van Ajax na afloop ook geen uitleg geven over zijn keuze. "Waarom moet ik jou dat zeggen, zei hij. Die twee, drie goals die jij hebt gemaakt interesseren me niet. Toen wist ik al dat het een gesloten boek was."
Het leek er afgelopen winter op dat de spits zou vertrekken bij Ajax. De club en de speler waren in verre onderhandelingen met het Italiaanse Fiorentina. Volgens El Hamdaoui ligt de schuld van de afgeketste transfer bij zijn club. "Ajax is degene die moeilijk doet en die voor een speler die ze naar het tweede sturen zoveel miljoenen vraagt. Als Ajax gewoon normaal had gedaan, zat ik nu in het buitenland."
quote:Ajax treft United op volle kracht, Fergie volgt Eriksen
Ajax ontvangt donderdag in de Europa League grootmacht Manchester United. De Amsterdammers kunnen zich opmaken voor een strijd met alle sterren van de Engelse recordkampioen, verklapt trainer Sir Alex Ferguson. De Schot is tevens blij de grote belofte Christian Eriksen eens met eigen ogen aan het werk te zien.
Hoewel Ferguson na de zeer verrassende uitschakeling in de Champions League nog vertelde de deelname aan de Europa League als een straf te zien, gaat hij zijn sterspelers geen rust gunnen. 'We willen dit toernooi zeker winnen', stelt de Schot in gesprek met Sky Sports. 'Ik pak het dus serieus aan. We gaan er vol voor. Het is immers nog steeds Europees voetbal op een hoog niveau.'
'Het mooie is dat we zaterdag geen wedstrijd hebben, dus ik kan met mijn sterkste elf spelen en ga dat ook doen', vervolgt Ferguson. Omdat er het komende weekend FA Cup op de rol staat in Engeland (Manchester is al uitgeschakeld) zijn de twee volgende wedstrijden voor United de ontmoetingen met Ajax. Op donderdag 23 februari is de return op Old Trafford.
De Schotse manager zal donderdag met speciale aandacht de verrichtingen van Christian Eriksen volgen. De spelmaker van Ajax wordt al jaren nauwlettend in de gaten gehouden door de Europese elite, waar United toe behoort. 'Er is veel belangstelling voor hem', weet Ferguson. 'Ik ben benieuwd hoe hij voetbalt; we gaan het zien.'
dit :quote:Op zondag 12 februari 2012 14:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat zou zo'n Rooney denken als hij Blind en Enoh ziet spelen?
Enoh is stuk toch?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
Als de Boer alle 4 de ajaxverdedigers op hem zet kunnen ze hem nog niet afstoppen.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
Gewoon Janssen.. even dik, drinken evenveel, en roken allebei.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:30 schreef eight het volgende:
[..]
Als de Boer alle 4 de ajaxverdedigers op hem zet kunnen ze hem nog niet afstoppen.
Alleen staat Rooney in de top 10 van snelste profvoetballers te wereld.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gewoon Janssen.. even dik, drinken evenveel, en roken allebei.
No problem.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:33 schreef eight het volgende:
[..]
Alleen staat Rooney in de top 10 van snelste profvoetballers te wereld.
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik vind blind zeker niet de beste die we hebben, maar die anti-blind hype slaat nergens op.
Hoor ik hier vrees voor een gigantische nederlaag?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:54 schreef J2T het volgende:
Hoe staat het met Enoh? Gaat hij United missen? En waar blijven Greg, Boilesen en Derk nou?
Ga ff ergens anders trollen. Ik stel gewoon een normale vraag.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoor ik hier vrees voor een gigantische nederlaag?
Je vreest niet voor een nederlaag?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:56 schreef J2T het volgende:
[..]
Ga ff ergens anders trollen. Ik stel gewoon een normale vraag.
Vrezen we niet voor, we weten dat we niet winnen.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je vreest niet voor een nederlaag?
Ohja?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Vrezen we niet voor, we weten dat we niet winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |