Just in time.quote:AMSTERDAM - Rafael van der Vaart lijkt op tijd fit om zondag mee te doen in de beladen stadsderby van Tottenham Hotspur bij Arsenal.
quote:LONDEN - Rafael van der Vaart is zondag op tijd fit voor de uitwedstrijd van Tottenham Hotspur tegen Arsenal.
De aanvallende middenvelder is hersteld van een kuitblessure, die hem de afgelopen drie weken aan de kant hield.
Trainer Harry Redknapp van de Spurs kan tijdens de beladen stadsderby ook weer een beroep doen op Emmanuel Adebayor, die in het verleden het shirt van Arsenal droeg.
''Adebayor zal daar waarschijnlijk wel iets gaan meemaken'', doelde de coach op de fans van Arsenal die de spits liever niet in het shirt van aartsrivaal Tottenham Hotspur zien. ''Maar hij kan daar wel mee omgaan.''
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:01 schreef Banaanensuiker het volgende:
Het kan Arsenal-fans volgens mij vrij weinig boeien wat Adebayor doet, maar buiten kijf staat dat hij een complete idioot is.
Was toen Adebayor voor het uitvak zijn goal vierdequote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:05 schreef Banaanensuiker het volgende:
Weet niet of dat gifje van toen hij op RVP's gezicht stond of dat hij voor de fans vierde, maar zo'n reactie zou elke speler oproepen bij die incidenten.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:01 schreef Banaanensuiker het volgende:
Het kan Arsenal-fans volgens mij vrij weinig boeien wat Adebayor doet, maar buiten kijf staat dat hij een complete idioot is.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk zien we een leuke wedstrijd
Hughes is een softie, maar (dat tenue van) QPRquote:
Mwah, hij speelt wel samen met die waardeloze Luiz. Met Terry erbij zal het wel iets beter gaan.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:15 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Hughes is een softie, maar (dat tenue van) QPR![]()
Ik vind die Cahill trouwens niet bepaald een versterking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |