quote:Op zondag 19 februari 2012 13:54 schreef Rivalo het volgende:
Ik zoek het nummer van deze vanaf 9:30, en begint ook bij 12:08
http://www.rtl.nl/xl/#/u/10ee10b0-4e97-4fe5-9634-133367a90fe4/
alvast bedankt
Iets van Pendulum misschien?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:26 schreef tomy800 het volgende:
Effe tussendoor ik zoek na een band dat rock vocalen heeft en soort van techno-rock heeft kwa instrumentaal, hoop dat iemand wat weet
Iets meer info mag best... Mannen/vrouwenstem, hoeveel BPM desnoods, andere eigenschappen?quote:Op zondag 19 februari 2012 19:46 schreef banketstaaf het volgende:
Niemand??
Ik ben op zoek naar een nummer dat ik al vaker in een clubachtige setting heb gehoord, en volgens mij behoort het tot de house muziek.
De enige vocalen die je af en toe hoort zijn:
housemusic...... housemusic................... housemusic......... househousehousehousemusic
Gaat er bij iemand na deze magere omschrijving een lichtje branden?
quote:Op zondag 19 februari 2012 19:46 schreef banketstaaf het volgende:
Niemand??
Ik ben op zoek naar een nummer dat ik al vaker in een clubachtige setting heb gehoord, en volgens mij behoort het tot de house muziek.
De enige vocalen die je af en toe hoort zijn:
housemusic...... housemusic................... housemusic......... househousehousehousemusic
Gaat er bij iemand na deze magere omschrijving een lichtje branden?
Ik ken de reclame niet, maar ik kan me herinneren dat ik een keertje The Naked And Famous op NL3 heb gehoord en daar komt wel yeahyeahyeahyeah in voorquote:Op maandag 20 februari 2012 02:23 schreef Rumille het volgende:
Ik zoek een liedje dat gebruikt wordt bij de reclame op de publieke omroep, met allemaal fragmenten van programma's die daar worden uitgezonden.
Tekst is iets met 'Yeahyeahyeahyeahyeahyeah, that's what we are'
of zoiets.
Deze bedoel je, denk ik:quote:Op maandag 20 februari 2012 16:34 schreef Rumille het volgende:
Hmm, nee dat is 'm nietToch bedankt.
En deze dame is de winnaar, precies wat ik zocht (Alhoewel het voorbeeld een beetje te traag/lang ging maar de andere liedjes zijn korter en die vind ik geweldig)quote:
Lees de openingspost eens.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:12 schreef tomy800 het volgende:
[..]
En deze dame is de winnaar, precies wat ik zocht (Alhoewel het voorbeeld een beetje te traag/lang ging maar de andere liedjes zijn korter en die vind ik geweldig)
Nu zoek ik na een band zoals RED,Breaking Benjamin (Heb Skillet,Linkin Park,Avenged Sevenfold,Metallica, Three Days Grace en Story of The Year al gehad.)
Mogelijk deze drup?quote:Op maandag 20 februari 2012 22:16 schreef RickoKun het volgende:
Ik zoek een hiphop nummer (rap).
't Is wel een club waardig nummer. Helaas kan ik niks over de tekst zeggen.
De beat is echter aardig herkenbaar. Je zou kunnen zeggen dat het een 'drup' geluid heeft.
Ik denk dat mensen die het nummer wel kennen 't weten.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:13 schreef Laevid het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik hoop dat iemand met deze beschrijving herkent. Het deed mij denken aan een mix tussen Shantel en de Freestylers. Het was een relatief rustig, maar goed dansbaar drum&bass nummer dat vol zat met getrompetter. Er zat ook een mannenstem in die het op een gegeven moment had over iets van "Let it into your brain" en nog een hoop meer, maar dat kon ik niet allemaal onthouden. Er was niet echt iets van een zang-refrein had ik het idee.
Wat heeft iedereen toch tegen Nickelback? Het is geen Justin Bieber, toch?quote:Op maandag 20 februari 2012 17:14 schreef Rumille het volgende:
Ik maak mezelf maar van kant, ik vond een Nickelback nummer redelijk klinken. Komt denk ik doordat er sportbeelden tussen zitten.
Ik weet niet of je hem al hebt maar misschien is het homeless ?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:57 schreef vp-3 het volgende:
Iets minder dan een uur geleden kwam er een liedje van Maria Mena op radio 2.
Ik kan dit lied nergens terug vinden. Heeft er iemand die dit toevallig ook heeft gehoord en weet wat de titel is?
Misschien Chris Brown ft Ludacris - Wet The Bed ?quote:Op maandag 20 februari 2012 22:16 schreef RickoKun het volgende:
Ik zoek een hiphop nummer (rap).
't Is wel een club waardig nummer. Helaas kan ik niks over de tekst zeggen.
De beat is echter aardig herkenbaar. Je zou kunnen zeggen dat het een 'drup' geluid heeft.
Ik denk dat mensen die het nummer wel kennen 't weten.
Neen, t is een vrij recente volgens mijquote:
Neen, ook nietquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:44 schreef nikki-me het volgende:
[..]
Misschien Chris Brown ft Ludacris - Wet The Bed ?
The Cure. A forest. Dat ik me maar wat kapot schaam dat ik dat niet gelijk wist; ik hoorde het eerder op de radio maar pardoes; zo herinnerde ik mij weer.quote:
Ah ik weet wat je bedoelt! Dat ze ook lopen te sexen op het toilet enzoquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:54 schreef Mister.Brown het volgende:
Ik zoek een redelijk oud liedje. Het was redelijk van 10 jaar geleden ofzo
een meisje die maar menselijke lichamen keek en skelleten zag...
In de clip viel ze van de trap en brak ze haar arm, ..argh kan niet op die bandnaam komen..
precies, die bedoel ikquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:01 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ah ik weet wat je bedoelt! Dat ze ook lopen te sexen op het toilet enzo
Weet ook de naam niet. Dus je hebt eigenlijk niks aan deze comments
Heb gezocht op "music video, skeletons toilet"quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:03 schreef Wootism het volgende:
[..]
Heb gezocht op "music video, skeletons toilet"
quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:25 schreef JAM het volgende:
Engelse (klassieke) rock waarin uiteindelijk '...and again and again and again' voorkomt en dan langzaam uitfade. Zeer bekend nummer. Again wordt uitgesproken als 'Agaaaaaaaaaaain' in plaats van 'ugen.'
Welke was het dan?quote:
Gokje, The Cure met A Forest.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 03:09 schreef JAM het volgende:
[..]
The Cure. A forest. Dat ik me maar wat kapot schaam dat ik dat niet gelijk wist; ik hoorde het eerder op de radio maar pardoes; zo herinnerde ik mij weer.
Niet scherp meer zo laatquote:
Dikgedrukt deed me denken aan:quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:47 schreef Charleeey het volgende:
Ik ben dus op zoek naar een band die ik een paar keer heb gezien op tmf, zo'n 3/4 jaar geleden gok ik. Het was een soort rap maar niet van dat soort gangster rap. Het waren twee blanke jongens en volgens mij ook nog een bandje erbij.
Ik ken geen tekst en ik weet de melodie ook niet meer, ik kan me alleen de 2 muziek videos nog herinneren.
Ik de eerste clip die ik me kan herinneren zie je de twee jongens met ontbloot bovenlijf rappen in een garage met microfoons rappen, met het bandje erbij volgens mij. Je ziet ze ook wat skateboarden.
In de tweede clip die ik me kan herinneren zie je een soort animatie van een man die word omgebouwd tot robot en gaat vechten in een soort oorlog in een stad. Tussendoor zie je ze rappen.
Het is in het Engels en volgens mij zijn ze ook Engels (of Amerikaans) en de naam zijn twee engelse woorden met een & ertussen zoals ....&....
sorry voor het lange stukje maar ik wil zoveel mogelijk info geven want ik zoek hier al zó lang naar
Nee, het zijn niet de Beastie Boys, daar had ik zelf ook al naar gekeken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dikgedrukt deed me denken aan:
Cursief deed me denken aan:
Maar ik ken lang niet alles van de Beastie Boys, dus die eerste zou ook eentje van hen kunnen zijn
Komt me heel bekend voor maar kan niet bedenken wie het zijnquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:47 schreef Charleeey het volgende:
Ik ben dus op zoek naar een band die ik een paar keer heb gezien op tmf, zo'n 3/4 jaar geleden gok ik. Het was een soort rap maar niet van dat soort gangster rap. Het waren twee blanke jongens en volgens mij ook nog een bandje erbij.
Ik ken geen tekst en ik weet de melodie ook niet meer, ik kan me alleen de 2 muziek videos nog herinneren.
Ik de eerste clip die ik me kan herinneren zie je de twee jongens met ontbloot bovenlijf rappen in een garage met microfoons rappen, met het bandje erbij volgens mij. Je ziet ze ook wat skateboarden.
In de tweede clip die ik me kan herinneren zie je een soort animatie van een man die word omgebouwd tot robot en gaat vechten in een soort oorlog in een stad. Tussendoor zie je ze rappen.
Het is in het Engels en volgens mij zijn ze ook Engels (of Amerikaans) en de naam zijn twee engelse woorden met een & ertussen zoals ....&....
sorry voor het lange stukje maar ik wil zoveel mogelijk info geven want ik zoek hier al zó lang naar
Deze denk ikquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:34 schreef Stinus het volgende:
Vanaf 5:55 hoor je een gitaarstuk op de achtergrond, en het komt zo bekend voor. Het is sowieso Foo Fighters, maar welk nummer?
Thanksquote:
SPOILER: ik weet niet of dit magOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyone?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:21 schreef Coke. het volgende:
OK dit is een heel bekend nummer, maar ik weet de titel niet en versta de tekst niet.
How I Met Your Mother, seizoen 5, episode 10, de laatste twee minuten.Ik hoor alleen een soort kerstmuziekje maar daar zit geen tekst inSPOILER: ik weet niet of dit magOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyone?
Ooh het begint iets eerderDit is Grizzly Bear met Two Weeks
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:21 schreef Coke. het volgende:
OK dit is een heel bekend nummer, maar ik weet de titel niet en versta de tekst niet.
How I Met Your Mother, seizoen 5, episode 10, de laatste twee minuten.Je kan toch gewoon in het vervolg googlen op de muziek van die ep? Zeker bij zo'n populaire serie vind je dat makkelijk.SPOILER: ik weet niet of dit magOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyone?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Thanks!quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:21 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ik hoor alleen een soort kerstmuziekje maar daar zit geen tekst in
Ooh het begint iets eerderDit is Grizzly Bear met Two Weeks
Oh helemaal niet aan gedacht, ik google altijd op de tekst.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:18 schreef Seam het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon in het vervolg googlen op de muziek van die ep? Zeker bij zo'n populaire serie vind je dat makkelijk.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:43 schreef Sjoerd102 het volgende:
tijdens carnaval een nummer gehoord wat niet echt 100% carnaval was.
Zingt/verteld een neger in (klonk als Trafassi)
Ook beetje bubbling en leek alsof je in een foute XTC trip zat
Als ik goed geluisterd heb, was het Sandro Silva & Quintino - Epicquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:46 schreef OudeBok het volgende:
Er was net in de rust van Manchester United - Ajax een voorproefje van Jong Oranje - Jong Schotland.
Het was echt een soort clubbanger, met een vrij eentonig eenvoudig deuntje. ( Tum tum....... Tum tum......... Tum tum......tum tum ( lager ). Hoop dat ik hiermee een beter zetje geef.
Hoop ook heel erg dat iemand het weet !
Top ! Heel erg bedankt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:20 schreef donroyco het volgende:
[..]
Als ik goed geluisterd heb, was het Sandro Silva & Quintino - Epic
Nee het was Gas op die lollie, van Feest DJ Ruudquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:57 schreef paaskannekoekje het volgende:
hallo fokkers!
zojuist kwam ik een kattebelletje tegen, in mijn tas.
op vakantie heb ik in frankrijk iets fantastisch op de radio gehoord.
het briefje luidt als volgt:
"Mfmradio 3 september 10:45. Boneur cest ca le."
De zender, tijdstip, en het refrein?
Het was een mannenstem, met gitaar.
quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 02:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Neen, ook niethij is veel 'rauwer'
Ik zal t desnoods donderdag ff vragen aan vrienden, ik kan t enigszins na doen
Dan was je omschrijving wel goed in ieder geval. Doet me inderdaad wel denken aan een broer van Drop It Like It's Hot...quote:
Nou zitten er geen fluitinstrumenten in, maar Studio Brussel + DnB + Give And Faith, doet mij toch erg denken aan:quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:18 schreef Faazz het volgende:
Laatst hoorde ik een nummer op Studio Brussel. Het had een DnB-achtige beat met fluitinstrumenten als melodie, iets als saxofoon oid.
Een naam werd gegeven maar ik kon het niet goed verstaan. Het nummer heette iets van "Give and Faith" maar daar kan ik dus niks over vinden. Iemand een idee?
Da's van Turks Fruit.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:34 schreef EgoTrippin het volgende:
Hoi, wie weet waar het volgende fluitmuziekje van is:
http://vocaroo.com/i/s0fQcOFQ8eOs
???
Gram - A place to be with youquote:Op woensdag 15 februari 2012 13:51 schreef secondant het volgende:
iemand een idee welk liedje gebruikt wordt in de reclame van Mademakers keukens?
LOL. Daarvoor kwam ik hier ookquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:50 schreef Ritmo het volgende:
Hoe heet dat nummer ook alweer dat je vanaf 0:19 hoort?
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:50 schreef Ritmo het volgende:
Lees de reactiesquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:50 schreef Ritmo het volgende:
Ja serieus, ik kon alleen niet de goede trailer vinden die jij daar wel hebt, in andere trailers zit hij niet.quote:
Lees de reacties?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:52 schreef blup het volgende:
[..]
Ja serieus, ik kon alleen niet de goede trailer vinden die jij daar wel hebt, in andere trailers zit hij niet.
hij bedoelt de youtube reactiesquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Lees de reacties?Moet iedereen eerst de gehele laatste 2 topics doorspitten?
![]()
Maar het is vooral die a-track remix die echt vet is.
@ BasenAad, ook thx
Vaak gehoord maar ja, hoe heet ie ook al weer..nu wil ik het ook weten.quote:Op zondag 26 februari 2012 00:40 schreef laucas het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)lt_met_koekwous.html
0:05-0:18 ongeveer
10CC - Good Morning Judgequote:Op zondag 26 februari 2012 00:40 schreef laucas het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)lt_met_koekwous.html
0:05-0:18 ongeveer
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:56 schreef gekkehenkie11 het volgende:
Ik hoorde vandaag op tv een vrolijk nummer wat vroeger altijd in de dicotheek gedraaid werd, maar waarvan ik de naam niet meer kan herinneren.
Het was achtergrondmuziek bij een kinderprogramma, dus werd er nogal veel doorheen geroepen. Daardoor konden SoundHound e.d. er ook niets van maken. Misschien weten jullie het wel:
http://www.uitzendinggemi(...)1873/popout#00:17:48
Alvast bedankt!
Zal binnenkort wel op een nieuwe DWDD Recordings-cd komen. Hou deze pagina in de gaten.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:20 schreef K4rJ4kC het volgende:
niet echt een standaard verzoek maar weet iemand waar ik deze versie van het is een nacht kan vinden?
het gitaartringeltje doet me denken aan deze:quote:Op zondag 26 februari 2012 14:33 schreef Holograph het volgende:
Er is zo'n auto reclame waar deze leader in voorkomt, ik kan het merk niet meer herinneren maar de leader ging zo (@0:10):
Met soundhound kan ik hem echter niet vinden, weet iemand de naam van dit nummer?
quote:Op zondag 26 februari 2012 20:16 schreef Farenji het volgende:
Ben op zoek naar de naam/componist van het intro-nummer van het concert in de film The Blues Brothers. Is het voor de gelegenheid gecomponeerd, of is het deel van een langer nummer? Op de soundtrack staat ie niet en ook van de credits van de film word ik niet wijzer.
Dank! Het is dus van Otis (die dood is), en oorspronkelijk zit er wel tekst bij.quote:
Is het misschien deze?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:08 schreef jeoren het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam en artiest van dit happyhardcorenummer:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |