Nederlanders actief in de Premier League: Rafaël van der Vaart, Tottenham Hotspur John Heitinga, Everton Nigel de Jong, Manchester City Dirk Kuijt, Liverpool Robin van Persie, Arsenal Royston Drenthe, Everton Michel Vorm, Swansea City Tim Krul, Newcastle United Patrick van Aanholt, Wigan Athletic Kemy Augustien, Swansea City Ferrie Bode, Swansea City Ronnie Stam, Wigan Wigan Athletic Dorus de Vries, Wolverhampton Wanderers
Epische gifjes Prachtige doelpunten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk ook epic fails:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door YazooW op 11-02-2012 19:39:06 ]
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman Barts Padawan Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende: Legende van FOK! in de maak.
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman Barts Padawan Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende: Legende van FOK! in de maak.
Op zondag 12 februari 2012 00:04 schreef Caland het volgende: In de studio gaan ze zelfs een stapje verder. Slechte dag voor het voetbal door het gedrag van Suarez.
Ja, dat zeg ik; er wordt nogal een drama van gemaakt.
Vind het wel een mooi iets dat men in Engeland de waardigheid van het spelletje nog steeds hoog in het vaandel heeft staan. In nederland kon hij iemand in zijn nek bijten en daar werd door de trainer lacherig over gedaan.
Keihard veroordelen dit soort gedrag.
Jammer dat hij geel kreeg afgelopen week toen hij een paar minuten na zijn schorsing alweer iemand in z'n maag trapte. 10 wedstrijden was wel weer op zijn plaats geweest.
Heel de wereld verafschuwd de acties van Suarez, terwijl hier (door vooral/alleen maar Ajacieden) alles wordt goed gepraat. Kom op.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature! If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Op zondag 12 februari 2012 11:10 schreef Muto het volgende: Heel de wereld verafschuwd de acties van Suarez, terwijl hier (door vooral/alleen maar Ajacieden) alles wordt goed gepraat. Kom op.
Ik had denk ik de hand van Evra ook niet geschud(ook als medespeler van Suarez niet btw).
Op zondag 12 februari 2012 11:10 schreef Muto het volgende: Heel de wereld verafschuwd de acties van Suarez, terwijl hier (door vooral/alleen maar Ajacieden) alles wordt goed gepraat. Kom op.
Stel je voor dat iedereen in het betaalde voetbal zich keurig netjes aan de regels houdt, dan is er toch geen zak meer aan? Mafkezen zoals Suarez, maar ook Evra, maken het voetbal juist mooi. Alsof niet iedereen op het puntje van zijn stoel zat te genieten toen dit bijvoorbeeld gebeurde:
Dat soort dingen zijn juist slecht voor het imago van de sport. Er mag best hard worden gespeeld, zij het rechtvaardig, maar niet elkaar kaarten aan proberen te naaien of elkaar racistisch bejegen; dat hoort mijn inziens niet in de sport thuis.
Wel vreemd dat iedereen zegt dat Suarez geen hand geeft terwijl Evra zijn hand duidelijk terug trekt. Vervolgens gaat hij lopen janken dat hij geen hand krijgt.
Op zondag 12 februari 2012 13:35 schreef tralalala het volgende: Wel vreemd dat iedereen zegt dat Suarez geen hand geeft terwijl Evra zijn hand duidelijk terug trekt. Vervolgens gaat hij lopen janken dat hij geen hand krijgt.
Op zondag 12 februari 2012 13:35 schreef tralalala het volgende: Wel vreemd dat iedereen zegt dat Suarez geen hand geeft terwijl Evra zijn hand duidelijk terug trekt. Vervolgens gaat hij lopen janken dat hij geen hand krijgt.
Nee is juist mooi, want dan kan je situaties krijgen waarbij de ene racist de andere racist geen hand geeft waarna vervolgens de hele wereldpers eroverheen valt Is toch mooi man.
Suarez heeft zelf al aangegeven dat hij zijn hand wel had moeten schudden, was wel bewust dus. Wel knap dat Suarez zich inhield na de wedstrijd toen Evra expres voor Suarez ging lopen juichen en springen.
Allemaal een beetje overtrokken gedoe om het geven van een hand.... Dat gedoe van Evra achteraf vond ik veel irritanter en dan de uitspraak van Fergusson ... Maar goed voetbal is sport en bij sport schud je handen .... Dat gebeurt ook niet overal....
Op zondag 12 februari 2012 15:53 schreef chufi het volgende: Allemaal een beetje overtrokken gedoe om het geven van een hand.... Dat gedoe van Evra achteraf vond ik veel irritanter en dan de uitspraak van Fergusson ... Maar goed voetbal is sport en bij sport schud je handen .... Dat gebeurt ook niet overal....
Is heel City ook geschorst nadat ze Terry geen hand wilden schudden?
‘I should have shaken Patrice Evra's hand before the game and I want to apologise for my actions. ‘I would like to put this whole issue behind me and concentrate on playing football.’
‘I should have shaken Patrice Evra's hand before the game and I want to apologise for my actions. ‘I would like to put this whole issue behind me and concentrate on playing football.’
Moeilijk te zeggen, maar Evra hield wel terug en dan achteraf zn gelijk pakken door Suarez arm te pakken .... Enough said, case close (I hope)
Ik ben geen ajacied, maar dat hij hem geen hand gaf is zijn keuze en daarin is hij vrij. Suarez is wat naief en werkt zichzelf altijd in de nesten, maar hij wordt nu wel erg in het slechte daglicht gezet. Grotendeels ten onrechte want dat is meer aan de hand van zijn reputatie dan aan wat er nou echt gebeurt is. Feit is natuurlijk ongeacht wat er gezegt is dat hem wel 8 wedstrijd schorsing zijn aangenaaid, voor een verbale/woordenwisseling is 8 wedstrijden nogal extreem..
Ik ben geen ajacied, maar dat hij hem geen hand gaf is zijn keuze en daarin is hij vrij. Suarez is wat naief en werkt zichzelf altijd in de nesten, maar hij wordt nu wel erg in het slechte daglicht gezet. Grotendeels ten onrechte want dat is meer aan de hand van zijn reputatie dan aan wat er nou echt gebeurt is. Feit is natuurlijk ongeacht wat er gezegt is dat hem wel 8 wedstrijd schorsing zijn aangenaaid, voor een verbale/woordenwisseling is 8 wedstrijden nogal extreem..
Nee, je dient je aan de gedragscodes van de club te houden. Suarez vind zichzelf zo belangrijk dat hij zich groter dan de club en manager acht en denk dat die alles mag maken wat hij wilt. Dat is ook mede doordat Liverpool en Kenny hem in alles hebben gebacked wat dus niet handig heeft uitgepakt. Gewoon terecht dat hij al het gezeik over zich heen krijgt. Evra is trouwens ook een smeerlap
Hier zie je wat voor een invloed het heeft. Schorsen Suarez voor geen hand geven en bal richting zijkant trappen. En Evra ook schorsen voor het provoceren na afloop.
Hier zie je wat voor een invloed het heeft. Schorsen Suarez voor geen hand geven en bal richting zijkant trappen. En Evra ook schorsen voor het provoceren na afloop.
Maar wat Suárez doet heeft invloed van Nasri - Gallas en Nasri kreeg invloed van Bridge - Terry...
Volgens mij wou Evra Suarez voor schut zetten door hem geen hand te geven, maar doordat Suarez dit nog geen eens van plan was werd die boos Maar ja, beetje moeilijk te beoordelen zonder hun gedachten te weten.
Volgens mij wou Evra Suarez voor schut zetten door hem geen hand te geven, maar doordat Suarez dit nog geen eens van plan was werd die boos Maar ja, beetje moeilijk te beoordelen zonder hun gedachten te weten.
"This is what happens when an unstoppable force meets an immovable object"
Het zijn beiden ratten, en dan krijg je dit geneuzel.
Op dinsdag 14 februari 2012 00:28 schreef tech4u het volgende: Als Hazard naar Tottenham gaat vraag ik me af hoe hun middenveld/aanval eruit gaat zien met vdv en modric.
Vraag is of Modric blijft, vorig jaar wilde die eigenlijk al weg volgens mij (Chelsea)
Vraag is of Modric blijft, vorig jaar wilde die eigenlijk al weg volgens mij (Chelsea)
Maar nu is Chelsea gewoon een slechtere club dan Tottenham. Maargoed, ze zouden hem wel een veel hoger salaris betalen dus waarschijnlijk gaat hij nog. Ik zie hem eerder naar Man Utd. gaan - die hebben middenvelders nodig en Tottenham en United verkopen vaak spelers aan elkaar.
Ik moet het nog maar gaan zien of hij naar spurs gaat. France Football is nog niet echt een geloofwaardige bron gebleken.
Vind het overigens erg storend als een krant iets zegt dat het meteen als waar wordt aangenomen, zonder enige bevestiging. Bovendien is Hazard volgens eigen zegge een Arsenal fan, dus lijkt me vreemd dat hij daar naartoe gaat, al acht ik de kans ook klein dat hij naar Arsenal gaat.