SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk ook epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door YazooW op 11-02-2012 19:39:06 ]![]()
Had em eerder gepost dan, dan hoefde ik hem niet helemaal te uploaden
Hij staat er inmiddels weer in.![]()
Die mafkees die zichzelf aan het doel had geboeit bij Everton ook maar geupload voor de "leipe fans".![]()
![]()
Nah beter allemaal op tinypic gooien, dan weet ik zeker dat ze het de komende tijd nog allemaal doen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:22 schreef Luckypenguin het volgende:
Gewoon even Google Images "Torres fail gif", staan er vast nog wel meer.![]()
Staat er 2 keer in!!quote:
Ik snap niet waarom de Suarez kick op Parker ontbreekt en waarom is dat doelpunt van Rooney (van vorig seizoen tegen City) nog in de OP?![]()
Staat inderdaad een hoop oude meuk in, ben hem nu aan het aanpassen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Staat er 2 keer in!!
Ik snap niet waarom de Suarez kick op Parker ontbreekt en waarom is dat doelpunt van Rooney (van vorig seizoen tegen City) nog in de OP?![]()
Ze moeten die Parker wel hebben trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Balotelli's schop tegen Parker kan er ook nog wel bij ipv ''Me giving a fuck'' en Howard's goal?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:25 schreef YazooW het volgende:
[..]
Staat inderdaad een hoop oude meuk in, ben hem nu aan het aanpassen.![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:26 schreef Luckypenguin het volgende:
Ze moeten die Parker wel hebben trouwens.ooh die kende ik nog niet, nasty zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.![]()
Die Modric kent zijn eigen kracht inderdaad niet. Balotelli had wel dood kunnen zijn na die zet.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:27 schreef alors het volgende:
[..]
ooh die kende ik nog niet, nasty zeg!![]()
die ander ook met zn shirt omhoogquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:38 schreef Nober het volgende:
Die allerlaatste blijft het leukst, met Drogba.![]()
SuarezFerdinand weigerde hem ook
know'm sayin?
word? word.![]()
Een mooie dag
bbc1 nu aan, zo match of the day
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.![]()
Nou komt het hoor
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.![]()
Gedrag van Suarez is een schande voor Liverpool als club.
Wijze woorden
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Onzin. Wat een drama maakt hij er van zeg.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:01 schreef Caland het volgende:
Gedrag van Suarez is een schande voor Liverpool als club.
Wijze woorden![]()
Alle analisten zijn het ermee eens. Shearer, Lineker, die andere koekenbakkert.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin. Wat een drama maakt hij er van zeg.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ja, dat zeg ik; er wordt nogal een drama van gemaakt.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Alle analisten zijn het ermee eens. Shearer, Lineker, die andere koekenbakkert.![]()
In de studio gaan ze zelfs een stapje verder. Slechte dag voor het voetbal door het gedrag van Suarez.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Wat zou er gebeurt zijn als Suarez had gebeten?quote:Op zondag 12 februari 2012 00:04 schreef Caland het volgende:
In de studio gaan ze zelfs een stapje verder. Slechte dag voor het voetbal door het gedrag van Suarez.
Dan waren ze gestopt met voetbal denk ik.★★★![]()
Vind het wel een mooi iets dat men in Engeland de waardigheid van het spelletje nog steeds hoog in het vaandel heeft staan. In nederland kon hij iemand in zijn nek bijten en daar werd door de trainer lacherig over gedaan.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik; er wordt nogal een drama van gemaakt.
Keihard veroordelen dit soort gedrag.
Jammer dat hij geel kreeg afgelopen week toen hij een paar minuten na zijn schorsing alweer iemand in z'n maag trapte. 10 wedstrijden was wel weer op zijn plaats geweest.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Zal z'n vrouw hem nog steeds klappen geven?quote:![]()
Henry-time straks
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Deed z'n vrouw dat dan?quote:Op zondag 12 februari 2012 00:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal z'n vrouw hem nog steeds klappen geven?![]()
Henry-time straks![]()
★★★![]()
Ja, toen hij bij Ajax speelde. Had 'ie ook aangifte gedaanquote:
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, toen hij bij Ajax speelde. Had 'ie ook aangifte gedaan![]()
★★★![]()
Maar Suárez schudt de hand niet met Evra. Dus?
Ferdinand denkt dat ie stoer omdat ie 'n lange slungel is en Suárez geen hand heeft en er zijn nog tal mensen die geen hand geven.
bijv.
en
![]()
Heel de wereld verafschuwd de acties van Suarez, terwijl hier (door vooral/alleen maar Ajacieden) alles wordt goed gepraat. Kom op.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Ik had denk ik de hand van Evra ook niet geschud(ook als medespeler van Suarez niet btw).quote:Op zondag 12 februari 2012 11:10 schreef Muto het volgende:
Heel de wereld verafschuwd de acties van Suarez, terwijl hier (door vooral/alleen maar Ajacieden) alles wordt goed gepraat. Kom op.Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Evra is geen haar beter.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:10 schreef Muto het volgende:
Heel de wereld verafschuwd de acties van Suarez, terwijl hier (door vooral/alleen maar Ajacieden) alles wordt goed gepraat. Kom op.![]()
Ook de wedstrijd zelf was van abominabel niveau.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:12 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat een wanvertoning bij Man U - Liverpool zeg. Om je kapot te schamen dat gedrag
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dat was heel subtielquote:![]()
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Stel je voor dat iedereen in het betaalde voetbal zich keurig netjes aan de regels houdt, dan is er toch geen zak meer aan? Mafkezen zoals Suarez, maar ook Evra, maken het voetbal juist mooi. Alsof niet iedereen op het puntje van zijn stoel zat te genieten toen dit bijvoorbeeld gebeurde:
![]()
Dat soort dingen zijn juist slecht voor het imago van de sport.
Er mag best hard worden gespeeld, zij het rechtvaardig, maar niet elkaar kaarten aan proberen te naaien of elkaar racistisch bejegen; dat hoort mijn inziens niet in de sport thuis.![]()
Wel vreemd dat iedereen zegt dat Suarez geen hand geeft terwijl Evra zijn hand duidelijk terug trekt.![]()
Vervolgens gaat hij lopen janken dat hij geen hand krijgt.![]()
quote:Op zondag 12 februari 2012 13:35 schreef tralalala het volgende:
Wel vreemd dat iedereen zegt dat Suarez geen hand geeft terwijl Evra zijn hand duidelijk terug trekt.![]()
![]()
dat handenschudden is toch al idioot.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:35 schreef tralalala het volgende:
Nee is juist mooi, want dan kan je situaties krijgen waarbij de ene racist de andere racist geen hand geeft waarna vervolgens de hele wereldpers eroverheen valtquote:Op zondag 12 februari 2012 14:31 schreef macca728 het volgende:
[..]
dat handenschudden is toch al idioot.Is toch mooi man.
![]()
Suarez heeft zelf al aangegeven dat hij zijn hand wel had moeten schudden, was wel bewust dus.
Wel knap dat Suarez zich inhield na de wedstrijd toen Evra expres voor Suarez ging lopen juichen en springen.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Allemaal een beetje overtrokken gedoe om het geven van een hand.... Dat gedoe van Evra achteraf vond ik veel irritanter en dan de uitspraak van Fergusson ... Maar goed voetbal is sport en bij sport schud je handen .... Dat gebeurt ook niet overal....![]()
Is heel City ook geschorst nadat ze Terry geen hand wilden schudden?quote:Op zondag 12 februari 2012 15:53 schreef chufi het volgende:
Allemaal een beetje overtrokken gedoe om het geven van een hand.... Dat gedoe van Evra achteraf vond ik veel irritanter en dan de uitspraak van Fergusson ... Maar goed voetbal is sport en bij sport schud je handen .... Dat gebeurt ook niet overal....![]()
![]()
Suarez hand was gericht aan De Gea, niet Evra.quote:
‘I should have shaken Patrice Evra's hand before the game and I want to apologise for my actions.
‘I would like to put this whole issue behind me and concentrate on playing football.’![]()
Moeilijk te zeggen, maar Evra hield wel terug en dan achteraf zn gelijk pakken door Suarez arm te pakken .... Enough said, case close (I hope)quote:Op zondag 12 februari 2012 16:22 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Suarez hand was gericht aan De Gea, niet Evra.
‘I should have shaken Patrice Evra's hand before the game and I want to apologise for my actions.
‘I would like to put this whole issue behind me and concentrate on playing football.’![]()
Ja als je z/w kijkt, maar dat bestaat toch niet meer... Ok het is iets lastiger idd ..quote:Op zondag 12 februari 2012 17:01 schreef Luckypenguin het volgende:
Die shirts zijn hetzelfde.... wat irritant kijken is dit.![]()
witte sokken ...quote:Op zondag 12 februari 2012 17:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja als je z/w kijkt, maar dat bestaat toch niet meer... Ok het is iets lastiger idd ..![]()
Ik ben geen ajacied, maar dat hij hem geen hand gaf is zijn keuze en daarin is hij vrij.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:10 schreef Muto het volgende:
Heel de wereld verafschuwd de acties van Suarez, terwijl hier (door vooral/alleen maar Ajacieden) alles wordt goed gepraat. Kom op.
Suarez is wat naief en werkt zichzelf altijd in de nesten, maar hij wordt nu wel erg in het slechte daglicht gezet. Grotendeels ten onrechte want dat is meer aan de hand van zijn reputatie dan aan wat er nou echt gebeurt is. Feit is natuurlijk ongeacht wat er gezegt is dat hem wel 8 wedstrijd schorsing zijn aangenaaid, voor een verbale/woordenwisseling is 8 wedstrijden nogal extreem..♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Dat dusquote:Op zondag 12 februari 2012 17:27 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ik ben geen ajacied, maar dat hij hem geen hand gaf is zijn keuze en daarin is hij vrij.
Suarez is wat naief en werkt zichzelf altijd in de nesten, maar hij wordt nu wel erg in het slechte daglicht gezet. Grotendeels ten onrechte want dat is meer aan de hand van zijn reputatie dan aan wat er nou echt gebeurt is. Feit is natuurlijk ongeacht wat er gezegt is dat hem wel 8 wedstrijd schorsing zijn aangenaaid, voor een verbale/woordenwisseling is 8 wedstrijden nogal extreem..![]()
![]()
Nee, je dient je aan de gedragscodes van de club te houden. Suarez vind zichzelf zo belangrijk dat hij zich groter dan de club en manager acht en denk dat die alles mag maken wat hij wilt. Dat is ook mede doordat Liverpool en Kenny hem in alles hebben gebacked wat dus niet handig heeft uitgepakt. Gewoon terecht dat hij al het gezeik over zich heen krijgt. Evra is trouwens ook een smeerlapquote:Op zondag 12 februari 2012 17:27 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ik ben geen ajacied, maar dat hij hem geen hand gaf is zijn keuze en daarin is hij vrij.
Suarez is wat naief en werkt zichzelf altijd in de nesten, maar hij wordt nu wel erg in het slechte daglicht gezet. Grotendeels ten onrechte want dat is meer aan de hand van zijn reputatie dan aan wat er nou echt gebeurt is. Feit is natuurlijk ongeacht wat er gezegt is dat hem wel 8 wedstrijd schorsing zijn aangenaaid, voor een verbale/woordenwisseling is 8 wedstrijden nogal extreem..![]()
De beer is los, weer supporter op het veld
Aad de Mos vindt het kinderachtig.
Het is eigenlijk volstrekt logisch, geef die kneuzen geen aandacht.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Gast met de lelijkste auto's ter wereld.quote:
Kleine voorbeelden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Lekkere slotfase
quote:Op zondag 12 februari 2012 18:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gast met de lelijkste auto's ter wereld.
Kleine voorbeelden:Wat te doen met je poenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Nopquote:Op zondag 12 februari 2012 18:52 schreef Rickazio het volgende:
Alleen jammer van die blessure, hopelijk gaan ze nog even 5 minuten door"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Hij is nog steeds een baasquote:Op zondag 12 februari 2012 18:54 schreef Rickazio het volgende:
bijna een epic fail van Hart
0-1 dus. FT."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Hier zie je wat voor een invloed het heeft.quote:
Schorsen Suarez voor geen hand geven en bal richting zijkant trappen. En Evra ook schorsen voor het provoceren na afloop.![]()
Maar wat Suárez doet heeft invloed van Nasri - Gallas en Nasri kreeg invloed van Bridge - Terry...quote:Op zondag 12 februari 2012 23:00 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Hier zie je wat voor een invloed het heeft.
Schorsen Suarez voor geen hand geven en bal richting zijkant trappen. En Evra ook schorsen voor het provoceren na afloop.![]()
twitter:SuleyOzturk twitterde op maandag 13-02-2012 om 19:55:03Volgens @francefootball heeft Eden Hazard voor Tottenham Hotspur gekozen. Zou een mooie slag zijn voor The Spurs. reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Volgens mij wou Evra Suarez voor schut zetten door hem geen hand te geven, maar doordat Suarez dit nog geen eens van plan was werd die boosquote:Op maandag 13 februari 2012 15:49 schreef TheGeneral het volgende:
Tja ondertussen is wel duidelijk dat ook Evra niet echt een hand wilde geven.Maar ja, beetje moeilijk te beoordelen zonder hun gedachten te weten.
![]()
"This is what happens when an unstoppable force meets an immovable object"quote:Op maandag 13 februari 2012 20:52 schreef rioolheffing het volgende:
[..]
Volgens mij wou Evra Suarez voor schut zetten door hem geen hand te geven, maar doordat Suarez dit nog geen eens van plan was werd die boosMaar ja, beetje moeilijk te beoordelen zonder hun gedachten te weten.
Het zijn beiden ratten, en dan krijg je dit geneuzel.
![]()
Een hele mooie slag. Had hem toch liever gezien bij Arsenal of zo.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:13 schreef Caland het volgende:
twitter:SuleyOzturk twitterde op maandag 13-02-2012 om 19:55:03Volgens @francefootball heeft Eden Hazard voor Tottenham Hotspur gekozen. Zou een mooie slag zijn voor The Spurs. reageer retweet
Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Als Hazard naar Tottenham gaat vraag ik me af hoe hun middenveld/aanval eruit gaat zien met vdv en modric.![]()
Vraag is of Modric blijft, vorig jaar wilde die eigenlijk al weg volgens mij (Chelsea)quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:28 schreef tech4u het volgende:
Als Hazard naar Tottenham gaat vraag ik me af hoe hun middenveld/aanval eruit gaat zien met vdv en modric.![]()
Maar nu is Chelsea gewoon een slechtere club dan Tottenham. Maargoed, ze zouden hem wel een veel hoger salaris betalen dus waarschijnlijk gaat hij nog. Ik zie hem eerder naar Man Utd. gaan - die hebben middenvelders nodig en Tottenham en United verkopen vaak spelers aan elkaar.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:38 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Vraag is of Modric blijft, vorig jaar wilde die eigenlijk al weg volgens mij (Chelsea)![]()
Ik moet het nog maar gaan zien of hij naar spurs gaat. France Football is nog niet echt een geloofwaardige bron gebleken.
Vind het overigens erg storend als een krant iets zegt dat het meteen als waar wordt aangenomen, zonder enige bevestiging.
Bovendien is Hazard volgens eigen zegge een Arsenal fan, dus lijkt me vreemd dat hij daar naartoe gaat, al acht ik de kans ook klein dat hij naar Arsenal gaat.![]()
Best wel jammer dat Mick nu ontslagen is, dankzij hem staan ze wel in de Premier League nu. Ik vraag me overigens af wat dat bestuur dan wel verwacht, dat ze meekunnen met de middenmoot ofzo? Gaat ze nooit lukken met deze selectie...
Dan nog maar een plaatje posten omdat hij zo sexy is![]()
![]()
![]()
Ze konden hem niet als speler ontslaan!?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]
Ontslagen als coach.![]()
Ligt eraan wat bedoeld wordt met "rijk". Hoeveel inkomsten ze hebben per jaar? Hoeveel er in de clubkas zit?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:49 schreef Setting_Sun het volgende:
Zou Chelsea zonder Abramovitsj nou ook tot de 10 rijkste clubs van Europa behoren?![]()
Lijkt me qua hoogte van de begroting.
Volgens mij was Chelsea pre-Abramovich een voormalige (sub)topclub in verval. Qua prijzenkast is het niet heel indrukwekkend iig.![]()
Chelsea is kwa begroting de 6de club van Europaquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:49 schreef Setting_Sun het volgende:
Zou Chelsea zonder Abramovitsj nou ook tot de 10 rijkste clubs van Europa behoren?Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Een begroting die voor een groot deel gefinancierd wordt door die Rus. Als hij out of the picture is, dan zal Chelsea toch wel flink moeten snijden.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:59 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Chelsea is kwa begroting de 6de club van Europa
Overigens denk ik niet dat Abramovich op korte termijn weggaat. Hij heeft immers al een locatie voor een nieuw stadion op het oog.![]()
Als Abramovic zou vertrekken kan Chelsea simpelweg geen dure spelers meer aankopen. Een aantal transfers van 10 miljoen zou dan nog wel gaan maar spelers als Torres zijn dan simpelweg te duur.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:18 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Een begroting die voor een groot deel gefinancierd wordt door die Rus. Als hij out of the picture is, dan zal Chelsea toch wel flink moeten snijden.
Overigens denk ik niet dat Abramovich op korte termijn weggaat. Hij heeft immers al een locatie voor een nieuw stadion op het oog.
Chelsea is de 6e ploeg kwa inkomsten overigens. (255,9 miljoen euro) Kwa uitgaven staan ze op een 4e plaats achter Barcelona, Real en Manchester City.
Kwa schuld op een 2e plaats (701 miljoen pond)Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
ze hebben jaren in het Championship gespeeld.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:59 schreef tjoptjop het volgende:
Lijkt me qua hoogte van de begroting.
Volgens mij was Chelsea pre-Abramovich een voormalige (sub)topclub in verval. Qua prijzenkast is het niet heel indrukwekkend iig.![]()
Nu niet meer!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:21 schreef macca728 het volgende:
Niemand die FA Cup kijkt ? Chelsea staat achter thuis !Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.![]()
Thuis 1-1 spelen tegen een club die in de Championship speelt...
Hoog tijd dat ze AVB de zak gaan geven en Mourinho weer terug halen.![]()
Is er geen FA Cup topic?Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)![]()
Te lang. Hij maakt natuurlijk sowieso het seizoen af, maar weet ook niet of het wel zo reëel is om te verwachten dat de chairman hem ontslaat. Hij levert het bestuur immers veel geld op.![]()
Just in time.quote:AMSTERDAM - Rafael van der Vaart lijkt op tijd fit om zondag mee te doen in de beladen stadsderby van Tottenham Hotspur bij Arsenal.![]()
Na Sian als lijnrechter nu ook Eva Carneiro als Chelsea dokter. Wat is het toch een heerlijke competitie![]()
![]()
quote:LONDEN - Rafael van der Vaart is zondag op tijd fit voor de uitwedstrijd van Tottenham Hotspur tegen Arsenal.
De aanvallende middenvelder is hersteld van een kuitblessure, die hem de afgelopen drie weken aan de kant hield.
Trainer Harry Redknapp van de Spurs kan tijdens de beladen stadsderby ook weer een beroep doen op Emmanuel Adebayor, die in het verleden het shirt van Arsenal droeg.
''Adebayor zal daar waarschijnlijk wel iets gaan meemaken'', doelde de coach op de fans van Arsenal die de spits liever niet in het shirt van aartsrivaal Tottenham Hotspur zien. ''Maar hij kan daar wel mee omgaan.''![]()
![]()
Het kan Arsenal-fans volgens mij vrij weinig boeien wat Adebayor doet, maar buiten kijf staat dat hij een complete idioot is.![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:01 schreef Banaanensuiker het volgende:
Het kan Arsenal-fans volgens mij vrij weinig boeien wat Adebayor doet, maar buiten kijf staat dat hij een complete idioot is.![]()
![]()
Weet niet of dat gifje van toen hij op RVP's gezicht stond of dat hij voor de fans vierde, maar zo'n reactie zou elke speler oproepen bij die incidenten.![]()
Was toen Adebayor voor het uitvak zijn goal vierdequote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:05 schreef Banaanensuiker het volgende:
Weet niet of dat gifje van toen hij op RVP's gezicht stond of dat hij voor de fans vierde, maar zo'n reactie zou elke speler oproepen bij die incidenten.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:01 schreef Banaanensuiker het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk zien we een leuke wedstrijd![]()
Hughes is een softie, maar (dat tenue van) QPRquote:![]()
Ik vind die Cahill trouwens niet bepaald een versterking.![]()
Mwah, hij speelt wel samen met die waardeloze Luiz. Met Terry erbij zal het wel iets beter gaan.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:15 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Hughes is een softie, maar (dat tenue van) QPR![]()
Ik vind die Cahill trouwens niet bepaald een versterking.![]()
Kijk dan ook Newcastle 2 - 0 al.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:21 schreef Caland het volgende:
Wat een kutploeg zeg dat Bolton, afschuwelijk voetbal.![]()
Nee Sjelsie voetbalt lekker.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:21 schreef Caland het volgende:
Wat een kutploeg zeg dat Bolton, afschuwelijk voetbal.![]()
![]()
Wel goede kans net van hemquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:50 schreef Paul-89 het volgende:
Hopen dat Ryo er in de 2e helft een paar in schiet.![]()
![]()
Newcastle stelt ook niks meer voor die hadden de wedstrijd na paar minuten al binnen. Ik denk dat ik het voetbal maar ff links laat liggen.![]()
Het is allebei niet veel nee, maar Chelsea doet nog een poging tot voetballen. Bolton ramt gewoon de bal naar vorenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:38 schreef Luckypenguin het volgende:
[..]
Nee Sjelsie voetbalt lekker.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Vooralsnog is het effectief voor Bolton.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is allebei niet veel nee, maar Chelsea doet nog een poging tot voetballen. Bolton ramt gewoon de bal naar voren
Chelsea moet zich schamen dat ze dit seizoen amper een fatsoenlijke wedstrijd hebben gespeeld.![]()
Het is wel effectief, ja. Maar tegelijkertijd ook de premier league in een notendop. Verdedigend baggervoetbal, saaie wedstrijden, tactische onbenullen die veelal trainer zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vooralsnog is het effectief voor Bolton.
Chelsea moet zich schamen dat ze dit seizoen amper een fatsoenlijke wedstrijd hebben gespeeld.
Terwijl ik dit typ scoort Chelsea de 1-0
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik wist wel dat dit je eindconclusie ging wordenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is wel effectief, ja. Maar tegelijkertijd ook de premier league in een notendop. Verdedigend baggervoetbal, saaie wedstrijden, tactische onbenullen die veelal trainer zijn.
Terwijl ik dit typ scoort Chelsea de 1-0![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heeft letterlijk 1 bal gehad.![]()
Zijn fout of dat van Bolton ..★★★![]()
Dat van Bolton.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Zijn fout of dat van Bolton ..
Hun tactiek was de eerste helft verdedigen, bal veroveren, bal wegschoppen, neger er achteraan rennen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat van Bolton.
Hun tactiek was de eerste helft verdedigen, bal veroveren, bal wegschoppen, neger er achteraan rennen.
★★★![]()
Toch niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Newcastle stelt ook niks meer voor die hadden de wedstrijd na paar minuten al binnen. Ik denk dat ik het voetbal maar ff links laat liggen.![]()
Dat wist je van te voren? Morgen ook Arsenal-Tottenham, Bayern-Schalke en Napoli-Inter.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:49 schreef j0rdiiii het volgende:
Matige dag sowieso, vanavond maar AC Milan kijken.![]()
![]()
Atletico - Barca is ook een mooie.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat wist je van te voren? Morgen ook Arsenal-Tottenham, Bayern-Schalke en Napoli-Inter.![]()
Wat is de Telegraaf aan het doen?
quote:Basisplek De Jong bij Chelsea
Net als afgelopen donderdag in de Europa League-zege op Porto heeft Nigel de Jong zaterdagavond een basisplaats bij Manchester United voor het competitieduel met Blackburn Rovers. Het is de vierde basisplek op rij voor de Nederlandse middenvelder.
Manchester City:
Hart, Zabaleta, Kompany, Lescott, Kolarov, De Jong, Toure Yaya, Silva, Aguero, Johnson, Balotelli.
Blackburn Rovers:
Robinson, Orr, Dann, Hanley, Martin Olsson, Pedersen, Petrovic, Hoilett, Formica, Marcus Olsson, Yakubu.
Het duel tussen City en Blackburn begon om 18:30 uur.![]()
2 fouten gewoonquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:48 schreef j0rdiiii het volgende:
Wat is de Telegraaf aan het doen?
[..]![]()
![]()
Trollende stagiarequote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
3 he, ze speelden op woensdagavond tegen Porto.![]()
prachtig hakballetje jaquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:47 schreef sausagin het volgende:
Man man heerlijke assist van Dembele bij die goal van Fulham!It Never Hurts To Help!![]()
STARTING LINE-UP - Friedel; Walker, Kaboul, King, Assou-Ekotto; Kranjcar, Modric, Parker, Bale; Adebayor, Saha.
SUBS - SUBS v ARSENAL - Cudicini, Dawson, Rose, Lennon, Sandro, van der Vaart, Defoe.![]()
Van Hanegem is er weer. Moet die niet naar Feyenoord kijken.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Ik snap niet waarom hij op TV is.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:25 schreef Wilskracht het volgende:
Van Hanegem is er weer. Moet die niet naar Feyenoord kijken.![]()
![]()
Heb nu nog de Sky stream, weet niet of ik Sport1 ga kijken.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:25 schreef Wilskracht het volgende:
Van Hanegem is er weer. Moet die niet naar Feyenoord kijken.![]()
Heeft iemand hier een streamnummer voor de tottenham? Ik heb wel sport1 maar ik heb maar 1 tv
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Kan je dan niet met je pc'tje via the interwebz kijken? Als je een abbo hebt?quote:Op zondag 26 februari 2012 14:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Heeft iemand hier een streamnummer voor de tottenham? Ik heb wel sport1 maar ik heb maar 1 tv![]()
Niet dat ik weet, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:28 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Kan je dan niet met je pc'tje via the interwebz kijken? Als je een abbo hebt?mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Ik ook hier.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Heeft iemand hier een streamnummer voor de tottenham? Ik heb wel sport1 maar ik heb maar 1 tv
116205, Sky Sports 720p.![]()
![]()
Nice, nog nooit zo'n goede sopcast stream gehad.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik ook hier.
116205, Sky Sports 720p. [ afbeelding ]mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Die stream doet het niet zo goed trouwens, hij hapert steeds en begint dan weer opnieuw of zoquote:Op zondag 26 februari 2012 14:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik ook hier.
116205, Sky Sports 720p. [ afbeelding ]
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Vanavond wel Italiaans commentaar bij Napoli-Inter?quote:Op zondag 26 februari 2012 14:34 schreef Confetti het volgende:
Gvd zeg.
Wéér geen Engels commentaar op Sport1Ik help geen Ajacieden.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die stream doet het niet zo goed trouwens, hij hapert steeds en begint dan weer opnieuw of zo![]()
Hoop niet dat ze de rechten ofzo zijn verloren op het Engels commentaar..
Deze commentator is nog wel te doen maar een John van Vliet ofzo..![]()
![]()
gol de sahaIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Ligt aan je internet dan, doet het perfect hoor.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die stream doet het niet zo goed trouwens, hij hapert steeds en begint dan weer opnieuw of zo![]()
Dat is ook nooit bij dit soort wedstrijden.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:34 schreef Confetti het volgende:
Gvd zeg.
Wéér geen Engels commentaar op Sport1![]()
Als je digitaal hebt heb je deze maand gratis Sport 1...."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Ja maar moet ook PSV - Feyenoord kijken he.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:38 schreef Stiggie het volgende:
Als je digitaal hebt heb je deze maand gratis Sport 1....![]()
![]()
Die heb ik dan weer op Sopcast haha. Overal voetbal.... Voel me net gijppiequote:Op zondag 26 februari 2012 14:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja maar moet ook PSV - Feyenoord kijken he."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Meestal wel hoor!!!quote:Op zondag 26 februari 2012 14:38 schreef kilozout het volgende:
[..]
Dat is ook nooit bij dit soort wedstrijden.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Jezus..Kansje hoor RvP."Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."![]()
True, maar had al wel 1-1 moeten zijn.. wereldredding van Friedel weer net.quote:"Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."![]()
blijf erbij dat het beter is voor Arsenal dat Wenger weg gaat.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Die Modric blijft wel lelijk.
Dat sowieso, Arsenal is echt lang niet meer zo dramatisch slecht geweestquote:Op zondag 26 februari 2012 15:07 schreef napoleonfour het volgende:
blijf erbij dat het beter is voor Arsenal dat Wenger weg gaat.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Modric vs Cruyffquote:Op zondag 26 februari 2012 15:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die Modric blijft wel lelijk.
[..]
Dat sowieso, Arsenal is echt lang niet meer zo dramatisch slecht geweest![]()
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:07 schreef napoleonfour het volgende:
blijf erbij dat het beter is voor Arsenal dat Wenger weg gaat.jij weet niet waar je over praat. Zonder Wenger had Arsenal in het championship gespeeld
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.![]()
Goaal Sagna
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.![]()
Terecht!"Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."![]()
Walcott
VAN PERSIEEEhier schreef kensei: haha komen
Denk ook niet dat het bestuur daar serieus aan denkt..quote:Op zondag 26 februari 2012 15:12 schreef Grielen het volgende:
[..]jij weet niet waar je over praat. Zonder Wenger had Arsenal in het championship gespeeld
![]()
Zo'n mooie aanname en ruimte vrijgemaakt, de klasse druipt er weer van afhier schreef kensei: haha komen
Haha echt nice, ik was voordat de wedstrijd begon even nar mn werk om wat dingen klaar te maken voor morgen, ik kom terug thuis, zie ik dat het 0-2 staat. Ik zit hier in m'n Ramsey shirtje voor de TV, wordt er even 2-2 gemaakt in 10 minuten tijd. Wat een timing weerhier schreef kensei: haha komen
Over het algemeen krijg je veel minder tijd en ruimte (tenminste op de eindtoernooien). Daarnaast speelt Nederland een ander spelletje.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:16 schreef jepperdeprep het volgende:
Waarom doet ie dat nou nooit in het Nederlands elftal![]()
? Die is echt al oud.quote:
Blijft wel een lul die gast.mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
En bij NL kan de rest van het team ook voetballen en hangt niet alles van hem af, bij Arsenal is hij de enige die kan voetballen. Misschien presteert hij beter als mensen afhankelijk zijn van mquote:Op zondag 26 februari 2012 15:19 schreef franske19 het volgende:
[..]
Over het algemeen krijg je veel minder tijd en ruimte (tenminste op de eindtoernooien). Daarnaast speelt Nederland een ander spelletje.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Debiele actie. Even sorry zeggen is er niet eens bij.quote:![]()
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
En bij NL kan de rest van het team ook voetballen en hangt niet alles van hem af, bij Arsenal is hij de enige die kan voetballen. Misschien presteert hij beter als mensen afhankelijk zijn van m
know'm sayin?
word? word.![]()
Wel hoor... en anders wordt het ook nog wel uitgezonden in SD op een extra kanaal met standaard Engels commentaar maar nu dus niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:22 schreef kilozout het volgende:
[..]
Nee, er is vrijwel geen Engels commentaar bij grote wedstrijden.hier schreef kensei: haha komen
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:25 schreef Grielen het volgende:
[..]
Wel hoor... en anders wordt het ook nog wel uitgezonden in SD op een extra kanaal met standaard Engels commentaar maar nu dus niet.![]()
![]()
Tja ik hoor echt geen stemmen in m'n hoofd hoor, heb al een jaar Sport1 onderhand.quote:hier schreef kensei: haha komen
Ik al zeker 3/4 jaar.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:26 schreef Grielen het volgende:
[..]
Tja ik hoor echt geen stemmen in m'n hoofd hoor, heb al een jaar Sport1 onderhand.
Bij grote wedstrijden doen ze zelf commentaar en als er nog andere wedstrijden zijn dan is daar vaak Engels commentaar etc.![]()
Orgasmic.quote:"Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."![]()
Dezelfde wedstrijd op 2 kanalen? Nog nooit gezien bij Sport1 hoor...quote:Op zondag 26 februari 2012 15:25 schreef Grielen het volgende:
[..]
Wel hoor... en anders wordt het ook nog wel uitgezonden in SD op een extra kanaal met standaard Engels commentaar maar nu dus niet.![]()
Ik heb een mooi knopje op de afstandsbediening waardoor ik de geluidskanalen kan bedienen, Ik kan nu kiezen tussen Nederlands commentaar en gewoon het stadiongeluid.quote:hier schreef kensei: haha komen
Wat een linkerbeen heeft die man. Prachtig de ruimte gevonden en prachtige curve. Allemaal geleerd van Bergkampquote:![]()
![]()
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:28 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik heb een mooi knopje op de afstandsbediening waardoor ik de geluidskanalen kan bedienen, Ik kan nu kiezen tussen Nederlands commentaar en gewoon het stadiongeluid.
Ik heb mooi knopje op mijn afstandsbediening waarmee ik geluid van mijn computer kan schakelen.![]()
Heeft idd wel veel weg van Bergkampquote:Op zondag 26 februari 2012 15:29 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Wat een linkerbeen heeft die man. Prachtige de ruimte gevonden en prachtige curve. Allemaal geleerd van Bergkamp![]()
![]()
Ik zeg niet dat ie nooit goede wedstrijden speelt met het NL elftal, maar vaak een stuk minder dan bij Arsenal.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:28 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Van Persie heeft wel degelijk goede wedstrijden gespeeld met het Nederlands elftal hoormijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Iedereen is het amateurvoetbal in Eindhoven aan het kijken.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:31 schreef Nober het volgende:
Dat dit topic nog niet vol is, had ik niet verwacht na zo'n eerste helft!![]()
FC Eindhoven speelt toch vrijdags?quote:Op zondag 26 februari 2012 15:32 schreef kilozout het volgende:
[..]
Iedereen is het amateurvoetbal in Eindhoven aan het kijken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: