Na initiele ovulatie duurt gemiddeld 14 dagen voordat je ongesteld wordt. In nesteling gemiddeld circa dag 7. Als je ei zich wilt in nestelen en je baarmoeder is al bezig met afstoten, dan wordt het lastig he?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:49 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik gooi gelijk even mijn ik heb er de ballen verstand van disclaimer in
Maar waarom wil je nu al naar de huisarts? Wat is er niet goed aan een korte LF?![]()
Mijn huisarts zei dat het wel een jaar kon duren voor het lukte om zwanger te worden
De +plassers worden er gewoon uitgehaald.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:00 schreef Twinkle20 het volgende:
Ben ik een hele grote zeur als ik zeg dat ik het prettig zou vinden dat er in de OP aangegeven wordt wie nu wel positief heeft getest?.. Want ik houd het niet allemaal meer bij soms
.. Zo snel gaat het
Ow dan is het ook goed .. Als er dan een naam voorbij komt die niet in het rijtje staat, dan kan ik er dus vanuit gaan dat die + heeft getest?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:36 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
De +plassers worden er gewoon uitgehaald.
Wat wil jij precies?
Idd jaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:37 schreef Lijnloos het volgende:
Ja dat kan wel zo zijn, maar gedeelde smart is halve smart... We willen allemaal hetzelfde en weten dus ook allemaal hoe de teleurstelling en onzekerheid voelt. En mannen zijn daar volgens mij net iets makkelijker me t relativeren... Maar ja, die hebben ook die hormonen niet om ze lastig te vallen
He jammer joh!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 04:56 schreef Aemelia het volgende:
Welkom Jeaky!!
Doe maar geen Aemeliatje.
Ik werd net wakker om te plassen en het bloed stroomt langs mijn benen omlaag. Geen krampen ofzo.
Ik wil dit niet eens een vroegei miskraam noemen zo vroeg was hij en ergens 'wist' ik dat het niet goed zat met die streepjes.
Geen drama dit. En stiekem is mijn hoofd toch vol met andere dingen deze dagen...
Op naar ronde 2
Les 1: test niet voor je NOD
Groot gelijk hoor, zeker voor het onzekere nemenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:26 schreef jaeky het volgende:
[..]
Na initiele ovulatie duurt gemiddeld 14 dagen voordat je ongesteld wordt. In nesteling gemiddeld circa dag 7. Als je ei zich wilt in nestelen en je baarmoeder is al bezig met afstoten, dan wordt het lastig he?
Waarom na een half jaar al naar de HA? Omdat ik al 35 ben.
(Weird, ik ben weer droog atm... let op, morgen is het bal.)
Ik moest net naar de wc en ben gewoon gaan zittenquote:
Whihi ja, en mezelf XDquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:38 schreef Twinkle20 het volgende:
Ahhh .. je houdt ons in spanning!!
Ben vandaag op kraamvisitie geweest bij mijn vriendinnie .. Is afgelopen maandagnacht bevallen van een heule grote jongen...... 57 cm, bijna 10 pond!
Achteraf gezien had de verloskundige verkeerd ingeschat dat het kind zo groot en zwaar zou zijn .. En zou het eigenlijk met een keizersnede ter wereld moeten worden gebracht.
Nu dus totaalruptuur (of hoe je dat ook schrijft)... Tijdens een wee was ze al een heel stuk ingeknipt. Maar uiteindelijk helemaal uitgescheurd. Kindje had ook nog eens zijn sleutelbeen daardoor gebroken, omdat er iemand op haar buik heeft zitten duwen en iemand daar beneden aan het kind heeft zitten trekken met een vacuumpomp.
Op het moment dat ik het hoorde verdween mijn zin wel even om kinderen te krijgen
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:38 schreef Twinkle20 het volgende:
Ahhh .. je houdt ons in spanning!!
Ben vandaag op kraamvisitie geweest bij mijn vriendinnie .. Is afgelopen maandagnacht bevallen van een heule grote jongen...... 57 cm, bijna 10 pond!
Achteraf gezien had de verloskundige verkeerd ingeschat dat het kind zo groot en zwaar zou zijn .. En zou het eigenlijk met een keizersnede ter wereld moeten worden gebracht.
Nu dus totaalruptuur (of hoe je dat ook schrijft)... Tijdens een wee was ze al een heel stuk ingeknipt. Maar uiteindelijk helemaal uitgescheurd. Kindje had ook nog eens zijn sleutelbeen daardoor gebroken, omdat er iemand op haar buik heeft zitten duwen en iemand daar beneden aan het kind heeft zitten trekken met een vacuumpomp.
Op het moment dat ik het hoorde verdween mijn zin wel even om kinderen te krijgen
Ja toch wel een kleine trauma aan over gehouden.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Whihi ja, en mezelf XD![]()
Oh men!Wat een flinkerd zeg... Jeetje!
Oh noooooooooo![]()
you're kidding... oh wat erg..... verschrikkelijk! he gatsiedarrie, wat naar zeg...
Nou idd.Een totaalruptuur is echt ontzettend vervelend.. en zeker omdat het nu voorkomen had kunnen worden. En daarom knippen ze idd ook altijd in, om dát te voorkomen. Maar met zo'n groot kind... Jeutje.
Hoe is ze er zelf onder?
He jeetje... oh myquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:27 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ja toch wel een kleine trauma aan over gehouden.
Haar vliezen waren gebroken op een gegeven moment thuis.. en binnen een mum van tijd kwamen de weeen op gang. Op een gegeven moment kon ze ze echt niet meer weg puffen, en ze bleek al 5 cm ontsluting te heben thuis. Helemaal radeloos, paniek.. En de verloskundige kon alleen maar zeggen: En wat wil je dat ik er aan doen nu dan?
Tis hun eerste kindje dus ja, dan weet je nog helemaal niet wat er gaat gebeuren.. wat je moet doen .. hoe te handleen. Echt paniek in de tent. Verloskundige was absoluut geen meegaand en meedenkend type. Nou, zo iemand zou ik wel kunnen slachten(en mijn vriendin dus ook)
Ze willen nog wel een keer binnenkort met de verantwoordelijke verloskundige om de tafel. Ik had het er vanmiddag met haar over. Want ja, wie weet willen ze in de toekomst nog wel emer kinderen. Kan me voorstellen dat je nu dan niet meer zo goed durft na zo'n ervaring.
Ze is er wel even van ondersteboven en heeft daardoor dus behoorlijk wat pijn. Haar baarmoeder schijnt een beetje aan flarden te zijn .. Tja kan me de woede wel ergens voorstellen.
Hopelijk komt ze er weer een beetje bovenop maar het zal tijd nodig hebben.
Gelukkig hebben ze wel echt een wolk van een baby.. echt heel mooi.
Ow ja.. tijdens verschillende echo's kwam naar voren dat het een meisje zou worden ... Bleek het uiteindelijk toch een jongen te zijn.. Toen het kind geboren was, zei de gynacoloog .. jullie hadden toch een meisje verwacht?? Uhh ja hoezo.. houdt ide gynacoloog de baby omhoog... hmmm nee tis inderdaad geen meisje haha.
Dus ze hadden alleen maar meisjeskleding meegenomen naar het ziekenhuis. Last minute ene andere virendin gebeld die twee jaar terug van een jognen was bevallen en nog wel wat kleertjes had..Dat was dan weer wel grappig gelukkig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb evt nog een duidelijkere foto..I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He jeetje... oh mydat is wel heel bizar ja. Ja idd!
Whahaha dat meen je!! Ook nog!!![]()
oh dat is wel heel apart. Je ziet die schildpad toch van verre?
(zoals ze 't piemeltje noemen van jongetjes
) Omg
Whahaha ja...
Oh enne.... wat denken jullie?Ik zeg zwangerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb evt nog een duidelijkere foto..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whahahaha ja ik ging al nog een keer testen morgen Fieder!! Idd ochtendurine
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |