quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:04 schreef klumsy het volgende:
Nou inderdaad, ik vind het verdacht, is er een meet geweest 2 weken geleden ofzo![]()
* Barreltje proeft selectiviteitquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:06 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik weet wat jullie om en nabij de 2 weken geleden allemaal hebben gedaan![]()
Skoapie![]()
![]()
you go girl!!!
Sterrenmunt moet volgen! En Klums ook.. en de rest ook gestaag... hoppa, it has begun!!!!!
Ik doe m'n best, nu nog aan de provera... dus hoop rond eind maart met een positieve test te komenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:06 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik weet wat jullie om en nabij de 2 weken geleden allemaal hebben gedaan![]()
Skoapie![]()
![]()
you go girl!!!
Sterrenmunt moet volgen! En Klums ook.. en de rest ook gestaag... hoppa, it has begun!!!!!
Vind ik niet! Om 22:30 lig ik meestal al op bedquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:15 schreef sterrenmunt het volgende:
Vent gaat twee testen kopen, kan ik vanavond na 22.30 uur testen. Kweet alleen niet of dat zo'n handig idee is.
en graag de envelop dicht likken.. je weet maar nooit hequote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:30 schreef Lijnloos het volgende:
Skoap!!!
Jij ook van harte!!!! En Fieder....
Jeetje meiden, goed bezig!!! (is dat besmettelijk??? zo ja, kan een van jullie effe in een envelop hoesten en die naar mijn sturen?
)
Dan is vent nog niet thuis! En die koopt die dingen onderweg naar werk.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:28 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Vind ik niet! Om 22:30 lig ik meestal al op bed![]()
dus doe maar eerder
^^quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:30 schreef Lijnloos het volgende:
Skoap!!!
Jij ook van harte!!!! En Fieder....
Jeetje meiden, goed bezig!!! (is dat besmettelijk??? zo ja, kan een van jullie effe in een envelop hoesten en die naar mijn sturen?
)
wow!!! gefeliciteerdquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:17 schreef Aemelia het volgende:
Ik ben meestal direct enorm ongesteld en nu niet dus ik heb net twee testjes gedaan en die zijn beide positief!
Maar even afwachten wat dat bloed doet...
Kusje voor jou! En alle andere wensmama's.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:28 schreef Barreltje het volgende:
![]()
is het nou eens afgelopen met die streepjes
de "ik wil ohhook" roep wordt steeds harder hier![]()
gefeli allemaal hoor!!
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:30 schreef Aemelia het volgende:
[..]
Kusje voor jou! En alle andere wensmama's.
(en stiekem heb ik er geen goed gevoel over hier. Maar nogmaals: dat is ook ok voor mij. Dit is pas ronde 1!!!!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |