Ik ben meer een piloot, en de landingsbaan moet dus ook schoon zijnquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:58 schreef KritischeMassa het volgende:
Als je de rode zee niet aandurft ben je geen kapitein!
quote:
?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:26 schreef joopenma het volgende:
misselijk makend dit topic! onvolwassen haantjes en respectloos naar vrouwen
En je punt is?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:26 schreef joopenma het volgende:
Was het maar verzonnen, dan kon ik er nog een mooie draai aangeven.quote:
Wordt volwassen eikel!!!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:32 schreef kThxByex0r het volgende:
[..]
En je punt is?
Ga terug naar de keuken mens!
Hou je kankerbek kankerhoer en ga fucking vreten maken voor de mensen die WEL in staat zijn om een technisch beroep uit te voeren ofzo....quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:28 schreef kThxByex0r het volgende:
[..]
Hou je kankerbek kankerhoer en ga fucking vreten maken voor de mensen die WEL in staat zijn om een technisch beroep uit te voeren ofzo....
Match made in heaven.quote:
ga doorquote:Op zondag 12 februari 2012 00:15 schreef joopenma het volgende:
stumper!
Wat ben jij zielig dat je er andere topics bij moet halen.
Dat bewijst nog beter dat je een kneus bent.
Oordeel niet over iets waar je geen verstand van hebt .Dan kom je behoorlijk dom over.
In ieder geval eentje waarvan het duidelijk is dat ze niet spoort zodat je er met een grote boog omheen kan lopenquote:Op zondag 12 februari 2012 00:01 schreef Waaghals het volgende:
heeft er weer een der manische periode hoor
Hoezo, ik heb de dame in kwestie gewoon naar his gebracht en gezellig een filmpie geken.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:26 schreef joopenma het volgende:
niet serieus op ingaan johquote:Op zondag 12 februari 2012 00:20 schreef spierbal het volgende:
[..]
Hoezo, ik heb de dame in kwestie gewoon naar his gebracht en gezellig een filmpie geken.
We zitten in KLB, de reacties hier moet je niet zo serieus nemen.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:15 schreef joopenma het volgende:
stumper!
Wat ben jij zielig dat je er andere topics bij moet halen.
Dat bewijst nog beter dat je een kneus bent.
Oordeel niet over iets waar je geen verstand van hebt .Dan kom je behoorlijk dom over.
Nou ja zeg...quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:26 schreef joopenma het volgende:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:55 schreef joopenma het volgende:
eigenlijk nog: gefrustreerde bouwvakker (bouwfukker)
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:25 schreef joopenma het volgende:
Deze reactie getuigd wel weer van totale stomheid en onwetendheid,
Je doelt op je eigen reacties toch?quote:Op zondag 12 februari 2012 00:25 schreef joopenma het volgende:
zo zie je maar weer dat dit een losers topic is, stumpers die allen een vrouw nodig hebben om te krikken. Wees een vent en ga naar een hoer, want je kunt dus blijkbaar niet op een normale manier een vrouw in je bed krijgen. Wat zwakzinnig om vrouwen dan zo te vernederen. Je bent natuurlijk pissig omdat je geen geld voor een hoer hebt, je bent een halve man die nog studeert en geen poen heeft. ZIELIG.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:55 schreef spierbal het volgende:
Is het weekend, ouders weg. Dus ik dacht... Laat ik eens een scharreltje uitnodigen. Even gebeld heen en weer, she likes me. Gemakkelijke zet dus.
Ik als romaticus had een colatje en 7up koud gezet. TS drinkt niet, houdt niet van cola dus daarom de 7up erbij oke???
Wij zitten een beetje tv te kijken enzo beetje snoezele en tickle tickle. Op een moment ging mijn scharreltje naar de wc, ik dacht de pussy opfirssenMaar op dat moment moet je opletten, let op !
Komt ze snel terug, heeft ze gepiest.
Duurt het lang, is ze aan het poepen ( toch nog deels een poep topic)
Alles daar tussen in wijst op ongesteldheid en dat is ze dus![]()
Als een echte gentlemen blijf ik haar behandelen, ze wou op bed liggen, koud, moe tsjaa. In de tussen tijd mijn verhaal dus. Maar ik baal als een stekker, geen sex, niet kunnen genieten van een avondje alleen thuis. Slechte zet dus maarja nog effe door bijten en dan naar huis begeleiden ( ja dat doe ik zelfs met mijn scharreltjes )
Nu zou ik mij willen gaan bezatten maar dat doe ik niet.
Doei
Rustig nou maar, spierbal heeft dat allemaal liggen dromen. Spierbal heeft nog nooit een naakt meisje gezien. Ja zijn moeder die hij begluurt tijdens het douchen.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:00 schreef joopenma het volgende:
[..]
zo zie je maar weer dat dit een losers topic is, stumpers die allen een vrouw nodig hebben om te krikken. Wees een vent en ga naar een hoer, want je kunt dus blijkbaar niet op een normale manier een vrouw in je bed krijgen. Wat zwakzinnig om vrouwen dan zo te vernederen. Je bent natuurlijk pissig omdat je geen geld voor een hoer hebt, je bent een halve man die nog studeert en geen poen heeft. ZIELIG.
quote:Op zondag 12 februari 2012 01:00 schreef joopenma het volgende:
[..]
zo zie je maar weer dat dit een losers topic is, stumpers die allen een vrouw nodig hebben om te krikken. Wees een vent en ga naar een hoer, want je kunt dus blijkbaar niet op een normale manier een vrouw in je bed krijgen. Wat zwakzinnig om vrouwen dan zo te vernederen. Je bent natuurlijk pissig omdat je geen geld voor een hoer hebt, je bent een halve man die nog studeert en geen poen heeft. ZIELIG.
Wat is er vrouw onvriendelijk aan ? Ze komt uit eigen wil, ze wilt niet en ik doe niks en maak er daarna gewoon een gezellige avond van. Ik heb wel geld hoorquote:Op zondag 12 februari 2012 01:00 schreef joopenma het volgende:
[..]
Heb je niet door hoe jij de meeste, gewone vrouwen voor lul zet?quote:Op zondag 12 februari 2012 00:25 schreef joopenma het volgende:
Echte vrouwen zouden zich dood schamen voor jou, kut feminist. Krijg een gevoel voor humor of tyf op naar je keukentje.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:00 schreef joopenma het volgende:
[..]
Stoer man.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:23 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Kuch..
manisch depressief
* Wijnand_Bierenstein loopt nonchalant weer verder
Jij bent een beer, heb je jezelf wel eens zien lopen op 2 potenquote:
Precies, ik snap het probleem ook niet zo. Daarbij zijn vrouwen vaak extra geil tijdens hun periode, dus je had er minimaal een pijpbeurt uit kunnen slepen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 21:47 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon anale seks hebben, geen probleem.
even quotenquote:Op zondag 12 februari 2012 01:00 schreef joopenma het volgende:
[..]
Echte vrouwen schamen zich ook voor jouquote:Op zondag 12 februari 2012 13:42 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Heb je niet door hoe jij de meeste, gewone vrouwen voor lul zet?
[..]
Echte vrouwen zouden zich dood schamen voor jou, kut feminist. Krijg een gevoel voor humor of tyf op naar je keukentje.
Dankjequote:Op zondag 12 februari 2012 13:46 schreef knight-errant het volgende:
Ik hoop dat Joopenma een troll is. Ik vind het best lief van TS.
Edit: die chick heeft nu waarschijnlijk ook meer respect voor je, en zie je nog wel terug.
Kap nou, een potlood doet al auwquote:Op zondag 12 februari 2012 15:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Had een mooie start voor pegging kunnen wezen, TS.
Verder alles wel goed enzo?quote:Op zondag 12 februari 2012 01:00 schreef joopenma het volgende:
[..]
Wat is er mis met niet drinken ? Is het stoer om elke weekend belappert te zijn en niet weten wat je gedaan hebt ?quote:Op zondag 12 februari 2012 16:49 schreef HostiMeister het volgende:
Niet drinken
Bij je ouders wonen
Meisjes scharreltjes noemen
Dit topic
Ik ben opgevoed door een kindermeisje in mijn eigen huis. Mijn ouders zijn enkele maanden nadat ik geboren was overleden, dus ja.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:03 schreef spierbal het volgende:
[..]
Wat is er mis met niet drinken ? Is het stoer om elke weekend belappert te zijn en niet weten wat je gedaan hebt ?
en
Jij had meteen je eigen huis toen je uit je moeder kwam rollen ?
Gelukkig ben ik geen vrouwquote:Op zondag 12 februari 2012 15:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Echte vrouwen schamen zich ook voor jou
Just sayin
Dat is erg dramatisch voor je.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben opgevoed door een kindermeisje in mijn eigen huis. Mijn ouders zijn enkele maanden nadat ik geboren was overleden, dus ja.
En drinken is niet hetzelfde als belabberd (let op de dubbele b) zijn het hele weekend en niets meer kunnen herinneren. Principieel ergens tegen zijn omdat je het niet eens begrijpt
Waarom? Ongesteld zijn is juist zo leuk.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:26 schreef joopenma het volgende:
Disturbing...quote:Op zondag 12 februari 2012 17:28 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Waarom? Ongesteld zijn is juist zo leuk.
Vrij zijn, blij zijn, heerlijk gevoel
Libresse
Wat kun je nog meer met vrouwen doen dan?quote:Op zondag 12 februari 2012 01:00 schreef joopenma het volgende:
stumpers die allen een vrouw nodig hebben om te krikken.
broodjes laten maken en bier klaarzettenquote:Op zondag 12 februari 2012 17:33 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Wat kun je nog meer met vrouwen doen dan?
Zet ik de meeste vrouwen voor lul???? (gaan we terug naar de middeleeuwen?)quote:Op zondag 12 februari 2012 13:42 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Heb je niet door hoe jij de meeste, gewone vrouwen voor lul zet?
[..]
Echte vrouwen zouden zich dood schamen voor jou, kut feminist. Krijg een gevoel voor humor of tyf op naar je keukentje.
dafuq am I readingquote:Op maandag 13 februari 2012 21:15 schreef joopenma het volgende:
[..]
Zet ik de meeste vrouwen voor lul???? (gaan we terug naar de middeleeuwen?)
Echte vrouwen kunnen niet anders als een feminist zijn bij kerels zoals jij.
Hoe kan een normale vrouw zich laten misbruiken als een hoer, als ze geen hoer is??
Is alleen toevallig wel makkelijk voor een knakker als jij. Dat wil niet zeggen dat die vrouw die jij naait een normale, zelfrespecterende vrouw is. (een feminist dus blijkbaar)
Kutfeministquote:Op maandag 13 februari 2012 21:15 schreef joopenma het volgende:
[..]
Hoe kan een normale vrouw zich laten misbruiken als een hoer, als ze geen hoer is??
Is alleen toevallig wel makkelijk voor een knakker als jij. Dat wil niet zeggen dat die vrouw die jij naait een normale, zelfrespecterende vrouw is. (een feminist dus blijkbaar)
En jaquote:Op maandag 13 februari 2012 21:15 schreef joopenma het volgende:
[..]
Ik hoor het, all the time, omdat ik niet met deze eikels omga zou ik de loser zijn. Ik heb medelijden met die vrouwen. die durven/mogen niet eens reageren omdat ze bang zijn voor hun pooiers. JO, JO.quote:
Laat ze dan reageren, die vrouwen die geen zelfrespect hebben.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:26 schreef Nezhi het volgende:
Dat zal ik onthouden in de toekomst, dat ik geen drinken klaar mag zetten en ook niet naar huis mag brengen. Dat is namelijk alleen voor hoertjes. btw de meiden waar ik mee omga lachen zich stuk om jouw posts![]()
quote:Op maandag 13 februari 2012 21:34 schreef joopenma het volgende:
[..]
Ik hoor het, all the time, omdat ik niet met deze eikels omga zou ik de loser zijn. Ik heb medelijden met die vrouwen. die durven/mogen niet eens reageren omdat ze bang zijn voor hun pooiers. JO, JO.
Jullie pooiers zijn bang voor sterke vrouwen. Zegt meer iets over jullie als over die sterke vrouwen.
Rustig maar, de jongens hier hebben een grote bek maar bedoelen het in werkelijkheid voor 99,99% niet zo...mannen blijven nou eenmaal haantjes.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:15 schreef joopenma het volgende:
[..]
Uit de eerst post spreekt toch al minachting uit, Vrouwen hebben af en toe dingen die ze zelf al helemaal niet leuk vinden, die bij het vrouw-zijn horen. Ze voelde zichzelf al helemaal niet OK. en dan zeik jij over geen seks kunnen hebben. Wat een ongevoelige zak. En ben je trots dat je haar naar huis wilde brengen. En je daarna wil bezatten omdat je niet hebt kunnen neuken.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:55 schreef spierbal het volgende:
Is het weekend, ouders weg. Dus ik dacht... Laat ik eens een scharreltje uitnodigen. Even gebeld heen en weer, she likes me. Gemakkelijke zet dus.
Ik als romaticus had een colatje en 7up koud gezet. TS drinkt niet, houdt niet van cola dus daarom de 7up erbij oke???
Wij zitten een beetje tv te kijken enzo beetje snoezele en tickle tickle. Op een moment ging mijn scharreltje naar de wc, ik dacht de pussy opfirssenMaar op dat moment moet je opletten, let op !
Komt ze snel terug, heeft ze gepiest.
Duurt het lang, is ze aan het poepen ( toch nog deels een poep topic)
Alles daar tussen in wijst op ongesteldheid en dat is ze dus![]()
Als een echte gentlemen blijf ik haar behandelen, ze wou op bed liggen, koud, moe tsjaa. In de tussen tijd mijn verhaal dus. Maar ik baal als een stekker, geen sex, niet kunnen genieten van een avondje alleen thuis. Slechte zet dus maarja nog effe door bijten en dan naar huis begeleiden ( ja dat doe ik zelfs met mijn scharreltjes )
Nu zou ik mij willen gaan bezatten maar dat doe ik niet.
Doei
Die zogenaamde zelfspot, humor en grapjes, die jullie (dames) zelfrespect noemen bestaat niet.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:36 schreef Nezhi het volgende:
Die vrouwen hebben genoeg 'zelfrespect' dat ze ook tegen zelfspot, humor en grapjes kunnen en zich niet aangesproken voelen door een willekeurige gast op Fok! die zin heeft om te neuken.
Als je van haantjes houdt is dat leuk, dan snap je de humor in het geheel.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Rustig maar, de jongens hier hebben een grote bek maar bedoelen het in werkelijkheid voor 99,99% niet zo...mannen blijven nou eenmaal haantjes.
Ongesteld is voor onervaren haantjes blijkbaar een HOT ISSUE.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:47 schreef Nezhi het volgende:
Als je wordt uitgenodigd kan je toch weigeren? en ben jij nu zelf ook ongesteld?
Ik heb er helaas al 9 jaar ervaring mee gehad (trans helaas)quote:Op maandag 13 februari 2012 22:03 schreef joopenma het volgende:
[..]
Ongesteld is voor onervaren haantjes blijkbaar een HOT ISSUE.
quote:Op maandag 13 februari 2012 21:59 schreef joopenma het volgende:
[..]
Die zogenaamde zelfspot, humor en grapjes, die jullie (dames) zelfrespect noemen bestaat niet.
Je bent eerder een ventje die nog nooit echte seks heeft gehad.
Ik heb veel gevoel voor humor, maar niet op dit niveau.
Misschien niet, maar wat is het nut dan van dit topic??quote:Op maandag 13 februari 2012 22:02 schreef rosepetals het volgende:
@ joopenma, je moet het allemaal niet zo serieus nemen hier...
Niks is nuttig hier op FOK!quote:Op maandag 13 februari 2012 22:09 schreef joopenma het volgende:
[..]
Misschien niet, maar wat is het nut dan van dit topic??
Ik wil je wel serieus nemen hoor.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:09 schreef joopenma het volgende:
[..]
Misschien niet, maar wat is het nut dan van dit topic??
Ik vind jou niet zo sterk overkomen hoor.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:34 schreef joopenma het volgende:
Ik hoor het, all the time, omdat ik niet met deze eikels omga zou ik de loser zijn. Ik heb medelijden met die vrouwen. die durven/mogen niet eens reageren omdat ze bang zijn voor hun pooiers. JO, JO.
Jullie pooiers zijn bang voor sterke vrouwen. Zegt meer iets over jullie als over die sterke vrouwen.
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:11 schreef Nezhi het volgende:
omfg ik zie nu pas IShotTheMaid's quote onder haar berichten...
Ik vraag me af of ze lekkere jopen heeft.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jopen-ma is wel een goede troll.
Feministen dragen geen BH, dus die zullen wel lekker hangenquote:Op maandag 13 februari 2012 22:16 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze lekkere jopen heeft.
quote:Op maandag 13 februari 2012 22:17 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
Feministen dragen geen BH, dus die zullen wel lekker hangen
Uit andere topics van jou heb ik begrepen dat je de leeftijd zou moeten hebben om door de berichten van zeker jonge mannen heen te lezen, als je nou een naief 16-jarig meisje zou zijn dan zou ik kunnen denken dat dit soort topics je zouden schokken maar een inmiddels allang volwassen vrouw zou beter moeten weten dat mannen, en zeker pubers/jonge mannen nou eenmaal een hele grote mond hebben maar het daarbij eigenlijk altijd bij blijft...die hormonen gieren nou eenmaal en stoer doen en tegen elkaar opboksen is een verplichte sport....en daarvoor hoeven mannen trouwens ook helemaal geen pubers te zijn.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:01 schreef joopenma het volgende:
[..]
Als je van haantjes houdt is dat leuk, dan snap je de humor in het geheel.
Ook daar is een markt voor.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:17 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Feministen dragen geen BH, dus die zullen wel lekker hangen
Ala ze weten over jou fobie over menstruatie niet meer!quote:Op maandag 13 februari 2012 21:26 schreef Nezhi het volgende:
Dat zal ik onthouden in de toekomst, dat ik geen drinken klaar mag zetten en ook niet naar huis mag brengen. Dat is namelijk alleen voor hoertjes. btw de meiden waar ik mee omga lachen zich stuk om jouw posts![]()
Kan je dat nog eens herhalen in het Nederlands? Het is ook niet zo een geheim hoor. Er staat notabene een link naar mijn tumblr onder elke post die ik maakquote:Op maandag 13 februari 2012 22:24 schreef joopenma het volgende:
[..]
Ala ze weten over jou fobie over menstruatie niet meer!
Mannen zijn gewoon mannen, ongeacht de leeftijd?quote:Op maandag 13 februari 2012 22:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Uit andere topics van jou heb ik begrepen dat je de leeftijd zou moeten hebben om door de berichten van zeker jonge mannen heen te lezen, als je nou een naief 16-jarig meisje zou zijn dan zou ik kunnen denken dat dit soort topics je zouden schokken maar een inmiddels allang volwassen vrouw zou beter moeten weten dat mannen, en zeker pubers/jonge mannen nou eenmaal een hele grote mond hebben maar het daarbij eigenlijk altijd bij blijft...die hormonen gieren nou eenmaal en stoer doen en tegen elkaar opboksen is een verplichte sport....en daarvoor hoeven mannen trouwens ook helemaal geen pubers te zijn.
ALS, typefoutjequote:Op maandag 13 februari 2012 22:25 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Kan je dat nog eens herhalen in het Nederlands? Het is ook niet zo een geheim hoor. Er staat notabene een link naar mijn tumblr onder elke post die ik maak
Ja...of was je nog niet opgevallen dat mannen wellicht milder worden met de leeftijd maar als het zo uitkomt nog steeds proberen elkaar te overtroeven...ze doen het alleen op een andere plek...op de werkvloer i.p.v. in de kroeg/discotheek.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:26 schreef joopenma het volgende:
[..]
Mannen zijn gewoon mannen, ongeacht de leeftijd?
Nog steeds snap ik niet echt wat je wil zeggenquote:
ALS?quote:Op maandag 13 februari 2012 22:29 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Nog steeds snap ik niet echt wat je wil zeggen
Je hebt nog steeds niet gezegd of je wel of niet ongesteld bent
'getuigd' schrijven waar het 'getuigt' moet zijn ook.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:25 schreef joopenma het volgende:
Nee natuurlijk niet, daarom zit ik al dagen op dit forum.quote:Op maandag 13 februari 2012 22:50 schreef Nezhi het volgende:
Volgens mij heb jij echt geen flauw benul waar je over praat
Jij bent al helemaal niet serieus te nemen.quote:Op zondag 12 februari 2012 17:57 schreef Nezhi het volgende:
[..]
broodjes laten maken en bier klaarzetten
Maar zijn misschien ook leuk als gezelschap.
Het had leuk geweest ja, en ik zie er zeker ook pluspunten aan. Nu blijft het testosteron in mijn lichaam en kan ik harder mijn spieren oppompenquote:Op maandag 13 februari 2012 21:45 schreef joopenma het volgende:
[..]
Uit de eerst post spreekt toch al minachting uit, Vrouwen hebben af en toe dingen die ze zelf al helemaal niet leuk vinden, die bij het vrouw-zijn horen. Ze voelde zichzelf al helemaal niet OK. en dan zeik jij over geen seks kunnen hebben. Wat een ongevoelige zak. En ben je trots dat je haar naar huis wilde brengen. En je daarna wil bezatten omdat je niet hebt kunnen neuken.
Als je het daarvan moet hebben wel. Testosteron en spieren oppompen. Get a live!quote:Op maandag 13 februari 2012 22:58 schreef spierbal het volgende:
[..]
Het had leuk geweest ja, en ik zie er zeker ook pluspunten aan. Nu blijft het testosteron in mijn lichaam en kan ik harder mijn spieren oppompen![]()
Het is zo slecht nog niet.
Ieder zijn hobby/sport. En wat is er mis mee ?quote:Op maandag 13 februari 2012 23:04 schreef joopenma het volgende:
[..]
Als je het daarvan moet hebben wel. Testosteron en spieren oppompen. Get a live!
voor spierballen is het normaal.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:07 schreef spierbal het volgende:
[..]
Ieder zijn hobby/sport. En wat is er mis mee ?
Omdat al die door jou zo afgekeurde mannen zich kostelijk vermaken met jouw getier.quote:
Zit je aan de drugs/medicijnen ofzo? Ik heb nog nooit zo iemand zien reageren?quote:
Wanneer is het onnormaal ?quote:Op maandag 13 februari 2012 23:09 schreef joopenma het volgende:
[..]
voor spierballen is het normaal.
je blijft geobsedeerd door menstruatie?quote:Op maandag 13 februari 2012 23:09 schreef Nezhi het volgende:
Je bent zeker wel ongesteld, je hebt gewoon dikke moodswings!
Nee hoor, je hebt alleen nog geen antwoord gegeven op mijn vraag.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:10 schreef joopenma het volgende:
[..]
je blijft geobsedeerd door menstruatie?
wat was de vraag?quote:Op maandag 13 februari 2012 23:11 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt alleen nog geen antwoord gegeven op mijn vraag.
Ohh je hebt zelfs geen van beide beantwoordquote:Op maandag 13 februari 2012 21:47 schreef Nezhi het volgende:
Als je wordt uitgenodigd kan je toch weigeren? en ben jij nu zelf ook ongesteld?
of aan een gemiddelde pikquote:Op maandag 13 februari 2012 23:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je zou voor de gein eens aan een ongestelde kut moeten ruiken...
ben je boos?quote:Op maandag 13 februari 2012 23:12 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Ohh je hebt zelfs geen van beide beantwoord
daar laat ik me niet over uit!quote:Op maandag 13 februari 2012 23:13 schreef Nezhi het volgende:
Nee, er is geen gematigdesmiley.
Maarreh, je hebt zeker wel ervaring met penissen he? Wat vind je nou lekker ruiken?
ja en? ruik er niet aan dan!quote:Op maandag 13 februari 2012 23:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ieder zijn kleur!quote:Op maandag 13 februari 2012 23:29 schreef spierbal het volgende:
[..]
Rood is ook mijn lievelingskleur.
Nog niet bij benadering!!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:39 schreef Timooon het volgende:
[..]
Jij ziet er echt zo uit he?
[ afbeelding ]
Heb je deze foto uit het familiealbum gehaald? (is het je oma dan?)quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:39 schreef Timooon het volgende:
[..]
Jij ziet er echt zo uit he?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 februari 2012 23:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
OKquote:Op zondag 12 februari 2012 13:44 schreef Broodje_Zaad het volgende:
ik laat vrouwen mij altijd baffen echt hilarisch is dat
Zeg me aub dat jij een troll bent?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:16 schreef joopenma het volgende:
Gefrustreerde eikels aan het werk op dit topic. Geen mannen, maar willen er wel wel voor doorgaan. Groote waffel over vrouwen, maar presteren niets. hoe zielig!!!
Helaas moet ik je telleur stellen!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:18 schreef snakelady het volgende:
[..]
Zeg me aub dat jij een troll bent?
quote:
heeft ze nog niet gedaan... 2 weken later en nog steeds is het een heet hangijzer voor Mevr.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Omdat al die door jou zo afgekeurde mannen zich kostelijk vermaken met jouw getier.Ik zou het topic gewoon uit je actieve topics halen, wel zo rustig voor je.
dat zou toch niemand doen hier?quote:Op zondag 26 februari 2012 05:23 schreef joopenma het volgende:
commentaar over schrijffouten, doe maar niet!
Ik vind het nog steeds leuk omdat ik merk dat ik jullie blijkbaar uit de tent lok. Verwijd mij niet dat ik al zolang reageer, je doet het zelf ook!quote:Op zondag 26 februari 2012 05:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heeft ze nog niet gedaan... 2 weken later en nog steeds is het een heet hangijzer voor Mevr.
Heerlijk op een rustige zondagmorgen
en daar heb je het mis... mijn eerste post in dit topic was een half uurtje geledenquote:Op zondag 26 februari 2012 05:46 schreef joopenma het volgende:
[..]
Verwijd mij niet dat ik al zolang reageer, je doet het zelf ook!
Dan ben je ook vroeg op!quote:Op zondag 26 februari 2012 05:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en daar heb je het mis... mijn eerste post in dit topic was een half uurtje geleden
waanzin!quote:Op zondag 26 februari 2012 05:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
valt mee hoor Joop, ik woon aan de andere kant van de wereld waar het al zondagmiddag is
Jammerquote:Op zondag 26 februari 2012 04:57 schreef joopenma het volgende:
[..]
Helaas moet ik je telleur stellen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |