En dan eindig je met Jomy Boky achtigen....quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ze willen allemaal hun stemmen sparen tot een nog betere kandidaat voorbij komt
Ohw ja...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:54 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik wou shazam inschakelen maar was te laat.
Ik vergeet altijd dat ik die app hebquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja...! Doe ik straks met filmpje van internet wel
dit doet hij niet slecht, eerlijk gezegd, maar bij een ander liedje zal hij waarschijnlijk hopeloos de mist ingaan.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:56 schreef Stickertje het volgende:
GVD zing dan een punk of punk liedje als je daar van houd!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Tenminste nog een beetje variatie.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:56 schreef iBenny het volgende:
Dit wordt heel anders gespeeld door de band dan bij Fabienne
ze moeten jongens er tussen hebben zitten zodat het jongere vrouwelijke publiek ( 6 - 16 ) stemt...quote:
Misschien houdt ie ook wel van voetbal, hoeft ie toch nog geen voetbalnummer te zingen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:56 schreef Stickertje het volgende:
GVD zing dan een rock of punk liedje als je daar van houd!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Eigen stem? Die Fiebie had toch een veel eigener geluid
Wie was fiebie?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Dus dat!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:58 schreef miss_dynastie het volgende:
O.o tuurlijk wel...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien houdt ie ook wel van voetbal, hoeft ie toch nog geen voetbalnummer te zingen?
Die heet Phoebie, spreek je uit als fiebiequote:
Jaaaa ik zal voortaan braaf de namen goed schrijvenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:00 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik dacht aan phoebe (van friends) zo heette ze toch?
Bij een programma als dit gaat het niet om wat jij leuk vindt, maar wat je denkt dat NL van jou wil horenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
O.o tuurlijk wel...
Als hij punk & rock leuk vind ( als daar de passie voor muziek ligt ), maar uiteindelijk zo'n zeik nummers gaat zingen dan zal hij daar waarschijnlijk niet blij van worden...
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jaaaa ik zal voortaan braaf de namen goed schrijven
Die was toch gewoon door?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Fabienne Bergmans
Nope, uit de eerste aflevering
Ja nee, ik begreep het verkeerd. Het moest wel die ene voor haar zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
Die was toch gewoon door?
Da's die meid die er zsm uit moet
Ow, in dat geval was ik het ermee eensquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja nee, ik begreep het verkeerd. Het moest wel die ene voor haar zijn
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:03 schreef Stickertje het volgende:
reklame![]()
zapt naar een andere zender
Bij TG nietquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:03 schreef Karina het volgende:
Ik zap naar RTL7 en daar is NATUURLIJK ook reclame nu.
Wat wil je met die kou.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:04 schreef iBenny het volgende:
Almere City op tv... het stadion is nog niet voor een kwart gevuld
Ze hadden hier in de plaatselijke krant een pagina grote advertentie waarin ze aankondigde dat ze van die warmtepalen hebbenquote:
Wat zou er gebeurt moeten zijn ?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:03 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]even op CNN kijken of het echt waar is
De Grote Leider is dus helegaar niet deaud.quote:
Hij lag toch in die kist toen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat Kim Jong-Un dood zou zijn.... wat overigens echt dikke stierenpoep is
Garages vol met spullen die je NOOIT op kunt makenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Episch is datAls dat hier ook zo werkte waren wij ook zo ben ik bang, vind het dolkomisch
Voor zes jaar aan vitamine c druppels want het is gratis, of honderd pakken luiers zonder babyquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Garages vol met spullen die je NOOIT op kunt maken
Ik heb het ook niet gevolgd maar zag toen wel dat hij in zo'n glazen kist lag. Dan moet hij wel dood zijn toch?quote:
Heeeel veel shampoo en tandenborstels en tandpasta. Ik zou alles verpatsen op Marktplaats.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Voor zes jaar aan vitamine c druppels want het is gratis, of honderd pakken luiers zonder baby
Die zoon was de Oenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:10 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Oh wacht hebben we het over zijn zoon? Daar heb ik niks van meegekregen
Beidequote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:12 schreef iBenny het volgende:
Ik weet niet of het vals is of dat het gewoon het kinderstemmetje is
Optimistquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit 10 meter van de tv vandaan, maar hoor alleen
a. Birdy
b. kwAdele
c. Amy jankzak
ik wacht nu op:
d. Anouk
e. Miley Cyrusquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit 10 meter van de tv vandaan, maar hoor alleen
a. Birdy
b. kwAdele
c. Amy jankzak
ik wacht nu op:
d. Anouk
Ik keek snel en dacht dat er Chlamydia stondquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:14 schreef BabeWatcher het volgende:
ik adopteer haar (zie andere topic)
nog net op tijd verbeterd (Chaima dus)quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik keek snel en dacht dat er Chlamydia stond
Meer de left-oversquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:15 schreef BabeWatcher het volgende:
Wat een bazen, die N&Sze pikken wel de besten eruit
Ja voor als conductrice bij de NSquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:15 schreef BabeWatcher het volgende:
Wat een bazen, die N&Sze pikken wel de besten eruit
Yup. Was wel leuk..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:17 schreef BabeWatcher het volgende:
Heeft iemand eigenlijk Nick Tegen Simon gezien?
Ouwe snoepertquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:20 schreef Stickertje het volgende:
zo krijg net een grote zak vol met gejatte stroop zakjes uit een restaurant op mijn schoot gezet, kadootje van mn opa
ik heb er ook al 2 en ik wil alleen echte goedequote:
"Mam, mam, ik koos die ouwe meneer, want die had het over drummen!"quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Allemaal kinderen die Marcowww ineens kennen
Alsof die dingen niets kosten ook.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:23 schreef BabeWatcher het volgende:
Uggs
ik heb weer eens te vroeg geadopteerd
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit kind heet 'eieren' in het Servisch
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik dacht even dat het het meisje uit 'the ring' was, maar die zal wel niet meedoen...
Komt ze straks door je tv heen gekropenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik dacht even dat het het meisje uit 'the ring' was, maar die zal wel niet meedoen...
Het meisje uit The Ring zat vorige week in Bananasplitquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou, de goedequote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:24 schreef Karina het volgende:
Ze laten ook elke keer de goede niet zien valt me op.
Nou, 't zijn wel heeeeele fijne schoenenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:25 schreef loezzzje het volgende:
En het gaat alleen om het merk.
Ik heb ook 'Uggs' van de Action
Niet helemaalquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:24 schreef Karina het volgende:
Ze laten ook elke keer de goede niet zien valt me op.
Goed punt, ff ducttapen...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:25 schreef Kroelo het volgende:
[..]
Komt ze straks door je tv heen gekropen
Die van mij zijn ook lekker warm en waren maar 2,50quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, 't zijn wel heeeeele fijne schoenen
Lelijk, maar lekker warm
Ze zoekt iemand met een kleine stemquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:26 schreef Karina het volgende:
Enorme stem, waarom heeft ze niet gedrukt?
Of een andere kinderhaterquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:27 schreef Bellatrix het volgende:
Ze moeten Gordon in de jury zetten.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:27 schreef iBenny het volgende:
Op twitter: "Dr snor zit op de verkeerde plek"
Jaques d'Ancona, in een vermommingquote:
Ja die durft tenminste wat te zeggen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:27 schreef Bellatrix het volgende:
Ze moeten Gordon in de jury zetten.
Zat ik ook net naar te kijken ja.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:26 schreef Day het volgende:
Valt me op dat er heel veel Indo's/Molukkers bij zitten.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:27 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Jaques d'Ancona, in een vermomming
Preciesquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Ineens moet ik denken aan Jacques d'Ancona
Nee, ook niet, dat zagen we bij HGT welquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die durft tenminste wat te zeggen.
Uhuquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
Is dat Pocahontas muziek net?____________!
Zal wel de jeugdbrandweer zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:30 schreef Stickertje het volgende:
een kind bij de vrijwillige brandweer?
Ze mag lucifer houtjes onder de kraan houden om te blussen?
Ik weet niet eens wie Laura Jansen isquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Sterf stom kind... is niet van Laura Jansen!
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie Laura Jansen is
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:31 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:31 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:
Dieptepunt van je Fok carrière. Niet weten wie Laura Janssen isquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie Laura Jansen is
haha ik ben heel slecht in namen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dieptepunt van je Fok carrière. Niet weten wie Laura Janssen is
quote:
Mis je niets aan hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dieptepunt van je Fok carrière. Niet weten wie Laura Janssen is
In de volgende rondequote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:33 schreef Stickertje het volgende:
zeik liedje...![]()
mogen ze niks anders zingen??
Flappiequote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het googlen wat voor dier het is...
101 dalmatiërsquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het googlen wat voor dier het is...
Dat dusquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:37 schreef BabeWatcher het volgende:
Even wijntje pakken, tot na de reclame.
Alcohol ja, dat is wat dit programma nodig heeft. Ff zoekenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:37 schreef BabeWatcher het volgende:
Even wijntje pakken, tot na de reclame.
Nee, wij waren hot en cool, tegenwoordig zijn ze lauwquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is dat met die kinderen van tegenwoordig? Waren wij ook zo gruwelijk onuitstaanbaar? "Leipe Shizzle"![]()
De grote Voice was helemaal niet leukquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:38 schreef ZaZoe het volgende:
Eigenlijk hè,...vind ik dit veel leuker dan de grote Voice
Sowieso het tweede seizoenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:38 schreef ZaZoe het volgende:
Daarom is dit programma juist zo leuk, kinderen afbranden.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:39 schreef Stickertje het volgende:
ik heb een kots hekel aan kinderen...![]()
ik zie liever de normale the voice...
maar.. ik zit soms nog in die uber puberale fase waar ik leuke kerels wil kijkenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Daarom is dit programma juist zo leuk, kinderen afbranden.
Dan kijk je niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
maar.. ik zit soms nog in die uber puberale fase waar ik leuke kerels wil kijken
Moet kunnenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
maar.. ik zit soms nog in die uber puberale fase waar ik leuke kerels wil kijken
ik heb de grote nog nooit gezienquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:38 schreef ZaZoe het volgende:
ben jij wel een vrouw? Kinderen zijn lievquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:39 schreef Stickertje het volgende:
ik heb een kots hekel aan kinderen...![]()
ik zie liever de normale the voice...
Nou ik ben allang geen puber meer waar ik wil ook leuke kerels kijken, maar zelfs bij VOH of TWI zie je die nietquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:41 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Je kijkt naar kinderen. Smeerlapperijquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik ben allang geen puber meer waar ik wil ook leuke kerels kijken, maar zelfs bij VOH of TWI zie je die niet
Ik zeg toch niet dat ik die lekker vindquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je kijkt naar kinderen. Smeerlapperij
Valt jou ook op hequote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:44 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Uhm, waarom drukt Marco alleen wanneer een ander drukt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |