quote:
Bah.quote:
Een anime conventie in Nederland, die bestaat net 4 jaar schat ik zo. Erg erg klein, toegang is daarom goedkoper ten opzichte van andere conventies.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:59 schreef Klipnap het volgende:
Wat is Tsunacon eigenlijk? Een soort Nederlandse comiket?
Dorarara moet ik ook nog kijken. Alvast even binnen halenquote:Op zondag 12 februari 2012 05:06 schreef De_Ilias het volgende:
nu 2 Marathons achter de rug, Dorarara ( heel erg leuk) en een rewatch gedaan op Code Geas seizoen 1 en 2, ook erg goede anime!
Volgens mij kun je het beste gewoon even slapen...quote:Op zondag 12 februari 2012 11:45 schreef .Cake. het volgende:
Hmm, ik heb net nachtje doorgehaald en denk dat ik de rest van de dag ga besteden aan het afmaken van Mobile Suit Gundam 0083: Stardust Memory (jullie hebben géén ide van hoeveel moeite het mij kost om zo netjes nog te typen na 24,5 uur van geen slaap) en beginnen aan een nieuwe.
Welke raden jullie aan? Keuze bestaat uit (compleet en alle seizoenen, voor zover mogelijk):
Monster
Black Lagoon
Blood +
Michiko to Hatchin
Mugen no Ryvius
Samurai Champloo
Seirei no Moriboto.
ik sluit mij hier bij aan, wat zal cake verrot zijn morgenquote:Op zondag 12 februari 2012 11:46 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Volgens mij kun je het beste gewoon even slapen...
Nee man, slapen heeft geen zin meer denk ik. Kan ik alleen maar mijn ritme verder de vernieling in helpen. Gewoon straks even in bad, ontbijten en kijken, dan vanavond om uur of 10 of 11 crashen, slapen, morgen weer op het oude ritme zitten!quote:Op zondag 12 februari 2012 11:46 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik sluit mij hier bij aan, wat zal cake verrot zijn morgen
Geen hiervan gezien, dus ik raad Eureka Seven aan!quote:Op zondag 12 februari 2012 11:45 schreef .Cake. het volgende:
Hmm, ik heb net nachtje doorgehaald en denk dat ik de rest van de dag ga besteden aan het afmaken van Mobile Suit Gundam 0083: Stardust Memory (jullie hebben géén ide van hoeveel moeite het mij kost om zo netjes nog te typen na 24,5 uur van geen slaap) en beginnen aan een nieuwe.
Welke raden jullie aan? Keuze bestaat uit (compleet en alle seizoenen, voor zover mogelijk):
Monster
Black Lagoon
Blood +
Michiko to Hatchin
Mugen no Ryvius
Samurai Champloo
Seirei no Moriboto.
begin met de eerste, kijk een paar afleveringen of je daar zin in hebt en kijk verder (of ga naar de volgende serie)quote:Op zondag 12 februari 2012 11:45 schreef .Cake. het volgende:
Monster
Black Lagoon
Blood +
Michiko to Hatchin
Mugen no Ryvius
Samurai Champloo
Seirei no Moriboto.
black lagoonquote:Op zondag 12 februari 2012 11:45 schreef .Cake. het volgende:
Monster
Black Lagoon
Blood +
Michiko to Hatchin
Mugen no Ryvius
Samurai Champloo
Seirei no Moriboto.
Ja, nogal. Er zijn uitzonderingen bij maar die vallen teniet tussen de grote aantallen weeaboo. Als je een keertje wilt kijken dan kan je beter een rondje Tsunacon doen omdat het de goedkoopste is. Elke con is eigenlijk dit:quote:Op zondag 12 februari 2012 13:11 schreef Klipnap het volgende:
Wat voor soort mensen zitten er allemaal op die conventies?
Ik ken iemand die erg van cosplay houdt en zelfs een schoolexcursie wilde skippen omdat het tijdens een conventie viel, zijn ze daar allemaal zo "KAWAII JA NE KONNICHIWA''-achtig?
Dat komt omdat er nog gaidens zijnquote:Op zondag 12 februari 2012 13:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Meestal als ik een goede animé gezien heb, krijg ik een leeg gevoel van binnen, een soort smart voortkomend uit het feit dat ik nooit meer een aflevering van die serie voor het eerst zal zien. Bij deze niet. Ook al vind ik het best een goede serie.
De manga van naruto loopt anders behoorlijk voor op de anime als ik sommige mag gelovenquote:Op zondag 12 februari 2012 15:21 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
@hierboven
Die nonsens is meeestal omdat de Manga niet ver genoeg is
Monsterquote:Op zondag 12 februari 2012 11:45 schreef .Cake. het volgende:
Monster
Black Lagoon
Blood +
Michiko to Hatchin
Mugen no Ryvius
Samurai Champloo
Seirei no Moriboto.
Niet zoveel op het moment. Ik kijk af en toe een paar afleveringen van iets, maar ik heb het te druk.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Wordt hier nog massaal een anime gevolgd of niet?
Ik kijk nog steeds mirai nikki maar het blijft veel van hetzelfde.
Ik volg nu verschillende. Mai-HiME, Toradora en Kanon (die al klaar zijn) en Danshi Koukousei, Milky Holmes 2 en Recorder to Randoseru van de Airing. Een serie achter elkaar wordt toch te saai.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Toradoraquote:Op zondag 12 februari 2012 16:56 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik volg nu verschillende. Mai-HiME, Toradora en Kanon (die al klaar zijn) en Danshi Koukousei, Milky Holmes 2 en Recorder to Randoseru van de Airing. Een serie achter elkaar wordt toch te saai.
Mag ik een suggestie doen? Kijk de laatste aflevering niet.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:56 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik volg nu verschillende. Mai-HiME
Hoezo?quote:Op zondag 12 februari 2012 17:11 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Mag ik een suggestie doen? Kijk de laatste aflevering niet.
Stel je voor dat je helemaal gek bent van voetbal. Je kijkt een wedstrijd die geweldig is, doelpunt over en weer, en men doet echt hun best om te winnen. Ineens in de laatste minuut trekken alle spelers hun kleren uit, steken hun middelvinger op naar de camera en beginnen erotische fetishjes met elkaar te beleven terwijl de verslaggever zegt dat alle kijkers pik zuigen en het verliezende team gewoon wint omdat dat eigenlijk het plan was.quote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 17:20 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Stel je voor dat je helemaal gek bent van voetbal. Je kijkt een wedstrijd die geweldig is, doelpunt over en weer, en men doet echt hun best om te winnen. Ineens in de laatste minuut trekken alle spelers hun kleren uit, steken hun middelvinger op naar de camera en beginnen erotische fetishjes met elkaar te beleven terwijl de verslaggever zegt dat alle kijkers pik zuigen en het verliezende team gewoon wint omdat dat eigenlijk het plan was.
Daar komt het ongeveer op neer.
Oke ik zal erover nadenkenquote:Op zondag 12 februari 2012 17:24 schreef Chavez_ het volgende:
Even serieus, ik vond Mai HiMe boeiend maar de laatste aflevering deed de voorgaande 25 gewoon teniet. Mijn rating is van een 7 naar een 4 gegaan als ik het me goed herinner.
Ik heb hem on hold staan...quote:Op zondag 12 februari 2012 16:29 schreef -Strawberry- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Klinkt beter dan een gemiddelde voetbalwedstijd..quote:Op zondag 12 februari 2012 17:20 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Stel je voor dat je helemaal gek bent van voetbal. Je kijkt een wedstrijd die geweldig is, doelpunt over en weer, en men doet echt hun best om te winnen. Ineens in de laatste minuut trekken alle spelers hun kleren uit, steken hun middelvinger op naar de camera en beginnen erotische fetishjes met elkaar te beleven terwijl de verslaggever zegt dat alle kijkers pik zuigen en het verliezende team gewoon wint omdat dat eigenlijk het plan was.
Die wedstrijd zou ik volgen, al is het alleen maar omdat het weer eens wat anders isquote:Op zondag 12 februari 2012 17:20 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Ik wou dat ze hun kleding eens uitdedenquote:Op zondag 12 februari 2012 17:36 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Die wedstrijd zou ik volgen, al is het alleen maar omdat het weer eens wat anders is
Wij mannen worden nür als lustobjecten gezienquote:Op zondag 12 februari 2012 17:37 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik wou dat ze hun kleding eens uitdeden
Van de maker van Cowboy Bebop (Shinichiro Watanabe), moet ik nog meer zeggen? Shamploo dus, Toevallig slaat Bakakame de spijker op de kop, want Watanabe werkte ook aan Eureka Seven meequote:Samurai Champloo
Als ik uit de lijst moest kiezen had ik ook voor Champloo gekozen, omdat ik er alleen maar positieve reacties over heb gehoordquote:Op zondag 12 februari 2012 17:39 schreef Sabata het volgende:
[..]
Van de maker van Cowboy Bebop (Shinichiro Watanabe), moet ik nog meer zeggen? Shamploo dus, Toevallig slaat Bakakame de spijker op de kop, want Watanabe werkte ook aan Eureka Seven mee
Die shit was te gek ouwe. Loonslaaf komt terecht in poel van verderf. Word maatjes met tegenpool gunslinging babe. En samen beleven ze twisted adventures.quote:
Ik heb hem serieus gedropped..quote:Op zondag 12 februari 2012 17:43 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Die shit was te gek ouwe. Loonslaaf komt terecht in poel van verderf. Word maatjes met tegenpool gunslinging babe. En samen beleven ze twisted adventures.
Ziet er wel goed uit, waar is dat van?quote:Op zondag 12 februari 2012 17:49 schreef outcast_within het volgende:
Ben deze weer aan het kijken. Een grote fontein van spirit en energie.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 februari 2012 17:55 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ziet er wel goed uit, waar is dat van?
En beste ED evâh, van MSG 0083: Stardust Memory
Stardust Memory is trouwens een van de beste Gundams die ik tot nu toe heb gezien, beleef er veel plezier mee
I'm nooooot looking for a loooove affair
WAT IS DEZE?!quote:Op zondag 12 februari 2012 17:55 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ziet er wel goed uit, waar is dat van?
En beste ED evâh, van MSG 0083: Stardust Memory
Stardust Memory is trouwens een van de beste Gundams die ik tot nu toe heb gezien, beleef er veel plezier mee
I'm nooooot looking for a loooove affair
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
tis inmiddels een hele tijd terug voor mij, maar zoveel naar beneden omwille van 1 aflevering?quote:Op zondag 12 februari 2012 17:24 schreef Chavez_ het volgende:
Even serieus, ik vond Mai HiMe boeiend maar de laatste aflevering deed de voorgaande 25 gewoon teniet. Mijn rating is van een 7 naar een 4 gegaan als ik het me goed herinner.![]()
![]()
Het plot, meneer. Het plot.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:10 schreef mschol het volgende:
[..]
tis inmiddels een hele tijd terug voor mij, maar zoveel naar beneden omwille van 1 aflevering?"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
- Paul von Oberstein![]()
ik zie dat ik van My-HiME maar 25 van de 26 afleveringen heb, en dus nooit deel 26 gezien zal hebben![]()
![]()
Mooi, houden zo.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:35 schreef mschol het volgende:
ik zie dat ik van My-HiME maar 25 van de 26 afleveringen heb, en dus nooit deel 26 gezien zal hebben"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
Weet je wat raar is? Heel veel van die lui zijn gewoon mannen omdat ze eindelijk kans zien te cosplayen als een meisje. Daarom zie je soms kigurumi cosplay van een schoolmeisje met de bouw van een havenwerker.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar zou ik serieus bang van worden.
Ik had 'm al eerder gelinkt, maar toch, heel relevant:
"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
Rare fetishesquote:Op zondag 12 februari 2012 19:18 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Weet je wat raar is? Heel veel van die lui zijn gewoon mannen omdat ze eindelijk kans zien te cosplayen als een meisje. Daarom zie je soms kigurumi cosplay van een schoolmeisje met de bouw van een havenwerker.![]()
![]()
Japan heeft nog veel meer verrassingen voor ons hoor, zoals Shiteyanyoquote:SPOILER: Volledige video, ik had de verkeerde gepost.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
quote:Op zondag 12 februari 2012 19:25 schreef Chavez_ het volgende:
[..]
Japan heeft nog veel meer verrassingen voor ons hoor, zoals ShiteyanyoWTFSPOILER: Volledige video, ik had de verkeerde gepost.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zwaai ook altijd naar het tegemoetkomende asfalt. Ben ik de enige?quote:
Overigens, shiteyanyo is een fetish waar de karakters het lichaam missen en moeten lopen met hun haar. Hatsune Miku is een populair shiteyanyo karakter.
En hier wéér een video:
En wat is een genre zonder cosplayers? Ziedaar:
"Shadows must accompany their light. But if the light dims - don't the shadows, too?"
Net Mobile Suit Gundam 0083: Stardust Memory afgekeken, is een goeie! Denk dat het na Gundam 00 de beste is uit de serie voor mij! Iig van wat ik tot nu toe heb gezien
Nu ff eten scoren en beslissen wat ik nu ga kijken. Twijfel nog tussen Black Lagoon en MonsterANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp![]()
TSUNACON WAS GEWELDIG! Wel een hoop weaboo's, maar dat heb je altijd wel.
Ik heb heel veel manga gekocht en een dakimakura
Die laatste was met mijn dakimakura in de trein.
Zelfs op Tsunacon kreeg ik elke blik naar me geworpen. Er waren mensen die zeiden: "I'm so jealous!". Iedereen zag ik naar me kijken tijdens het lopen. Mijn vrienden zaten zich heel de tijd kapot te lachen, maar konden het niet laten om ook aan mijn kussen te zitten.
Toen ik thuis kwam met mijn kussen, zeiden mijn ouders: "Hahaha, wat heb je allemaal bij je?". Toen zei ik: "Ja, we waren heel melig en toen heb ik maar dit kussen gekocht.". Mijn moeder: "Wat schattig!".![]()
hoe was je verkleed?
dat is toch zo een kussen van dat so ronery gifje?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Ik was niet verkleed. Ik was gewoon in polo met een Tommy pullover er overheen, gewoon zoals ik normaal er bij loop dus. Dat maakte het extra grappigquote:Op zondag 12 februari 2012 21:35 schreef Frag_adder het volgende:
hoe was je verkleed?
dat is toch zo een kussen van dat so ronery gifje?
Ja. Ook op het station en ik heb het kussen ook naast me gezet toen we bij de Burger King gingen eten. We waren gewoon zo meligquote:Op zondag 12 februari 2012 21:35 schreef Qunix het volgende:
Dude!!!!!
Zonder schaamte zo in de trein?![]()
![]()
morgen is er zo een platje van jou wat circuleerd op het inetquote:Op zondag 12 februari 2012 21:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik was niet verkleed. Ik was gewoon in polo met een Tommy pullover er overheen, gewoon zoals ik normaal er bij loop dus. Dat maakte het extra grappig
[..]
Ja. Ook op het station en ik heb het kussen ook naast me gezet toen we bij de Burger King gingen eten. We waren gewoon zo melig
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Och, elke keer als mensen een foto probeerde te maken deed ik het kussen er voor, dus hopelijk sta ik er niet zo duidelijk op.quote:Op zondag 12 februari 2012 21:48 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
morgen is er zo een platje van jou wat circuleerd op het inet
Mijn vrienden wilden al een Facebook-account maken voor mijn kussen. En dan bij mijn profiel laten zetten: In relationship with ...![]()
![]()
ik had dat profiel ook gemaakt hoorquote:Op zondag 12 februari 2012 21:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Och, elke keer als mensen een foto probeerde te maken deed ik het kussen er voor, dus hopelijk sta ik er niet zo duidelijk op.
Mijn vrienden wilden al een Facebook-account maken voor mijn kussen. En dan bij mijn profiel laten zetten: In relationship with ...gast xD hahahaha
Geniaal!quote:Op zondag 12 februari 2012 21:35 schreef Frag_adder het volgende:
hoe was je verkleed?
dat is toch zo een kussen van dat so ronery gifje?![]()
Ik wil ook een keer naar Tsunacon![]()
![]()
Ga gewoon met vriendinnen, is echt super gezellig en er is werkelijk alles te koop!quote:Op zondag 12 februari 2012 22:05 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Geniaal!
Ik wil ook een keer naar Tsunacon
Ticket is ook niet zo duur en plezier is zo'n beetje gegarandeerd.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2012 22:07:47 ]![]()
Ik heb geen vriendinnen die van anime houden. Alleen dat meisje met de Vampire Knight-gekte en de cosplayer, maar die zijn meer bekenden.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ga gewoon met vriendinnen, is echt super gezellig en er is werkelijk alles te koop!
Ticket is ook niet zo duur en plezier is zo'n beetje gegarandeerd.![]()
over dit soort conventies gesproken, gaan er nog naar de Elf Fantasy Fair in haarzuilen?Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Hmm..quote:Op zondag 12 februari 2012 22:09 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik heb geen vriendinnen die van anime houden. Alleen dat meisje met de Vampire Knight-gekte en de cosplayer, maar die zijn meer bekenden.
Je kan alsnog met ze gaan. Alleen kun je ook nieuwe mensen ontmoeten en lol hebben. Desnoods ontmoet je mensen die je op internet kent. Ik wil je ook wel rondleidenDaar wordt al langer over gesproken, maar het komt er niet echt van.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:10 schreef Klipnap het volgende:
Misschien ooit een idee voor een anime/manga-Fok!meet?![]()
![]()
naar zo'n Con? Denk niet dat je daar genoeg mensen voor mee krijgt. Niet voor een meet iig.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:10 schreef Klipnap het volgende:
Misschien ooit een idee voor een anime/manga-Fok!meet?ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp![]()
Misschien bij iemand thuis? Of in een café?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:11 schreef .Cake. het volgende:
[..]
naar zo'n Con? Denk niet dat je daar genoeg mensen voor mee krijgt. Niet voor een meet iig.![]()
Al was er een meet, dan zou ik nog niet mogen van mijn ouders. Heel streg in dat opzichtThuis met een paar jongens die ik niet eens in het echt ken, die zijn al door al die horrordocumentaires over loverboys geïndoctrineerd.
![]()
Ik mocht eerst ook niet naar de POL-meet, maar ik heb het toch voor elkaar gekregen door te blijven zeurenquote:Op zondag 12 februari 2012 22:14 schreef Klipnap het volgende:
Al was er een meet, dan zou ik nog niet mogen van mijn ouders. Heel streg in dat opzichtThuis met een paar jongens die ik niet eens in het echt ken, die zijn al door al die horrordocumentaires over loverboys geïndoctrineerd.
![]()
![]()
Vorige meet gingen we eerst twee delen kijken van Kara no Kyoukai in de Melkweg, daarna idd nog een caféetje of twee gepakt. Dat was op zich prima en best gezellig met z'n allen.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien bij iemand thuis? Of in een café?ANIMEES.
- Scamp![]()
POL?
hoe jong zijn jullie wel nietik woon gewoon op mijzelf, scheelt gezeur
Als ik het mij goed herinner is robin 16 en Klip ook zoiets? 15?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:15 schreef Frag_adder het volgende:
POL?
hoe jong zijn jullie wel nietik woon gewoon op mijzelf, scheelt gezeur
Verder hou ik het helemaal niet bij omdat ik dan perfect mijn slachtoffers voor op de meet kan uitkiezen omdat ik ook een loverboy documentaire over mijn leven wil hebben ofzo hoor.ANIMEES.
- Scamp![]()
Naar japan moet ik sowiesohelaas ben ik de enige in mijn vriendengroep die die drang heeft
Moeten we samengaan.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:23 schreef Frag_adder het volgende:
Naar japan moet ik sowiesohelaas ben ik de enige in mijn vriendengroep die die drang heeft
Wie wilt er mee?![]()
Was die con vandaag? Dat verklaart 'n hoop, want toen ik in Utrecht over moest stappen, stapte 'n neko-chan uit
Iedereen staarde haar aan, alvorens het gehele perron "kawaii desu ne?" riep
Meet ben ik voor, maar op zo'n con lijkt mij nog niet echt wat en als ik 't me goed herinner zei Chavez dat hij dan zeker níét mee gaatAnders een idee om naar die Animator: The Previews in Melkweg te gaan en erna wat te gaan drinken?
Dan houden we 't toch 'n beetje in de anime-sfeer
Overigens ga ik gráág naar JapanMaar op dit moment heb ik er helaas niet het geld voor
Maar hey, als ik er het geld voor heb..
![]()
![]()
Minder dan 1000 voor de vlucht heen en terug; hotel en eten erbij maakt voor een week 2500?quote:Op zondag 12 februari 2012 22:31 schreef Bakakame het volgende:
Was die con vandaag? Dat verklaart 'n hoop, want toen ik in Utrecht over moest stappen, stapte 'n neko-chan uit
Iedereen staarde haar aan, alvorens het gehele perron "kawaii desu ne?" riep
Meet ben ik voor, maar op zo'n con lijkt mij nog niet echt wat en als ik 't me goed herinner zei Chavez dat hij dan zeker níét mee gaatAnders een idee om naar die Animator: The Previews in Melkweg te gaan en erna wat te gaan drinken?
Dan houden we 't toch 'n beetje in de anime-sfeer
Overigens ga ik gráág naar JapanMaar op dit moment heb ik er helaas niet het geld voor
Maar hey, als ik er het geld voor heb..
Sja, goed sparen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: