Of omdat het geen Friezen zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:49 schreef alors het volgende:
Dat Fries is wel matig, maar dat zal wel omdat het anders met ondertiteling moet...
Tijs vind heel veel niet leuk.quote:
Hij maakt de Lucky filmpjes.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:52 schreef trovey het volgende:
Nog steeds geen idee wie die Sander nou is, waar moet ik hem van kennen?
Hij is Mr. Luckyquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:52 schreef trovey het volgende:
Nog steeds geen idee wie die Sander nou is, waar moet ik hem van kennen?
Ik heb die oude 3 films in 3 dagen gekeken maar vond het niet zo bijzonderquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]jammer dat hij een junk is, maar Star Wars vind ik gelukkig wel leuk
Ik ben ook meer van Star Trek dan Star Wars.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb die oude 3 films in 3 dagen gekeken maar vond het niet zo bijzonder
Daar had godverdomme wat meer poeder op gekund.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:53 schreef alors het volgende:
Ik word bijna verblind door de weerspiegeling van het licht op het hoofd van die priester(?)
Kan makkelijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:53 schreef Kakaroaches het volgende:
Kan toch geen godverdomme zeggen waar zo'n priester bij zit?
Het is zo'n hippe Filmliefhebber, die kunnen dat wel handelen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:53 schreef Kakaroaches het volgende:
Katholieken vinden dat minder erg dan protestanten volgens mij, heb ik het ideequote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:53 schreef Kakaroaches het volgende:
Ik wilde net posten dat Trekkies nog erger zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben ook meer van Star Trek dan Star Wars.
Jij bent van de toyboys zeker?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:56 schreef Karina het volgende:
Zou Sander ook een mooie, lichtgevende staaf hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |