quote:
Zoveel waarheden in deze 2 postsquote:
Die gast heeft geen verstand van voetbalquote:Op zondag 12 februari 2012 13:19 schreef j0rdiiii het volgende:
Analyse Blind:
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum1/3740.php
Aha juist.....quote:Op zondag 12 februari 2012 13:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die gast heeft geen verstand van voetbal
Wel dan?quote:
Een wedstrijd tegen VVV Venlo aanhalen als voorbeeld waarom Blind goed zou zijn,kom op zeg. Dat is net als tegen de Fjes spelen als A junior, en dan zeggen "kijk eens hoe goed ze zijn tegen de F1, dat is toch kwaliteit!"quote:Op zondag 12 februari 2012 13:19 schreef j0rdiiii het volgende:
Analyse Blind:
Heb je het gelezen? Jij als Barcelona fapper zou dit geweldig moeten vinden.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wel dan?
Blind is gewoon een aanfluiting!
Ik heb het gelezen, en Blind bakt er nog steeds geen moer van. Net als zijn vriendje Ebecilio.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je het gelezen? Jij als Barcelona fapper zou dit geweldig moeten vinden.
Eh? Waar heb je het over?quote:Op zondag 12 februari 2012 13:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Een wedstrijd tegen VVV Venlo aanhalen als voorbeeld waarom Blind goed zou zijn,kom op zeg. Dat is net als tegen de Fjes spelen als A junior, en dan zeggen "kijk eens hoe goed ze zijn tegen de F1, dat is toch kwaliteit!"
Da was de eerste alinea, ik reageer terwijl ik leesquote:
Slechte analyse. In de wedstrijd tegen Utrecht heeft hij heel veel fouten gemaakt. Zoals altijd spelers uit zijn rug laten rennen etc.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:19 schreef j0rdiiii het volgende:
Analyse Blind:
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Da was de eerste alinea, ik reageer terwijl ik lees
quote:Blind is niet de snelste en fysiek (nog) niet de allersterkste. Hierdoor flopt hij als linksback, want in Nederland wil het wel eens gebeuren dat je tegen een buitenspeler staat. Iedereen herinnert zich de wedstrijd tegen VVV in Venlo nog.
Damn, respect wel voor de moeite die hij heeft genomenquote:Op zondag 12 februari 2012 13:19 schreef j0rdiiii het volgende:
Analyse Blind:
Daar houdt het dan ook wel mee op. Ik kan zelfs van Ebecilio wel een paar momenten pakken waar hij iets leuks doet. Blind maakt heel veel fouten elke wedstrijd, maar als hij die zou gaan analyseren was hij morgen nog niet klaar.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:37 schreef msnk het volgende:
[..]
Damn, respect wel voor de moeite die hij heeft genomen
Ik zie ook hele goede dingen van Blind. Aardige jongen.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Interessante analyse. Firefox. Jij probeert alleen maar het negatieve van Blind te zien en niet het goede.
We worden kampioen. Makkie.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:48 schreef kapiteintje het volgende:
Aan de TT te zien gelijk weer een grote bek na 1 magere overwinning?
komende week krijgen we NEC thuis. Dan Excelsior uit. Daarna Roda thuis. RKC thuis. ADO uit.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:48 schreef kapiteintje het volgende:
Daar komt het wel op neer ja...quote:Op zondag 12 februari 2012 13:48 schreef kapiteintje het volgende:
Bal is rond. 11 tegen 11. Etc.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
komende week krijgen we NEC thuis. Dan Excelsior uit. Daarna Roda thuis. RKC thuis. ADO uit.
15 punten moeten mogelijk zijn
Aha ja... hij is wel 1 van de weinige die probeert het voetbal te spelen zoals we dat graag zien met dit systeem.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zie ook hele goede dingen van Blind. Aardige jongen.
Maar voetballen kan hij niet.
15 punten MOETEN gewoon, als je nog voor CL wil meedoen. Andere opties heb je niet.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bal is rond. 11 tegen 11. Etc.
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:52 schreef vincerusso het volgende:
Wat ben ik blij dat die flikker Goedhart opdondert
Bij ons stroomt geleidelijk aan de ziekenboeg steeds sneller leeg.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bal is rond. 11 tegen 11. Etc.
Zie ik niet gebeuren. Enoh ook nog eens geblesseerd en dat is toch wel een sterkhouder en dirigent op het middenveld.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:52 schreef franklop het volgende:
[..]
15 punten MOETEN gewoon, als je nog voor CL wil meedoen. Andere opties heb je niet.
Ja, maar wat nou als je totaal niet kan verdedigen? dan kun je wel naar de pluspunten kijken, maar dan heb je er niks aan als je verdedigend tientallen fouten maakt.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aha ja... hij is wel 1 van de weinige die probeert het voetbal te spelen zoals we dat graag zien met dit systeem.
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zie ik niet gebeuren. Enoh ook nog eens geblesseerd en dat is toch wel een sterkhouder en dirigent op het middenveld.
Enoh sterkhouder?quote:Op zondag 12 februari 2012 13:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zie ik niet gebeuren. Enoh ook nog eens geblesseerd en dat is toch wel een sterkhouder en dirigent op het middenveld.
Hou op man, die gast is zo vreselijk slecht.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik vind blind zeker niet de beste die we hebben, maar die anti-blind hype slaat nergens op.
Aissati he, hoop dat de backs van der Wiel en Boilesen er snel weer bij zijn. Kan Anita er weer spelen. Al deed Aissati het ook aardig.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Enoh sterkhouder?
Gisteren heb ik eindelijk weer goed Ajax voetbal gezien.
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aissati he, hoop dat de backs van der Wiel en Boilesen er snel weer bij zijn. Kan Anita er weer spelen. Al deed Aissati het ook aardig.
Gisteren ging het bijna weer mis met die clown en blindquote:Op zondag 12 februari 2012 13:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik vind blind zeker niet de beste die we hebben, maar die anti-blind hype slaat nergens op.
Aissati deed het heel goed daar ja, stukken beter dan Enoh.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aissati he, hoop dat de backs van der Wiel en Boilesen er snel weer bij zijn. Kan Anita er weer spelen. Al deed Aissati het ook aardig.
Aissati brengt creativiteit van achteren uit.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
je had de zeeuw beter kunnen houden en Theo in de wasbak van Enschede gehoudenquote:Op zondag 12 februari 2012 13:59 schreef j0rdiiii het volgende:
Dan nog een goeie technische speler op linkshalf en je kan eindelijk weer eens goed combineren zoals we vorig seizoen met de Zeeuw en Eriksen bij vlagen al hebben gezien.
ik vond dikke eigenlijk best een logische aankoopquote:Op zondag 12 februari 2012 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je had de zeeuw beter kunnen houden en Theo in de wasbak van Enschede gehouden
Toen wel ja.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:03 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik vond dikke eigenlijk best een logische aankoop
Dat vond iedereen wel .. maar ook was iedereen bang dat hij z'n niveau niet meer zou halen.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:03 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik vond dikke eigenlijk best een logische aankoop
Volgens mij had Johan Derksen al zijn twijfels.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat vond iedereen wel .. maar ook was iedereen bang dat hij z'n niveau niet meer zou halen.
Hij zei: Met Janssen worden ze kampioen.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgens mij had Johan Derksen al zijn twijfels.
hij zei ooit eens in een interview dat hij amper alcohol dronkquote:Op zondag 12 februari 2012 14:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij zei: Met Janssen worden ze kampioen.
Maar ook hij twijfelde of hij z'n niveau zou halen. Maarja, wel logisch met zo'n rokende / drinkende vetlap.
Dat zagen we toen Twente kampioen werd.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:16 schreef vincerusso het volgende:
[..]
hij zei ooit eens in een interview dat hij amper alcohol dronk
quote:El Hamdaoui: "Als Ajax normaal had gedaan was ik nu weg"
In een openhartig interview met schrijver en tv-maker Salaheddine vertelt Mounir El Hamdaoui over zijn situatie bij Ajax. De komst van trainer Frank de Boer was voor de Marokkaan het begin van de ellende in Amsterdam.
"De eerste dag dat De Boer er was, was het klaar", zo vertelt El Hamdaoui. Hij begon tijdens de eerste wedstrijd van De Boer, tegen AC Milan, op de bank. "Het ergste is nog dat ik er helemaal niets van af wist. Hij heeft wel de pers ingelicht, maar niet met mij gesproken."
Volgens El Hamdauoi wilde de coach van Ajax na afloop ook geen uitleg geven over zijn keuze. "Waarom moet ik jou dat zeggen, zei hij. Die twee, drie goals die jij hebt gemaakt interesseren me niet. Toen wist ik al dat het een gesloten boek was."
Het leek er afgelopen winter op dat de spits zou vertrekken bij Ajax. De club en de speler waren in verre onderhandelingen met het Italiaanse Fiorentina. Volgens El Hamdaoui ligt de schuld van de afgeketste transfer bij zijn club. "Ajax is degene die moeilijk doet en die voor een speler die ze naar het tweede sturen zoveel miljoenen vraagt. Als Ajax gewoon normaal had gedaan, zat ik nu in het buitenland."
quote:Ajax treft United op volle kracht, Fergie volgt Eriksen
Ajax ontvangt donderdag in de Europa League grootmacht Manchester United. De Amsterdammers kunnen zich opmaken voor een strijd met alle sterren van de Engelse recordkampioen, verklapt trainer Sir Alex Ferguson. De Schot is tevens blij de grote belofte Christian Eriksen eens met eigen ogen aan het werk te zien.
Hoewel Ferguson na de zeer verrassende uitschakeling in de Champions League nog vertelde de deelname aan de Europa League als een straf te zien, gaat hij zijn sterspelers geen rust gunnen. 'We willen dit toernooi zeker winnen', stelt de Schot in gesprek met Sky Sports. 'Ik pak het dus serieus aan. We gaan er vol voor. Het is immers nog steeds Europees voetbal op een hoog niveau.'
'Het mooie is dat we zaterdag geen wedstrijd hebben, dus ik kan met mijn sterkste elf spelen en ga dat ook doen', vervolgt Ferguson. Omdat er het komende weekend FA Cup op de rol staat in Engeland (Manchester is al uitgeschakeld) zijn de twee volgende wedstrijden voor United de ontmoetingen met Ajax. Op donderdag 23 februari is de return op Old Trafford.
De Schotse manager zal donderdag met speciale aandacht de verrichtingen van Christian Eriksen volgen. De spelmaker van Ajax wordt al jaren nauwlettend in de gaten gehouden door de Europese elite, waar United toe behoort. 'Er is veel belangstelling voor hem', weet Ferguson. 'Ik ben benieuwd hoe hij voetbalt; we gaan het zien.'
dit :quote:Op zondag 12 februari 2012 14:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat zou zo'n Rooney denken als hij Blind en Enoh ziet spelen?
Enoh is stuk toch?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
Als de Boer alle 4 de ajaxverdedigers op hem zet kunnen ze hem nog niet afstoppen.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
Gewoon Janssen.. even dik, drinken evenveel, en roken allebei.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:30 schreef eight het volgende:
[..]
Als de Boer alle 4 de ajaxverdedigers op hem zet kunnen ze hem nog niet afstoppen.
Alleen staat Rooney in de top 10 van snelste profvoetballers te wereld.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gewoon Janssen.. even dik, drinken evenveel, en roken allebei.
No problem.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:33 schreef eight het volgende:
[..]
Alleen staat Rooney in de top 10 van snelste profvoetballers te wereld.
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hoor ik hier vrees voor een gigantische nederlaag?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:54 schreef J2T het volgende:
Hoe staat het met Enoh? Gaat hij United missen? En waar blijven Greg, Boilesen en Derk nou?
Ga ff ergens anders trollen. Ik stel gewoon een normale vraag.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoor ik hier vrees voor een gigantische nederlaag?
Je vreest niet voor een nederlaag?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:56 schreef J2T het volgende:
[..]
Ga ff ergens anders trollen. Ik stel gewoon een normale vraag.
Vrezen we niet voor, we weten dat we niet winnen.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je vreest niet voor een nederlaag?
Ohja?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Vrezen we niet voor, we weten dat we niet winnen.
Idd, alsof iedereen het met die user op AN eens moet zijn omdat hij een lang stuk schrijft.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen, en Blind bakt er nog steeds geen moer van. Net als zijn vriendje Ebecilio.
LOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!!!!!!!!!!!! En dat horende van een supporter van een club die 4 jaar lang landskampioenschap werd met het meest doodsaaie countervoetbal EVER.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:01 schreef Elusive het volgende:
mensen buiten de randstad zijn vaak nuchter van aard, dat geschreeuw om niks is bij ons nergens voor nodig
schreeuw, zing en blaat maar in het rond, ik snap ook wel dat het ter compensatie is van dat dood saaie voetbal wat jullie daar spelen.
O ze hebben ook eens twee spelers die kunnen scorenquote:hier in eindhoven zitten we gewoon lekker relax naar het magistrale voetbal te kijken en juichen we wanneer dat er om vraagt
ZOALS NU BIJ DIE 3-0![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2012 15:12 schreef Helpmefok het volgende:
Serieus die titelAjacieden ook weer eens de 3 punten gepakt. Desondanks moest die Torando gozert me gelijk geven dat Feijenoord na 3 wedstrijden boven Ajax zou staan vanaf de Winterstop én dat Ajax maar 4 punten pakte in de eerste 4 wedstrijden.
Ajax, get well soon. Die PSV'ers krijgen weer praatjes
Zie ook:
[..]
LOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!!!!!!!!!!!! En dat horende van een supporter van een club die 4 jaar lang landskampioenschap werd met het meest doodsaaie countervoetbal EVER.
Het is nou niet bepaald 'saai' voetbal in De Kuip hoor met smaakmakers als Clasie en Guidetti. Houd gewoon je mond als je niet weet waar je over lult.
[..]
O ze hebben ook eens twee spelers die kunnen scoren.
Iemand die de meest logische opstelling tegen Man Utd. denkt te hebben? (rekening houdende met alle geblesseerden)quote:
De bal is rond, dus zou ik zo niet zeggen. Kans is wel klein ja. Maar toch, je weet nooit hoe het loopt.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Vrezen we niet voor, we weten dat we niet winnen.
Eens.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:52 schreef vincerusso het volgende:
Wat ben ik blij dat die flikker Goedhart opdondert
Lastig. Koppers en Blind absoluut niet. Vertonghen misschien? Dan Alderweireld en Van Rhijn centraal.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:23 schreef Syntix het volgende:
Wie moet er trouwens LB staan tegen Man. United (Valencia staat rechsthalf wss)?
Vertonghen op LB?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:24 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Lastig. Koppers en Blind absoluut niet. Vertonghen misschien? Dan Alderweireld en Van Rhijn centraal.
Waarom geen Koppers? Ik vond hem tegen Utrecht en NAC wel aardig.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:24 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Lastig. Koppers en Blind absoluut niet. Vertonghen misschien? Dan Alderweireld en Van Rhijn centraal.
Vertonghen centraal weghalen?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:24 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Vindt hem echt niveau tekort komen. Maar dat is mijn mening.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:26 schreef BobW het volgende:
[..]
Waarom geen Koppers? Ik vond hem tegen Utrecht en NAC wel aardig.
Dat is toch echt het laatste wat je moet doen.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:27 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Bij het nationale elftal van België heeft hij er genoeg gespeeld. Wat is jouw optie dan?
Waarom niet volgens jou?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat is toch echt het laatste wat je moet doen.
Omdat je hem centraal nodig hebt. Leider in de verdediging, moet je centraal laten.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:28 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Waarom niet volgens jou?
Als ik dit zo hoor vrees ik dat het een heel beschamende avond voor de Ajacieden gaat worden.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:29 schreef BobW het volgende:
Je moet niet gaan wisselen met je centrale verdedigers en ik heb liever een goede CV dan een goede LB.
Dus gewoon Jan en Toby in het midden en dan maar Anita en Koppers op de backs, er is niks beters.
Ik zou het wel doen. Maar wat gaat De Boer doen? Ik ben érg benieuwd.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:29 schreef BobW het volgende:
Je moet niet gaan wisselen met je centrale verdedigers en ik heb liever een goede CV dan een goede LB.
Dus gewoon Jan en Toby in het midden en dan maar Anita en Koppers op de backs, er is niks beters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |