abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107846448
Ja dat kan wel zo zijn, maar gedeelde smart is halve smart... We willen allemaal hetzelfde en weten dus ook allemaal hoe de teleurstelling en onzekerheid voelt. En mannen zijn daar volgens mij net iets makkelijker met relativeren... Maar ja, die hebben ook die hormonen niet om ze lastig te vallen ;)
pi_107846536
ik begrijp je wel hoor Kursor. Meeschrijven is niet makkelijk, maar goed dat je de stap hebt gezet.
Zo houden we er allemaal samen de moed erin :*
pi_107846788
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 22:36 schreef Kursor het volgende:
Dat vind ik nu juist de kracht van OUD en daarom heb ik na heel lang lurken de stap gezet om mee te gaan schrijven (hoewel ik dat nog steeds wel moeilijk vind, zucht)
Ben jij mij!?
Ik vind het ook lastig... Maar dan kan ik tenminste ook mijn ei kwijt...

Euh wacht :')
fyi: cycli van 27d, O op cd 16, LF is 11d
pi_107846853
Ja ho, je moet je ei juist vasthouden :D
pi_107846998
Met een kennelijk korte LF gaat dat lastig worden. Ik ga aankomende cyclus maar eens beginnen met ovulatie testen... soooo seksie... -O-
(en dan gewapend naar de HA)
pi_107847229
Ik hoop dat je snel resultaat hebt :*
pi_107847506
Tenzij ik nog snel een Aemeliaatje doe, moet ik een ronde wachten.
Zit nu op dag 25. O-dag was ws. 18 :{
  zaterdag 11 februari 2012 @ 04:56:24 #158
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_107852958
Welkom Jeaky!!

Doe maar geen Aemeliatje.
Ik werd net wakker om te plassen en het bloed stroomt langs mijn benen omlaag. Geen krampen ofzo.

Ik wil dit niet eens een vroegei miskraam noemen zo vroeg was hij en ergens 'wist' ik dat het niet goed zat met die streepjes.

Geen drama dit. En stiekem is mijn hoofd toch vol met andere dingen deze dagen...

Op naar ronde 2

Les 1: test niet voor je NOD
pi_107853017
Aemelia :*
Dan klopte je gevoel toch idd... Ik hoop op een vruchtbare volgende ronde voor jou.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 07:45:40 #160
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_107853125
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 22:30 schreef sterrenmunt het volgende:
Nope, geen 5e positieve test....
Balen meis :*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 11 februari 2012 @ 07:46:08 #161
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_107853126
Aemalia, :*

Hopelijk volgende maand wel een plakkertje...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_107853188
Wat een boel streepjes, gaaf! :D *O* Gefeliciteerd meiden!
En wat betreft die krampen: ik had dat ook heel erg, dacht echt dat ik ongesteld werd. Had dat mn vriend ook verteld. En toen toch maar over een test piesen en twee dikke strepen. Mn vriend snapte er niks van :P Oh, ik had er ook nog bruinverlies bij. :)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_107853221
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 21:57 schreef jaeky het volgende:
Zo! Dat is echt waanzinnig zoveel strepen! Heel bijzonder. :Y

[..]

Mag ik ook?

(Hoi, ik ben 'nieuw' hier. :@ ) Ik lurk al een paar maanden...
Tuurlijk mag je er bij :Y

Hoelang zijn jullie al aan het proberen? En wordt dit jullie 1e kindje?

Balen Aemelia :*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_107853327
Het wordt druk onder de steen :* .
Hier klopt dat mannenverhaal ook wel wat lijnloos aangeeft.
Dus heel fijn om hier een uitlaatklep te hebben.

Aemelia, je gevoel klopt dus wel helaas. Hopelijk de volgende ronde wel een plakkertje.

Sterremunt, jammer dat je nog niet kon aansluiten. Maar wie weet, hoe snel je je als nog kan aansluiten.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 08:52:44 #165
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_107853339
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 04:56 schreef Aemelia het volgende:
Welkom Jeaky!!

Ik werd net wakker om te plassen en het bloed stroomt langs mijn benen omlaag. Geen krampen ofzo.

Ik wil dit niet eens een vroegei miskraam noemen zo vroeg was hij en ergens 'wist' ik dat het niet goed zat met die streepjes.

Geen drama dit. En stiekem is mijn hoofd toch vol met andere dingen deze dagen...

Op naar ronde 2

-O- damn, goede intuitie wel...
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_107853491
Die uitlaatklep heb je gewoon nodig! Manlief snapt er vaak niet veel van inderdaad. En je omgeving mag meestal nog niets weten. Gewoon van je af schrijven.

Aemelia, je dacht het eigenlijk al he? Toch n dikke kus van mij. Dikke kans dat het nu snel lukt!

Marjolijntje, bedankt voor de geruststelling over de krampen. Vannacht veel last gehad. :{ Ik las op internet dat dat bandenpijn is van het oprekken. Vind t raar, wat valt er nu al op te rekken...
Ik blijf voorlopig nog even voorzichtig... ik blijf nog even hier hangen meiden!

Jaeky, welkom!! Begrijp is het goed dat er deze ronde nog n kansje voor je is?
pi_107853509
Ik hield mezelf voor dat het vruchtje zich enorm hard aan het ingraven was zodat het vast zou zitten en pas na 9 maanden los zou laten :* maar vond het niet echt fijn hoor! Komt vast goed :)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_107853794
Gezellig onder de steen... O+

We zijn nu (2 niet gerichte) en 4 gerichte rondes bezig. Voor nummer 1 inderdaad.
Mijn vriend wilde al een tijd, ik niet, maar dat 'later misschien' moest maar eens 'nu misschien' worden. Dus ik ben dan maar bezig met zwanger worden, niet met kinderen (dat komt vanzelf) :')

Een kans deze ronde, tja, heeeeel minimaal. Ik begon al met wat beige/witverlies op dag 25 en de cyclus lijkt 27 dagen te zijn (Ik ben niet heel regelmatig. Kortste was 22, langste 32) En de ovulatie lijkt dan ook nog (te) laat te zijn, waardoor de LF weer erg (te?) kort is.

Vandaar dat ik het nog één cyclus wil aanzien, en dan gewapend met de verzamelde info naar de HA. Ik ga niét nog een half jaar wachten als die korte LF klopt. -O-

Wel veel hormonale tekentjes, maar die zijn er altijd wel. Zijn ovulatie is kennelijk toch een hormonale schok. Wat wél nieuw is, zijn alle steekjes in de boobs en buik. Ik heb nooit steekjes in de boobs, en alleen maar kramp/trek in de buik. Maar verder zip, nada, nul.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 09:43:43 #169
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_107853865
Welkom nieuwelings en veel succes!

Aemelia...jammer :*

Jaeky, mijn lf was ook, tussen 7 en 11 dagen. Het hoeft niet perse een probleem te zijn.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_107853893
Jammer Aemelia :*
pi_107853929
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 09:39 schreef jaeky het volgende:
Gezellig onder de steen... O+

We zijn nu (2 niet gerichte) en 4 gerichte rondes bezig. Voor nummer 1 inderdaad.
Mijn vriend wilde al een tijd, ik niet, maar dat 'later misschien' moest maar eens 'nu misschien' worden. Dus ik ben dan maar bezig met zwanger worden, niet met kinderen (dat komt vanzelf) :')

Een kans deze ronde, tja, heeeeel minimaal. Ik begon al met wat beige/witverlies op dag 25 en de cyclus lijkt 27 dagen te zijn (Ik ben niet heel regelmatig. Kortste was 22, langste 32) En de ovulatie lijkt dan ook nog (te) laat te zijn, waardoor de LF weer erg (te?) kort is.

Vandaar dat ik het nog één cyclus wil aanzien, en dan gewapend met de verzamelde info naar de HA. Ik ga niét nog een half jaar wachten als die korte LF klopt. -O-

Wel veel hormonale tekentjes, maar die zijn er altijd wel. Zijn ovulatie is kennelijk toch een hormonale schok. Wat wél nieuw is, zijn alle steekjes in de boobs en buik. Ik heb nooit steekjes in de boobs, en alleen maar kramp/trek in de buik. Maar verder zip, nada, nul.
ik gooi gelijk even mijn ik heb er de ballen verstand van disclaimer in :+

Maar waarom wil je nu al naar de huisarts? Wat is er niet goed aan een korte LF? :@

Mijn huisarts zei dat het wel een jaar kon duren voor het lukte om zwanger te worden :?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_107854771
jammer Aemilia!

Hier gisteren een hele erge baaldag gehad, ik baalde van mezelf en van mijn lijf,waarom doet het nu zo vreemd?! Ik had het gister met mijn huisarts over ' ontpillen' (sommigen stoppen een half jaar van tevoren zodat hun lichaam kan ontpillen) maar dat hoeft dus helemaal niet. Zodra je een cyclus hebt zonder pil ben je ontpilt.
pi_107857319
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 04:56 schreef Aemelia het volgende:
Welkom Jeaky!!

Op naar ronde 2

Ik neem je advies graag over Aem... Maar wat jammer dit hee. Zou wel mooi geweest zijn.

Volgende ronde gaat voor ons worden .. ik voel het aan mijn water :+
pi_107857390
Ben ik een hele grote zeur als ik zeg dat ik het prettig zou vinden dat er in de OP aangegeven wordt wie nu wel positief heeft getest? :@ .. Want ik houd het niet allemaal meer bij soms :@ .. Zo snel gaat het :+
pi_107857440
Kan!! Goed idee wel denk ik?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')