SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo voelt het wel een beetje, lage rugpijn en zo. Maar goed, dat voelde ik bij de eerste ook en toch zwanger. En geen portomonnee bij me dus geen geld om een test te scoren.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:44 schreef Fieder het volgende:
Ohh Sterrenmunt, wat vervelend. Waarom denk je dat je ongesteld wordt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
tja, kan ook niet lunchen haha (heb braaf mijn bammen mee, dat dan weer wel).quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:45 schreef Gerberaatje het volgende:
Zo X_Y die knallen erafvan harte!
Oh sterrenmunt ik hoop het écht zo!! En waarom ben je nou je portomennee vergeten, tut!
volgende ronde dan maar!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:24 schreef Aemelia het volgende:
Ik ben ongesteld. En dat is even prima
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:47 schreef X_Y het volgende:
Zo, die knallen van het scherm af! Gefeliciteerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een knuffel voor de WOD's...
Kun je geen geld van een collega lenen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:05 schreef sterrenmunt het volgende:
[..]
tja, kan ook niet lunchen haha (heb braaf mijn bammen mee, dat dan weer wel).
Ren straks nog wel even naar de Etos, voorgaande keren werd ik op dag 32 ongesteld, dus als het morgen niet is.
Zit mezelf al weer misselijk te denken, terwijl ik dat bij de eerste geen seconde ben geweest, hoezo ik wil graag![]()
haha, geld lenen met de mededeling dat ik even een zwangerschapstest wil kopen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:58 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Kun je geen geld van een collega lenen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij de 1e test van de apotheek een heel vaag streepje. Met 80 km per uur naar de kruidvat geracet... Die was meteen knal.
Maar die krampen dan??? Ben ik nou zwanger of gaat het mis of WHAAAA?????
[ Bericht 6% gewijzigd door Fieder op 10-02-2012 13:06:39 ]
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:31 schreef Fieder het volgende:
Hallo lieve allemaal,
Omdat ik zoooo geduldig ben toch maar even getest net....![]()
![]()
Bij de 1e test van de apotheek een heel vaag streepje. Met 80 km per uur naar de kruidvat geracet... Die was meteen knal.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:31 schreef Fieder het volgende:
Hallo lieve allemaal,
Omdat ik zoooo geduldig ben toch maar even getest net....![]()
Hoop dat dit werkt....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.volgens mij ben je harstikke zwanger!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door _aurum_ op 10-02-2012 13:01:27 ]Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
eens!!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:40 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
volgens mij ben je harstikke zwanger!
gewoon nog maals uploaden, maar dan niet bij imageshackquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:54 schreef Fieder het volgende:
Kan iemand mij helpen die stomme foto's te fixen? Heb al bij de vragen gezocht maar kom er niet uit...
quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:04 schreef klumsy het volgende:
Nou inderdaad, ik vind het verdacht, is er een meet geweest 2 weken geleden ofzo![]()
* Barreltje proeft selectiviteitquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:06 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik weet wat jullie om en nabij de 2 weken geleden allemaal hebben gedaan![]()
Skoapie![]()
![]()
you go girl!!!
Sterrenmunt moet volgen! En Klums ook.. en de rest ook gestaag... hoppa, it has begun!!!!!
Ik doe m'n best, nu nog aan de provera... dus hoop rond eind maart met een positieve test te komenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:06 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik weet wat jullie om en nabij de 2 weken geleden allemaal hebben gedaan![]()
Skoapie![]()
![]()
you go girl!!!
Sterrenmunt moet volgen! En Klums ook.. en de rest ook gestaag... hoppa, it has begun!!!!!
Vind ik niet! Om 22:30 lig ik meestal al op bedquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:15 schreef sterrenmunt het volgende:
Vent gaat twee testen kopen, kan ik vanavond na 22.30 uur testen. Kweet alleen niet of dat zo'n handig idee is.
en graag de envelop dicht likken.. je weet maar nooit hequote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:30 schreef Lijnloos het volgende:
Skoap!!!
Jij ook van harte!!!! En Fieder....
Jeetje meiden, goed bezig!!! (is dat besmettelijk??? zo ja, kan een van jullie effe in een envelop hoesten en die naar mijn sturen?
)
Dan is vent nog niet thuis! En die koopt die dingen onderweg naar werk.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:28 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Vind ik niet! Om 22:30 lig ik meestal al op bed![]()
dus doe maar eerder
^^quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:30 schreef Lijnloos het volgende:
Skoap!!!
Jij ook van harte!!!! En Fieder....
Jeetje meiden, goed bezig!!! (is dat besmettelijk??? zo ja, kan een van jullie effe in een envelop hoesten en die naar mijn sturen?
)
wow!!! gefeliciteerdquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:17 schreef Aemelia het volgende:
Ik ben meestal direct enorm ongesteld en nu niet dus ik heb net twee testjes gedaan en die zijn beide positief!
Maar even afwachten wat dat bloed doet...
Kusje voor jou! En alle andere wensmama's.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:28 schreef Barreltje het volgende:
![]()
is het nou eens afgelopen met die streepjes
de "ik wil ohhook" roep wordt steeds harder hier![]()
gefeli allemaal hoor!!
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:30 schreef Aemelia het volgende:
[..]
Kusje voor jou! En alle andere wensmama's.
(en stiekem heb ik er geen goed gevoel over hier. Maar nogmaals: dat is ook ok voor mij. Dit is pas ronde 1!!!!)
quote:
Ik heb ein-de-lijk iets gehad wat lijkt op een mini ongesteldheidje, en een helemaal blanco ovutest in die periode, waar ik anders altijd een licht tweede streepje heb op ovu testen, dus hopelijk begint lichaam weer wat te werken en ontdek ik binnenkort een eisprongquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:30 schreef Gerberaatje het volgende:
Jaaa lijnloos en Poppejans, doe es
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
+ 1quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:11 schreef Phaidra het volgende:
Och aurum en lijnloos... Knuffel voor de meh's.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:11 schreef Lijnloos het volgende:
Herkenbaar hoor aurum! Ik voel me ook kut momenteel, weekend zonder vent maar gelukkig vriendinnetje bij wie ik mijn weekend opfleur...
Pj, we gaan ervoor!!!
Ik zou wel willen..... hoe oud mag je plasje zijn? Heb hem net klaargezet en wil nog één wijntje drinkenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:32 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk dat Sterrenmunt het lijstje van vandaag gaat completeren ja, hup hup piesen![]()
Niet te oud!!! HCG vervliegd.... ik zou eerder kiezen voor dat ene wijntje gewoon drinken en dan straks vlak voor het testen piesenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:52 schreef sterrenmunt het volgende:
[..]
[..]
Ik zou wel willen..... hoe oud mag je plasje zijn? Heb hem net klaargezet en wil nog één wijntje drinken
Niks wijntje, piesen zul je...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:52 schreef sterrenmunt het volgende:
[..]
[..]
Ik zou wel willen..... hoe oud mag je plasje zijn? Heb hem net klaargezet en wil nog één wijntje drinken
Ah okequote:Op vrijdag 10 februari 2012 06:17 schreef Aemelia het volgende:
Enfermera, ik ga niet testen. Zeker tot wo of do wachten indien niet ongesteld. Ik geloof nooit dat ik nu zwanger ben of kan zijn namelijk
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:47 schreef X_Y het volgende:
Oh my!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliii!
Jeuz jij ook alquote:Gefeliii!
![]()
Wat een streepjesregen zeg
Ik heb echt enorme last van mn tietennog nooit zo gehad.. Dus ben echt heel benieuwd naar zondagochtend
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Thanksquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:21 schreef Gerberaatje het volgende:
Enfermerajij gaat gewoon ook volgen
![]()
Sterrenmunt, hoe lang ben je nu al overtijd? Ben je vaker overtijd??
maar dan zit ik nog in het verkeerde topic.... had deze nog open staan van daarstraksquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:36 schreef becky27 het volgende:
jawel, ben al 40 weken zwanger, wist je dat niet.
En dan nog zo'n figuurtjequote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:36 schreef becky27 het volgende:
jawel, ben al 40 weken zwanger, wist je dat niet.
Bizar hequote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:28 schreef covie het volgende:
![]()
![]()
wtf zeg8 strepen geplast op 1 dag!! sodeju! gefeliciteerd allemaal!!!!
Mag ik ook?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:43 schreef _aurum_ het volgende:
*ruimte onder steen maakt* Kom er maar bij
Ben jij mij!?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:36 schreef Kursor het volgende:
Dat vind ik nu juist de kracht van OUD en daarom heb ik na heel lang lurken de stap gezet om mee te gaan schrijven (hoewel ik dat nog steeds wel moeilijk vind, zucht)
Balen meisquote:
Tuurlijk mag je er bijquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:57 schreef jaeky het volgende:
Zo! Dat is echt waanzinnig zoveel strepen! Heel bijzonder.
[..]
Mag ik ook?
(Hoi, ik ben 'nieuw' hier.) Ik lurk al een paar maanden...
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 04:56 schreef Aemelia het volgende:
Welkom Jeaky!!
Doe maar geen Aemeliatje.
Ik werd net wakker om te plassen en het bloed stroomt langs mijn benen omlaag. Geen krampen ofzo.
Ik wil dit niet eens een vroegei miskraam noemen zo vroeg was hij en ergens 'wist' ik dat het niet goed zat met die streepjes.
Geen drama dit. En stiekem is mijn hoofd toch vol met andere dingen deze dagen...
Op naar ronde 2
Les 1: test niet voor je NOD
ik gooi gelijk even mijn ik heb er de ballen verstand van disclaimer inquote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:39 schreef jaeky het volgende:
Gezellig onder de steen...![]()
We zijn nu (2 niet gerichte) en 4 gerichte rondes bezig. Voor nummer 1 inderdaad.
Mijn vriend wilde al een tijd, ik niet, maar dat 'later misschien' moest maar eens 'nu misschien' worden. Dus ik ben dan maar bezig met zwanger worden, niet met kinderen (dat komt vanzelf)
Een kans deze ronde, tja, heeeeel minimaal. Ik begon al met wat beige/witverlies op dag 25 en de cyclus lijkt 27 dagen te zijn (Ik ben niet heel regelmatig. Kortste was 22, langste 32) En de ovulatie lijkt dan ook nog (te) laat te zijn, waardoor de LF weer erg (te?) kort is.
Vandaar dat ik het nog één cyclus wil aanzien, en dan gewapend met de verzamelde info naar de HA. Ik ga niét nog een half jaar wachten als die korte LF klopt.
Wel veel hormonale tekentjes, maar die zijn er altijd wel. Zijn ovulatie is kennelijk toch een hormonale schok. Wat wél nieuw is, zijn alle steekjes in de boobs en buik. Ik heb nooit steekjes in de boobs, en alleen maar kramp/trek in de buik. Maar verder zip, nada, nul.
Ik neem je advies graag over Aem... Maar wat jammer dit hee. Zou wel mooi geweest zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 04:56 schreef Aemelia het volgende:
Welkom Jeaky!!
Ik werd net wakker om te plassen en het bloed stroomt langs mijn benen omlaag. Geen krampen ofzo.
Ik wil dit niet eens een vroegei miskraam noemen zo vroeg was hij en ergens 'wist' ik dat het niet goed zat met die streepjes.
Geen drama dit. En stiekem is mijn hoofd toch vol met andere dingen deze dagen...
Op naar ronde 2
Na initiele ovulatie duurt gemiddeld 14 dagen voordat je ongesteld wordt. In nesteling gemiddeld circa dag 7. Als je ei zich wilt in nestelen en je baarmoeder is al bezig met afstoten, dan wordt het lastig he?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:49 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik gooi gelijk even mijn ik heb er de ballen verstand van disclaimer in
Maar waarom wil je nu al naar de huisarts? Wat is er niet goed aan een korte LF?![]()
Mijn huisarts zei dat het wel een jaar kon duren voor het lukte om zwanger te worden
De +plassers worden er gewoon uitgehaald.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:00 schreef Twinkle20 het volgende:
Ben ik een hele grote zeur als ik zeg dat ik het prettig zou vinden dat er in de OP aangegeven wordt wie nu wel positief heeft getest?.. Want ik houd het niet allemaal meer bij soms
.. Zo snel gaat het
Ow dan is het ook goed .. Als er dan een naam voorbij komt die niet in het rijtje staat, dan kan ik er dus vanuit gaan dat die + heeft getest?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:36 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
De +plassers worden er gewoon uitgehaald.
Wat wil jij precies?
Idd jaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:37 schreef Lijnloos het volgende:
Ja dat kan wel zo zijn, maar gedeelde smart is halve smart... We willen allemaal hetzelfde en weten dus ook allemaal hoe de teleurstelling en onzekerheid voelt. En mannen zijn daar volgens mij net iets makkelijker me t relativeren... Maar ja, die hebben ook die hormonen niet om ze lastig te vallen
He jammer joh!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 04:56 schreef Aemelia het volgende:
Welkom Jeaky!!
Op naar ronde 2
Groot gelijk hoor, zeker voor het onzekere nemenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:26 schreef jaeky het volgende:
[..]
Na initiele ovulatie duurt gemiddeld 14 dagen voordat je ongesteld wordt. In nesteling gemiddeld circa dag 7. Als je ei zich wilt in nestelen en je baarmoeder is al bezig met afstoten, dan wordt het lastig he?
Waarom na een half jaar al naar de HA? Omdat ik al 35 ben.
(Weird, ik ben weer droog atm... let op, morgen is het bal.)
Ik moest net naar de wc en ben gewoon gaan zittenquote:
Whihi ja, en mezelf XDquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:38 schreef Twinkle20 het volgende:
Ahhh .. je houdt ons in spanning!!
Ben vandaag op kraamvisitie geweest bij mijn vriendinnie .. Is afgelopen maandagnacht bevallen van een heule grote jongen...... 57 cm, bijna 10 pond!
Achteraf gezien had de verloskundige verkeerd ingeschat dat het kind zo groot en zwaar zou zijn .. En zou het eigenlijk met een keizersnede ter wereld moeten worden gebracht.
Nu dus totaalruptuur (of hoe je dat ook schrijft)... Tijdens een wee was ze al een heel stuk ingeknipt. Maar uiteindelijk helemaal uitgescheurd. Kindje had ook nog eens zijn sleutelbeen daardoor gebroken, omdat er iemand op haar buik heeft zitten duwen en iemand daar beneden aan het kind heeft zitten trekken met een vacuumpomp.
Op het moment dat ik het hoorde verdween mijn zin wel even om kinderen te krijgen
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:38 schreef Twinkle20 het volgende:
Ahhh .. je houdt ons in spanning!!
Ben vandaag op kraamvisitie geweest bij mijn vriendinnie .. Is afgelopen maandagnacht bevallen van een heule grote jongen...... 57 cm, bijna 10 pond!
Achteraf gezien had de verloskundige verkeerd ingeschat dat het kind zo groot en zwaar zou zijn .. En zou het eigenlijk met een keizersnede ter wereld moeten worden gebracht.
Nu dus totaalruptuur (of hoe je dat ook schrijft)... Tijdens een wee was ze al een heel stuk ingeknipt. Maar uiteindelijk helemaal uitgescheurd. Kindje had ook nog eens zijn sleutelbeen daardoor gebroken, omdat er iemand op haar buik heeft zitten duwen en iemand daar beneden aan het kind heeft zitten trekken met een vacuumpomp.
Op het moment dat ik het hoorde verdween mijn zin wel even om kinderen te krijgen
Ja toch wel een kleine trauma aan over gehouden.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Whihi ja, en mezelf XD![]()
Oh men!Wat een flinkerd zeg... Jeetje!
Oh noooooooooo![]()
you're kidding... oh wat erg..... verschrikkelijk! he gatsiedarrie, wat naar zeg...
Nou idd.Een totaalruptuur is echt ontzettend vervelend.. en zeker omdat het nu voorkomen had kunnen worden. En daarom knippen ze idd ook altijd in, om dát te voorkomen. Maar met zo'n groot kind... Jeutje.
Hoe is ze er zelf onder?
He jeetje... oh myquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:27 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ja toch wel een kleine trauma aan over gehouden.
Haar vliezen waren gebroken op een gegeven moment thuis.. en binnen een mum van tijd kwamen de weeen op gang. Op een gegeven moment kon ze ze echt niet meer weg puffen, en ze bleek al 5 cm ontsluting te heben thuis. Helemaal radeloos, paniek.. En de verloskundige kon alleen maar zeggen: En wat wil je dat ik er aan doen nu dan?
Tis hun eerste kindje dus ja, dan weet je nog helemaal niet wat er gaat gebeuren.. wat je moet doen .. hoe te handleen. Echt paniek in de tent. Verloskundige was absoluut geen meegaand en meedenkend type. Nou, zo iemand zou ik wel kunnen slachten(en mijn vriendin dus ook)
Ze willen nog wel een keer binnenkort met de verantwoordelijke verloskundige om de tafel. Ik had het er vanmiddag met haar over. Want ja, wie weet willen ze in de toekomst nog wel emer kinderen. Kan me voorstellen dat je nu dan niet meer zo goed durft na zo'n ervaring.
Ze is er wel even van ondersteboven en heeft daardoor dus behoorlijk wat pijn. Haar baarmoeder schijnt een beetje aan flarden te zijn .. Tja kan me de woede wel ergens voorstellen.
Hopelijk komt ze er weer een beetje bovenop maar het zal tijd nodig hebben.
Gelukkig hebben ze wel echt een wolk van een baby.. echt heel mooi.
Ow ja.. tijdens verschillende echo's kwam naar voren dat het een meisje zou worden ... Bleek het uiteindelijk toch een jongen te zijn.. Toen het kind geboren was, zei de gynacoloog .. jullie hadden toch een meisje verwacht?? Uhh ja hoezo.. houdt ide gynacoloog de baby omhoog... hmmm nee tis inderdaad geen meisje haha.
Dus ze hadden alleen maar meisjeskleding meegenomen naar het ziekenhuis. Last minute ene andere virendin gebeld die twee jaar terug van een jognen was bevallen en nog wel wat kleertjes had..Dat was dan weer wel grappig gelukkig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb evt nog een duidelijkere foto..I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He jeetje... oh mydat is wel heel bizar ja. Ja idd!
Whahaha dat meen je!! Ook nog!!![]()
oh dat is wel heel apart. Je ziet die schildpad toch van verre?
(zoals ze 't piemeltje noemen van jongetjes
) Omg
Whahaha ja...
Oh enne.... wat denken jullie?Ik zeg zwangerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb evt nog een duidelijkere foto..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whahahaha ja ik ging al nog een keer testen morgen Fieder!! Idd ochtendurine
♥
Als het op 2 februari je eisprong was, dan zou je morgen of maandag inderdaad kunnen gaan testenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:16 schreef sterrenmunt het volgende:
Hier dag 33, helegaar niets. Ik ben nooit overtijd (ja 1 keer en toen was ik zwanger)....ik snap er geen reet van. Mocht ik maandagochtend nog niet ongesteld zijn dan ga ik nog maar eens testen.
Ik heb op 2 februari enorme buikkrampen + veel afscheiding gehad. Dus of ovulatie of innesteling denk ik, als ik nu niet zwanger ben ga ik ovutesten halen want dan houdt mijn lichaam me echt voor de gek. Bij innesteling weet ik niet wanneer ik zou kunnen testen. Maar goed, we zien wel.
Dan denk ik dat we pech hebben, laatste sexsessie was van de 25e dus jammer de bammer. Lichaam doet gewoon een beetje raar.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:21 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Als het op 2 februari je eisprong was, dan zou je morgen of maandag inderdaad kunnen gaan testenDan zit je nu op 9 dpo
spannend!! Ik hoop het!!
He jeetje, wat raar allemaal joh?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:16 schreef sterrenmunt het volgende:
Hier dag 33, helegaar niets. Ik ben nooit overtijd (ja 1 keer en toen was ik zwanger)....ik snap er geen reet van. Mocht ik maandagochtend nog niet ongesteld zijn dan ga ik nog maar eens testen.
Ik heb op 2 februari enorme buikkrampen + veel afscheiding gehad. Dus of ovulatie of innesteling denk ik, als ik nu niet zwanger ben ga ik ovutesten halen want dan houdt mijn lichaam me echt voor de gek. Bij innesteling weet ik niet wanneer ik zou kunnen testen. Maar goed, we zien wel.
Lief! Thanksquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:20 schreef Gerberaatje het volgende:
Enfermera![]()
Zwanger!!
wanneer is je NOD?
Woei, wat een week!! Dit móet wel besmettelijk zijn!! *nog wat extra hcg rondstrooit*
Lief! Thanks!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:12 schreef sterrenmunt het volgende:
Enfermera, ik zeg ook zwanger!! Gefeliciteerd!![]()
quote:
Ach, wij hebben er 6 jaar over gedaan om spontaan zwanger te worden. Zes jaar zonder voorbehoedsmiddel en dan toch na die zes jaar spontaan zwanger geworden.quote:Op zondag 12 februari 2012 04:32 schreef Aemelia het volgende:
Enfermera, dat zijn zeker streepjes! Zwangerrrrrrrrrrrr!
Wat tof!
En we hebben duidelijk nieuwe aanwas nodig hier....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch wat duidelijker naar mijn idee. En vannacht! Omg.. ik moest er sowieso al 2x uit om naar de wc te gaan, en mn man had een glaasje klaargezet om in te plassen.Maar echt op de rand van de wastafel
Dus die klettert er om half 4 af, jezes, schrok me de kolere. Heeft mn man alles heel lief op staan ruimen
En daarna was ik knettermisselijk, mijn god! Volgens mij sliep ik pas weer een uur later. En moest er vanmorgen half 7 uit om mn man weg te brengen
Dussee..... Ik denk dat die streep nog dikker is morgen XD
♥
Thanks!!quote:Op zondag 12 februari 2012 09:14 schreef nytar het volgende:
dat is dus gewoon zwanger! Gefeliciteerd!
Ik moet ook zeggen dat als je al een kind hebt rondlopen dat er ook minder tijd voor is. Om 7 uur begint ie al te roepen en dan komt er al niks meer van...
Whaha ja precies dat dacht ik ook alquote:Op zondag 12 februari 2012 09:16 schreef Marjolijntje het volgende:
Dat is echt zwanger hoor! Gefeliciteerd!! Enne, misselijk en slecht slapen? Wen er maar vast aan
Hee meissie nu ben ik ook over gehaald hoor!! Ziet er harstikke zwanger uit!! Gefeliciteerd!!quote:Op zondag 12 februari 2012 09:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Whaha ja precies dat dacht ik ook al
Thanks!
En nu ga ik nog lekker even wat slaap inhalen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:51 schreef -Tuktuk- het volgende:
Hmm, ik heb sinds vanmorgen hele gevoelige borsten en een raar trekkerig gevoel in mijn onderbuik. Ik ben 2 februari nog ongesteld geworden, dus het lijkt me meer toeval, maar zou het kunnen?
Of is het alleen wishfull thinkign en extreem gerammel na de strepenorkaan?
Thanks!!quote:Op zondag 12 februari 2012 09:30 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Hee meissie nu ben ik ook over gehaald hoor!! Ziet er harstikke zwanger uit!! Gefeliciteerd!!
Echt he!quote:
Inderdaad ja... dat wilde ik ook nog gaan zeggen maar ik ben niet op mn best vandaag XDquote:Op zondag 12 februari 2012 11:46 schreef Kwisted het volgende:
Even een dikkevoor de dames waarbij het nog niet gelukt is. Jullie tijd komt ook! Kan me voorstellen dat het ontzettend balen is als je ineens zoveel streepjes bij anderen ziet, ookal gun je het iedereen.
Van harte gefeliciteerd zwangere dames! Zie jullie in Z&G
Sterrenmunt, jij en ik lopen gelijk. Voor mij dag 34 vandaag en de afgelopen dagen negatief getest.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:16 schreef sterrenmunt het volgende:
Lief dat je dit postquote:Op zondag 12 februari 2012 11:46 schreef Kwisted het volgende:
Even een dikkevoor de dames waarbij het nog niet gelukt is. Jullie tijd komt ook! Kan me voorstellen dat het ontzettend balen is als je ineens zoveel streepjes bij anderen ziet, ookal gun je het iedereen.
Van harte gefeliciteerd zwangere dames! Zie jullie in Z&G
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |