quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:26 schreef Fiorano het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee waarom de voorvleugel van Ferrari "a-symetrisch" is?
quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:45 schreef Fiorano het volgende:
Bocht de andere kant op staat het volgens mij ook zo...
quote:
Vrijwel alle circuits zijn rechtsom?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:03 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik kan een hele goede reden bedenken waarom je een voorvleugel assymetrisch zou maken. Maar volgens mij mag het niet in de F1
iddquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:11 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Die vleugel is gewoon symmetrisch hoor? Misschien verwarrend omdat er onderdelen naar het midden "wijzen" en je de vleugel vanuit een hoek ziet.
Precies. Volgens mij maken die Amerikanen met hun ovals compleet scheve auto's.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Vrijwel alle circuits zijn rechtsom?
Klopt, als je op een oval rijdt heb je vaak zat dat je naar rechts moet sturen om recht te rijden, de hele auto staat dan "scheef" en wil continue de linkerkant opquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Precies. Volgens mij maken die Amerikanen met hun ovals compleet scheve auto's.
De auto's zijn gewoon symmetrisch, anders zouden ze een aparte auto nodig hebben op de road tracks. Wat ze doen is assymetrische rijhoogte, vering, camber en etc om een auto te krijgen die gewoon heel graag naar links gaat.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Precies. Volgens mij maken die Amerikanen met hun ovals compleet scheve auto's.
Volgens mij hebben ze aparte auto's voor roadtracks was zeker in de Indy zo!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:46 schreef ari_zahav het volgende:
[..]
De auto's zijn gewoon symmetrisch, anders zouden ze een aparte auto nodig hebben op de road tracks. Wat ze doen is assymetrische rijhoogte, vering, camber en etc om een auto te krijgen die gewoon heel graag naar links gaat.
Dat is nieuws voor mij. Niet echt goedkoop om een nieuwe auto te bouwen voor maar 2 races.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:48 schreef nils7 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze aparte auto's voor roadtracks was zeker in de Indy zo!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | 1:21.637 1:21.522 1:21.318 1:21.353 1:21.570 1:21.709 1:21.769 1:21.736 1:21.830 1:21.907 1:21.399 1:20.132 |
Je kan ook heel langzaam constant rijdenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:01 schreef ari_zahav het volgende:
Anyhow, back on topic. Dit zijn de tijden van Senna's laatste stint van zijn race sim:
[ code verwijderd ]
Toen di Resta teste zag ik ook al deze mooie constante tijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |