Maar wat Suárez doet heeft invloed van Nasri - Gallas en Nasri kreeg invloed van Bridge - Terry...quote:Op zondag 12 februari 2012 23:00 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Hier zie je wat voor een invloed het heeft.
Schorsen Suarez voor geen hand geven en bal richting zijkant trappen. En Evra ook schorsen voor het provoceren na afloop.
twitter:SuleyOzturk twitterde op maandag 13-02-2012 om 19:55:03Volgens @francefootball heeft Eden Hazard voor Tottenham Hotspur gekozen. Zou een mooie slag zijn voor The Spurs. reageer retweet
Volgens mij wou Evra Suarez voor schut zetten door hem geen hand te geven, maar doordat Suarez dit nog geen eens van plan was werd die boosquote:Op maandag 13 februari 2012 15:49 schreef TheGeneral het volgende:
Tja ondertussen is wel duidelijk dat ook Evra niet echt een hand wilde geven.
"This is what happens when an unstoppable force meets an immovable object"quote:Op maandag 13 februari 2012 20:52 schreef rioolheffing het volgende:
[..]
Volgens mij wou Evra Suarez voor schut zetten door hem geen hand te geven, maar doordat Suarez dit nog geen eens van plan was werd die boosMaar ja, beetje moeilijk te beoordelen zonder hun gedachten te weten.
Een hele mooie slag. Had hem toch liever gezien bij Arsenal of zo.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:13 schreef Caland het volgende:
twitter:SuleyOzturk twitterde op maandag 13-02-2012 om 19:55:03Volgens @francefootball heeft Eden Hazard voor Tottenham Hotspur gekozen. Zou een mooie slag zijn voor The Spurs. reageer retweet
Vraag is of Modric blijft, vorig jaar wilde die eigenlijk al weg volgens mij (Chelsea)quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:28 schreef tech4u het volgende:
Als Hazard naar Tottenham gaat vraag ik me af hoe hun middenveld/aanval eruit gaat zien met vdv en modric.
Maar nu is Chelsea gewoon een slechtere club dan Tottenham. Maargoed, ze zouden hem wel een veel hoger salaris betalen dus waarschijnlijk gaat hij nog. Ik zie hem eerder naar Man Utd. gaan - die hebben middenvelders nodig en Tottenham en United verkopen vaak spelers aan elkaar.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 00:38 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Vraag is of Modric blijft, vorig jaar wilde die eigenlijk al weg volgens mij (Chelsea)
Ze konden hem niet als speler ontslaan!?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]
Ontslagen als coach.
Ligt eraan wat bedoeld wordt met "rijk". Hoeveel inkomsten ze hebben per jaar? Hoeveel er in de clubkas zit?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:49 schreef Setting_Sun het volgende:
Zou Chelsea zonder Abramovitsj nou ook tot de 10 rijkste clubs van Europa behoren?
Chelsea is kwa begroting de 6de club van Europaquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:49 schreef Setting_Sun het volgende:
Zou Chelsea zonder Abramovitsj nou ook tot de 10 rijkste clubs van Europa behoren?
Een begroting die voor een groot deel gefinancierd wordt door die Rus. Als hij out of the picture is, dan zal Chelsea toch wel flink moeten snijden.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:59 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Chelsea is kwa begroting de 6de club van Europa
Als Abramovic zou vertrekken kan Chelsea simpelweg geen dure spelers meer aankopen. Een aantal transfers van 10 miljoen zou dan nog wel gaan maar spelers als Torres zijn dan simpelweg te duur.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:18 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Een begroting die voor een groot deel gefinancierd wordt door die Rus. Als hij out of the picture is, dan zal Chelsea toch wel flink moeten snijden.
Overigens denk ik niet dat Abramovich op korte termijn weggaat. Hij heeft immers al een locatie voor een nieuw stadion op het oog.
ze hebben jaren in het Championship gespeeld.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:59 schreef tjoptjop het volgende:
Lijkt me qua hoogte van de begroting.
Volgens mij was Chelsea pre-Abramovich een voormalige (sub)topclub in verval. Qua prijzenkast is het niet heel indrukwekkend iig.
Nu niet meer!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:21 schreef macca728 het volgende:
Niemand die FA Cup kijkt ? Chelsea staat achter thuis !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |