abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 februari 2012 @ 20:16:03 #201
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_107870317
Jullie zijn lief.... maar ik geloof het echt nog totaal niet! XD _O- :')
Dank jullie wel iig.. :@
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_107870348
Hier dag 33, helegaar niets. Ik ben nooit overtijd (ja 1 keer en toen was ik zwanger)....ik snap er geen reet van. Mocht ik maandagochtend nog niet ongesteld zijn dan ga ik nog maar eens testen.

Ik heb op 2 februari enorme buikkrampen + veel afscheiding gehad. Dus of ovulatie of innesteling denk ik, als ik nu niet zwanger ben ga ik ovutesten halen want dan houdt mijn lichaam me echt voor de gek. Bij innesteling weet ik niet wanneer ik zou kunnen testen. Maar goed, we zien wel.
pi_107870451
Enfermera :D *O* Zwanger!! :Y wanneer is je NOD?

Woei, wat een week!! Dit móet wel besmettelijk zijn!! *nog wat extra hcg rondstrooit*
pi_107870513
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 20:16 schreef sterrenmunt het volgende:
Hier dag 33, helegaar niets. Ik ben nooit overtijd (ja 1 keer en toen was ik zwanger)....ik snap er geen reet van. Mocht ik maandagochtend nog niet ongesteld zijn dan ga ik nog maar eens testen.

Ik heb op 2 februari enorme buikkrampen + veel afscheiding gehad. Dus of ovulatie of innesteling denk ik, als ik nu niet zwanger ben ga ik ovutesten halen want dan houdt mijn lichaam me echt voor de gek. Bij innesteling weet ik niet wanneer ik zou kunnen testen. Maar goed, we zien wel.
Als het op 2 februari je eisprong was, dan zou je morgen of maandag inderdaad kunnen gaan testen :Y Dan zit je nu op 9 dpo :D spannend!! Ik hoop het!!
pi_107870517
Ja echt tof zeg, wat een vruchtbare maand zeg!! Heel gaaf.

*neemt wat strooisel tot zich*
pi_107870596
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 20:21 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Als het op 2 februari je eisprong was, dan zou je morgen of maandag inderdaad kunnen gaan testen :Y Dan zit je nu op 9 dpo :D spannend!! Ik hoop het!!
Dan denk ik dat we pech hebben, laatste sexsessie was van de 25e dus jammer de bammer. Lichaam doet gewoon een beetje raar.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 20:28:21 #207
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_107870756
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 20:16 schreef sterrenmunt het volgende:

He jeetje, wat raar allemaal joh? :?
Idd, gooi er es effe een testje tegenaan joh! :7 *O*
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 20:20 schreef Gerberaatje het volgende:
Enfermera :D *O* Zwanger!! :Y wanneer is je NOD?

Woei, wat een week!! Dit móet wel besmettelijk zijn!! *nog wat extra hcg rondstrooit*
Lief! Thanks :*
Whihi idd :D
  zaterdag 11 februari 2012 @ 20:29:35 #208
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_107870815
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 20:12 schreef sterrenmunt het volgende:
Enfermera, ik zeg ook zwanger!! Gefeliciteerd! *O* *O*
Lief! Thanks! :*
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 20:14 schreef droomvrouwtje het volgende:
ik zeg ook zwanger *O*
:D Thanks!! :*
  zaterdag 11 februari 2012 @ 20:35:30 #209
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107871056
Enfermera, dat zijn echt wel streepjes! Van harte hoor! *O*
pi_107871069
Oh ben benieuwd morgenochtend *O*!
pi_107871190
Ohh Enfermera die tweede foto zijn toch echt wel 2 streepjes hoor!! Spannend! De hcg-fee heeft t druk gehad hihi. En januari was natuurlijk een koude maand ;)
En je vent moet nog wel weg! (Of haal ik nu van alles door elkaar)
Morgenochtend update dus? Dan kom ik meteen kijken :D

Sterrenmunt, wat vaag allemaal. Maandag maar eens testen als er nog niks is? En anders volgende keer inderdaad ovulatietesten! Dan heb je misschien wat meer houvast.
pi_107871583
Nog meer streepjes! *O*

Gefeliciteerd Enfermera!
pi_107871746
Zorg trouwens dat je goed wakker bent.
Ik heb vanmorgen de clearblue digital stukgepiest _O- Gaf n foutmelding.
Dag 13 euro of wat ie ook kostte...

Bedacht me later dat dat toch volgens mij onzin is? Als je overtijd bent, ben je al 4 weken zwanger? En langer dan 3 weken geeft ie toch niet aan. Laat maar...
  zaterdag 11 februari 2012 @ 20:51:39 #214
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_107871760
Thanks allemaal!! :* :D O+
@Fieder: WHaha idd.
Ja klopt... hij vertrekt morgenochtend voor een aantal dagen naar het buitenland, is vrijdagavond weer terug :) voor z'n werk. Gelukkig niet zo lang! En gelukkig zit ik in mn ontkenningsfase, dus kan ik dat (hopelijk) morgen nog even voor me houden als ik bij mn ouders ga eten XD whihi :+ We willen het namelijk wel samen vertellen..

Ehm... ja wellicht wel! En anders later in de ochtend, moet 'm al vroeg naar Schiphol brengen namelijk, ben rond 11.00 weer thuis denk ik.. Dus als ik tijd heb ervoor en anders rond die tijd dus!

Omg echt waar _O- Whaha! Nou ik heb gewoon die goedkope. XD Ik dacht eerst ff een plasje te doen, te douchen, en dan ff die druppels erop te gooien :D Of is die 5 min die op de gebruiksaanwijzing staat ook wel wat ruimer te nemen? Ben namelijk niet in 5 min klaar met douchen, als ik 'm ervoor doe zeg maar :')
pi_107871905
Fieder, die cb test gaat uit van het aantal weken NA conceptie. De 2 weken die je "gratis" krijgt moet je er dus nog even bijtellen.

Ik vond het sowieso het handigst om eerst in een bekertje te plassen en daarna de test er in te hangen.
pi_107872272
Enfermera gefeliciteerd je gevoel heeft je niet bedrogen. *O*
Benieuwd of het morgenochtend nog beter te zien is!

Twinkle wat heftig voor je vriendin, maar wat een grote baby 57cm.
pi_107874343
Ja een ander stel wat zij weer kennen hadden een dag eerder een kindje gekregen. Haar kindje en dat andere kindje hebben ze naast elkaar gelegd en ee nfoto gemaakt.. Echt een wereld van verschil.

En Emfermera.. ik zag hem zelf nog niet echt duidelijk.. MAar ik hoop het wel ontzettend voor je!!!

Maar ik ben ook gewoon een ontzettende twijfelkont :o .. Neem liever het zekere voor het onzekere.

Hopelijk morgen 2 dikke overduidelijke strepen!!
pi_107876467
Twinkle: Wat een horrorbevalling, het lijkt wel iets uit een slechte film :X

Enfermera: volgens mij ben je ook zwanger!! Ik zie hele lichte streepjes, maar toch, streepjes! *O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_107878400
Enfermera, ik zie streepjes!! Gefeliciteerd *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_107880279
Ohhhh Enfermera... dat zijn 2 streepjes hoor! Ik jompel alvast *O*
Wat gaaf!
  zondag 12 februari 2012 @ 04:32:13 #221
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_107883259
Enfermera, dat zijn zeker streepjes! Zwangerrrrrrrrrrrr!
Wat tof!

En we hebben duidelijk nieuwe aanwas nodig hier.... :D
  Moderator zondag 12 februari 2012 @ 05:56:18 #222
236264 crew  capricia
pi_107883417
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 04:32 schreef Aemelia het volgende:
Enfermera, dat zijn zeker streepjes! Zwangerrrrrrrrrrrr!
Wat tof!

En we hebben duidelijk nieuwe aanwas nodig hier.... :D
Ach, wij hebben er 6 jaar over gedaan om spontaan zwanger te worden. Zes jaar zonder voorbehoedsmiddel en dan toch na die zes jaar spontaan zwanger geworden.
Een vraag voor de dames hier:
Ik merkte dat het focussen op je vruchtbare dagen, qua seks, mijn man aardig kon blokkeren.
Hoe doen jullie dat?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 12 februari 2012 @ 07:24:33 #223
258612 nytar
boys boys boys
pi_107883548
goeie vraag, mijn man doet het ook slecht onder druk...

Vanmorgen eindelijk na 4 weken een hoge temperatuur. Helaas afgelopen paar dagen niet bezig geweest. Ik gok dus op geen dubbele streep voor mij over 2 weken...
pi_107883774
is er al gepiest?? :P

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  zondag 12 februari 2012 @ 09:11:15 #225
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_107883938
Dank jullie wel allemaal!! :* :D
Whihi en mijn man heeft geen problemen met onder druk presteren :+ Laatst, op een vrijdag, we hadden al 2 dagen geen sex gehad, dus ik zei; ohja, we zouden nog wat doen voor het eten he? (want na het eten echt geen zin en hij ging sporten ook nog die avond). Dus hij zo; ohja. Nou. Zullen we dan maar ff? :7 And so we did O-) Whihi.

Streep van vandaag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch wat duidelijker naar mijn idee. En vannacht! Omg.. ik moest er sowieso al 2x uit om naar de wc te gaan, en mn man had een glaasje klaargezet om in te plassen. :D Maar echt op de rand van de wastafel }:| Dus die klettert er om half 4 af, jezes, schrok me de kolere. Heeft mn man alles heel lief op staan ruimen O+ En daarna was ik knettermisselijk, mijn god! Volgens mij sliep ik pas weer een uur later. En moest er vanmorgen half 7 uit om mn man weg te brengen :') Dussee..... Ik denk dat die streep nog dikker is morgen XD :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')