quote:Op zondag 26 februari 2012 15:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
En bij NL kan de rest van het team ook voetballen en hangt niet alles van hem af, bij Arsenal is hij de enige die kan voetballen. Misschien presteert hij beter als mensen afhankelijk zijn van m
Wel hoor... en anders wordt het ook nog wel uitgezonden in SD op een extra kanaal met standaard Engels commentaar maar nu dus niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:22 schreef kilozout het volgende:
[..]
Nee, er is vrijwel geen Engels commentaar bij grote wedstrijden.
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:25 schreef Grielen het volgende:
[..]
Wel hoor... en anders wordt het ook nog wel uitgezonden in SD op een extra kanaal met standaard Engels commentaar maar nu dus niet.
Tja ik hoor echt geen stemmen in m'n hoofd hoor, heb al een jaar Sport1 onderhand.quote:
Ik al zeker 3/4 jaar.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:26 schreef Grielen het volgende:
[..]
Tja ik hoor echt geen stemmen in m'n hoofd hoor, heb al een jaar Sport1 onderhand.
Orgasmic.quote:
Dezelfde wedstrijd op 2 kanalen? Nog nooit gezien bij Sport1 hoor...quote:Op zondag 26 februari 2012 15:25 schreef Grielen het volgende:
[..]
Wel hoor... en anders wordt het ook nog wel uitgezonden in SD op een extra kanaal met standaard Engels commentaar maar nu dus niet.
Ik heb een mooi knopje op de afstandsbediening waardoor ik de geluidskanalen kan bedienen, Ik kan nu kiezen tussen Nederlands commentaar en gewoon het stadiongeluid.quote:
Wat een linkerbeen heeft die man. Prachtig de ruimte gevonden en prachtige curve. Allemaal geleerd van Bergkampquote:
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:28 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik heb een mooi knopje op de afstandsbediening waardoor ik de geluidskanalen kan bedienen, Ik kan nu kiezen tussen Nederlands commentaar en gewoon het stadiongeluid.
Heeft idd wel veel weg van Bergkampquote:Op zondag 26 februari 2012 15:29 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Wat een linkerbeen heeft die man. Prachtige de ruimte gevonden en prachtige curve. Allemaal geleerd van Bergkamp
Ik zeg niet dat ie nooit goede wedstrijden speelt met het NL elftal, maar vaak een stuk minder dan bij Arsenal.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:28 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Van Persie heeft wel degelijk goede wedstrijden gespeeld met het Nederlands elftal hoor
Iedereen is het amateurvoetbal in Eindhoven aan het kijken.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:31 schreef Nober het volgende:
Dat dit topic nog niet vol is, had ik niet verwacht na zo'n eerste helft!
FC Eindhoven speelt toch vrijdags?quote:Op zondag 26 februari 2012 15:32 schreef kilozout het volgende:
[..]
Iedereen is het amateurvoetbal in Eindhoven aan het kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |