Of omdat het geen Friezen zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:49 schreef alors het volgende:
Dat Fries is wel matig, maar dat zal wel omdat het anders met ondertiteling moet...
Tijs vind heel veel niet leuk.quote:
Hij maakt de Lucky filmpjes.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:52 schreef trovey het volgende:
Nog steeds geen idee wie die Sander nou is, waar moet ik hem van kennen?
Hij is Mr. Luckyquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:52 schreef trovey het volgende:
Nog steeds geen idee wie die Sander nou is, waar moet ik hem van kennen?
Ik heb die oude 3 films in 3 dagen gekeken maar vond het niet zo bijzonderquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]jammer dat hij een junk is, maar Star Wars vind ik gelukkig wel leuk
Ik ben ook meer van Star Trek dan Star Wars.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb die oude 3 films in 3 dagen gekeken maar vond het niet zo bijzonder
Daar had godverdomme wat meer poeder op gekund.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:53 schreef alors het volgende:
Ik word bijna verblind door de weerspiegeling van het licht op het hoofd van die priester(?)
Kan makkelijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:53 schreef Kakaroaches het volgende:
Kan toch geen godverdomme zeggen waar zo'n priester bij zit?
Het is zo'n hippe Filmliefhebber, die kunnen dat wel handelen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:53 schreef Kakaroaches het volgende:
Katholieken vinden dat minder erg dan protestanten volgens mij, heb ik het ideequote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:53 schreef Kakaroaches het volgende:
Ik wilde net posten dat Trekkies nog erger zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben ook meer van Star Trek dan Star Wars.
Jij bent van de toyboys zeker?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:56 schreef Karina het volgende:
Zou Sander ook een mooie, lichtgevende staaf hebben
Ja dus, zoals je ziet.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:56 schreef Karina het volgende:
Zou Sander ook een mooie, lichtgevende staaf hebben
Ik spreek geen Klingon, dat dan weer niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wilde net posten dat Trekkies nog erger zijn.
Helaas zij niet van mijquote:
Dacht dat hij 10 jaar jonger wasquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik spreek geen Klingon, dat dan weer niet.
[..]
Helaas zij niet van mij
In Amerika kom je dan nooit meer aan de bak.quote:
Zouden ze nog wat over Mathijs' gvd zeggen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:58 schreef claus_johann het volgende:
De eo boys zijn geen star wars fans
Hopelijk wordt dat rellen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:59 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Zouden ze nog wat over Mathijs' gvd zeggen?
Wat wel?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:00 schreef Baszh het volgende:
Matthijs vind het dus helemaal niet interessant
quote:
Oh, op die manier.quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:07 schreef HalvinCarris het volgende:
Soms mis ik deze spelletjes nog wel eens hoor
33k?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:11 schreef tong80 het volgende:
Vrijdag is zo kut voor iemand met mijn verbinding.
Hier is het al niet bij te houden komt VI er achteraan
Namenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:11 schreef Mani89 het volgende:
Dat je het als stand-upper nog aandurft om daar te gaan staan, vele carrieres zijn er al ten onder gegaan.
Je hebt toch gewoon kabel? Of internet je nog met een 33k6 modemquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:11 schreef tong80 het volgende:
Vrijdag is zo kut voor iemand met mijn verbinding.
Hier is het al niet bij te houden komt VI er achteraan
ik vond het ook wel liefquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:13 schreef Karina het volgende:
Ik vond het wel ontwapenend dat hij dat zei
Dat hoofd. 'tis net een bobblehead.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:17 schreef JimboSlice het volgende:
beetje minder articuleren mag ook wel
Je zou het bijna verwachten.quote:
Yep.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:19 schreef Karina het volgende:
Toch niet weer een plaatsvervangende schaamte momentje he?
Matthijs lacht heus wel.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:19 schreef Karina het volgende:
Toch niet weer een plaatsvervangende schaamte momentje he?
Ja, en hij doet ook een DAS om hahahaha snapje das is ook een diersoort hahahaaeins1121111!!11!~!!!!quote:
Ik mis zelfs Connie Palmen met haar zwelgende zelfmedelijden.quote:
Dit.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:20 schreef De_kromme het volgende:
What the fuck is dit voor downie?
En die Claudia ook echt. DWDD is echt diep gezonken, wat een faal het laatste jaar. Opdoeken dit programma.
quote:
Daaromquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:23 schreef claus_johann het volgende:
[..]
Hij is al eens eerder geweest
Jaquote:
quote:
Ik vond het wel melig toen Matthijs zei "Je hebt een mooi gezicht, dat moeten we misschien meer zeggen", terwijl Tijs azijn zat te pissen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:56 schreef Cynix ® het volgende:
Tijs lijkt wel een alien uit Stor Wors met die blik en die trui.
quote:Op zondag 12 februari 2012 12:15 schreef alors het volgende:
Ik voorspel maandag Sylvana en nog wat verschillige donkere vrouwen die over Whitney gaan praten.
quote:Op zondag 12 februari 2012 12:15 schreef alors het volgende:
Ik voorspel maandag Sylvana en nog wat verschillige donkere vrouwen die over Whitney gaan praten.
Owja damn.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:15 schreef alors het volgende:
Omdat het over de Grammy's gaat?quote:
Omdat het waarschijnlijk ALLEEN daarover gaatquote:Op maandag 13 februari 2012 12:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Omdat het over de Grammy's gaat?Dat zijn gewoon de belangrijkste muziekprijzen.
Snap alleen niet dat die Blokhuis er dan bij zit, die kent geen nummer of artiest van na 1970.
Hij zal vast een parallel trekken met een zwarte artiest uit de jaren 60 om daar een monoloog over te houden begeleidt door zwart wit filmpjes.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Snap alleen niet dat die Blokhuis er dan bij zit, die kent geen nummer of artiest van na 1970.
quote:Op maandag 13 februari 2012 12:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En dat is top.quote:
Hoe bedoel je? Het gaat over de Grammy's van gisteren.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Omdat het waarschijnlijk ALLEEN daarover gaat![]()
Ja idd.quote:Op maandag 13 februari 2012 13:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij zal vast een parallel trekken met een zwarte artiest uit de jaren 60 om daar een monoloog over te houden begeleidt door zwart wit filmpjes.
quote:
Klopt.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:30 schreef Cynix ® het volgende:
Dat politie-aaifoon-filmpje is toch nep?
Dat is wel te hopen jaquote:Op maandag 13 februari 2012 19:30 schreef Cynix ® het volgende:
Dat politie-aaifoon-filmpje is toch nep?
Isctegenwoordig elke bril een hipsterbril ofzo?quote:
ik wilde net zeggen, er is toch nog wel zo'n Chinees die basketbalt..quote:Op maandag 13 februari 2012 19:36 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
Samen met die andere Chinese baas.
Yao Ming, droeg de vlag tijdens de openingsceremonie op de OS2008.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:38 schreef alors het volgende:
[..]
ik wilde net zeggen, er is toch nog wel zo'n Chinees die basketbalt..
Martquote:Op maandag 13 februari 2012 19:40 schreef Bertolli het volgende:
Mart is te groot voor ons allemaal. Mart
Ja maar hij is geen amerikaan... het zijn chauvinisten hequote:Op maandag 13 februari 2012 19:38 schreef alors het volgende:
[..]
ik wilde net zeggen, er is toch nog wel zo'n Chinees die basketbalt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |