quote:
Bah.quote:
Een anime conventie in Nederland, die bestaat net 4 jaar schat ik zo. Erg erg klein, toegang is daarom goedkoper ten opzichte van andere conventies.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:59 schreef Klipnap het volgende:
Wat is Tsunacon eigenlijk? Een soort Nederlandse comiket?
Dorarara moet ik ook nog kijken. Alvast even binnen halenquote:Op zondag 12 februari 2012 05:06 schreef De_Ilias het volgende:
nu 2 Marathons achter de rug, Dorarara ( heel erg leuk) en een rewatch gedaan op Code Geas seizoen 1 en 2, ook erg goede anime!
Volgens mij kun je het beste gewoon even slapen...quote:Op zondag 12 februari 2012 11:45 schreef .Cake. het volgende:
Hmm, ik heb net nachtje doorgehaald en denk dat ik de rest van de dag ga besteden aan het afmaken van Mobile Suit Gundam 0083: Stardust Memory (jullie hebben géén ide van hoeveel moeite het mij kost om zo netjes nog te typen na 24,5 uur van geen slaap) en beginnen aan een nieuwe.
Welke raden jullie aan? Keuze bestaat uit (compleet en alle seizoenen, voor zover mogelijk):
Monster
Black Lagoon
Blood +
Michiko to Hatchin
Mugen no Ryvius
Samurai Champloo
Seirei no Moriboto.
ik sluit mij hier bij aan, wat zal cake verrot zijn morgenquote:Op zondag 12 februari 2012 11:46 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Volgens mij kun je het beste gewoon even slapen...
Nee man, slapen heeft geen zin meer denk ik. Kan ik alleen maar mijn ritme verder de vernieling in helpen. Gewoon straks even in bad, ontbijten en kijken, dan vanavond om uur of 10 of 11 crashen, slapen, morgen weer op het oude ritme zitten!quote:Op zondag 12 februari 2012 11:46 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik sluit mij hier bij aan, wat zal cake verrot zijn morgen
Geen hiervan gezien, dus ik raad Eureka Seven aan!quote:Op zondag 12 februari 2012 11:45 schreef .Cake. het volgende:
Hmm, ik heb net nachtje doorgehaald en denk dat ik de rest van de dag ga besteden aan het afmaken van Mobile Suit Gundam 0083: Stardust Memory (jullie hebben géén ide van hoeveel moeite het mij kost om zo netjes nog te typen na 24,5 uur van geen slaap) en beginnen aan een nieuwe.
Welke raden jullie aan? Keuze bestaat uit (compleet en alle seizoenen, voor zover mogelijk):
Monster
Black Lagoon
Blood +
Michiko to Hatchin
Mugen no Ryvius
Samurai Champloo
Seirei no Moriboto.
begin met de eerste, kijk een paar afleveringen of je daar zin in hebt en kijk verder (of ga naar de volgende serie)quote:Op zondag 12 februari 2012 11:45 schreef .Cake. het volgende:
Monster
Black Lagoon
Blood +
Michiko to Hatchin
Mugen no Ryvius
Samurai Champloo
Seirei no Moriboto.
black lagoonquote:Op zondag 12 februari 2012 11:45 schreef .Cake. het volgende:
Monster
Black Lagoon
Blood +
Michiko to Hatchin
Mugen no Ryvius
Samurai Champloo
Seirei no Moriboto.
Ja, nogal. Er zijn uitzonderingen bij maar die vallen teniet tussen de grote aantallen weeaboo. Als je een keertje wilt kijken dan kan je beter een rondje Tsunacon doen omdat het de goedkoopste is. Elke con is eigenlijk dit:quote:Op zondag 12 februari 2012 13:11 schreef Klipnap het volgende:
Wat voor soort mensen zitten er allemaal op die conventies?
Ik ken iemand die erg van cosplay houdt en zelfs een schoolexcursie wilde skippen omdat het tijdens een conventie viel, zijn ze daar allemaal zo "KAWAII JA NE KONNICHIWA''-achtig?
Dat komt omdat er nog gaidens zijnquote:Op zondag 12 februari 2012 13:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Meestal als ik een goede animé gezien heb, krijg ik een leeg gevoel van binnen, een soort smart voortkomend uit het feit dat ik nooit meer een aflevering van die serie voor het eerst zal zien. Bij deze niet. Ook al vind ik het best een goede serie.
De manga van naruto loopt anders behoorlijk voor op de anime als ik sommige mag gelovenquote:Op zondag 12 februari 2012 15:21 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
@hierboven
Die nonsens is meeestal omdat de Manga niet ver genoeg is
Monsterquote:Op zondag 12 februari 2012 11:45 schreef .Cake. het volgende:
Monster
Black Lagoon
Blood +
Michiko to Hatchin
Mugen no Ryvius
Samurai Champloo
Seirei no Moriboto.
Niet zoveel op het moment. Ik kijk af en toe een paar afleveringen van iets, maar ik heb het te druk.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Wordt hier nog massaal een anime gevolgd of niet?
Ik kijk nog steeds mirai nikki maar het blijft veel van hetzelfde.
Ik volg nu verschillende. Mai-HiME, Toradora en Kanon (die al klaar zijn) en Danshi Koukousei, Milky Holmes 2 en Recorder to Randoseru van de Airing. Een serie achter elkaar wordt toch te saai.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Toradoraquote:Op zondag 12 februari 2012 16:56 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik volg nu verschillende. Mai-HiME, Toradora en Kanon (die al klaar zijn) en Danshi Koukousei, Milky Holmes 2 en Recorder to Randoseru van de Airing. Een serie achter elkaar wordt toch te saai.
Mag ik een suggestie doen? Kijk de laatste aflevering niet.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:56 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik volg nu verschillende. Mai-HiME
Hoezo?quote:Op zondag 12 februari 2012 17:11 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Mag ik een suggestie doen? Kijk de laatste aflevering niet.
Stel je voor dat je helemaal gek bent van voetbal. Je kijkt een wedstrijd die geweldig is, doelpunt over en weer, en men doet echt hun best om te winnen. Ineens in de laatste minuut trekken alle spelers hun kleren uit, steken hun middelvinger op naar de camera en beginnen erotische fetishjes met elkaar te beleven terwijl de verslaggever zegt dat alle kijkers pik zuigen en het verliezende team gewoon wint omdat dat eigenlijk het plan was.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 17:20 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Stel je voor dat je helemaal gek bent van voetbal. Je kijkt een wedstrijd die geweldig is, doelpunt over en weer, en men doet echt hun best om te winnen. Ineens in de laatste minuut trekken alle spelers hun kleren uit, steken hun middelvinger op naar de camera en beginnen erotische fetishjes met elkaar te beleven terwijl de verslaggever zegt dat alle kijkers pik zuigen en het verliezende team gewoon wint omdat dat eigenlijk het plan was.
Daar komt het ongeveer op neer.
Oke ik zal erover nadenkenquote:Op zondag 12 februari 2012 17:24 schreef Chavez_ het volgende:
Even serieus, ik vond Mai HiMe boeiend maar de laatste aflevering deed de voorgaande 25 gewoon teniet. Mijn rating is van een 7 naar een 4 gegaan als ik het me goed herinner.
Ik heb hem on hold staan...quote:Op zondag 12 februari 2012 16:29 schreef -Strawberry- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Klinkt beter dan een gemiddelde voetbalwedstijd..quote:Op zondag 12 februari 2012 17:20 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Stel je voor dat je helemaal gek bent van voetbal. Je kijkt een wedstrijd die geweldig is, doelpunt over en weer, en men doet echt hun best om te winnen. Ineens in de laatste minuut trekken alle spelers hun kleren uit, steken hun middelvinger op naar de camera en beginnen erotische fetishjes met elkaar te beleven terwijl de verslaggever zegt dat alle kijkers pik zuigen en het verliezende team gewoon wint omdat dat eigenlijk het plan was.
Die wedstrijd zou ik volgen, al is het alleen maar omdat het weer eens wat anders isquote:Op zondag 12 februari 2012 17:20 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Ik wou dat ze hun kleding eens uitdedenquote:Op zondag 12 februari 2012 17:36 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Die wedstrijd zou ik volgen, al is het alleen maar omdat het weer eens wat anders is
Wij mannen worden nür als lustobjecten gezienquote:Op zondag 12 februari 2012 17:37 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik wou dat ze hun kleding eens uitdeden
Van de maker van Cowboy Bebop (Shinichiro Watanabe), moet ik nog meer zeggen? Shamploo dus, Toevallig slaat Bakakame de spijker op de kop, want Watanabe werkte ook aan Eureka Seven meequote:Samurai Champloo
Als ik uit de lijst moest kiezen had ik ook voor Champloo gekozen, omdat ik er alleen maar positieve reacties over heb gehoordquote:Op zondag 12 februari 2012 17:39 schreef Sabata het volgende:
[..]
Van de maker van Cowboy Bebop (Shinichiro Watanabe), moet ik nog meer zeggen? Shamploo dus, Toevallig slaat Bakakame de spijker op de kop, want Watanabe werkte ook aan Eureka Seven mee
Die shit was te gek ouwe. Loonslaaf komt terecht in poel van verderf. Word maatjes met tegenpool gunslinging babe. En samen beleven ze twisted adventures.quote:
Ik heb hem serieus gedropped..quote:Op zondag 12 februari 2012 17:43 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Die shit was te gek ouwe. Loonslaaf komt terecht in poel van verderf. Word maatjes met tegenpool gunslinging babe. En samen beleven ze twisted adventures.
Ziet er wel goed uit, waar is dat van?quote:Op zondag 12 februari 2012 17:49 schreef outcast_within het volgende:
Ben deze weer aan het kijken. Een grote fontein van spirit en energie.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 februari 2012 17:55 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ziet er wel goed uit, waar is dat van?
En beste ED evâh, van MSG 0083: Stardust Memory
Stardust Memory is trouwens een van de beste Gundams die ik tot nu toe heb gezien, beleef er veel plezier mee
I'm nooooot looking for a loooove affair
WAT IS DEZE?!quote:Op zondag 12 februari 2012 17:55 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ziet er wel goed uit, waar is dat van?
En beste ED evâh, van MSG 0083: Stardust Memory
Stardust Memory is trouwens een van de beste Gundams die ik tot nu toe heb gezien, beleef er veel plezier mee
I'm nooooot looking for a loooove affair
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tis inmiddels een hele tijd terug voor mij, maar zoveel naar beneden omwille van 1 aflevering?quote:Op zondag 12 februari 2012 17:24 schreef Chavez_ het volgende:
Even serieus, ik vond Mai HiMe boeiend maar de laatste aflevering deed de voorgaande 25 gewoon teniet. Mijn rating is van een 7 naar een 4 gegaan als ik het me goed herinner.![]()
![]()
Het plot, meneer. Het plot.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:10 schreef mschol het volgende:
[..]
tis inmiddels een hele tijd terug voor mij, maar zoveel naar beneden omwille van 1 aflevering?"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
- Paul von Oberstein![]()
ik zie dat ik van My-HiME maar 25 van de 26 afleveringen heb, en dus nooit deel 26 gezien zal hebben![]()
![]()
Mooi, houden zo.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:35 schreef mschol het volgende:
ik zie dat ik van My-HiME maar 25 van de 26 afleveringen heb, en dus nooit deel 26 gezien zal hebben"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
Weet je wat raar is? Heel veel van die lui zijn gewoon mannen omdat ze eindelijk kans zien te cosplayen als een meisje. Daarom zie je soms kigurumi cosplay van een schoolmeisje met de bouw van een havenwerker.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar zou ik serieus bang van worden.
Ik had 'm al eerder gelinkt, maar toch, heel relevant:
"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
Rare fetishesquote:Op zondag 12 februari 2012 19:18 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Weet je wat raar is? Heel veel van die lui zijn gewoon mannen omdat ze eindelijk kans zien te cosplayen als een meisje. Daarom zie je soms kigurumi cosplay van een schoolmeisje met de bouw van een havenwerker.![]()
![]()
Japan heeft nog veel meer verrassingen voor ons hoor, zoals Shiteyanyoquote:SPOILER: Volledige video, ik had de verkeerde gepost.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
quote:Op zondag 12 februari 2012 19:25 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Japan heeft nog veel meer verrassingen voor ons hoor, zoals ShiteyanyoWTFSPOILER: Volledige video, ik had de verkeerde gepost.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zwaai ook altijd naar het tegemoetkomende asfalt. Ben ik de enige?quote:
Overigens, shiteyanyo is een fetish waar de karakters het lichaam missen en moeten lopen met hun haar. Hatsune Miku is een populair shiteyanyo karakter.
En hier wéér een video:
En wat is een genre zonder cosplayers? Ziedaar:
"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
Net Mobile Suit Gundam 0083: Stardust Memory afgekeken, is een goeie! Denk dat het na Gundam 00 de beste is uit de serie voor mij! Iig van wat ik tot nu toe heb gezien
Nu ff eten scoren en beslissen wat ik nu ga kijken. Twijfel nog tussen Black Lagoon en MonsterANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp![]()
TSUNACON WAS GEWELDIG! Wel een hoop weaboo's, maar dat heb je altijd wel.
Ik heb heel veel manga gekocht en een dakimakura
Die laatste was met mijn dakimakura in de trein.
Zelfs op Tsunacon kreeg ik elke blik naar me geworpen. Er waren mensen die zeiden: "I'm so jealous!". Iedereen zag ik naar me kijken tijdens het lopen. Mijn vrienden zaten zich heel de tijd kapot te lachen, maar konden het niet laten om ook aan mijn kussen te zitten.
Toen ik thuis kwam met mijn kussen, zeiden mijn ouders: "Hahaha, wat heb je allemaal bij je?". Toen zei ik: "Ja, we waren heel melig en toen heb ik maar dit kussen gekocht.". Mijn moeder: "Wat schattig!".![]()
hoe was je verkleed?
dat is toch zo een kussen van dat so ronery gifje?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Ik was niet verkleed. Ik was gewoon in polo met een Tommy pullover er overheen, gewoon zoals ik normaal er bij loop dus. Dat maakte het extra grappigquote:Op zondag 12 februari 2012 21:35 schreef Frag_adder het volgende:
hoe was je verkleed?
dat is toch zo een kussen van dat so ronery gifje?
Ja. Ook op het station en ik heb het kussen ook naast me gezet toen we bij de Burger King gingen eten. We waren gewoon zo meligquote:Op zondag 12 februari 2012 21:35 schreef Qunix het volgende:
Dude!!!!!
Zonder schaamte zo in de trein?![]()
![]()
morgen is er zo een platje van jou wat circuleerd op het inetquote:Op zondag 12 februari 2012 21:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik was niet verkleed. Ik was gewoon in polo met een Tommy pullover er overheen, gewoon zoals ik normaal er bij loop dus. Dat maakte het extra grappig
[..]
Ja. Ook op het station en ik heb het kussen ook naast me gezet toen we bij de Burger King gingen eten. We waren gewoon zo melig
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Och, elke keer als mensen een foto probeerde te maken deed ik het kussen er voor, dus hopelijk sta ik er niet zo duidelijk op.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:48 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
morgen is er zo een platje van jou wat circuleerd op het inet
Mijn vrienden wilden al een Facebook-account maken voor mijn kussen. En dan bij mijn profiel laten zetten: In relationship with ...![]()
![]()
ik had dat profiel ook gemaakt hoorquote:Op zondag 12 februari 2012 21:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Och, elke keer als mensen een foto probeerde te maken deed ik het kussen er voor, dus hopelijk sta ik er niet zo duidelijk op.
Mijn vrienden wilden al een Facebook-account maken voor mijn kussen. En dan bij mijn profiel laten zetten: In relationship with ...gast xD hahahaha
Geniaal!quote:Op zondag 12 februari 2012 21:35 schreef Frag_adder het volgende:
hoe was je verkleed?
dat is toch zo een kussen van dat so ronery gifje?![]()
Ik wil ook een keer naar Tsunacon![]()
![]()
Ga gewoon met vriendinnen, is echt super gezellig en er is werkelijk alles te koop!quote:Op zondag 12 februari 2012 22:05 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Geniaal!
Ik wil ook een keer naar Tsunacon
Ticket is ook niet zo duur en plezier is zo'n beetje gegarandeerd.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2012 22:07:47 ]![]()
Ik heb geen vriendinnen die van anime houden. Alleen dat meisje met de Vampire Knight-gekte en de cosplayer, maar die zijn meer bekenden.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ga gewoon met vriendinnen, is echt super gezellig en er is werkelijk alles te koop!
Ticket is ook niet zo duur en plezier is zo'n beetje gegarandeerd.![]()
over dit soort conventies gesproken, gaan er nog naar de Elf Fantasy Fair in haarzuilen?Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Hmm..quote:Op zondag 12 februari 2012 22:09 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendinnen die van anime houden. Alleen dat meisje met de Vampire Knight-gekte en de cosplayer, maar die zijn meer bekenden.
Je kan alsnog met ze gaan. Alleen kun je ook nieuwe mensen ontmoeten en lol hebben. Desnoods ontmoet je mensen die je op internet kent. Ik wil je ook wel rondleidenDaar wordt al langer over gesproken, maar het komt er niet echt van.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:10 schreef Klipnap het volgende:
Misschien ooit een idee voor een anime/manga-Fok!meet?![]()
![]()
naar zo'n Con? Denk niet dat je daar genoeg mensen voor mee krijgt. Niet voor een meet iig.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:10 schreef Klipnap het volgende:
Misschien ooit een idee voor een anime/manga-Fok!meet?ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp![]()
Misschien bij iemand thuis? Of in een café?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:11 schreef .Cake. het volgende:
[..]
naar zo'n Con? Denk niet dat je daar genoeg mensen voor mee krijgt. Niet voor een meet iig.![]()
Al was er een meet, dan zou ik nog niet mogen van mijn ouders. Heel streg in dat opzichtThuis met een paar jongens die ik niet eens in het echt ken, die zijn al door al die horrordocumentaires over loverboys geïndoctrineerd.
![]()
Ik mocht eerst ook niet naar de POL-meet, maar ik heb het toch voor elkaar gekregen door te blijven zeurenquote:Op zondag 12 februari 2012 22:14 schreef Klipnap het volgende:
Al was er een meet, dan zou ik nog niet mogen van mijn ouders. Heel streg in dat opzichtThuis met een paar jongens die ik niet eens in het echt ken, die zijn al door al die horrordocumentaires over loverboys geïndoctrineerd.
![]()
![]()
Vorige meet gingen we eerst twee delen kijken van Kara no Kyoukai in de Melkweg, daarna idd nog een caféetje of twee gepakt. Dat was op zich prima en best gezellig met z'n allen.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien bij iemand thuis? Of in een café?ANIMEES.
- Scamp![]()
POL?
hoe jong zijn jullie wel nietik woon gewoon op mijzelf, scheelt gezeur
Als ik het mij goed herinner is robin 16 en Klip ook zoiets? 15?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:15 schreef Frag_adder het volgende:
POL?
hoe jong zijn jullie wel nietik woon gewoon op mijzelf, scheelt gezeur
Verder hou ik het helemaal niet bij omdat ik dan perfect mijn slachtoffers voor op de meet kan uitkiezen omdat ik ook een loverboy documentaire over mijn leven wil hebben ofzo hoor.ANIMEES.
- Scamp![]()
Naar japan moet ik sowiesohelaas ben ik de enige in mijn vriendengroep die die drang heeft
Moeten we samengaan.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:23 schreef Frag_adder het volgende:
Naar japan moet ik sowiesohelaas ben ik de enige in mijn vriendengroep die die drang heeft
Wie wilt er mee?![]()
Was die con vandaag? Dat verklaart 'n hoop, want toen ik in Utrecht over moest stappen, stapte 'n neko-chan uit
Iedereen staarde haar aan, alvorens het gehele perron "kawaii desu ne?" riep
Meet ben ik voor, maar op zo'n con lijkt mij nog niet echt wat en als ik 't me goed herinner zei Chavez dat hij dan zeker níét mee gaatAnders een idee om naar die Animator: The Previews in Melkweg te gaan en erna wat te gaan drinken?
Dan houden we 't toch 'n beetje in de anime-sfeer
Overigens ga ik gráág naar JapanMaar op dit moment heb ik er helaas niet het geld voor
Maar hey, als ik er het geld voor heb..
![]()
![]()
Minder dan 1000 voor de vlucht heen en terug; hotel en eten erbij maakt voor een week 2500?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:31 schreef Bakakame het volgende:
Was die con vandaag? Dat verklaart 'n hoop, want toen ik in Utrecht over moest stappen, stapte 'n neko-chan uit
Iedereen staarde haar aan, alvorens het gehele perron "kawaii desu ne?" riep
Meet ben ik voor, maar op zo'n con lijkt mij nog niet echt wat en als ik 't me goed herinner zei Chavez dat hij dan zeker níét mee gaatAnders een idee om naar die Animator: The Previews in Melkweg te gaan en erna wat te gaan drinken?
Dan houden we 't toch 'n beetje in de anime-sfeer
Overigens ga ik gráág naar JapanMaar op dit moment heb ik er helaas niet het geld voor
Maar hey, als ik er het geld voor heb..
Sja, goed sparen.![]()
Ben er al in Augustusquote:Op zondag 12 februari 2012 22:25 schreef Qunix het volgende:
[..]
Moeten we samengaan.
Wie wilt er mee?![]()
![]()
Planning on it! Ik ging een tijdje naar al dat soort fantasy evenementen en beurzen, nu alleen naar EFF en Castlefest.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:10 schreef Frag_adder het volgende:
over dit soort conventies gesproken, gaan er nog naar de Elf Fantasy Fair in haarzuilen?En misschien Keltfest.
Maar ik ga naar een con dit jaar! Waarschijnlijk de yay-con en animecon. Ofzo.
Zat trouwens met een zooi tsunaconners in de trein, maar dat waren wel een beetje sneue mensen aan hun conversatie te horen. Zullen wel die befaamde weeaboos geweest zijn.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
Ik denk zo'n beetje iedereen hier welquote:Op zondag 12 februari 2012 22:25 schreef Qunix het volgende:
[..]
Moeten we samengaan.
Wie wilt er mee?![]()
Ben wel een paar keer op EFF geweest, maar ik trek al die LARPers niet zo goed, dus denk ik dat ik cosplayers ook niet zo goed aankan.
Aan de andere kant, ik heb het nooit echt geprobeerd, zo'n con, dus misschien valt het wel mee ook.ANIMEES.
- Scamp![]()
Dat zijn vaak de sneuke weaboo's.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:45 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Planning on it! Ik ging een tijdje naar al dat soort fantasy evenementen en beurzen, nu alleen naar EFF en Castlefest.En misschien Keltfest.
Maar ik ga naar een con dit jaar! Waarschijnlijk de yay-con en animecon. Ofzo.
Zat trouwens met een zooi tsunaconners in de trein, maar dat waren wel een beetje sneue mensen aan hun conversatie te horen. Zullen wel die befaamde weeaboos geweest zijn.
Je hebt toch niet mij toevallig gezien, met die dakimakura?
Op de heenweg had ik natuurlijk geen dakimakura bij. Toen was ik gewoon normaal
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2012 22:52:23 ]![]()
En ik zei nog, je ziet meer weeaboo op anime conventies dan mieren op een gevallen suikerspin in het oerwoudMoest er nog bij komen dat je mét een dakimakura naar een conventie gaatquote:Op zondag 12 februari 2012 22:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Op de heenweg had ik natuurlijk geen dakimakura bij. Toen was ik gewoon normaal
Cake heeft een goed geheugen. Ik zou graag een meet met de regulars van dit topic willen doen, maar niet op een anime conventie. Dat leent zich er gewoon niet voor, tevens wil ik absoluut niet tegen mijn ex aan lopen en die gaan zo'n beetje alle conventies af, inclusief EFF.
Een bioscoop is ook niet handig, want dan hebben we weinig aandacht voor elkaar, niet? Misschien kunnen we een bezigheid opzoeken wat meer om de mensen draait. Het hoeft niet per sé anime of manga gerelateerd te zijn. De kans is overigens toch klein dat we een film uitkiezen waar we allemaal graag naar kijken."Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
Goed, het is maar een keer per jaar. Ik ken voor de rest niemand uit die regio, dus mij boeit dat verder niet. Er waren wel veel weaboo's waar ik in het begin aan ergerde, maar daar wen je wel aan. Het is lang niet zo'n dramatisch beeld als dat jij schetstquote:Op zondag 12 februari 2012 22:57 schreef Chavez_ het volgende:
En ik zei nog, je ziet meer weeaboo op anime conventies dan mieren op een gevallen suikerspin in het oerwoud
[..]
Moest er nog bij komen dat je mét een dakimakura naar een conventie gaat
Een groot kritiekpunt is trouwens wel de kantine, die volledig in Naruto-stijl was. Die flutserie hoeft mij niet opgedrongen te worden.![]()
![]()
En noodles voor ¤10,-quote:Op zondag 12 februari 2012 23:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Goed, het is maar een keer per jaar. Ik ken voor de rest niemand uit die regio, dus mij boeit dat verder niet. Er waren wel veel weaboo's waar ik in het begin aan ergerde, maar daar wen je wel aan. Het is lang niet zo'n dramatisch beeld als dat jij schetst
Een groot kritiekpunt is trouwens wel de kantine, die volledig in Naruto-stijl was. Die flutserie hoeft mij niet opgedrongen te worden.
Daar trappen alleen weeaboo in
En dat jij er aan went wil niet zeggen dat ik dat doe, ik erger me dood aan die lui.
Ik wil niet als een hippie klinken (ben ik ook zeker niet), maar tolerantie is toch wel het sleutelwoord. Met veel weaboo's kun je leuke discussies hebben, ook over waarom hun geliefde Naruto zo slecht is.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:06 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
En noodles voor ¤10,-
Daar trappen alleen weeaboo in
En dat jij er aan went wil niet zeggen dat ik dat doe, ik erger me dood aan die lui.
Godsamme, wat zijn er trouwens echt lelijke mensen
Gelukkig zijn er ook normale mensen.![]()
Nee, geen dakimakura gezien. Ook niet zo heel veel tsunaconners hoor, ik ben niet heel de trein doorgelopen ofzo.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat zijn vaak de sneuke weaboo's.
Je hebt toch niet mij toevallig gezien, met die dakimakura?
Op de heenweg had ik natuurlijk geen dakimakura bij. Toen was ik gewoon normaalHad een beetje haast ook.
Maar gefeli met je kussen.
Oh! Kan ik je volgende keer een missie geven? Ik wil manga hebben die ik online niet kan vinden.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
Ik denk dat je er naast zit, 'preferentie' is namelijk het sleutelwoord en niemand moet gedwongen zijn ergens naartoe te gaan als er zich mensen bevinden waar men liever geen contact mee heeft. Ik ben zelf bijvoorbeeld een gun nut, maar je zal me nooit in Amerika bij zo'n conventie vinden omdat daar het gros van de mensen redneck zijn. Dat betekent niet dat ik nooit de deur uit ga, alleen een stuk minder dan anderen. Ja het is voor mij lastiger dingen te vinden om naartoe te gaan, maarja, dat betekent niet dat ik ineens alles leuk moet gaan vinden omdat ik anders zo weinig te doen heb. Entertainment beleef je sowieso uit vrije wil, niks daarvan moet opgedrongen zijn. Daar komt tevens bij dat ik momenteel geen significante naaste heb om dingen mee te beleven, dus de behoefte is bij mij ook een stuk minder nu.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik wil niet als een hippie klinken (ben ik ook zeker niet), maar tolerantie is toch wel het sleutelwoord. Met veel weaboo's kun je leuke discussies hebben, ook over waarom hun geliefde Naruto zo slecht is.Sommige stinken zo ergquote:Op zondag 12 februari 2012 23:08 schreef robin007bond het volgende:
Godsamme, wat zijn er trouwens echt lelijke mensen
Is goed. Bookdepository trouwens al geprobeerd?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:21 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Nee, geen dakimakura gezien. Ook niet zo heel veel tsunaconners hoor, ik ben niet heel de trein doorgelopen ofzo.Had een beetje haast ook.
Maar gefeli met je kussen.
Oh! Kan ik je volgende keer een missie geven? Ik wil manga hebben die ik online niet kan vinden.![]()
![]()
De bioscoop leek me wel leuk omdat het de vorige keer ook best geslaagd was en we op die manier toch een anime/manga meet hebbenquote:Op zondag 12 februari 2012 22:57 schreef Chavez_ het volgende:
En ik zei nog, je ziet meer weeaboo op anime conventies dan mieren op een gevallen suikerspin in het oerwoud
[..]
Moest er nog bij komen dat je mét een dakimakura naar een conventie gaat
Cake heeft een goed geheugen. Ik zou graag een meet met de regulars van dit topic willen doen, maar niet op een anime conventie. Dat leent zich er gewoon niet voor, tevens wil ik absoluut niet tegen mijn ex aan lopen en die gaan zo'n beetje alle conventies af, inclusief EFF.
Een bioscoop is ook niet handig, want dan hebben we weinig aandacht voor elkaar, niet? Misschien kunnen we een bezigheid opzoeken wat meer om de mensen draait. Het hoeft niet per sé anime of manga gerelateerd te zijn. De kans is overigens toch klein dat we een film uitkiezen waar we allemaal graag naar kijken.Het moet natuurlijk niet
De film die we uitkiezen is niet echt van toepassing als we naar Animator: The Previews gaan, we kiezen gewoon 'n datum uit en dan kijken we wel welke film er draait
Mocht hij écht slecht zijn, kunnen we altijd nog meteen het café in duiken![]()
![]()
Bookdepositoryquote:Op zondag 12 februari 2012 23:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is goed. Bookdepository trouwens al geprobeerd?
Duurt alleen wel ruim 'n week met levering, maar ach![]()
![]()
Yaoi zekerquote:Op zondag 12 februari 2012 23:21 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Oh! Kan ik je volgende keer een missie geven? Ik wil manga hebben die ik online niet kan vinden.![]()
![]()
Een verrassing dus? Dat scheelt al een hoop discussie dan. Wanneer was de vorige dan?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:38 schreef Bakakame het volgende:
[..]
De bioscoop leek me wel leuk omdat het de vorige keer ook best geslaagd was en we op die manier toch een anime/manga meet hebbenHet moet natuurlijk niet
De film die we uitkiezen is niet echt van toepassing als we naar Animator: The Previews gaan, we kiezen gewoon 'n datum uit en dan kijken we wel welke film er draait
Mocht hij écht slecht zijn, kunnen we altijd nog meteen het café in duiken"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
De vorige meet was geloof ik vorig jaar in maart ofzo? Het vriendje van Lithia had een korte broek aan en dat was best wel apart, dus het kan niet zo laat in het voorjaar geweest zijn.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:41 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Een verrassing dus? Dat scheelt al een hoop discussie dan. Wanneer was de vorige dan?
Animator is laatste vrijdag van de maand.ANIMEES.
- Scamp![]()
Nouja, het was niet écht een verrassing want het is wel van tevoren bekend welke film er is. Maar als we gewoon zeggen dat we naar deze voorstelling gaan op 'n datum dat de meesten kunnen, dan valt er geen film te kiezenquote:Op zondag 12 februari 2012 23:41 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Een verrassing dus? Dat scheelt al een hoop discussie dan. Wanneer was de vorige dan?
Ze laten "een gloednieuwe Japanse anime dvd" zien, dus als het ook écht gloednieuw is dan zullen de meesten hier 'm nog niet gezien hebben.
De vorige was dacht ik ergens rond februari vorig jaar denk ik, want ik heb hier nog 'n folder liggen van de Ghibli filmweek die de maand erna (maart) was.![]()
Ik begrijp je wel.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:23 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je er naast zit, 'preferentie' is namelijk het sleutelwoord en niemand moet gedwongen zijn ergens naartoe te gaan als er zich mensen bevinden waar men liever geen contact mee heeft. Ik ben zelf bijvoorbeeld een gun nut, maar je zal me nooit in Amerika bij zo'n conventie vinden omdat daar het gros van de mensen redneck zijn. Dat betekent niet dat ik nooit de deur uit ga, alleen een stuk minder dan anderen. Ja het is voor mij lastiger dingen te vinden om naartoe te gaan, maarja, dat betekent niet dat ik ineens alles leuk moet gaan vinden omdat ik anders zo weinig te doen heb. Entertainment beleef je sowieso uit vrije wil, niks daarvan moet opgedrongen zijn. Daar komt tevens bij dat ik momenteel geen significante naaste heb om dingen mee te beleven, dus de behoefte is bij mij ook een stuk minder nu.
[..]
Sommige stinken zo erg![]()
![]()
Okay. Naja, voor mij zit het er nog even niet in jammergenoeg, maar ik hou het in de gaten.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:48 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nouja, het was niet écht een verrassing want het is wel van tevoren bekend welke film er is. Maar als we gewoon zeggen dat we naar deze voorstelling gaan op 'n datum dat de meesten kunnen, dan valt er geen film te kiezen
Ze laten "een gloednieuwe Japanse anime dvd" zien, dus als het ook écht gloednieuw is dan zullen de meesten hier 'm nog niet gezien hebben.
De vorige was dacht ik ergens rond februari vorig jaar denk ik, want ik heb hier nog 'n folder liggen van de Ghibli filmweek die de maand erna (maart) was."Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
Nouja, we moeten nog 'n datum en alles prikken dus voor hetzelfde geld is de meet pas over 2 maanden ofzoquote:Op zondag 12 februari 2012 23:49 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Okay. Naja, voor mij zit het er nog even niet in jammergenoeg, maar ik hou het in de gaten.
Animator: The Previews is ook maar 1x per maand (laatste vrijdag van de maand), dus als we daarheen willen is het wel een beperkte datum. Maar als we ver genoeg vooruit plannen kunnen we 't vrij houden![]()
![]()
Wie geeft de nieuwe FMA film gezien, heeft deze film wat betrekking op het originele verhaal? Want anders wil ik m niet zien.![]()
Heb 'm nog niet gezien maar wat bedoel je met betrekking op het originele verhaal?quote:Op zondag 12 februari 2012 23:53 schreef De_Ilias het volgende:
Wie geeft de nieuwe FMA film gezien, heeft deze film wat betrekking op het originele verhaal? Want anders wil ik m niet zien.
Wat Wikipedia zegt is dit:quote:Set within the second anime's storyline, it follows the Elrics going to another country to capture a criminal![]()
Ik ga m morgen kijken. Maar die beschrijving klinkt alsof het net zoiets gaat zijn als Trigun: Badlands Rumble. Daarmee bedoel ik dat het voelt als lange filler aflevering dusquote:Op maandag 13 februari 2012 00:00 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Heb 'm nog niet gezien maar wat bedoel je met betrekking op het originele verhaal?
Wat Wikipedia zegt is dit:
[..]
ANIMEES.
- Scamp![]()
Ja, maar volume 1, 4 en 5 zijn niet/nauwelijks te verkrijgen (van de 6).quote:Ah well.
Chocoladetaartjes.
Ja hoor, ik kom op school en mijn vriendin heeft een Kirby-muts. Misschien kan ik volgend jaar met haar gaan...![]()
Leukquote:Op maandag 13 februari 2012 08:32 schreef Klipnap het volgende:
Ja hoor, ik kom op school en mijn vriendin heeft een Kirby-muts. Misschien kan ik volgend jaar met haar gaan...![]()
![]()
Fanservice hoe?quote:Op maandag 13 februari 2012 08:51 schreef robin007bond het volgende:
Wat zit er trouwens veel fanservice in de K-ON!-manga![]()
![]()
Ik zal wel wat foto's maken ooit. Vooral bepaalde sexy poses waar ze toevallig ook nog eens aan een ijsje likken.quote:![]()
![]()
Het is wel aan te raden om eerst FMA:B uit te kijkenquote:Op zondag 12 februari 2012 23:53 schreef De_Ilias het volgende:
Wie geeft de nieuwe FMA film gezien, heeft deze film wat betrekking op het originele verhaal? Want anders wil ik m niet zien.
Film was tof, heeft niet veel met de originele verhaal te maken.![]()
Ik wil een nieuwe K-ON anime zien.quote:Op maandag 13 februari 2012 08:51 schreef robin007bond het volgende:
Wat zit er trouwens veel fanservice in de K-ON!-manga![]()
Nog een half jaartje, dan komt de film uit op DVD/Blu-ray.quote:ANIMEES.
- Scamp![]()
Wat betreft films wordt het eens tijd dat de Steins;Gate film gereleased wordt.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
OVA komt op 22 februari uit op DVD/Blu-ray.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:31 schreef Weakling het volgende:
Wat betreft films wordt het eens tijd dat de Steins;Gate film gereleased wordt.ANIMEES.
- Scamp![]()
quote:Op maandag 13 februari 2012 11:53 schreef .Cake. het volgende:
[..]
OVA komt op 22 februari uit op DVD/Blu-ray.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Zo snel al?quote:Op maandag 13 februari 2012 11:53 schreef .Cake. het volgende:
[..]
OVA komt op 22 februari uit op DVD/Blu-ray.
Ik wil hem zien![]()
![]()
Nieuwste Nisemonogatari review staat op Animees.nl!
Psst, we hebben ook twitter tegenwoordig.ANIMEES.
- Scamp![]()
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 13 februari 2012 11:31 schreef Weakling het volgende:
Wat betreft films wordt het eens tijd dat de Steins;Gate film gereleased wordt.![]()
Ah, dat is wel erg jammer.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:45 schreef De_Ilias het volgende:
FMA movie gezien, het voelde eerder aan als een lange filler.![]()
Ik ben niet zo van de horror, maar ik wil wel een keer een horroranime proberen.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het wordt nog "enger" en bij bepaalde stukken zelfs smerig![]()
Ik normaal ook niet, maar Another is érg goedquote:Op maandag 13 februari 2012 15:26 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de horror, maar ik wil wel een keer een horroranime proberen.
Degene die het geluid daarbij doet verdient 'n onderscheiding![]()
![]()
Another is meer een thriller dan horror vind ik.quote:Op maandag 13 februari 2012 15:26 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de horror, maar ik wil wel een keer een horroranime proberen.
Net als Elfen Lied ()
![]()
Brr episode 3quote:Op maandag 13 februari 2012 15:40 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet, maar Another is érg goed
Degene die het geluid daarbij doet verdient 'n onderscheiding![]()
![]()
Ik durf niet meer verder te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu maar Toradora, veel vrolijker.![]()
De art-style van de FMA film
Wat hebben ze in hemelsnaam gedaan? Fullmetal Retard.
Die gradient bij Ed zijn ogen
Alphonse is al helemaal verneukt![]()
![]()
SPOILER: Another spoiler tm episode 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 13 februari 2012 17:45 schreef Klipnap het volgende:
Pun intended?SPOILER: Another spoiler tm episode 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EDIT:
Ow, en is er iemand hier die Persona 4 heeft gespeeld? Ik vraag het me eigenlijk al af sinds ik de serie kijk: wie de FOK zijn die twee aan het begin? Wordt niets over verteld, en als het iets is uit het spel dan vind ik wel dat er iets meer over bekend gemaakt mag worden voor de mensen die het niet hebben gespeeld.ANIMEES.
- Scamp![]()
je post dit niet als zombie dan?Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
pics van je afgehakte been!quote:Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Beste opening van Gundam Seed plus wat snippets uit Eureka Seven. Dan krijg je dus dit:
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Viel mij ook op...quote:Op maandag 13 februari 2012 16:45 schreef robin007bond het volgende:
De art-style van de FMA film
Wat hebben ze in hemelsnaam gedaan? Fullmetal Retard.
Die gradient bij Ed zijn ogen
Alphonse is al helemaal verneukt
[ afbeelding ]Ik vond het wel vermakelijkquote:Op maandag 13 februari 2012 12:45 schreef De_Ilias het volgende:
FMA movie gezien, het voelde eerder aan als een lange filler.quote:!!! Wordt nog erger!
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij draagt nog steeds een korte broek.quote:Op zondag 12 februari 2012 23:44 schreef .Cake. het volgende:
[..]
De vorige meet was geloof ik vorig jaar in maart ofzo? Het vriendje van Lithia had een korte broek aan en dat was best wel apart, dus het kan niet zo laat in het voorjaar geweest zijn.
Animator is laatste vrijdag van de maand.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P![]()
liever hij dan ik, godsanne het was koud vorige week!quote:Op maandag 13 februari 2012 20:51 schreef Lithia het volgende:
[..]
Hij draagt nog steeds een korte broek.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
quote:Op maandag 13 februari 2012 20:51 schreef Klipnap het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: alleen lezen wanneer je episode 4 gezien hebOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 13 februari 2012 21:04 schreef Qunix het volgende:
[..]SPOILER: alleen lezen wanneer je episode 4 gezien hebOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 13 februari 2012 21:12 schreef Klipnap het volgende:
[..]Teleporteren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iemand deze trailer al gezien?
Lookin sharp!
Edit:
Al ben ik eigenlijk geen fan van de super-Amerikaanse voice-over hierbij, denk dus dat ik 'm maar gewoon in 't Japans kijk
Te lui om te Googlen dus iemand die uit z'n hoofd weet wanneer hij uitkomt/is gekomen?
Anders zoek ik 't morgen zelf wel op![]()
![]()
Intro van Gundam AGE vind ik wel leuk klinken.
Goed verhaal trouwens... Gundam AGE is tof
[ Bericht 52% gewijzigd door Qunix op 13-02-2012 22:47:55 ]![]()
MP was baas, menig vrouw zou wel zo'n tas als die van haar hebbenquote:Op maandag 13 februari 2012 21:54 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Of gewoon zoals Mary Poppins
[ afbeelding ]![]()
![]()
Gaiaquote:Op maandag 13 februari 2012 22:15 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb even rondgelurkt op Gaia.
Dat doe ik NOOIT meer.![]()
![]()
Inderdaad!quote:
Een verkapte sociale werkplaats op internet.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2012 23:10:16 ]![]()
Is er nog iemand anders die ook Inu x Boku SS kijkt? Zo ja: wtf was er met die laatste aflevering?!
Blijkbaar ben ik een M, want ik heb helemaal tot het einde afgekeken!ANIMEES.
- Scamp![]()
staat op m'n to watch list.. dus kan je helaas niet helpenquote:Op maandag 13 februari 2012 23:39 schreef .Cake. het volgende:
Is er nog iemand anders die ook Inu x Boku SS kijkt? Zo ja: wtf was er met die laatste aflevering?!
Blijkbaar ben ik een M, want ik heb helemaal tot het einde afgekeken!![]()
![]()
Hij is best leukquote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:36 schreef mschol het volgende:
staat op m'n to watch list.. dus kan je helaas niet helpen![]()
De OP ook wel, is iig één van de meer memorable van dit seizoen voor mij.
Het is alleen jammer dat die gast die ene vier of vijf woordje ineens met zijn kopstem moet gaan zingen.![]()
Oké, BRS is best leuk, 2e aflevering was iig beter dan die eerste.
Mouretsu Pirates gedropped,
Area no Kishi gedropped.
Rinne no Lagrange gedropped.
EDIT:
Ow hell yes!
[ Bericht 5% gewijzigd door .Cake. op 14-02-2012 00:53:39 ]ANIMEES.
- Scamp![]()
Vertel, wat trof je aan?quote:Op maandag 13 februari 2012 22:15 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb even rondgelurkt op Gaia.
Dat doe ik NOOIT meer.![]()
Je bedoelt toch niet gintoki. Die stem is grappig/goed.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:43 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hij is best leuk![]()
De OP ook wel, is iig één van de meer memorable van dit seizoen voor mij.
Het is alleen jammer dat die gast die ene vier of vijf woordje ineens met zijn kopstem moet gaan zingen.![]()
![]()
Ano natsu 06
Heeft ze nu geen onderbroek aan?
[ Bericht 34% gewijzigd door outcast_within op 14-02-2012 02:33:59 ]![]()
Bijvoorbeeld een 'saddest anime moments"-topic, waarin iedereen dikke spoilers van elke anime verteld. Er zijn namelijk zo ver ik weet geen spoilertags, als ze er zijn dan worden ze dus nooit gebruikt. Niemand daar lijkt van interpunctie gehoord te hebben en je wordt overspoeld met smilies als O.O >.<quote:
Oh en het is een pittige opdracht om een post zonder spellingsfouten te vinden.![]()
Happy Valentine's!
Wie maakt er chocola?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat Amerikaans gedoe erin is jammer. Ook de tekenstijl, het is meer comic dan anime.quote:
Voor een film wil ik wel hem zien al verwacht ik er niet veel goeds van.![]()
je zou het zomaar kunnen denken iig,..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 01:49 schreef outcast_within het volgende:
Ano natsu 06
Heeft ze nu geen onderbroek aan?[ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 08:13 schreef Klipnap het volgende:
Och, dat wil ik best doen. Probleem is echter dat ik dan in het volgende seizoen van Undercover in Nederland kom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
Bleach... dat zag ik niet aankomen
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:17 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Och, dat wil ik best doen. Probleem is echter dat ik dan in het volgende seizoen van Undercover in Nederland kom.
Die laatste uitzending was trouwens echt
Another wordt heel vet volgende episode
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2012 12:35:30 ]![]()
Ik had gister over dit topic gedroomd en Qunix gaf een cynische opmerking naar me.![]()
Weet nu niet meer wat het was.
Ik dacht, ik deel dit even.
Dat is best wel engquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:43 schreef Lithia het volgende:
Ik had gister over dit topic gedroomd en Qunix gaf een cynische opmerking naar me.![]()
Ik dacht, ik deel dit even.![]()
![]()
Je bedoelt de lift?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:43 schreef Lithia het volgende:
Ik dacht, ik deel dit even.![]()
SPOILER: Mirai Nikki 18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eureka 7 kijk ik nu elke paar dagen 'n episode met m'n huisgenoot, was vergeten hoe epic de serie echt is, ging ervan uit dat het vooral kwam door nostalgieMaar wát een bazenserie
![]()
![]()
Help me even. Waarom bespreken we niet massaal Nisemonogatari?“An interesting thing is a good thing.”![]()
Omdat ik die niet volg.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
Help me even. Waarom bespreken we niet massaal Nisemonogatari?![]()
Het is niet dat ik het niet probeer. Ik nodig iedereen uit om het te bespreken, alas, nochtans geen repliek heeft zich aangediend!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
Help me even. Waarom bespreken we niet massaal Nisemonogatari?ANIMEES.
- Scamp![]()
Ben er nog niet aan begonnen, stiekem heb ik het namelijk best drukquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
Help me even. Waarom bespreken we niet massaal Nisemonogatari?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Precies, ik moet Bakemonogatari eerst even helemaal zien. Ik geloof dat ik destijds bij aflevering 9 ofzo was afgehaakt want ik moest te lang wachten op nieuwe eps en het toen vergeten.
Chocoladetaartjes.
Ik weet niet zeker of ik dit nu supervet moet vinden of het meest kansloze is dat ik heb gezien.quote:
In ieder geval respect voor zijn uithoudingsvermogen, lijkt me verschrikkelijk lang hebben geduurd!ANIMEES.
- Scamp![]()
Zijn dan vast een hoop jonge pubers....denk ik, hoop ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 07:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld een 'saddest anime moments"-topic, waarin iedereen dikke spoilers van elke anime verteld. Er zijn namelijk zo ver ik weet geen spoilertags, als ze er zijn dan worden ze dus nooit gebruikt. Niemand daar lijkt van interpunctie gehoord te hebben en je wordt overspoeld met smilies als O.O >.<
Oh en het is een pittige opdracht om een post zonder spellingsfouten te vinden.
Maar Gaia is van wat ik heb begrepen wel een van de grootste fora die er zijn, als het niet de grootste is.![]()
Net de laatste 4 afleveringen van Chihayafuru gekeken, had ik nog liggen. Ik heb het al vaker gezegd, maar dit is echt een goeie serie! Oprecht, spannend, personages die ook echt ontwikkeling doormaken!
En die twee finales in aflevering 18! Vet spannend! Ik weet ook echt niet wie ik wil dat er wint!
ANIMEES.
- Scamp![]()
Issie nou af? Want dan jas ik hem er dit weekend door. Anders wacht ik nog.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:26 schreef .Cake. het volgende:
Net de laatste 4 afleveringen van Chihayafuru gekeken, had ik nog liggen. Ik heb het al vaker gezegd, maar dit is echt een goeie serie! Oprecht, spannend, personages die ook echt ontwikkeling doormaken!
En die twee finales in aflevering 18! Vet spannend! Ik weet ook echt niet wie ik wil dat er wint!
Chocoladetaartjes.
Nee nog niet, maar wat ik heb gelezen op Random C loopt de manga nog, dus het kan wel zijn dat er nog een vervolg komt? Iig, geloof dat het wel afgelopen is na het einde van dit seizoen voorlopig.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:32 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Issie nou af? Want dan jas ik hem er dit weekend door. Anders wacht ik nog.
Maar wel doen, hij is erg leuk!ANIMEES.
- Scamp![]()
Ik heb geloof ik elf afleveringen ofzo gezien.. maar ik kijk liever een hele bups in één keer dan steeds een week wachten.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:35 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Nee nog niet, maar wat ik heb gelezen op Random C loopt de manga nog, dus het kan wel zijn dat er nog een vervolg komt? Iig, geloof dat het wel afgelopen is na het einde van dit seizoen voorlopig.
Maar wel doen, hij is erg leuk!
Chocoladetaartjes.
Geen idee man.quote:
quote:
Klopt. Het is het grootste forum op internet.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zijn dan vast een hoop jonge pubers....denk ik, hoop ik.
Maar Gaia is van wat ik heb begrepen wel een van de grootste fora die er zijn, als het niet de grootste is.![]()
![]()
Wij staan 12equote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zijn dan vast een hoop jonge pubers....denk ik, hoop ik.
Maar Gaia is van wat ik heb begrepen wel een van de grootste fora die er zijn, als het niet de grootste is.
Tegenwoordig met al die tripfags.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:05 schreef Qunix het volgende:
[..]
Members van 4chan klopt eigenlijk niet
En het zal inderdaad niet kloppen
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2012 16:08:51 ]![]()
Al het informatie is trouwens oud.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tegenwoordig met al die tripfags.
En het zal inderdaad niet kloppen![]()
quote:quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Omdat Shaft weer een mooie powerpoint heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:42 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Het is niet dat ik het niet probeer. Ik nodig iedereen uit om het te bespreken, alas, nochtans geen repliek heeft zich aangediend!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:44 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ben er nog niet aan begonnen, stiekem heb ik het namelijk best drukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*zwarte scene*quote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:52 schreef Xaryna het volgende:
Precies, ik moet Bakemonogatari eerst even helemaal zien. Ik geloof dat ik destijds bij aflevering 9 ofzo was afgehaakt want ik moest te lang wachten op nieuwe eps en het toen vergeten.
* Repelsteeltju negeert jullie allen ceremonieel en gaat op Twitter de archieven van het portmanteau-monogatari rollenspel doorlezen.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Lekker toch?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:39 schreef Klipnap het volgende:
Kore wa Zombie
Wat een onzin allemaal
ANIMEES.
- Scamp![]()
ANIMEES.
- Scamp![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:34 schreef outcast_within het volgende:
yuki verliefd op zijn moeder look alike![]()
![]()
Ik vroeg nog aan een meisje die bij TsunaCon was geweest of ze niet een rare jongen met een rood-achtige daikimura had gezien, maar helaas![]()
![]()
Die heb ik ook nog liggen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 14:26 schreef .Cake. het volgende:
![]()
Is hij eng? Dan ben ik alvast gewaarschuwdquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:55 schreef .Cake. het volgende:
Another #6 staat op Animees! Check m, en wees niet bang om commentaar te geven!![]()
![]()
Nee, maar de cliffhanger is goed!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:12 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Is hij eng? Dan ben ik alvast gewaarschuwdANIMEES.
- Scamp![]()
Valt mee. De volgende episode wordt naar verwachting best heftigquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:12 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Is hij eng? Dan ben ik alvast gewaarschuwd![]()
![]()
Hahaha, ik heb mezelf ook nog niet op internet gevondenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:10 schreef Klipnap het volgende:
Ik vroeg nog aan een meisje die bij TsunaCon was geweest of ze niet een rare jongen met een rood-achtige daikimura had gezien, maar helaas![]()
Misschien heeft ze me gezien, maar voldoe ik niet aan het "raar" criterium.![]()
Ik zit trouwens echt elk Youtube filmpje te bekijken in de hoop er niet in te staan
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2012 19:47:21 ]![]()
HAHAHAHA Ik heb een foto op Facebook gezien van mij en me dakimakura.
Voor geïnteresseerden vraag maar op DM/PM. Ik heb geen zin in dat een werkgever dit zou zien o.i.d.![]()
![]()
ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:40 schreef robin007bond het volgende:
Voor geïnteresseerden vraag maar op DM/PM. Ik heb geen zin in dat een werkgever dit zou zien o.i.d.maar dat moet wel heel erg izjn xD
Wat schattig. Je hebt echt het hele internet afgezocht naar een foto van jezelf hè?
dm/pm mij ook een linkje plox, weet wel dat het niet zo is dat ik nieuwsgierig ben hoor bwaka~!!“An interesting thing is a good thing.”![]()
Ik kwam het tegen in mijn Facebook-updates.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wat schattig. Je hebt echt het hele internet afgezocht naar een foto van jezelf hè?
dm/pm mij ook een linkje plox, weet wel dat het niet zo is dat ik nieuwsgierig ben hoor bwaka~!!
Een vriend had het op z'n wall gezet
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2012 23:33:22 ]![]()
Okay.quote:
*wachten op mailtje van Alberto doet*"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
Ik ben ook benieuwd!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kwam het tegen in mijn Facebook-updates.
Een vriend had het op z'n wall gezet![]()
![]()
Pff, iedereen had het er op school over
Maar over het algemeen werd het wel cool gevonden dat ik het durfde en zitten ze me gelukkig niet belachelijk te maken.![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2012 13:35 schreef robin007bond het volgende:
Pff, iedereen had het er op school over
Maar over het algemeen werd het wel cool gevonden dat ik het durfde en zitten ze me gelukkig niet belachelijk te maken.
ANIMEES.
- Scamp![]()
Oeh, ik wil het ook zienquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:40 schreef robin007bond het volgende:
Voor geïnteresseerden vraag maar op DM/PM. Ik heb geen zin in dat een werkgever dit zou zien o.i.d.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
http://www.sankakucomplex(...)u-as-a-creepy-otaku/
sommige reacties zijn echt kansloos
Dus ik mag niet grijnzen als ik een grappige manga lees omdat anders, zomg he is a animeotaku?
Ik beschouw mezelf als fan btw![]()
![]()
"He smiled broadly to himself whilst reading manga"quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:37 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Dus ik mag niet grijnzen als ik een grappige manga lees omdat anders, zomg he is a animeotaku?
Ik beschouw mezelf als fan btw
"When he started singing an anime song at karaoke"
Damnit.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Sankakucomplexquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:37 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Ik beschouw mezelf als fan btw
Soms wel lachen om te lezen, daar niet van. Een beetje net als de Telegraaf, je leest het even voor de sensatie, maar niet voor de inhoud.![]()
Dan lees je het verkeerd.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:37 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Ik beschouw mezelf als fan btw"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
Leest hij de manga verkeerd of heeft hij de artikel verkeerd gelezen?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Het artikel, er word namelijk duidelijk naar moe manga gerefereerd. Het is inderdaad eng als een kerel in het openbaar vervoer of op een andere openbare plek moe moe spul zit te lezen en daarbij zelfvoldaan gaat grijnzen.quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:28 schreef Lithia het volgende:
[..]
Leest hij de manga verkeerd of heeft hij de artikel verkeerd gelezen?
http://img651.imageshack.us/img651/5814/07210542.jpg (copy/paste deze link)"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
Ik hou er wel van als mensen dat soort dingen op gaan zoeken!quote:
ANIMEES.
- Scamp![]()
Ik vind het kunstig eigenlijk. Mooie kiekjes! (met name de laatste)quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:46 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik hou er wel van als mensen dat soort dingen op gaan zoeken!"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
ze moeten ergens hun inspiratie op doenquote:en ja die fotos zijn erg leuk om zelf te maken voor in n foto album
Ik moet echt eens een tripje japan boeken....
Ja, dat is creepy inderdaad.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:46 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Het artikel, er word namelijk duidelijk naar moe manga gerefereerd. Het is inderdaad eng als een kerel in het openbaar vervoer of op een andere openbare plek moe moe spul zit te lezen en daarbij zelfvoldaan gaat grijnzen.
[ http://img651.imageshack.us/img651/5814/07210542.jpg (copy/paste deze link) ]Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
wat is moe?quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:46 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Het artikel, er word namelijk duidelijk naar moe manga gerefereerd. Het is inderdaad eng als een kerel in het openbaar vervoer of op een andere openbare plek moe moe spul zit te lezen en daarbij zelfvoldaan gaat grijnzen.
[ http://img651.imageshack.us/img651/5814/07210542.jpg (copy/paste deze link) ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Moe_(slang)quote:
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2012 18:53:58 ]![]()
je kan het niet uitleggen?quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Moe_(slang)
Ik ben ook moe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:02 schreef Klipnap het volgende:
Ik ben ook moe!sow jij komt laat thuis van school!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moe is dus eigenlijk gewoon een verkapte vorm van hentai pedofilie?quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Moe_(slang)
Nah, maar ben nog steeds moequote:Op woensdag 15 februari 2012 19:02 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
sow jij komt laat thuis van school!Zo saai, die wetenschappelijke revolutie!
![]()
ben maar blij dat ie heeft plaatsgevondenquote:Op woensdag 15 februari 2012 19:04 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nah, maar ben nog steeds moeZo saai, die wetenschappelijke revolutie!
Industriële revolutiequote:Op woensdag 15 februari 2012 19:04 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nah, maar ben nog steeds moeZo saai, die wetenschappelijke revolutie!
Nee. Meer schattigheid.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:03 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
moe is dus eigenlijk gewoon een verkapte vorm van hentai pedofilie?![]()
is niet hetzelfdequote:ik zie alleen kleine kindjes? :Squote:[..]
Nee. Meer schattigheid.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Klopt, maar de industriële revolutie is mijn favoriete stuk in de geschiedenis.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:10 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
is niet hetzelfde
[..]
ik zie alleen kleine kindjes? :S
Het hoeven niet per se kleine kindjes te zijn. Het gaat meer om de aaibaarheidsfactor. Vaak zijn dat inderdaad kleine meisjes, maar dat hoeft niet per se.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2012 19:11:37 ]![]()
ahhhhhh kill it with fire!Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Als de dames bij elkaar in één ruimte zijn wordt er ook wel gesproken van een zgn. "moé-blob"quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
K-ON! wordt trouwens gezien als een typische moe-anime
ANIMEES.
- Scamp![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:56 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Als de dames bij elkaar in één ruimte zijn wordt er ook wel gesproken van een zgn. "moé-blob"
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik zal vanaf morgen bijna niet meer reageren, wegens prive zaken.
Verder nog veel anime plezier gewenst allemaal en wie weet kom ik nog wel eens eve langs.
![]()
heel veel sterkte dan maar
Ah, jammer. Succes!quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:39 schreef De_Ilias het volgende:
Ik zal vanaf morgen bijna niet meer reageren, wegens prive zaken.
Verder nog veel anime plezier gewenst allemaal en wie weet kom ik nog wel eens eve langs.
![]()
OMG! Die Kyuubei!
ANIMEES.
- Scamp![]()
Ik dacht dat ik het ergste had gezien. Totdat ik dit tegenkwam.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:46 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GADVERDAMMESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de duidelijkheid. Het is geen pop, maar iemand verkleed
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2012 22:56:23 ]![]()
...wat is dit manOp dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
het topic is verpest, we gaan allemaal dood
oh en haal dat plaatje weg aub er komen hier ook meisjes jonger dan 16zelfs een spoiler volstaat niet
Nee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat laatste met die reuzepop vind ik weer grappig.
Vergeef het me, dit is de laatste keer dat ik kigurumi als TT zal gebruiken
Duuussss.....ANIMEES.
- Scamp![]()
Klipnap jij grapjas!ANIMEES.
- Scamp![]()
Spoilerquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:36 schreef outcast_within het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest denken aan sasuke![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:58 schreef Frag_adder het volgende:
het topic is verpest, we gaan allemaal doodAlsof die nog nooit een piemel hebben gezien.quote:Op woensdag 15 februari 2012 22:58 schreef Frag_adder het volgende:
oh en haal dat plaatje weg aub er komen hier ook meisjes jonger dan 16zelfs een spoiler volstaat niet
![]()
Hoe doet DAT je denken aan Sasuke?quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:36 schreef outcast_within het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest denken aan sasuke![]()
Ik ook, omdat mijn zusje het 24/7 zingtquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:09 schreef Klipnap het volgende:
Mijn vriendin heeft nu een hekel aan Dango Daikazoku![]()
Normaal vond ik het wel een lief en schattig liedje, maar nu begint het irritant te worden.![]()
Over liedjes gesproken, ik stel voor dat we een referendum houden waarbij de vraag is of de maker van dit filmpje een nekschot verdient of niet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ook, omdat mijn zusje het 24/7 zingt
Normaal vond ik het wel een lief en schattig liedje, maar nu begint het irritant te worden.
ANIMEES.
- Scamp![]()
Dubbers verdienen sowieso een nekschot.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:13 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Over liedjes gesproken, ik stel voor dat we een referendum houden waarbij de vraag is of de maker van dit filmpje een nekschot verdient of niet.
![]()
Auw.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:13 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Over liedjes gesproken, ik stel voor dat we een referendum houden waarbij de vraag is of de maker van dit filmpje een nekschot verdient of niet.
![]()
Guy sensei ftw vandaag
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: