Idd, alsof iedereen het met die user op AN eens moet zijn omdat hij een lang stuk schrijft.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen, en Blind bakt er nog steeds geen moer van. Net als zijn vriendje Ebecilio.
LOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!!!!!!!!!!!! En dat horende van een supporter van een club die 4 jaar lang landskampioenschap werd met het meest doodsaaie countervoetbal EVER.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:01 schreef Elusive het volgende:
mensen buiten de randstad zijn vaak nuchter van aard, dat geschreeuw om niks is bij ons nergens voor nodig
schreeuw, zing en blaat maar in het rond, ik snap ook wel dat het ter compensatie is van dat dood saaie voetbal wat jullie daar spelen.
O ze hebben ook eens twee spelers die kunnen scorenquote:hier in eindhoven zitten we gewoon lekker relax naar het magistrale voetbal te kijken en juichen we wanneer dat er om vraagt
ZOALS NU BIJ DIE 3-0![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 12 februari 2012 15:12 schreef Helpmefok het volgende:
Serieus die titelAjacieden ook weer eens de 3 punten gepakt. Desondanks moest die Torando gozert me gelijk geven dat Feijenoord na 3 wedstrijden boven Ajax zou staan vanaf de Winterstop én dat Ajax maar 4 punten pakte in de eerste 4 wedstrijden.
Ajax, get well soon. Die PSV'ers krijgen weer praatjes
Zie ook:
[..]
LOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!!!!!!!!!!!! En dat horende van een supporter van een club die 4 jaar lang landskampioenschap werd met het meest doodsaaie countervoetbal EVER.
Het is nou niet bepaald 'saai' voetbal in De Kuip hoor met smaakmakers als Clasie en Guidetti. Houd gewoon je mond als je niet weet waar je over lult.
[..]
O ze hebben ook eens twee spelers die kunnen scoren.
Iemand die de meest logische opstelling tegen Man Utd. denkt te hebben? (rekening houdende met alle geblesseerden)quote:
De bal is rond, dus zou ik zo niet zeggen. Kans is wel klein ja. Maar toch, je weet nooit hoe het loopt.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Vrezen we niet voor, we weten dat we niet winnen.
Eens.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:52 schreef vincerusso het volgende:
Wat ben ik blij dat die flikker Goedhart opdondert
Lastig. Koppers en Blind absoluut niet. Vertonghen misschien? Dan Alderweireld en Van Rhijn centraal.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:23 schreef Syntix het volgende:
Wie moet er trouwens LB staan tegen Man. United (Valencia staat rechsthalf wss)?
Vertonghen op LB?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:24 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Lastig. Koppers en Blind absoluut niet. Vertonghen misschien? Dan Alderweireld en Van Rhijn centraal.
Waarom geen Koppers? Ik vond hem tegen Utrecht en NAC wel aardig.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:24 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Lastig. Koppers en Blind absoluut niet. Vertonghen misschien? Dan Alderweireld en Van Rhijn centraal.
Vertonghen centraal weghalen?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:24 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Vindt hem echt niveau tekort komen. Maar dat is mijn mening.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:26 schreef BobW het volgende:
[..]
Waarom geen Koppers? Ik vond hem tegen Utrecht en NAC wel aardig.
Dat is toch echt het laatste wat je moet doen.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:27 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Bij het nationale elftal van België heeft hij er genoeg gespeeld. Wat is jouw optie dan?
Waarom niet volgens jou?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat is toch echt het laatste wat je moet doen.
Omdat je hem centraal nodig hebt. Leider in de verdediging, moet je centraal laten.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:28 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Waarom niet volgens jou?
Als ik dit zo hoor vrees ik dat het een heel beschamende avond voor de Ajacieden gaat worden.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:29 schreef BobW het volgende:
Je moet niet gaan wisselen met je centrale verdedigers en ik heb liever een goede CV dan een goede LB.
Dus gewoon Jan en Toby in het midden en dan maar Anita en Koppers op de backs, er is niks beters.
Ik zou het wel doen. Maar wat gaat De Boer doen? Ik ben érg benieuwd.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:29 schreef BobW het volgende:
Je moet niet gaan wisselen met je centrale verdedigers en ik heb liever een goede CV dan een goede LB.
Dus gewoon Jan en Toby in het midden en dan maar Anita en Koppers op de backs, er is niks beters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |