abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 februari 2012 @ 13:59:23 #1
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_107826117


Openingsposts van de Grands Prix van seizoen 2012:

Openingsposts van de Grands Prix van afgelopen seizoen 2011:
1. Bahrein (13 maart) - geen topic, race afgelast -
2. Australië (27 maart) 2011 Formula 1 Qantas Australian Grand Prix #1
3. Maleisië (10 april) 2011 Formula 1 Petronas Malaysia Grand Prix #1
4. China (17 april) 2011 Formula 1 UBS Chinese Grand Prix #1
5. Turkije (8 mei) 2011 Formula 1 DHL Turkish Grand Prix #1
6. Spanje (22 mei) Formula 1 Gran Premio de España Santander 2011 #1
7. Monaco (29 mei) Formula 1 Grand Prix de Monaco 2011 #1
8. Canada (12 juni) Formula 1 Grand Prix du Canada 2011 #1
9. Europa (Valencia, Spanje) (26 juni) 2011 Formula 1 Grand Prix of Europe #1
10. Groot-Brittannië (10 juli) 2011 Formula 1 Santander British Grand Prix #1
11. Duitsland (24 juli) Formula 1 Grosser Preis Santander von Deutschland 2011 #1
12. Hongarije (31 juli) Formula 1 Eni Magjar Nagydíj 2011 (Grand Prix van Hongarije) #1
13. België (28 augustus) GP van België - Spa Francorchamps.
14. Italië (11 september) FORMULA 1 GRAN PREMIO SANTANDER D'ITALIA 2011 #1
15. Singapore (25 september) 2011 FORMULA 1 SINGTEL SINGAPORE GRAND PRIX
16. Japan (9 oktober) 2011 FORMULA 1 JAPANESE GRAND PRIX
17. Zuid-Korea (24 oktober)
18. India (30 oktober)
19. Abu Dhabi (13 november)
20. Brazilië (27 november)

Eindstanden 2011
Nog geen link

Teams:

- Ferrari
- Force India
- Hispania Racing Team
- Lotus F1 Team
- McLaren
- Mercedes AMG
- Red Bull Racing
- Sauber
- Scuderia Toro Rosso
- Caterham F1 Team
- Marussia F1 Team
- Williams

Wie staan er in 2012 aan de start:

Red Bull Racing WCC 2011
Chassis/Motor: RB8 - Renault RS27-2012
KERS: Ja
01. Sebastian Vettel WDC 2010/11
02. Mark Webber

Vodafone McLaren Mercedes
Chassis/Motor: McLaren MP4-27 - Mercedes FO108Z
KERS: Ja
03. Jenson Button WDC 2009
04. Lewis Hamilton WDC 2008

Scuderia Ferrari
Chassis/Motor: Ferrari F2012 - Ferrari 056
KERS: Ja
05. Fernando Alonso WDC 2005/06
06. Felipe Massa

Mercedes AMG Petronas Formula One Team
Chassis/Motor: Mercedes F1 W03 - Mercedes FO108Z
KERS: Ja
07. Michael Schumacher WDC 94/95/00/01/02/03/04
08. Nico Rosberg

Lotus F1 Team
Chassis/Motor: Lotus E20 - Renault RS27-2012
KERS: Ja
09. Kimi Räikkönen WDC 2007
10. Romain Grosjean

Sahara Force India F1 Team
Chassis/Motor: Force India VJM05 - Mercedes FO108Z
KERS: Ja
11. Paul Di Resta
12. Nico Hülkenberg

Sauber F1 Team
Chassis/Motor: Sauber C31 - Ferrari 056
KERS: Ja
14. Kamui Kobayashi
15. Sergio Pérez

Scuderia Toro Rosso
Chassis/Motor: Toro Rosso STR7 - Ferrari 056
KERS: Ja
16. Daniel Ricciardo
17. Jean-Éric Vergne

AT&T Williams
Chassis/Motor: Williams FW34 - Renault RS27-2012
KERS: Ja
18. Pastor Maldonado
19. Bruno Senna

Caterham F1 Team
Chassis/Motor: Caterham CT01 - Renault RS27-2012
KERS: Ja
20. Jarno Trulli
21. Heikki Kovalainen

HRT F1 Team
Chassis/Motor: HRT F112 - Cosworth CA2012
KERS: Ja
22. Pedro de la Rosa
23. Narain Karthikeyan

Marussia F1 Team
Chassis/Motor: Marussia MR-01 - Cosworth CA2012
KERS: Nee
24. Timo Glock
25. Charles Pic

Voor meer info zie het [F1] Silly season 2012-topic en de voorlopige entry list 2012 van de FIA (30-11-2011).

F1 nieuws portal:
- FOK!sport, Formule 1-gedeelte
- NewsNow
- NewsNow NL
- Formule1.nl
- F1 Racing
- F1 Today
- Autosport.com
- Blog James Allen
- Auto Motor und Sport
- BBC F1

(Aankomende) Nederlandse coureurs:
- Ho-Pin Tung
- Christijan Albers
- Robert Doornbos
- Nigel Melker
- Robin Frijns
- Max & Jos Verstappen
- Nyck de Vries
- Jeroen Slaghekke
- Kelvin Snoeks

Zie verder het topic over Nederlandse Talenten

Official F1 Sites:
- The Official Formula 1 Site
- FIA
- Live Timing (F1.com)

Sporting & Technical Regulations + gerelateerden (o.a. apendices)

Regulations pagina van FIA

Teampresentaties

• Caterham - 26 januari 2012
• McLaren - 1 februari 2012
• Ferrari - 3 februari 2012
• Force India - 3 februari 2012
• Red Bull Racing - 6 februari 2012
• Sauber F1 Team - 6 februari 2012
• Williams - 7 februari 2012

Testschema 2012


De kalender voor 2012 met 20 races


Uitzendingen van BBC
Tv-gids voor BBC One.
Overzicht van Upcoming Formula 1 Events.
Denk aan het uur verschil met Engeland!

De GP's die live worden uitgezonden:

China - 15 April
Spain - 13 May
Monaco - 27 May
Europe - 24 June
Britain - 8 July
Belgium - 2 September
Singapore - 23 September
Korea - 14 October
Abu Dhabi - 4 November
Brazil - 25 November

4.gif *onder voorbehoud van wijzigingen

FOK!sport F1-gedeelte

FOK! Formule 1-manager 2011

De OP is hier te vinden
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:01:07 #2
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_107826179
Laatste posts:
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:26 schreef Fiorano het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee waarom de voorvleugel van Ferrari "a-symetrisch" is?

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:37 schreef nils7 het volgende:
flexibel?
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:45 schreef Fiorano het volgende:
Bocht de andere kant op staat het volgens mij ook zo...
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:58 schreef Sinister-D- het volgende:
Vertekend beeld denk ik...
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_107826269
Ik kan een hele goede reden bedenken waarom je een voorvleugel assymetrisch zou maken. Maar volgens mij mag het niet in de F1
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:06:00 #4
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_107826360
Misschien testen ze zo 2 vleugel-setups in één testrun.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:06:24 #5
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_107826373
Mocht volgens mij ook niet, maar kan me herinneren dat Ferrari daar 2 jaar geleden ook eens mee reed in Monza. En dat er toen ook een discussie over is geweest of het mocht of niet. Toen was de onderste plaat van de 3 delige voorvleugel groter aan de linkerkant.

Edit: hier dus [F1] Nieuwtjes topic #35 - Waar Massa het ditmaal niet verdiende.
Was trouwens al uit 2008, maar spijtig genoeg zijn de foto's niet meer beschikbaar :{
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:09:01 #6
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_107826460
de jacht is geopend op een foto van een bocht de andere kant op!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:09:58 #7
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_107826491
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:03 schreef Weltschmerz het volgende:

Ik kan een hele goede reden bedenken waarom je een voorvleugel assymetrisch zou maken. Maar volgens mij mag het niet in de F1
Vrijwel alle circuits zijn rechtsom?
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:10:39 #8
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_107826509
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_107826531
Die vleugel is gewoon symmetrisch hoor? Misschien verwarrend omdat er onderdelen naar het midden "wijzen" en je de vleugel vanuit een hoek ziet.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:13:25 #10
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_107826592
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:11 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Die vleugel is gewoon symmetrisch hoor? Misschien verwarrend omdat er onderdelen naar het midden "wijzen" en je de vleugel vanuit een hoek ziet.
idd
hier rijdt ie ook rechtdoor maar is de foto vanuit een hoek genomen:

N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:15:01 #11
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_107826637
Oké duidelijk!
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_107826920
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Vrijwel alle circuits zijn rechtsom?
Precies. Volgens mij maken die Amerikanen met hun ovals compleet scheve auto's.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:31:44 #13
300404 Katlaah
Slaapt nu nog.....
pi_107827155
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:24 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Precies. Volgens mij maken die Amerikanen met hun ovals compleet scheve auto's.
Klopt, als je op een oval rijdt heb je vaak zat dat je naar rechts moet sturen om recht te rijden, de hele auto staat dan "scheef" en wil continue de linkerkant op :P
Nu ook met actief FOK!-account
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:34:30 #14
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_107827242
Kijk maar naar TopGear afgelopen Zondag, Hammond had z'n stuur op het rechte stuk naar rechts staan.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:40:15 #15
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_107827400
HRT niet door de verplichte crashtest gekomen, wat betekend dat ze ook de test in Barcelona missen.

Buemi en Davidson zullen de 24u van Le Mans rijden bij Toyota.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:43:53 #16
300404 Katlaah
Slaapt nu nog.....
pi_107827537
Je zult maar een driver van HRT zijn, durven die straks nog wel in te stappen nadat dat chassis dus al 2 keer is afgekeurd :') :P ?
Nu ook met actief FOK!-account
pi_107827616
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:24 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Precies. Volgens mij maken die Amerikanen met hun ovals compleet scheve auto's.
De auto's zijn gewoon symmetrisch, anders zouden ze een aparte auto nodig hebben op de road tracks. Wat ze doen is assymetrische rijhoogte, vering, camber en etc om een auto te krijgen die gewoon heel graag naar links gaat.
Some people should be around your entire life; others should just make an appearance.
pi_107827706
Ik zie trouwens dat Senna de eerste is die een volledige race sim heeft gedaan. De tijden zijn niet echt fantastisch, maar ze zijn wel erg constant dus hopelijk is de nieuwe Williams makkelijker te rijden dan de vorige.
Some people should be around your entire life; others should just make an appearance.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 14:48:28 #19
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_107827712
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:46 schreef ari_zahav het volgende:

[..]

De auto's zijn gewoon symmetrisch, anders zouden ze een aparte auto nodig hebben op de road tracks. Wat ze doen is assymetrische rijhoogte, vering, camber en etc om een auto te krijgen die gewoon heel graag naar links gaat.
Volgens mij hebben ze aparte auto's voor roadtracks was zeker in de Indy zo!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_107827854
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:48 schreef nils7 het volgende:

[..]

Volgens mij hebben ze aparte auto's voor roadtracks was zeker in de Indy zo!
Dat is nieuws voor mij. Niet echt goedkoop om een nieuwe auto te bouwen voor maar 2 races.
Some people should be around your entire life; others should just make an appearance.
pi_107827937
De auto's zijn gewoon symmetrisch (behalve een vinnetje aan de linkerkant van het achterraam). Wat wel anders is bv de veer- en demperafstelling links/rechts, luchtdruk in de banden links/rechts.Camberverschil
Daardoor sturen ze naar links.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_107828122
Anyhow, back on topic. Dit zijn de tijden van Senna's laatste stint van zijn race sim:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
1:21.637                             
1:21.522                         
1:21.318                             
1:21.353                         
1:21.570                         
1:21.709                         
1:21.769                         
1:21.736                         
1:21.830                 
1:21.907                     
1:21.399                     
1:20.132 
Toen di Resta teste zag ik ook al deze mooie constante tijden.
Some people should be around your entire life; others should just make an appearance.
pi_107828490
Het ziet er nog niet echt uit of Caterham dichterbij is gekomen... Natuurlijk zijn de tijden niet volledig betrouwbaar, maar toch..
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  vrijdag 10 februari 2012 @ 15:17:54 #24
34586 kepler
No bounce, no play
pi_107828757
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:01 schreef ari_zahav het volgende:
Anyhow, back on topic. Dit zijn de tijden van Senna's laatste stint van zijn race sim:
[ code verwijderd ]

Toen di Resta teste zag ik ook al deze mooie constante tijden.
Je kan ook heel langzaam constant rijden :D
The line is a dot to you!
pi_107828792
Je kunt ook constant heel langzaam rijden.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_107829247
:+
Some people should be around your entire life; others should just make an appearance.
pi_107831151
De reden waarom Mercedes zo snel was de afgelopen dagen?

Mercedes with F-Duct nose
quote:
Despite running their 2011 car in the first pre-season test in Jerez this week, Mercedes have tried out a new front wing. The result is positive…

On the second day of testing, Michael Schumacher set the fastest time of all, and though the very first pre-season tests never are considered to be benchmarks, the times were very quick and raised a few eyebrows. Yesterday, Nico Rosberg took the Mercedes W02 out for a spin and as a result set the fastest time on day three.

So what is it? Well, in 2011 Mercedes worked on a front nose which had an air-intake in the front of the nose, a small grill was visible. But the 2012 nose being tested these days, are a form of F-duct. Without really being a F-duct…

Air travels into the hole in the front and are then channeled onto the front wing, creating larger downforce, more grip and eventually faster cornering speed.

Martin Whitmarsh, team principal of McLaren-Mercedes, estimates the benefit of the system to be around 5 to 8 kilometres per hour. “For the front wing, there are no F-duct rules,” said a report in Auto Motor und Sport.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_107831311
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 16:23 schreef sasquatsch het volgende:
De reden waarom Mercedes zo snel was de afgelopen dagen?
Omdat ze nog met hun EBD reden en hun motor software niet legaal is voor 2012? 8-)
Some people should be around your entire life; others should just make an appearance.
pi_107831500
quote:
15:24 Oh lovely, Ferrari has fitted that ghastly-looking periscope to the Spaniard's car.
:D
Feel free to ignore my comments.
pi_107831719
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 16:27 schreef ari_zahav het volgende:

[..]

Omdat ze nog met hun EBD reden en hun motor software niet legaal is voor 2012? 8-)
Euhm er zitten al heel veel 2012 updates op. Zoals de uitlaten en de voorvleugel (De neus nog niet)..
Ik denk ook niet dat ze nog met 2011 motorsoftware rijden.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_107831835
quote:
19s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 16:40 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Euhm er zitten al heel veel 2012 updates op. Zoals de uitlaten en de voorvleugel (De neus nog niet)..
Ik denk ook niet dat ze nog met 2011 motorsoftware rijden.
Zoek maar wat filmpjes van het testen op en luister naar het verschil. Bij alle 2012 auto's hoor je alleen maar de throttle blip, en als er een Mercedes langskomt hoor je het popcorn potje.
Some people should be around your entire life; others should just make an appearance.
pi_107832583
En het is afgelopen voor deze week.

De tijden van vandaag

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
P     Driver        Team        Time                 Laps
1     Alonso        Ferrari     1m18.877s            39
2     Vergne        Toro Rosso  1m19.597s  +0.720    80
3     Vettel        Red Bull    1m19.606s  +0.729    50
4     Hamilton      McLaren     1m19.640s  +0.763    86
5     Grosjean      Lotus       1m19.729s  +0.852    94
6     Kobayashi     Sauber      1m19.834s  +0.957    76
7     Hulkenberg    Force India 1m19.977s  +1.100    90
8     Senna         Williams    1m20.132s  +1.255    125
9     Trulli        Caterham    1m22.198s  +3.321    117
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 10 februari 2012 @ 17:33:24 #33
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_107833442
quote:
19s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:11 schreef Glijdt_licht het volgende:
Het ziet er nog niet echt uit of Caterham dichterbij is gekomen... Natuurlijk zijn de tijden niet volledig betrouwbaar, maar toch..
Caterham is wel degelijk flink dichterbij gekomen. Ze hebben alleen nog geen echte 2012-voorvleugel gebruikt. Ik denk dat als die er op komt ze sowieso weer een halve seconde winnen. Daarnaast vermoed ik dat ze nog zeker niet tot de limiet zijn gegaan, terwijl enkele andere renstallen bijvoorbeeld rondreden met auto's die onder het max gewicht zaten.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_107837663
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 16:33 schreef Michael_Moore het volgende:

[..]

:D
Dan heb je de belangrijkste gemist.

quote:
10:10 Jarno Trulli apparently is very positive with this year's power steering
Het nieuwe seizoen kan al niet meer stuk. *O*
  vrijdag 10 februari 2012 @ 20:33:07 #35
300404 Katlaah
Slaapt nu nog.....
pi_107840219
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 19:42 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Dan heb je de belangrijkste gemist.

[..]

Het nieuwe seizoen kan al niet meer stuk. *O*
Vraag me af hoe vaak de rest van de paddock daarom heeft gelachen, want echt, te zielig was die smoes van hem :')
Nu ook met actief FOK!-account
pi_107840948
_O_ Trulli for WC _O_

:')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_107845116
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 19:42 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Dan heb je de belangrijkste gemist.

[..]

Het nieuwe seizoen kan al niet meer stuk. *O*
Die is nice idd.

Tsja, Jarno, ik weet nog hoe blij ik voor hem was toen hij monaco won in '04.



Ergens toch jammer dat hij de jaren daarna uitgroeide tot best betaalde machinist ter wereld. :@
Feel free to ignore my comments.
pi_107845792
quote:
Ergens toch jammer dat hij de jaren daarna uitgroeide tot best betaalde machinist ter wereld. :@
:D!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_107846029
jarno trulli! Alweer iemand die bij Minardi heeft gereden..
(Naast Webber, Fisico, Alonso)
Trulli werd halverwege het seizoen vervangen door Tarso Marques.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  vrijdag 10 februari 2012 @ 22:31:48 #40
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_107846219
en inwezen ook Vettel natuurlijk :P
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Redactie Sport vrijdag 10 februari 2012 @ 23:59:14 #41
274204 crew  Mexicanobakker
pi_107849629
quote:
19s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 22:26 schreef Glijdt_licht het volgende:
jarno trulli! Alweer iemand die bij Minardi heeft gereden..
(Naast Webber, Fisico, Alonso)
Trulli werd halverwege het seizoen vervangen door Tarso Marques.
Nee, Trulli ging naar Prost als vervanger van de geblesseerde Panis. Daarom moest Minardi noodgedwongen een vervanger zoeken.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_107850989
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 22:05 schreef Michael_Moore het volgende:

[..]

Die is nice idd.

Tsja, Jarno, ik weet nog hoe blij ik voor hem was toen hij monaco won in '04.

[ afbeelding ]

Ergens toch jammer dat hij de jaren daarna uitgroeide tot best betaalde machinist ter wereld. :@
Was wel een gave race, het begon al net voor de start met Sato's BAR Honda die rookte en in de eerste ronde volgens mij al een ravage veroorzaakte met o.a Coulthard als uitvaller. Ik geloof trouwens niet dat Trulli gewonnen had als het op een inhaalbaar circuit was verreden, Button zat er dicht achter en Alonso had daar tussen kunnen zitten maar die viel uit vanaf P2.
pi_107852518
Ohja is ook zo. En toen liet Trulli Nakano alle hoeken van een circuit zien.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_107853007
Godver wat duurt het nog lang ;(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_107853485
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Nee, Trulli ging naar Prost als vervanger van de geblesseerde Panis. Daarom moest Minardi noodgedwongen een vervanger zoeken.
Panis '97 Prost .. _O_
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
  zaterdag 11 februari 2012 @ 10:49:17 #46
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_107854682
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 09:12 schreef SjaakVilleneuve het volgende:

[..]

Panis '97 Prost .. _O_
Het gekloonde Benetton chassis werkte inderdaad goed voor Prost in die jaren.
Jammer dat ze dachten in '98 wel even met een eigen chassis mee te kunnen doen. :')
pi_107855580
Welk team deed dat ook alweer met de chassis van het Arrows team na 2002 ? Die chassis werden toch ook verkocht aan ander F1 team ?
pi_107855601
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 11:41 schreef Meike26 het volgende:
Welk team deed dat ook alweer met de chassis van het Arrows team na 2002 ? Die chassis werden toch ook verkocht aan ander F1 team ?
Aguri Suzuki
pi_107856028
Tuurlijk, dat was het... Jammer dat het team maar 2 jaar en een beetje bestaan heeft. Vond het wel een sympathiek team. Sato liet wel nog een paar mooie races zien in dat ding :D
pi_107857813
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 10:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Het gekloonde Benetton chassis werkte inderdaad goed voor Prost in die jaren.
Jammer dat ze dachten in '98 wel even met een eigen chassis mee te kunnen doen. :')
Dat lag toch totaal aan de bridgestones waar ze toen mee reden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')