abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107858065
Aemelia, jammer... maar wel lekker dat je zo'n prima cyclus hebt deze ronde! :Y houden zo (of in elk geval zo snel mogelijk geen cyclus meer door zwangerschap :P )

Sterrenmunt -O- jammer! Ik hoop wel heel snel op streepjes voor je :Y
pi_107858124
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 09:49 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik gooi gelijk even mijn ik heb er de ballen verstand van disclaimer in :+

Maar waarom wil je nu al naar de huisarts? Wat is er niet goed aan een korte LF? :@

Mijn huisarts zei dat het wel een jaar kon duren voor het lukte om zwanger te worden :?
Na initiele ovulatie duurt gemiddeld 14 dagen voordat je ongesteld wordt. In nesteling gemiddeld circa dag 7. Als je ei zich wilt in nestelen en je baarmoeder is al bezig met afstoten, dan wordt het lastig he?

Waarom na een half jaar al naar de HA? Omdat ik al 35 ben. :@

(Weird, ik ben weer droog atm... let op, morgen is het bal.)
fyi: cycli van 27d, O op cd 16, LF is 11d
  zaterdag 11 februari 2012 @ 13:36:22 #178
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_107858419
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 13:00 schreef Twinkle20 het volgende:
Ben ik een hele grote zeur als ik zeg dat ik het prettig zou vinden dat er in de OP aangegeven wordt wie nu wel positief heeft getest? :@ .. Want ik houd het niet allemaal meer bij soms :@ .. Zo snel gaat het :+
De +plassers worden er gewoon uitgehaald.
Wat wil jij precies?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_107858467
Aemelia, jammer zeg!!

Jaeky, 35 is toch nog niet oud? Wat je trouwens zelf zegt, je bent pas 3 rondes (kan zijn dat ik het verkeerd gelezen heb hoor) actief bezig. Je moet jezelf toch ook de kans geven om het zelf te proberen. Tenminste, zo denk ik er over eigenlijk.

Hoeveel tijd 'moet' er tussen een innesteling en positieve test zitten eigenlijk.
pi_107859172
Wat ik weet van mij (maar ivf-je... daardoor wel erbovenop!) is dat ik beide keren precies een week na de terugplaatsing een positieve test had... En de terugplaatsing was altijd 3 dagen na de eisprong.. dus het zou moeten kunnen vanaf 10 dpo...

Alleen negatief hoeft dan nog niet altijd wat te zeggen, sommigen (en dat is wel maar een heel klein %) testen sowieso pas later positief (wat is laat.. op de dag van je NOD is in principe vroeg genoeg :))
pi_107859315
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 13:36 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

De +plassers worden er gewoon uitgehaald.
Wat wil jij precies?
Ow dan is het ook goed .. Als er dan een naam voorbij komt die niet in het rijtje staat, dan kan ik er dus vanuit gaan dat die + heeft getest? :+

Kzit in de wachtmodus ... }:| .. Haat die tijd!
Juist in de week van mijn NOD zijn we een weekje weg met schoonfamilie. En dan kan ik de }) helemaal niet gebruiken O-) ....

We wachten rustig af :)
pi_107859507
Nou ik vinnut gewoon stom hier :P , geen tekenen van ongesteldheid, normaal na 32 dagen ongesteld en nu dag 33.

[ Bericht 31% gewijzigd door sterrenmunt op 11-02-2012 14:27:49 ]
pi_107862232
Hmm, ik heb sinds vanmorgen hele gevoelige borsten en een raar trekkerig gevoel in mijn onderbuik. Ik ben 2 februari nog ongesteld geworden, dus het lijkt me meer toeval, maar zou het kunnen? :o
Of is het alleen wishfull thinkign en extreem gerammel na de strepenorkaan? :@
  zaterdag 11 februari 2012 @ 17:17:38 #184
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_107864491
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 22:37 schreef Lijnloos het volgende:
Ja dat kan wel zo zijn, maar gedeelde smart is halve smart... We willen allemaal hetzelfde en weten dus ook allemaal hoe de teleurstelling en onzekerheid voelt. En mannen zijn daar volgens mij net iets makkelijker me t relativeren... Maar ja, die hebben ook die hormonen niet om ze lastig te vallen ;)
Idd ja :D O+
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 04:56 schreef Aemelia het volgende:
Welkom Jeaky!!

Doe maar geen Aemeliatje.
Ik werd net wakker om te plassen en het bloed stroomt langs mijn benen omlaag. Geen krampen ofzo.

Ik wil dit niet eens een vroegei miskraam noemen zo vroeg was hij en ergens 'wist' ik dat het niet goed zat met die streepjes.

Geen drama dit. En stiekem is mijn hoofd toch vol met andere dingen deze dagen...

Op naar ronde 2

Les 1: test niet voor je NOD
He jammer joh! :* Maar idd, op naar ronde 2 :)
Whihi :D
Nou, ik ga het toch echt doen :9 Wil het gewoon weten voordat mn man een week weggaat...
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 13:26 schreef jaeky het volgende:

[..]

Na initiele ovulatie duurt gemiddeld 14 dagen voordat je ongesteld wordt. In nesteling gemiddeld circa dag 7. Als je ei zich wilt in nestelen en je baarmoeder is al bezig met afstoten, dan wordt het lastig he?

Waarom na een half jaar al naar de HA? Omdat ik al 35 ben. :@

(Weird, ik ben weer droog atm... let op, morgen is het bal.)
Groot gelijk hoor, zeker voor het onzekere nemen :*

En nee, 35 is opzich niet oud, maar biologisch gezien voor je eitjes wel...
Disclaimer; wat ik nu ga zeggen kan als schokkend worden ervaren. Het is niet mijn mening, maar gewoon de kale feiten.
Ik heb voor mijn opleiding (verpleegkunde) een keer een anatomie les gegeven (moesten we zelf doen, HBO he :')) over fertiliteit. Daar hebben een vriendin en ik ons helemaal in vastgebeten :P Toen rammelden we beiden al iets (aantal jaar terug).
Toen kwamen we er ook achter dat tussen je 20e en 30e de biologisch gezien beste tijd is om kinderen te krijgen. Vanaf je 30e begint je onvruchtbaarheid al in te zetten, gemiddeld gezien (statistisch). En op je 40e ben je gemiddeld onvruchtbaar. Natuurlijk, de praktijk is heel anders, maar dat is beide kanten op; sommige vrouwen zijn supervruchtbaar na hun 40e, maar sommige vrouwen juist ook weer niet.
Daarbij wordt het risico op een kind met down vanaf -volgens mij, ik zeg het ff uit mn hoofd- je 32 ook significant hoger, in de jaren daarna, dat stijgt echt enorm.

En nee, natuurlijk is de situatie er lang niet altijd naar, en wanneer is iemand er klaar voor? Allemaal valide redenen.
Maar de biologie denkt er soms heel anders over dus.

Ik ben nog steeds knettermoe :O en ja, vanochtend vroeg op en best veel gedaan vandaag. Ook een soort misselijk nu vanmiddag? :?
En man zei net al; je kan toch ook vandaag testen? :+ Ik zo; ja, dat kan. Wil je dat dan? Hij zo; waarom moet ik dat ineens beslissen? Ik zo; nou, omdat jij erover begint _O-
Volgens mij vindt ie het stiekum ook heul spannend en laat ie het op deze manier weten :D O+
En mn tieten man! Damn! Knettergevoelig en voor mn gevoel echt een cup groter :')
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_107864626
Hup, piesen jij!!
  zaterdag 11 februari 2012 @ 17:31:40 #186
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_107864937
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 17:22 schreef Fieder het volgende:
Hup, piesen jij!!
Ik moest net naar de wc en ben gewoon gaan zitten :@ XD Ik dacht er nog aan, maar toen dacht ik; neh. :+

Ik, eigenwijs? O-) :')
pi_107865172
Ahhh .. je houdt ons in spanning!!

Ben vandaag op kraamvisitie geweest bij mijn vriendinnie .. Is afgelopen maandagnacht bevallen van een heule grote jongen... :o ... 57 cm, bijna 10 pond!
Achteraf gezien had de verloskundige verkeerd ingeschat dat het kind zo groot en zwaar zou zijn .. En zou het eigenlijk met een keizersnede ter wereld moeten worden gebracht.

Nu dus totaalruptuur (of hoe je dat ook schrijft) :{w ... Tijdens een wee was ze al een heel stuk ingeknipt. Maar uiteindelijk helemaal uitgescheurd. Kindje had ook nog eens zijn sleutelbeen daardoor gebroken, omdat er iemand op haar buik heeft zitten duwen en iemand daar beneden aan het kind heeft zitten trekken met een vacuumpomp.

Op het moment dat ik het hoorde verdween mijn zin wel even om kinderen te krijgen :')
  zaterdag 11 februari 2012 @ 17:46:18 #188
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_107865374
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 17:38 schreef Twinkle20 het volgende:

Ben vandaag op kraamvisitie geweest bij mijn vriendinnie .. Is afgelopen maandagnacht bevallen van een heule grote jongen... :o ... 57 cm, bijna 10 pond!
Achteraf gezien had de verloskundige verkeerd ingeschat dat het kind zo groot en zwaar zou zijn .. En zou het eigenlijk met een keizersnede ter wereld moeten worden gebracht.

Nu dus totaalruptuur (of hoe je dat ook schrijft) :{w ... Tijdens een wee was ze al een heel stuk ingeknipt. Maar uiteindelijk helemaal uitgescheurd. Kindje had ook nog eens zijn sleutelbeen daardoor gebroken, omdat er iemand op haar buik heeft zitten duwen en iemand daar beneden aan het kind heeft zitten trekken met een vacuumpomp.

Op het moment dat ik het hoorde verdween mijn zin wel even om kinderen te krijgen :')
Whihi ja, en mezelf XD :')

Oh men! :o Wat een flinkerd zeg... Jeetje!
Oh noooooooooo :o :o you're kidding... oh wat erg..... verschrikkelijk! he gatsiedarrie, wat naar zeg...
Nou idd. :X Een totaalruptuur is echt ontzettend vervelend.. en zeker omdat het nu voorkomen had kunnen worden. En daarom knippen ze idd ook altijd in, om dát te voorkomen. Maar met zo'n groot kind... Jeutje. -O- Hoe is ze er zelf onder?
pi_107865986
Aemelia toch jammer... :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_107866831
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 17:38 schreef Twinkle20 het volgende:

-O-

Aaah enfermera!! Over n uurtje moet je vast weer plassen. Toeeeeee pies?? *; Nee joh grapje, lekker doen wat je zelf wilt. Spannend!!!
  zaterdag 11 februari 2012 @ 18:49:38 #191
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_107867337
Jaaaa enfermera gewoon doen hoor. Bij mij is het net zoiets als 'ik drink nooit weer!' na een avond doorzakken :P

ik BLOED jonguh niet te zuinig. Kan er om de 45min een nieuwe tampon in jetsen... })
pi_107868662
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 17:46 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Whihi ja, en mezelf XD :')

Oh men! :o Wat een flinkerd zeg... Jeetje!
Oh noooooooooo :o :o you're kidding... oh wat erg..... verschrikkelijk! he gatsiedarrie, wat naar zeg...
Nou idd. :X Een totaalruptuur is echt ontzettend vervelend.. en zeker omdat het nu voorkomen had kunnen worden. En daarom knippen ze idd ook altijd in, om dát te voorkomen. Maar met zo'n groot kind... Jeutje. -O- Hoe is ze er zelf onder?
Ja toch wel een kleine trauma aan over gehouden.

Haar vliezen waren gebroken op een gegeven moment thuis.. en binnen een mum van tijd kwamen de weeen op gang. Op een gegeven moment kon ze ze echt niet meer weg puffen, en ze bleek al 5 cm ontsluting te heben thuis. Helemaal radeloos, paniek.. En de verloskundige kon alleen maar zeggen: En wat wil je dat ik er aan doen nu dan?

Tis hun eerste kindje dus ja, dan weet je nog helemaal niet wat er gaat gebeuren.. wat je moet doen .. hoe te handleen. Echt paniek in de tent. Verloskundige was absoluut geen meegaand en meedenkend type. Nou, zo iemand zou ik wel kunnen slachten :X (en mijn vriendin dus ook)

Ze willen nog wel een keer binnenkort met de verantwoordelijke verloskundige om de tafel. Ik had het er vanmiddag met haar over. Want ja, wie weet willen ze in de toekomst nog wel emer kinderen. Kan me voorstellen dat je nu dan niet meer zo goed durft na zo'n ervaring.

Ze is er wel even van ondersteboven en heeft daardoor dus behoorlijk wat pijn. Haar baarmoeder schijnt een beetje aan flarden te zijn .. Tja kan me de woede wel ergens voorstellen.

Hopelijk komt ze er weer een beetje bovenop maar het zal tijd nodig hebben.

Gelukkig hebben ze wel echt een wolk van een baby.. echt heel mooi.

Ow ja.. tijdens verschillende echo's kwam naar voren dat het een meisje zou worden ... Bleek het uiteindelijk toch een jongen te zijn :+ .. Toen het kind geboren was, zei de gynacoloog .. jullie hadden toch een meisje verwacht?? Uhh ja hoezo.. houdt ide gynacoloog de baby omhoog... hmmm nee tis inderdaad geen meisje haha.

Dus ze hadden alleen maar meisjeskleding meegenomen naar het ziekenhuis. Last minute ene andere virendin gebeld die twee jaar terug van een jognen was bevallen en nog wel wat kleertjes had :+ ..Dat was dan weer wel grappig gelukkig.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 20:00:07 #193
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_107869759
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 19:27 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ja toch wel een kleine trauma aan over gehouden.

Haar vliezen waren gebroken op een gegeven moment thuis.. en binnen een mum van tijd kwamen de weeen op gang. Op een gegeven moment kon ze ze echt niet meer weg puffen, en ze bleek al 5 cm ontsluting te heben thuis. Helemaal radeloos, paniek.. En de verloskundige kon alleen maar zeggen: En wat wil je dat ik er aan doen nu dan?

Tis hun eerste kindje dus ja, dan weet je nog helemaal niet wat er gaat gebeuren.. wat je moet doen .. hoe te handleen. Echt paniek in de tent. Verloskundige was absoluut geen meegaand en meedenkend type. Nou, zo iemand zou ik wel kunnen slachten :X (en mijn vriendin dus ook)

Ze willen nog wel een keer binnenkort met de verantwoordelijke verloskundige om de tafel. Ik had het er vanmiddag met haar over. Want ja, wie weet willen ze in de toekomst nog wel emer kinderen. Kan me voorstellen dat je nu dan niet meer zo goed durft na zo'n ervaring.

Ze is er wel even van ondersteboven en heeft daardoor dus behoorlijk wat pijn. Haar baarmoeder schijnt een beetje aan flarden te zijn .. Tja kan me de woede wel ergens voorstellen.

Hopelijk komt ze er weer een beetje bovenop maar het zal tijd nodig hebben.

Gelukkig hebben ze wel echt een wolk van een baby.. echt heel mooi.

Ow ja.. tijdens verschillende echo's kwam naar voren dat het een meisje zou worden ... Bleek het uiteindelijk toch een jongen te zijn :+ .. Toen het kind geboren was, zei de gynacoloog .. jullie hadden toch een meisje verwacht?? Uhh ja hoezo.. houdt ide gynacoloog de baby omhoog... hmmm nee tis inderdaad geen meisje haha.

Dus ze hadden alleen maar meisjeskleding meegenomen naar het ziekenhuis. Last minute ene andere virendin gebeld die twee jaar terug van een jognen was bevallen en nog wel wat kleertjes had :+ ..Dat was dan weer wel grappig gelukkig.
He jeetje... oh my :{ dat is wel heel bizar ja. Ja idd!
Whahaha dat meen je!! Ook nog!! :o _O- oh dat is wel heel apart. Je ziet die schildpad toch van verre? :+ (zoals ze 't piemeltje noemen van jongetjes :P) Omg :') Whahaha ja...

Oh enne.... wat denken jullie?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb evt nog een duidelijkere foto..
pi_107869890
quote:
15s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 20:00 schreef Enfermera het volgende:

[..]

He jeetje... oh my :{ dat is wel heel bizar ja. Ja idd!
Whahaha dat meen je!! Ook nog!! :o _O- oh dat is wel heel apart. Je ziet die schildpad toch van verre? :+ (zoals ze 't piemeltje noemen van jongetjes :P) Omg :') Whahaha ja...

Oh enne.... wat denken jullie?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb evt nog een duidelijkere foto..
Ik zeg zwanger *O*
pi_107869923
Ik zie hem hoor. Nog niet heel duidelijk maar er is zeker HCG. Voorzichtige jompel O-)
pi_107870117
Ik zie ook wat ja!!!
Leg er één bij de wc voor vannacht/ morgenochtend!! (Met bakje ernaast) :')
Heb je er nog één? Of meer?

^O^
pi_107870154
Wanneer was je NOD ook alweer? T is ook nog vroeg toch?
  zaterdag 11 februari 2012 @ 20:12:04 #198
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_107870190
Thanks allemaal!!
Ja tis sowieso te vroeg, maandag pas :) Ik kon niet wachten of course :')
Heb nog 3 testen liggen gelukkig :D *G*

Misschien is deze wat duidelijker:
SPOILER
Whahahaha ja ik ging al nog een keer testen morgen Fieder!! Idd ochtendurine :D
pi_107870221
Enfermera, ik zeg ook zwanger!! Gefeliciteerd! *O* *O*
  zaterdag 11 februari 2012 @ 20:14:52 #200
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_107870286
ik zeg ook zwanger *O*
Be happy with the little things in life
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: