En dan eindig je met Jomy Boky achtigen....quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ze willen allemaal hun stemmen sparen tot een nog betere kandidaat voorbij komt
Ohw ja...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:54 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik wou shazam inschakelen maar was te laat.
Ik vergeet altijd dat ik die app hebquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja...! Doe ik straks met filmpje van internet wel
dit doet hij niet slecht, eerlijk gezegd, maar bij een ander liedje zal hij waarschijnlijk hopeloos de mist ingaan.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:56 schreef Stickertje het volgende:
GVD zing dan een punk of punk liedje als je daar van houd!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Tenminste nog een beetje variatie.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:56 schreef iBenny het volgende:
Dit wordt heel anders gespeeld door de band dan bij Fabienne
ze moeten jongens er tussen hebben zitten zodat het jongere vrouwelijke publiek ( 6 - 16 ) stemt...quote:
Misschien houdt ie ook wel van voetbal, hoeft ie toch nog geen voetbalnummer te zingen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:56 schreef Stickertje het volgende:
GVD zing dan een rock of punk liedje als je daar van houd!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Eigen stem? Die Fiebie had toch een veel eigener geluid
Wie was fiebie?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Dus dat!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:58 schreef miss_dynastie het volgende:
O.o tuurlijk wel...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien houdt ie ook wel van voetbal, hoeft ie toch nog geen voetbalnummer te zingen?
Die heet Phoebie, spreek je uit als fiebiequote:
Jaaaa ik zal voortaan braaf de namen goed schrijvenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:00 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik dacht aan phoebe (van friends) zo heette ze toch?
Bij een programma als dit gaat het niet om wat jij leuk vindt, maar wat je denkt dat NL van jou wil horenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
O.o tuurlijk wel...
Als hij punk & rock leuk vind ( als daar de passie voor muziek ligt ), maar uiteindelijk zo'n zeik nummers gaat zingen dan zal hij daar waarschijnlijk niet blij van worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |