Ben jij mij!?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:36 schreef Kursor het volgende:
Dat vind ik nu juist de kracht van OUD en daarom heb ik na heel lang lurken de stap gezet om mee te gaan schrijven (hoewel ik dat nog steeds wel moeilijk vind, zucht)
Balen meisquote:
Tuurlijk mag je er bijquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:57 schreef jaeky het volgende:
Zo! Dat is echt waanzinnig zoveel strepen! Heel bijzonder.
[..]
Mag ik ook?
(Hoi, ik ben 'nieuw' hier.) Ik lurk al een paar maanden...
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 04:56 schreef Aemelia het volgende:
Welkom Jeaky!!
Doe maar geen Aemeliatje.
Ik werd net wakker om te plassen en het bloed stroomt langs mijn benen omlaag. Geen krampen ofzo.
Ik wil dit niet eens een vroegei miskraam noemen zo vroeg was hij en ergens 'wist' ik dat het niet goed zat met die streepjes.
Geen drama dit. En stiekem is mijn hoofd toch vol met andere dingen deze dagen...
Op naar ronde 2
Les 1: test niet voor je NOD
ik gooi gelijk even mijn ik heb er de ballen verstand van disclaimer inquote:Op zaterdag 11 februari 2012 09:39 schreef jaeky het volgende:
Gezellig onder de steen...![]()
We zijn nu (2 niet gerichte) en 4 gerichte rondes bezig. Voor nummer 1 inderdaad.
Mijn vriend wilde al een tijd, ik niet, maar dat 'later misschien' moest maar eens 'nu misschien' worden. Dus ik ben dan maar bezig met zwanger worden, niet met kinderen (dat komt vanzelf)
Een kans deze ronde, tja, heeeeel minimaal. Ik begon al met wat beige/witverlies op dag 25 en de cyclus lijkt 27 dagen te zijn (Ik ben niet heel regelmatig. Kortste was 22, langste 32) En de ovulatie lijkt dan ook nog (te) laat te zijn, waardoor de LF weer erg (te?) kort is.
Vandaar dat ik het nog één cyclus wil aanzien, en dan gewapend met de verzamelde info naar de HA. Ik ga niét nog een half jaar wachten als die korte LF klopt.
Wel veel hormonale tekentjes, maar die zijn er altijd wel. Zijn ovulatie is kennelijk toch een hormonale schok. Wat wél nieuw is, zijn alle steekjes in de boobs en buik. Ik heb nooit steekjes in de boobs, en alleen maar kramp/trek in de buik. Maar verder zip, nada, nul.
Ik neem je advies graag over Aem... Maar wat jammer dit hee. Zou wel mooi geweest zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 04:56 schreef Aemelia het volgende:
Welkom Jeaky!!
Doe maar geen Aemeliatje.
Ik werd net wakker om te plassen en het bloed stroomt langs mijn benen omlaag. Geen krampen ofzo.
Ik wil dit niet eens een vroegei miskraam noemen zo vroeg was hij en ergens 'wist' ik dat het niet goed zat met die streepjes.
Geen drama dit. En stiekem is mijn hoofd toch vol met andere dingen deze dagen...
Op naar ronde 2
Les 1: test niet voor je NOD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |