excellentquote:Op zondag 12 februari 2012 14:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Strootman gaat zo liggen in de 16
why u mad though?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wacht op de schwalbe van Kneusmertens
quote:
U mad?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wacht op de schwalbe van Kneusmertens
De beste nummer 14 ooit!quote:
No. I can't.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
cool man. can you give me the true too?
Laat hem, hij's nog maar 11 of zo...quote:Op zondag 12 februari 2012 14:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Probeer geen Engels te spreken als je het niet kunt aub.
13quote:Op zondag 12 februari 2012 14:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Laat hem, hij's nog maar 11 of zo...
Want zijn ajax staat netjes 6e?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Cruijff dist elke speler op het veld in de Eredivisie
Laten we het hopenquote:Op zondag 12 februari 2012 14:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaan we nu weer tot de 80ste minuut 1-0 krijgen? En dan maken hun de 1-1
denken dat Cruijff een sliding van manolev kan ontwijkenquote:Op zondag 12 februari 2012 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Cruijff dist elke speler op het veld in de Eredivisie
Cruijff dist elke speler op het veld in de Eredivisiequote:Op zondag 12 februari 2012 14:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Want zijn ajax staat netjes 6e?
quote:Op zondag 12 februari 2012 14:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Lens had daar best een penal mogen krijgen.
Dit was meer een pingel iddquote:Op zondag 12 februari 2012 14:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
KNJBquote:Op zondag 12 februari 2012 14:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Laten we het hopenquote:Op zondag 12 februari 2012 14:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaan we nu weer tot de 80ste minuut 1-0 krijgen? En dan maken hun de 1-1
Als je zo dicht bij Duitsland zit, is het niet eens zo gek om die groene shirts te kopieeren..quote:Op zondag 12 februari 2012 14:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Graafschap had ook die kalejzic helemaal niet weg moeten doen, het is gelijk niks meer.
Lelijke shirts ook trouwens
Moet de graafschap wel in de buurt komen van de 16 van PSVquote:Op zondag 12 februari 2012 14:50 schreef tostitomaatkaas het volgende:
In de rust ziet de scheids dat het een schwalbe was en gaat hij het goedmaken door De Graafschap een penalty te geven
Is Van Gangelen in Eindhoven dan?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:50 schreef tostitomaatkaas het volgende:
In de rust ziet de scheids dat het een schwalbe was en gaat hij het goedmaken door De Graafschap een penalty te geven
Daar gaat de 0quote:Op zondag 12 februari 2012 14:50 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Dat kan vanavond ook bij Studio Voetbalquote:Op zondag 12 februari 2012 14:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik bekijk een Russische stream, daar hebben ze het alleen maar over Bulykin en Ajax
okequote:Op zondag 12 februari 2012 14:54 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
harry redknapp wordt er ook nog even bijgehaald; hij is favoriet
Zo saai is de wedstrijd van PSV.
Na winst in Eindhoven sluit ik dat sowieso niet uit nee.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Want dan kan Feyenoord nog kampioen worden?
Die bekerwinst?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Na winst in Eindhoven sluit ik dat sowieso niet uit nee.
De wedstrijd kan wel een doelpuntje van de Graafschap gebruiken.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vind het nog best een leuke wedstrijd
Welkom in Eindhoven.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:55 schreef over_hedge het volgende:
ik zie wel publiek zitten, alleen je hoort ze amper.
Gisteren werd er "Komen wij uit Rotterdam? Ken je dat niet horen dan!" Gescandeerd in het beursgebouw van Eindhoven op een trancefeest. Die boeren waren de hele avond lang niet te horenquote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 14:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, winst van Feijenoord tegen PSV over twee weken.
24.50quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 14:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gisteren werd er "Komen wij uit Rotterdam? Ken je dat niet horen dan!" Gescandeerd in het beursgebouw van Eindhoven op een trancefeest. Die boeren waren de hele avond lang niet te horen![]()
Misschien omdat ze meer bezig waren met een leuke avond hebben dan zichzelf te manifesteren als Eindhovenaar.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gisteren werd er "Komen wij uit Rotterdam? Ken je dat niet horen dan!" Gescandeerd in het beursgebouw van Eindhoven op een trancefeest. Die boeren waren de hele avond lang niet te horen![]()
Kan spontaniteit dan gemaakt of nep zijn?quote:Op zondag 12 februari 2012 14:57 schreef Elusive het volgende:
die gemaakte nep spontaniteit hebben we inderdaad niet in Eindhoven en dat is maar goed ook
Die 10-0 leverde ze iig. een 3-1 en een 2-0 op, die ze het landskampioenschap kostte en een aardige kutdag.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is dit seizoen nog niet eerder gebeurt nee
Ik had een aardig leuke avond door te merken dat een paar duizend man EIndhoven infiltreren en die boeren zichzelf wéér niet laten horen. Ach, niets anders gewend daar in Eindhovenquote:Op zondag 12 februari 2012 14:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien omdat ze meer bezig waren met een leuke avond hebben dan zichzelf te manifesteren als Eindhovenaar.Daarbij is er ook niet zoveel om trots op te zijn aan de stad Eindhoven, dus het zou nogal een loze kreet zijn ook.
Hoe kom je eropquote:Op zondag 12 februari 2012 14:59 schreef Helpmefok het volgende:
Nou nog even uit bij PSV winnen en we pakken hun landskampioenschap weer af, deze keer nemen we het alleen zelf i.p.v. Ajax![]()
Toekomstinzicht. Die Torando ofzo (Ajacied) geloofde me ook niet toen ik zei dat ze de 4 wedstrijden na de winterstop maximaal 4 punten zou pakken en Feijenoord binnen 3 wedstrijden boven ze zou staan.quote:
Ah nee he... iig al -3 voor m'n managerquote:
Tsja wat doet dat er toe, die zitten niet. Je hebt gezien wat er gebeurt bij Heracles als je niet scoort, maakt niet uit hoe vaak je dan op de lat of paal geschoten hebt.quote:
jeeeeeeeee neeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 12 februari 2012 15:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ah nee he... iig al -3 voor m'n manager
Uiteraard.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:02 schreef debeterebob het volgende:
Nog iemand die Zambia-Ivoorkust gaat kijken vanaaf?
eerst fey-vitquote:Op zondag 12 februari 2012 15:02 schreef debeterebob het volgende:
Ik voorspel dat Sparta in 90+2 de winnende maakt, maar dat Graafschap in 90+3 alsnog Sparta neukt...quote:Op zondag 12 februari 2012 15:02 schreef Snuf. het volgende:
Sparta gaat De Graafschap kontschoppen in de play-offs.
LOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!!!!!!!!!!!! En dat horende van een supporter van een club die 4 jaar lang landskampioenschap werd met het meest doodsaaie countervoetbal EVER.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:01 schreef Elusive het volgende:
mensen buiten de randstad zijn vaak nuchter van aard, dat geschreeuw om niks is bij ons nergens voor nodig
schreeuw, zing en blaat maar in het rond, ik snap ook wel dat het ter compensatie is van dat dood saaie voetbal wat jullie daar spelen.
O ze hebben ook eens twee spelers die kunnen scorenquote:hier in eindhoven zitten we gewoon lekker relax naar het magistrale voetbal te kijken en juichen we wanneer dat er om vraagt
ZOALS NU BIJ DIE 3-0![]()
![]()
![]()
![]()
Met vuvuzela's?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:02 schreef debeterebob het volgende:
Hitler, onee, Higlerquote:
jaloezie is een ziekte.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
LOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!!!!!!!!!!!! En dat horende van een supporter van een club die 4 jaar lang landskampioenschap werd met het meest doodsaaie countervoetbal EVER.
Het is nou niet bepaald 'saai' voetbal in De Kuip hoor met smaakmakers als Clasie en Guidetti. Houd gewoon je mond als je niet weet waar je over lult.
[..]
O ze hebben ook eens twee spelers die kunnen scoren.
Gast, serieus. Als je dit nou zei als Ajacied ging ik de discussie nog met je aan, maar een PSV'er die dit zegt weet echt niet waar hij het over heeftquote:Op zondag 12 februari 2012 15:05 schreef Elusive het volgende:
[..]
jaloezie is een ziekte.
koop een PSV shirt en leer te leven als een echte voetbal liefhebber![]()
Issie toch anderhalf uur te vroegquote:Op zondag 12 februari 2012 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Radio1 gozer zei: dus krijgt Feyenoord een vrije trap
![]()
![]()
Via radio volgenquote:Op zondag 12 februari 2012 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Radio1 gozer zei: dus krijgt Feyenoord een vrije trap
![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Narsingh scoort
RKC 0-1 Heerenveen
Viva la Narsingh
Hij lijkt zo agressiefquote:Op zondag 12 februari 2012 15:12 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind die Yuri Rose altijd zo'n grappige vent om te zien.
hij lijkt op The Maskquote:Op zondag 12 februari 2012 15:12 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind die Yuri Rose altijd zo'n grappige vent om te zien.
Sno.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Narsingh scoort
RKC 0-1 Heerenveen
Viva la Narsingh
quote:Op zondag 12 februari 2012 15:12 schreef PizzaGeit het volgende:
T is weer is zo hoor.
Lucky PSV , Lucky Ajax, Lucky AX, Lucky Heerenveen
wie..quote:Op zondag 12 februari 2012 15:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat snap je niet?
RKC - Heerenveen, doelpunt 0-1.
Hopen dat ze iig nog gelijk makenquote:Op zondag 12 februari 2012 15:11 schreef Elusive het volgende:
RKC speelt dan ook als een zak-hooi-deluxe, dus niks anders dan terecht.
ik heb ze nog niet op 1 strakke pass weten te betrappen
Narsingh.quote:
AXquote:Op zondag 12 februari 2012 15:12 schreef PizzaGeit het volgende:
T is weer is zo hoor.
Lucky PSV , Lucky Ajax, Lucky AX, Lucky Heerenveen
Van La Parra, misschien dacht Ajacied422 dat het Narsingh was omdat Van La Parra op rechts stond.quote:
Zit er hier een troll??quote:
Zou wel grappig zijn, maar krijgen ze er nooit doorquote:Op zondag 12 februari 2012 15:14 schreef Elusive het volgende:
als je RKC en de Graafschap zo ziet spelen dan zeg ik kom er maar door met die BeNeLux competitie![]()
Gasten staan 4-0 voor en het publiek is nog niet te horen. Wat een dode figuren daar in dat stadion zeg.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:15 schreef Stevenzenl het volgende:
GAAP! Iedereen is in Eindhoven druk bezig met het beinvloeden van de scheidsrechter, Dries en het publiek voorop, negatieve wedstrijdsfeer, publiek gaat er ook totaal niet achter staan. Toch blij met de 3 punten.
quote:Op zondag 12 februari 2012 15:16 schreef PizzaGeit het volgende:
PSV koopt het kampioenschap weer hoor 40m van de gemeente
HOPPA
quote:Op zondag 12 februari 2012 15:16 schreef PizzaGeit het volgende:
HOPPA
Liever niet, ik zie liever een 1-1 of zelfs 2-1 in Waalwijkquote:Op zondag 12 februari 2012 15:16 schreef tochweerhenk het volgende:
Standen mogen zo blijven 2e helft.
Gebeurt niet.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Liever niet, ik zie liever een 1-1 of zelfs 2-1 in Waalwijk
Feels goodquote:Op zondag 12 februari 2012 15:16 schreef PizzaGeit het volgende:
HOPPA
Waarom?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:17 schreef tochweerhenk het volgende:
Feyenoord moet verliezen met 0-10 graag.
quote:Op zondag 12 februari 2012 15:18 schreef Rabieluh het volgende:
Gemeentegeld heeft nog nooit zoiets moois opgeleverd.
ach beter dan je complete voetbalclub, stadion en grond te verkopen en een BV te beginnen, Ajax is nu niks anders dan een kantoorpandquote:Op zondag 12 februari 2012 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Triest dat je tegenwoordig een Kampioenschap moet kopen
Je speelt tegen fucking de Graafschap.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:18 schreef Rabieluh het volgende:
Gemeentegeld heeft nog nooit zoiets moois opgeleverd.
:/quote:Op zondag 12 februari 2012 15:16 schreef PizzaGeit het volgende:
HOPPA
Voor PSV begrippen is dit heel wat natuurlijkquote:Op zondag 12 februari 2012 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je speelt tegen fucking de Graafschap.Niet zo overdrijven.
1 PSVquote:
quote:
En dan?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:19 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
1 PSV
2 AZ
3 HEERENVEEN
4 TWENTE
5 FEYENOORD
Feest.quote:
Of het PSV-arrangement: Ranja met een kaakje bij aankomst en een snoepzak voor de terugweg bij een eventuele overwinning.quote:
Valse tussenstand = banquote:Op zondag 12 februari 2012 15:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Och, ik wou de Feyenoorders hier heel even een blij gevoel geven
quote:
hartquote:
hebben ze niet nodig, die zijn altijd blij, winnen of verliezen. kunnen ze in Amsterdam wat van lerenquote:Op zondag 12 februari 2012 15:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
[..]
[..]
Och, ik wou de Feyenoorders hier heel even een blij gevoel geven
Oja hij heeft ooit een hartaanval/stilstand gehad.quote:
Wie Sno? Die speelt voorlopig niet meer... Ik gok op meerdere weekendjes rustquote:Op zondag 12 februari 2012 15:25 schreef tochweerhenk het volgende:
Wel mooi dat hij nu gewoon weer speelt.
Hij is alleen wat agressief.
vast geprikt door een mug waar Jochem Myer ook last van heeft.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:25 schreef tochweerhenk het volgende:
Wel mooi dat hij nu gewoon weer speelt.
Hij is alleen wat agressief.
mist sowieso de komende 2 wedstrijdenquote:Op zondag 12 februari 2012 15:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wie Sno? Die speelt voorlopig niet meer... Ik gok op meerdere weekendjes rust
Omdat het zo'n zelfingenomen zakenmannetje is...quote:Op zondag 12 februari 2012 15:27 schreef mrstylo het volgende:
Waarom neem ik maaskant nooit serieus?
Da hoor nie.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:28 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Melk en broodjes gezond bij de snackbar
7-0quote:Op zondag 12 februari 2012 15:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat zal de eindstand worden bij PSV - De Graafschap?
Hoeveel ist nu?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat zal de eindstand worden bij PSV - De Graafschap?
Hopelijk is Groningen dan weer kut.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week heerlijke zondag
12:30 GRO - PSV
14:30 AJA - NEC + UTR AZ
16:30 VIT - TWE
quote:Op zondag 12 februari 2012 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo niet dan krijgen we wel een mooie pot.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hopelijk is Groningen dan weer kut.
Week 23:quote:Op zondag 12 februari 2012 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Mertens was blijven staan, was z'n been op 3 plekken gebroken.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:31 schreef Buitendam het volgende:
Ik weet niet of ik het zo'n schwalbe vond van Mertens. Die Wormgoor haakte hem volgens mij redelijk met zijn linkerhand.
Als jij zo'n 20 cm onder zijn voet "haken" vindt, dan wel jaquote:Op zondag 12 februari 2012 15:31 schreef Buitendam het volgende:
Ik weet niet of ik het zo'n schwalbe vond van Mertens. Die Wormgoor haakte hem volgens mij redelijk met zijn linkerhand.
Denk het ookquote:Op zondag 12 februari 2012 15:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als Mertens was blijven staan, was z'n been op 3 plekken gebroken.
Gast, In week 25quote:Op zondag 12 februari 2012 15:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Week 23:
AZ - Heerenveen
PSV - Feijenoord
Week 24:
PSV - Twente
Week 25:
Twente - Feijenoord
Belangrijkste weken voor Feijenoord op weg naar 't kampioenschap
quote:Op zondag 12 februari 2012 15:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als Mertens was blijven staan, was z'n been op 3 plekken gebroken.
Hij raakte hem sowieso met zijn hand, volgens mij trok ie ook.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als jij zo'n 20 cm onder zijn voet "haken" vindt, dan wel ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |