Ze konden hem niet als speler ontslaan!?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 10:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]
Ontslagen als coach.
Ligt eraan wat bedoeld wordt met "rijk". Hoeveel inkomsten ze hebben per jaar? Hoeveel er in de clubkas zit?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:49 schreef Setting_Sun het volgende:
Zou Chelsea zonder Abramovitsj nou ook tot de 10 rijkste clubs van Europa behoren?
Chelsea is kwa begroting de 6de club van Europaquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:49 schreef Setting_Sun het volgende:
Zou Chelsea zonder Abramovitsj nou ook tot de 10 rijkste clubs van Europa behoren?
Een begroting die voor een groot deel gefinancierd wordt door die Rus. Als hij out of the picture is, dan zal Chelsea toch wel flink moeten snijden.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:59 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Chelsea is kwa begroting de 6de club van Europa
Als Abramovic zou vertrekken kan Chelsea simpelweg geen dure spelers meer aankopen. Een aantal transfers van 10 miljoen zou dan nog wel gaan maar spelers als Torres zijn dan simpelweg te duur.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:18 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Een begroting die voor een groot deel gefinancierd wordt door die Rus. Als hij out of the picture is, dan zal Chelsea toch wel flink moeten snijden.
Overigens denk ik niet dat Abramovich op korte termijn weggaat. Hij heeft immers al een locatie voor een nieuw stadion op het oog.
ze hebben jaren in het Championship gespeeld.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:59 schreef tjoptjop het volgende:
Lijkt me qua hoogte van de begroting.
Volgens mij was Chelsea pre-Abramovich een voormalige (sub)topclub in verval. Qua prijzenkast is het niet heel indrukwekkend iig.
Nu niet meer!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:21 schreef macca728 het volgende:
Niemand die FA Cup kijkt ? Chelsea staat achter thuis !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |