En dan eindig je met Jomy Boky achtigen....quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ze willen allemaal hun stemmen sparen tot een nog betere kandidaat voorbij komt
Ohw ja...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:54 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik wou shazam inschakelen maar was te laat.
Ik vergeet altijd dat ik die app hebquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja...! Doe ik straks met filmpje van internet wel
dit doet hij niet slecht, eerlijk gezegd, maar bij een ander liedje zal hij waarschijnlijk hopeloos de mist ingaan.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:56 schreef Stickertje het volgende:
GVD zing dan een punk of punk liedje als je daar van houd!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Tenminste nog een beetje variatie.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:56 schreef iBenny het volgende:
Dit wordt heel anders gespeeld door de band dan bij Fabienne
ze moeten jongens er tussen hebben zitten zodat het jongere vrouwelijke publiek ( 6 - 16 ) stemt...quote:
Misschien houdt ie ook wel van voetbal, hoeft ie toch nog geen voetbalnummer te zingen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:56 schreef Stickertje het volgende:
GVD zing dan een rock of punk liedje als je daar van houd!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Eigen stem? Die Fiebie had toch een veel eigener geluid
Wie was fiebie?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Dus dat!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:58 schreef miss_dynastie het volgende:
O.o tuurlijk wel...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien houdt ie ook wel van voetbal, hoeft ie toch nog geen voetbalnummer te zingen?
Die heet Phoebie, spreek je uit als fiebiequote:
Jaaaa ik zal voortaan braaf de namen goed schrijvenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:00 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik dacht aan phoebe (van friends) zo heette ze toch?
Bij een programma als dit gaat het niet om wat jij leuk vindt, maar wat je denkt dat NL van jou wil horenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
O.o tuurlijk wel...
Als hij punk & rock leuk vind ( als daar de passie voor muziek ligt ), maar uiteindelijk zo'n zeik nummers gaat zingen dan zal hij daar waarschijnlijk niet blij van worden...
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jaaaa ik zal voortaan braaf de namen goed schrijven
Die was toch gewoon door?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Fabienne Bergmans
Nope, uit de eerste aflevering
Ja nee, ik begreep het verkeerd. Het moest wel die ene voor haar zijnquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
Die was toch gewoon door?
Da's die meid die er zsm uit moet
Ow, in dat geval was ik het ermee eensquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja nee, ik begreep het verkeerd. Het moest wel die ene voor haar zijn
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:03 schreef Stickertje het volgende:
reklame![]()
zapt naar een andere zender
Bij TG nietquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:03 schreef Karina het volgende:
Ik zap naar RTL7 en daar is NATUURLIJK ook reclame nu.
Wat wil je met die kou.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:04 schreef iBenny het volgende:
Almere City op tv... het stadion is nog niet voor een kwart gevuld
Ze hadden hier in de plaatselijke krant een pagina grote advertentie waarin ze aankondigde dat ze van die warmtepalen hebbenquote:
Wat zou er gebeurt moeten zijn ?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:03 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]even op CNN kijken of het echt waar is
De Grote Leider is dus helegaar niet deaud.quote:
Hij lag toch in die kist toen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat Kim Jong-Un dood zou zijn.... wat overigens echt dikke stierenpoep is
Garages vol met spullen die je NOOIT op kunt makenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Episch is datAls dat hier ook zo werkte waren wij ook zo ben ik bang, vind het dolkomisch
Voor zes jaar aan vitamine c druppels want het is gratis, of honderd pakken luiers zonder babyquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Garages vol met spullen die je NOOIT op kunt maken
Ik heb het ook niet gevolgd maar zag toen wel dat hij in zo'n glazen kist lag. Dan moet hij wel dood zijn toch?quote:
Heeeel veel shampoo en tandenborstels en tandpasta. Ik zou alles verpatsen op Marktplaats.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Voor zes jaar aan vitamine c druppels want het is gratis, of honderd pakken luiers zonder baby
Die zoon was de Oenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:10 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Oh wacht hebben we het over zijn zoon? Daar heb ik niks van meegekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |