SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo voelt het wel een beetje, lage rugpijn en zo. Maar goed, dat voelde ik bij de eerste ook en toch zwanger. En geen portomonnee bij me dus geen geld om een test te scoren.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:44 schreef Fieder het volgende:
Ohh Sterrenmunt, wat vervelend. Waarom denk je dat je ongesteld wordt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
tja, kan ook niet lunchen haha (heb braaf mijn bammen mee, dat dan weer wel).quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:45 schreef Gerberaatje het volgende:
Zo X_Y die knallen erafvan harte!
Oh sterrenmunt ik hoop het écht zo!! En waarom ben je nou je portomennee vergeten, tut!
volgende ronde dan maar!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:24 schreef Aemelia het volgende:
Ik ben ongesteld. En dat is even prima
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:47 schreef X_Y het volgende:
Zo, die knallen van het scherm af! Gefeliciteerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een knuffel voor de WOD's...
Kun je geen geld van een collega lenen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:05 schreef sterrenmunt het volgende:
[..]
tja, kan ook niet lunchen haha (heb braaf mijn bammen mee, dat dan weer wel).
Ren straks nog wel even naar de Etos, voorgaande keren werd ik op dag 32 ongesteld, dus als het morgen niet is.
Zit mezelf al weer misselijk te denken, terwijl ik dat bij de eerste geen seconde ben geweest, hoezo ik wil graag![]()
haha, geld lenen met de mededeling dat ik even een zwangerschapstest wil kopen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:58 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Kun je geen geld van een collega lenen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij de 1e test van de apotheek een heel vaag streepje. Met 80 km per uur naar de kruidvat geracet... Die was meteen knal.
Maar die krampen dan??? Ben ik nou zwanger of gaat het mis of WHAAAA?????
[ Bericht 6% gewijzigd door Fieder op 10-02-2012 13:06:39 ]
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:31 schreef Fieder het volgende:
Hallo lieve allemaal,
Omdat ik zoooo geduldig ben toch maar even getest net....![]()
![]()
Bij de 1e test van de apotheek een heel vaag streepje. Met 80 km per uur naar de kruidvat geracet... Die was meteen knal.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:31 schreef Fieder het volgende:
Hallo lieve allemaal,
Omdat ik zoooo geduldig ben toch maar even getest net....![]()
Hoop dat dit werkt....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.volgens mij ben je harstikke zwanger!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door _aurum_ op 10-02-2012 13:01:27 ]Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
eens!!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:40 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
volgens mij ben je harstikke zwanger!
gewoon nog maals uploaden, maar dan niet bij imageshackquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:54 schreef Fieder het volgende:
Kan iemand mij helpen die stomme foto's te fixen? Heb al bij de vragen gezocht maar kom er niet uit...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |