Valt wel mee. Man U. vindt de EL niet zo belangrijk en neemt genoegen met een 1-0 of een 2-1.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:00 schreef Stiggie het volgende:
Ik kijk echt op tegen Man U.... al hadden we een volwaardige selectie had ik er zeker naar uit gekeken. Ajax speelde best goede wedstrijden in de CL.. Dit wordt erg pijnlijk ben ik bang
Vandaar dat ze ook met de sterkste opstelling spelen donderdag.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:59 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Valt wel mee. Man U. vindt de EL niet zo belangrijk en neemt genoegen met een 1-0 of een 2-1.
Voor 30 mil ja.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Als Eriksen goed speelt tegen Man U. dan kunnen we een contractverlenging vergeten, en zal hij in de winterstop weg zijn
Als ik die opstelling even mag...quote:Op zondag 12 februari 2012 18:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vandaar dat ze ook met de sterkste opstelling spelen donderdag.
quote:Op zondag 12 februari 2012 18:13 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Als ik die opstelling even mag...
Dat zegt ie dan.quote:Ferguson gaat op Eriksen letten en stelt tegen Ajax sterkste elf op
Tsja, De Boer wil hem maar geen basisplaats op het middenveld geven. Waarom? Joost mag het weten.quote:
De winterstop is al voorbij. Het zal dan in de zomer worden. Van mij mag Ajax cashen. Ik sta tot nu toe echt niet op de banken voor Eriksen. Als Ferguson vanavond bijvoorbeeld weer Guidetti heeft gezien zal hij eerder hem naar ManU halen. Hij heeft dan een speler, nog jonger dan Eriksen, die een elftal op sleeptouw neemt. Ik ben bang dat Eriksen stil staat in zijn ontwikkeling.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Als Eriksen goed speelt tegen Man U. dan kunnen we een contractverlenging vergeten, en zal hij in de winterstop weg zijn
Eriksen oogt nog erg kwetsbaar/schichtig, neemt de boel niet op sleeptouw en is dus geen dragende speler. Denk wel dat hij een hele grote kan worden als hij een tijd in een goed draaiend team mag spelen. Met het huidige spel zie ik hem niet voor meer dan 10 miljoen weggaan.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:09 schreef RoadrunnerX het volgende:
[..]
Hij heeft dan een speler, nog jonger dan Eriksen, die een elftal op sleeptouw neemt. Ik ben bang dat Eriksen stil staat in zijn ontwikkeling.
Voor dat bedrag moet Ajax er een strikje omheen doen en meteen overdragen. Jammer, ik vind het verder een heel aardige jongen die zelf heel goed zijn tekortkomingen ziet. Hijzelf heeft er ook niet om gevraagd dat ze in hem potentieel een hele grote zien.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:15 schreef danos het volgende:
[..]
Eriksen oogt nog erg kwetsbaar/schichtig, neemt de boel niet op sleeptouw en is dus geen dragende speler. Denk wel dat hij een hele grote kan worden als hij een tijd in een goed draaiend team mag spelen. Met het huidige spel zie ik hem niet voor meer dan 10 miljoen weggaan.
Winterstopquote:Op zondag 12 februari 2012 19:09 schreef RoadrunnerX het volgende:
[..]
De winterstop is al voorbij. Het zal dan in de zomer worden. Van mij mag Ajax cashen. Ik sta tot nu toe echt niet op de banken voor Eriksen. Als Ferguson vanavond bijvoorbeeld weer Guidetti heeft gezien zal hij eerder hem naar ManU halen. Hij heeft dan een speler, nog jonger dan Eriksen, die een elftal op sleeptouw neemt. Ik ben bang dat Eriksen stil staat in zijn ontwikkeling.
Ik heb een zwak voor United, dat moge duidelijk zijn, maar Ajax is toch mijn club. Ajax Amsterdamquote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 18:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vandaar dat ze ook met de sterkste opstelling spelen donderdag.
Nu ben ik overtuigd.quote:
Stelletje luie honden. Vind je het gek dat Nederlandse clubs slecht presteren ze spelen veelte veel wedstrijden in 1 week.quote:Op zondag 12 februari 2012 19:44 schreef msnk het volgende:
Triest wel dat Manchester United tussen de EL-wedstrijden geen wedstrijd hoeft te spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |