abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107894405
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:44 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dit slaat nergens op. Zo'n typische loze kreet waar je geen tactiek op kunt baseren natuurlijk.
Wel eens van gogme gehoord. Zomaar nieuwsgierig hoor.
pi_107894430
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:47 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

De krachtsverhoudingen zullen kleiner worden bij een opstelling met de betere spelers op voor hun redelijk goede plekken.
Vertonghen kan prima op linksback uit de voeten. Daarnaast wordt het centrum niet enorm verzwakt met zijn afwezigheid. Vertonghen kan centraal ook prima uit de voeten, maar linksback bijna net zo goed.
Zowel linksback als het centrale duo zal mijns ziens qua kwaliteit niet omlaag gaan.
Anita op linksback zetten geeft als probleem dat de opbouw niet goed zal verlopen en de bal vanuit de linksbackpositie steeds terug moet.
Daarnaast ga ik uit van balbezit. Aissati zal vast een aantal keer omver geblazen worden, maar in balbezit kan hij veel meer doen dan bv. Enoh. Maar ja, Enoh is er dus al vrijwel zeker niet bij.
Het proberen waard vind ik. Want hoe graag ik Anita op CVM wil, De Boer gaat dat niet doen. Aissati keurig alternatief.
Ga jij maar uit van balbezit. ^O^
★★★
pi_107894439
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:48 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Wel eens van gogme gehoord. Zomaar nieuwsgierig hoor.
Ja ik ken die term. Hoezo?
pi_107894464
quote:
7s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:48 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Ga jij maar uit van balbezit. ^O^
Is pogen om balbezit te krijgen en te houden voor een tijdje niet beter als achterover leunen. In het laatste geval is er toch meer kans om weggeblazen te worden?
pi_107894509
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:49 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Is pogen om balbezit te krijgen en te houden voor een tijdje niet beter als achterover leunen. In het laatste geval is er toch meer kans om weggeblazen te worden?
Ik kijk echt totaal anders naar voetbal dan jij. Hopenlijk lijkt de Boer meer op mij dan op jou, daar ben ik blij mee.
★★★
pi_107894512
Thuis heb je best wel veel kans op 60% balbezit maar dat is tot 25 meter van hun doel op eigen helft. :P
pi_107894514
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:49 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Die 2 minuten balbezit dat het goed gaat met die tactiek van jou en de overige 88 dat het achter Man Utd. aanrennen is bedoel je? :')

Ik zou eerder nog Vertonghen een linie doorschuiven en CVM zetten. Hopen dat Boilesen kan spelen en Anita op RB posteren.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2012 15:51:43 ]
pi_107894523
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:49 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ja ik ken die term. Hoezo?
Dat weet ik wel, maar ik zei dat meer omdat ik vind dat ( hoe kansloos je ook lijkt ) altijd van balbezit dient uit te gaan. Dus Aissati is veel aan de bal op CVM. Dan kan er meer gecreeërd worden dan met Enoh daar.
Enoh zal zeker veel ballen afpakken, maar in balbezit zal het jammerlijk worden. Nu is er de kans op iets beter veldspel, dan moeten we dat toch proberen?
pi_107894559
quote:
7s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:50 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Ik kijk echt totaal anders naar voetbal dan jij. Hopenlijk lijkt de Boer meer op mij dan op jou, daar ben ik blij mee.
Jij zou ook een jaar leerproces nodig hebben om je eigen fouten in te zien en daarvan te leren? Onzin, jij zou wél leren van je fouten. Iedereen doet en wil dat toch, lijkt mij hoor.
pi_107894585
Als Boilesen zou kunnen spelen zou het natuurlijk wel beter zijn, maar die heeft maanden geen wedstrijd op een beetje niveau gespeeld.. :{
pi_107894594
quote:
10s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:51 schreef HenkieVdV het volgende:
Thuis heb je best wel veel kans op 60% balbezit maar dat is tot 25 meter van hun doel op eigen helft. :P
Tsja, vooruitdenkende voetballers als Aissati proberen nog wel eens wat ( voorwaarts ) en dan kan er wat gebeuren.
Hoe kan er wat gebeuren als niemand vooruit denkt en daarnaar handelt?
pi_107894634
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:51 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Die 2 minuten balbezit dat het goed gaat met die tactiek van jou en de overige 88 dat het achter Man Utd. aanrennen is bedoel je? :')

Ik zou eerder nog Vertonghen een linie doorschuiven en CVM zetten. Hopen dat Boilesen kan spelen en Anita op RB posteren.
Durf tonen moet Ajax, het veld klein houden en proberen als team te spelen/combineren. Angst tonen tegen Manchester United heeft geen zin. Nederlaag zal achteraf alleen maar groter zijn.
pi_107894660
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:52 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Jij zou ook een jaar leerproces nodig hebben om je eigen fouten in te zien en daarvan te leren? Onzin, jij zou wél leren van je fouten. Iedereen doet en wil dat toch, lijkt mij hoor.
Hoeft niet allemaal fout te zijn. Jij denkt dat je het spelletje helemaal kent, en dat de Boer alles zo moet doen als jij denkt, doet hij dat niet, dan is hij fout.
★★★
pi_107894662
quote:
8s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:52 schreef HenkieVdV het volgende:
Als Boilesen zou kunnen spelen zou het natuurlijk wel beter zijn, maar die heeft maanden geen wedstrijd op een beetje niveau gespeeld.. :{
Idd. Ga er niet vanuit dat hij speelt, alhoewel een invalbeurt wellicht nog zou kunnen. Ik wil dat Boilesen niet wéér snel geblesseerd raakt. Dat is wel het laatste wat we kunnen gebruiken.
pi_107894698
quote:
7s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:54 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Hoeft niet allemaal fout te zijn. Jij denkt dat je het spelletje helemaal kent, en dat de Boer alles zo moet doen als jij denkt, doet hij dat niet, dan is hij fout.
Je mag vinden wat je wilt, geen probleem mee. Ik blijf het alleen hoogstmerkwaardig vinden dat De Boer zo ontzettend lang nodig heeft om zijn fouten te erkennen en er van te leren.
Bij Ajax moet je natuurlijk wel progressie boeken. Nogmaals, jij leert toch ook van je fouten?
Ik geef gewoon mijn mening en blijf dat doen. Vrees niet.
pi_107894748
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:55 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Je mag vinden wat je wilt, geen probleem mee. Ik blijf het alleen hoogstmerkwaardig vinden dat De Boer zo ontzettend lang nodig heeft om zijn fouten te erkennen en er van te leren.
Bij Ajax moet je natuurlijk wel progressie boeken. Nogmaals, jij leert toch ook van je fouten?
Ik geef gewoon mijn mening en blijf dat doen. Vrees niet.
Prima. Ik geef ook mijn mening. :)

Misschien dat je toch maar weer moet studeren, en wie weet; misschien word je wel de toekomstige Ajax-trainer. Mag je laten zien wat je kan ;)
★★★
pi_107894778
quote:
7s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:56 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Prima. Ik geef ook mijn mening. :)

Misschien dat je toch maar weer moet studeren, en wie weet; misschien word je wel de toekomstige Ajax-trainer. Mag je laten zien wat je kan ;)
Iig zou ik absoluut open staan voor versterking op bepaalde gebieden en zeker leren van je fouten. We kunnen wel flauw gaan doen, maar jij ziet ook dat het érg traag gaat met De Boer.
pi_107894780
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:53 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Tsja, vooruitdenkende voetballers als Aissati proberen nog wel eens wat ( voorwaarts ) en dan kan er wat gebeuren.
Hoe kan er wat gebeuren als niemand vooruit denkt en daarnaar handelt?
Aissati heeft in ieder geval laten zien dat je tegen middelmatige NL tegenstanders niet echt met een puur defensieve CM hoeft te spelen zoals Enoh en dat met een voetballende speler en meer kansen komen. Dat was wel goed om te zien.
Helaas is Man U iets anders. :P Maar ben het met je eens.
pi_107894849
quote:
14s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:57 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Aissati heeft in ieder geval laten zien dat je tegen middelmatige NL tegenstanders niet echt met een puur defensieve CM hoeft te spelen zoals Enoh en dat met een voetballende speler en meer kansen komen. Dat was wel goed om te zien.
Helaas is Man U iets anders. :P Maar ben het met je eens.
Ik overdrijf soms misschien, maar ik verlies liever schoon met momenten waar er VOETBAL te zien is dan met een dikke 0-5 waar er NIETS van VOETBAL te zien zal zijn.
Natuurlijk, Manchester United is héél wat anders dan Nac.
Wellicht risico, maar ik blijf er bij dat ik Aissati donderdag op CVM wil zien spelen tegen Manchester United.
pi_107894863
Ik kijk echt op tegen Man U.... al hadden we een volwaardige selectie had ik er zeker naar uit gekeken. Ajax speelde best goede wedstrijden in de CL.. Dit wordt erg pijnlijk ben ik bang
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  zondag 12 februari 2012 @ 16:00:55 #146
347534 vincerusso
Vork in je reet en gaan !!
pi_107894878
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:59 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Ik overdrijf soms misschien, maar ik verlies liever schoon met momenten waar er VOETBAL te zien is dan met een dikke 0-5 waar er NIETS van VOETBAL te zien zal zijn.
Natuurlijk, Manchester United is héél wat anders dan Nac.
Wellicht risico, maar ik blijf er bij dat ik Aissati donderdag op CVM wil zien spelen tegen Manchester United.
Ryan Giggs of Paul Scholes tegen Aissati kan best interessant worden denk ik
pi_107895240
Interessant in welke zin? :')
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_107895441
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 16:10 schreef Stiggie het volgende:
Interessant in welke zin? :')
Aantal panna's.
★★★
  zondag 12 februari 2012 @ 16:19:00 #149
347534 vincerusso