Iedereen vindt zichzelf aardig. Maar blijkbaar vindt de rest van de wereld jou pas aardig als je pillen gebruikt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:20 schreef joopenma het volgende:
Dus Madame Paon, moet ik me vol laten proppen met pillen om de baas tevreden te houden.
Zonder pillen vind hij mij niet bruikbaar.
Ik voel me zonder baas echt optimaal, zowel manisch als depressief..
Want ik kan héél goed met mijzelf door één deur, ik houd wel van mijzelf.
Maar de baas niet zo, omdat ik niet een constante productiviteit kan garanderen.
Goed, je wil dus dood?quote:IK wil niet eindigen in een verpleeghuis, zoals mijn vader. Hij wil dood, maar niemand luistert naar hem. Vanwege een hersenbloeding wordt hij niet meer serieus genomen. Ik wil er eerder uit, zolang ik het zelf nog in de hand heb, zelf kan beslissen
Mijn nickname heeft niks met m;n moeder te maken, dat is een naam van een djquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:29 schreef joopenma het volgende:
skitzofrenix, wat doet je moeder waar je last van hebt, ik heb ook een dochter maar die accepteert mij wel, ze is 19jr. Niet altijd makkelijk voor haar, maar samen komen we er wel uit.
Het is een soort handicap waar je samen mee om moet gaan.Maar dat zien mensen niet zo.
Als je in een rolstoel zit begrijpen ze het wel, maar als het met de stofjes in je hoofd te maken heeft wordt het anders.
Ik hoop niet dat jou schermnaam iets te maken heeft met je moeder, want die is niet schizofreen.
Haal geen aandoeningen door elkaar!
Misschien is je signature dan gewoon onduidelijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:45 schreef joopenma het volgende:
strawberry,
Dood, hoe kom je daarbij, begrijpend lezen is ook een vaardigheid.Die bezit je niet echt.
Manisch depressief zijn zie je als optimaal?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:20 schreef joopenma het volgende:
Dus Madame Paon, moet ik me vol laten proppen met pillen om de baas tevreden te houden.
Zonder pillen vind hij mij niet bruikbaar.
Ik voel me zonder baas echt optimaal, zowel manisch als depressief..
Want ik kan héél goed met mijzelf door één deur, ik houd wel van mijzelf.
Maar de baas niet zo, omdat ik niet een constante productiviteit kan garanderen.
Ik kan er met mijn verstand niet bij dat jij je optimaal voelt als je depressief bent. Dat is nogal een rare uitspraak.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:34 schreef joopenma het volgende:
lotrus,
In een rolstoel zitten is ook niet optimaal.
OK dan zou je kunnen zeggen dat de rolstoel hetzelfde is als de pillen, een hulpmiddel.
Slik ze maar eens een aantal weken en ervaar de bijwerkingen.
Hoeveel bijwerkingen heeft een rolstoel?
TS doe eens een beetje aardig tegen de users hier.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:45 schreef joopenma het volgende:
strawberry,
Dood, hoe kom je daarbij, begrijpend lezen is ook een vaardigheid.Die bezit je niet echt.
Jij suggereert wel heel veel dingen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:34 schreef joopenma het volgende:
lotrus,
In een rolstoel zitten is ook niet optimaal.
OK dan zou je kunnen zeggen dat de rolstoel hetzelfde is als de pillen, een hulpmiddel.
Slik ze maar eens een aantal weken en ervaar de bijwerkingen.
Hoeveel bijwerkingen heeft een rolstoel?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |