Onzin. Wat een drama maakt hij er van zeg.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:01 schreef Caland het volgende:
Gedrag van Suarez is een schande voor Liverpool als club.
Wijze woorden
Alle analisten zijn het ermee eens. Shearer, Lineker, die andere koekenbakkert.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin. Wat een drama maakt hij er van zeg.
Ja, dat zeg ik; er wordt nogal een drama van gemaakt.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Alle analisten zijn het ermee eens. Shearer, Lineker, die andere koekenbakkert.
Wat zou er gebeurt zijn als Suarez had gebeten?quote:Op zondag 12 februari 2012 00:04 schreef Caland het volgende:
In de studio gaan ze zelfs een stapje verder. Slechte dag voor het voetbal door het gedrag van Suarez.
Vind het wel een mooi iets dat men in Engeland de waardigheid van het spelletje nog steeds hoog in het vaandel heeft staan. In nederland kon hij iemand in zijn nek bijten en daar werd door de trainer lacherig over gedaan.quote:Op zondag 12 februari 2012 00:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik; er wordt nogal een drama van gemaakt.
Zal z'n vrouw hem nog steeds klappen geven?quote:
Deed z'n vrouw dat dan?quote:Op zondag 12 februari 2012 00:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal z'n vrouw hem nog steeds klappen geven?![]()
Henry-time straks
Ja, toen hij bij Ajax speelde. Had 'ie ook aangifte gedaanquote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 00:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, toen hij bij Ajax speelde. Had 'ie ook aangifte gedaan
Ik had denk ik de hand van Evra ook niet geschud(ook als medespeler van Suarez niet btw).quote:Op zondag 12 februari 2012 11:10 schreef Muto het volgende:
Heel de wereld verafschuwd de acties van Suarez, terwijl hier (door vooral/alleen maar Ajacieden) alles wordt goed gepraat. Kom op.
Evra is geen haar beter.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:10 schreef Muto het volgende:
Heel de wereld verafschuwd de acties van Suarez, terwijl hier (door vooral/alleen maar Ajacieden) alles wordt goed gepraat. Kom op.
Ook de wedstrijd zelf was van abominabel niveau.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:12 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat een wanvertoning bij Man U - Liverpool zeg. Om je kapot te schamen dat gedrag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |