quote:
Ik heb ein-de-lijk iets gehad wat lijkt op een mini ongesteldheidje, en een helemaal blanco ovutest in die periode, waar ik anders altijd een licht tweede streepje heb op ovu testen, dus hopelijk begint lichaam weer wat te werken en ontdek ik binnenkort een eisprongquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:30 schreef Gerberaatje het volgende:
Jaaa lijnloos en Poppejans, doe es
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
+ 1quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:11 schreef Phaidra het volgende:
Och aurum en lijnloos... Knuffel voor de meh's.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:11 schreef Lijnloos het volgende:
Herkenbaar hoor aurum! Ik voel me ook kut momenteel, weekend zonder vent maar gelukkig vriendinnetje bij wie ik mijn weekend opfleur...
Pj, we gaan ervoor!!!
Ik zou wel willen..... hoe oud mag je plasje zijn? Heb hem net klaargezet en wil nog één wijntje drinkenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:32 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk dat Sterrenmunt het lijstje van vandaag gaat completeren ja, hup hup piesen![]()
Niet te oud!!! HCG vervliegd.... ik zou eerder kiezen voor dat ene wijntje gewoon drinken en dan straks vlak voor het testen piesenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:52 schreef sterrenmunt het volgende:
[..]
[..]
Ik zou wel willen..... hoe oud mag je plasje zijn? Heb hem net klaargezet en wil nog één wijntje drinken
Niks wijntje, piesen zul je...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:52 schreef sterrenmunt het volgende:
[..]
[..]
Ik zou wel willen..... hoe oud mag je plasje zijn? Heb hem net klaargezet en wil nog één wijntje drinken
Ah okequote:Op vrijdag 10 februari 2012 06:17 schreef Aemelia het volgende:
Enfermera, ik ga niet testen. Zeker tot wo of do wachten indien niet ongesteld. Ik geloof nooit dat ik nu zwanger ben of kan zijn namelijk
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:47 schreef X_Y het volgende:
Oh my!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliii!
Jeuz jij ook alquote:Gefeliii!
![]()
Wat een streepjesregen zeg
Ik heb echt enorme last van mn tietennog nooit zo gehad.. Dus ben echt heel benieuwd naar zondagochtend
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |