Als het op 2 februari je eisprong was, dan zou je morgen of maandag inderdaad kunnen gaan testenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:16 schreef sterrenmunt het volgende:
Hier dag 33, helegaar niets. Ik ben nooit overtijd (ja 1 keer en toen was ik zwanger)....ik snap er geen reet van. Mocht ik maandagochtend nog niet ongesteld zijn dan ga ik nog maar eens testen.
Ik heb op 2 februari enorme buikkrampen + veel afscheiding gehad. Dus of ovulatie of innesteling denk ik, als ik nu niet zwanger ben ga ik ovutesten halen want dan houdt mijn lichaam me echt voor de gek. Bij innesteling weet ik niet wanneer ik zou kunnen testen. Maar goed, we zien wel.
Dan denk ik dat we pech hebben, laatste sexsessie was van de 25e dus jammer de bammer. Lichaam doet gewoon een beetje raar.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:21 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Als het op 2 februari je eisprong was, dan zou je morgen of maandag inderdaad kunnen gaan testenDan zit je nu op 9 dpo
spannend!! Ik hoop het!!
He jeetje, wat raar allemaal joh?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:16 schreef sterrenmunt het volgende:
Hier dag 33, helegaar niets. Ik ben nooit overtijd (ja 1 keer en toen was ik zwanger)....ik snap er geen reet van. Mocht ik maandagochtend nog niet ongesteld zijn dan ga ik nog maar eens testen.
Ik heb op 2 februari enorme buikkrampen + veel afscheiding gehad. Dus of ovulatie of innesteling denk ik, als ik nu niet zwanger ben ga ik ovutesten halen want dan houdt mijn lichaam me echt voor de gek. Bij innesteling weet ik niet wanneer ik zou kunnen testen. Maar goed, we zien wel.
Lief! Thanksquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:20 schreef Gerberaatje het volgende:
Enfermera![]()
Zwanger!!
wanneer is je NOD?
Woei, wat een week!! Dit móet wel besmettelijk zijn!! *nog wat extra hcg rondstrooit*
Lief! Thanks!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:12 schreef sterrenmunt het volgende:
Enfermera, ik zeg ook zwanger!! Gefeliciteerd!![]()
quote:
Ach, wij hebben er 6 jaar over gedaan om spontaan zwanger te worden. Zes jaar zonder voorbehoedsmiddel en dan toch na die zes jaar spontaan zwanger geworden.quote:Op zondag 12 februari 2012 04:32 schreef Aemelia het volgende:
Enfermera, dat zijn zeker streepjes! Zwangerrrrrrrrrrrr!
Wat tof!
En we hebben duidelijk nieuwe aanwas nodig hier....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch wat duidelijker naar mijn idee. En vannacht! Omg.. ik moest er sowieso al 2x uit om naar de wc te gaan, en mn man had een glaasje klaargezet om in te plassen.Maar echt op de rand van de wastafel
Dus die klettert er om half 4 af, jezes, schrok me de kolere. Heeft mn man alles heel lief op staan ruimen
En daarna was ik knettermisselijk, mijn god! Volgens mij sliep ik pas weer een uur later. En moest er vanmorgen half 7 uit om mn man weg te brengen
Dussee..... Ik denk dat die streep nog dikker is morgen XD
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |