Over 3 / 4 weken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Fee, ik hoop dat je het kleintje al in je armen hebt![]()
Oh bah Webkim. Was je al een tijdje ziek joh? Sterkte en beterschap. Wanneer is de ks, weet je dat al?![]()
Ik hoop dat het meevalt, ze zijn echt niet in te schatten in dit soort gevallen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:00 schreef Kersjes het volgende:
Frups, jij ook al in een lastige situatie.... Maar misschien blijkt het toch mee te vallen?
Oh ja is dat zo?! Sowieso kan ik dat wel even in mijn achterhoofd houden haha!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:41 schreef Mangostine het volgende:
Frups, wacht maar es af hoe je werk reageert. Ik maak hier wel eens mee dat een tijdelijk contract tijdens zwangerschap niet wordt verlengd, maar dat dan een nieuw contract wordt aangeboden na het bevallingsverlof. Kan een middenweg zijn misschien.
Ja dat had ik idd ook. Ik was in augustus uitgeteld van Mikael toen. Halverwege juni liep mijn contract af. Toen hebben we afgesproken dat ik in december een contract kreeg. Dus ik was vanuit tijdelijk contract de ww voor even, toen zwangerschapsverlof en daarna weer ww verder tot in december.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:10 schreef Frups het volgende:
[..]
Oh ja is dat zo?! Sowieso kan ik dat wel even in mijn achterhoofd houden haha!
Ach het zijn vast de hormonen dat ik me er zo druk om maak, ik moet het ook gewoon even afwachten. Druk maken kan altijd nog wel
vandaag week 6. Ik sta ook nog niet in de OP, aangezien ik nog geen echo heb gehad. Dus ik vergeef het jequote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:07 schreef Loodje het volgende:
Marjolijntje, dat is inderdaad echt lang. Ik begin pas bij 9,5 week dus voor mij is het nog maar 5 weken.
Mangostine, er wordt inderdaad gewacht omdat je in de eerste 4 weken nog geen hcg piek hebt. Hoever ben je? Je had vandeweek toch een positieve test of ben ik weer zo vergeetachtig? Zal de hormonen wel zijn;)
hier placenta voor en het wisselt heel erg! Van de week een dag dat ik dacht: zo, zo jongedame, wat ga je tekeer! En nu alweer 2 dagen nietsquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:00 schreef Kersjes het volgende:
Clauwhee, een modelmeisje! Benieuwd of dat straks ook zo blijft![]()
Oeke, heb je dan echt verlof? En hoe lang dan?
Frups, jij ook al in een lastige situatie.... Maar misschien blijkt het toch mee te vallen?
Ik voel nog niks van de baby, zelfs geen plopjesPlacenta zit aan de voorkant dus dat kan een verklaring zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We weten lekker nog niet wat het wordt,had gehoopt dat we het per ongelijk zouden zien
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:21 schreef covie het volgende:
.
Hier dan 2 mijn echo foto's van vanmorgen:
Hij/ zij ligt er heerlijk bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We weten lekker nog niet wat het wordt,had gehoopt dat we het per ongelijk zouden zien
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Dit!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oeh de 3d foto's zijn goed gelukt Covie! Mooi
Een dag na mij, dat is snel of niet? Dat worden 2 mooie echo's, weet ik zekerquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:48 schreef Mangostine het volgende:
Freub, je hoorde hier eigenlijk eerder dan ik binnen te komen.Fijn dat je je zo zwanger voelt! Ik hoop dat je hier onbezorgd gaat meeschrijven.
Ik heb mijn echo een dag na jou!
Wauw!! Dat is snel gegaan zeg... van harte met Noorquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:02 schreef Tha_Duck het volgende:
Hier is er wel een update
Vannacht om 1 uur begon Ivetje te spoken en om 4:34 is onze dochter Noor geboren! In goede gezondheid met alles erop en eraan!![]()
Foto's zijn er zat, maar mijn puf is op dus dat komt nog
Heb geen ervaring met weeën en indalen enzoquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:23 schreef flugeltje het volgende:
Kunnen ook indalingsweeen zijn natuurlijk, ben morgen 33 weken dus het zou kunnen...
Is je lief rondom de bevalling wel gewoon op de kazerne Zoe?
Oh god. Derde in de lijst. In de top drie. DAT KAN NIET IK HEB NET STREPEN GEPIEST VERDEURIE!!!!! ... [voeg een verbaasde smilie in].quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:31 schreef flugeltje het volgende:
O shit ja, daar zeg je wat Webkim, ik sta nu dus vijfde
klopt dus kan wel even duren voordat we wat horen. (al blijf ik checkenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:45 schreef Susie het volgende:
ThaDuck en Ivetje van harte!
Stiekum had ik nu wel bericht van Fee-nix verwacht... Maar die had geen mobiel internet geloof ik.
Ja maar als je er nog geen één hebt is de drang om het spul neer te zetten ook veel groter want dan voelt het echt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:34 schreef flugeltje het volgende:
I know, I know... Nu met de tweede gaat alles zo veel sneller... En ben ik ook een stuk lakser, zo moeten we nog steeds naar het gemeentehuis voor de erkenning en stond bij Willem rond deze termijn de box, het wiegje en de maxicosi enzo ook al helemaal klaar en moeten we nu alles nog van zolder plukken...
Wel doen hoor elke dagquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:58 schreef KatyM het volgende:
Clauwhee, wel doen hoor die oefeningen! Ik heb ze dinsdag gehad en nog niet gedaan. Ik ga het in het weekend echt doen!
Nu uiteten
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wel doen hoor elke dag![]()
![]()
Het kan een hele hoop ellende nu maar ook na de bevalling schelen.
Ik ken een stel waarvan de man militair is, maar die is momenteel wel uitgezonden. Terwijl ze een dochter van 4 en een zoon van 2 hebben... Wellicht is het vrijwillig, maar dat lijkt me toch niet zo waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:54 schreef KatyM het volgende:
Zoë, volgens mij is het wel goed geregeld voor militairen die vader worden. Recht op ouderschapsverlof, je hoeft niet op uitzending (volgens mij totdat de kinderen een jaar of 8 zijn?) Ik zal het maandag even precies opzoeken.
lol, zoiets ja. Nesteldrang, meer gericht op de bevalling en schoonmaken (ja ikquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja maar als je er nog geen één hebt is de drang om het spul neer te zetten ook veel groter want dan voelt het echt.
Nu heb je al genoeg zooi en wil je het zo lang mogelijk buiten de deur houden
Ik weet vrij zeker dat je ontheffing kan aanvragen dus dat je niet persé moet.. misschien dat hij al één keer heeft uitgesteld/afgewezen of dat er te weinig waren in zijn rang? Er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:07 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ken een stel waarvan de man militair is, maar die is momenteel wel uitgezonden. Terwijl ze een dochter van 4 en een zoon van 2 hebben... Wellicht is het vrijwillig, maar dat lijkt me toch niet zo waarschijnlijk.
Ah ja, dat zou kunnen natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:12 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat je ontheffing kan aanvragen dus dat je niet persé moet.. misschien dat hij al één keer heeft uitgesteld/afgewezen of dat er te weinig waren in zijn rang? Er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk.
Ik ga het eens uitzoeken volgende week.
Dito! Heel leuke naamquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:20 schreef becky27 het volgende:
Tha_Duck & Ivetje vam harte met jullie dochter Noor! ik vinnut een hele mooie naam!
Wauw, een peuterquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:57 schreef SupremeEvil het volgende:
Nieuwe babyGefeliciteerd
Freubelot, welkom!
Nog geen Fee nieuws hopelijk ligt ze lekker uit te rusten en te genieten van kiddo nr 2
Jeeejgefeliciteerd met jullie ventje! Keizersnede was dus gelukkig de juiste keuze!
Net las ik in het streepjestopic 4 dames positief hebben getest, hoe cool is dat![]()
Haha, ik dacht al dat je dat dacht. Op de cursus die ik deed zaten 2 Turkse dames op de 10-12. Maar dat waren behoorlijk hoogopgeleide dames, die hier met hun man als expat waren.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:12 schreef KatyM het volgende:
Oeke, ik bedoelde het helemaal niet verkeerd. Maar het is een gratis zwangerschapscursus gesubsidieerd vanuit de gemeente die er ook in het turks, marrokaans en voor tieners is. Dus ik ging er een beetje vanuit dat daar andere mensen op af komen dan die bijvoorbeeld naar de ' Duik in je weeën Carita Salome cursus a la 200 euro gaan. Maar wie weet heb ik het totaal verkeerd ingeschat hoor. We gaan het afwachten.
Hm, ik denk dus dat ik met 36 weken met verlof ga, maar het hangt eigenlijk een beetje af of ik mijn werk afkrijg. Dan volgen er in April montageweken en misschien zeer waarschijnlijk moet er dan nog het een en ander gebeuren zodat ik nog wat moet werken. Daarna heb ik op het moment geen werk meer, dus zien we wel wanneer de telefoon gaat. Ik hoop pas aan het eind van de zomer, maar ik weet niet of dat financieel een optie is.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:00 schreef Kersjes het volgende:
Oeke, heb je dan echt verlof? En hoe lang dan?
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:56 schreef TvL het volgende:
Even een update: mijn vrouw Fee-nix vrouw is vandaag bevallen van een gezonde jongen van 4660 gram. Behoorlijk groter dan wij hadden verwacht :-). Achteraf erg blij met de keizersnee, omdat het volgens de gynaecoloog een uitdaging zou zijn geworden om het op de natuurlijke manier te doen. Hij is om 8:52 geboren en fotootjes houden jullie nog te goed :-)
Om in te wikkelen toch? Verblijden kan je me er wel mee, maar ik weet niet meer zo goed waar ze voor gebruikt worden.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:22 schreef Claudia_x het volgende:
Kan ik je nog verblijden met flanellen luiers, oeke? Nooit gebruikt.
Haha, hij is nu echt buiten proporties!quote:Ik zag je buik gister ineens in het daarvoor bestemde topic. Wat ben je prachtig zwanger.
Ik heb het nooit geweten.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:34 schreef oeke het volgende:
[..]
Om in te wikkelen toch? Verblijden kan je me er wel mee, maar ik weet niet meer zo goed waar ze voor gebruikt worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fee-nixgefeliciteerd!!
Had t nog eventjes gemist, maar niet minder gemeend: Van Harte! Wat ontzettend bijzonder allemaal!!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:13 schreef Sorbootje het volgende:
Enne.... ik durf wel in de OP. Het voelt goed.
Uitgerekende datum 13 oktober 2012
Mag er (neefje of nichtje) achter? Gewoon voor de duidelijkheid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijtje,wat super! Een meisjestweeling is zoooooo leuk! geintje,mikoxx !quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:59 schreef mikoxx het volgende:
Bijtje, wat super!! Gefeliciteerd! Een jongenstweeling is zooooo leuk. Mocht je belangstelling hebben, ik heb laaadingen kleding (sets, soms 2x hetzelfde, soms hetzelfde in verschillende kleur) voor jongens liggen vanaf mt 44. Pm maar,als je interesse hebt.
Nee, hij is zielig en ziek.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:39 schreef Claudia_x het volgende:
Oeke, het is herkenbaar. En dat terwijl mijn lief en ik het over het algemeen over best veel dingen eens zijn én ik niet zwanger ben. Is hij ervan doordrongen dat het voor jou fijn is om dingen van je lijstje weg te kunnen strepen?
Lief je aanbod!quote:Jullie komen er vast wel uit.
En als je een helpende hand kunt gebruiken bij het verven of behangen, laat het weten!
Die van ons hebben we nooit weggehaald.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:51 schreef oeke het volgende:
En nog een vraagje aan moeders met oudere kindjes, wanneer zetten jullie de box op?
P. wil het de dag na de bevalling doen zo ongeveer, ik liever wat eerder, 2-3 weken, voor zover je dat weet natuurlijk. Zodat Ko kan wennen aan dat ding in de kamer erbij. Wat is slim?
Dat klinkt mooiquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:06 schreef Sorbootje het volgende:
Het voelt echt heel goed, ik ben zwanger, zij zijn in verwachting. Wat een geluk!
Prachtige zwangere vrouwenlogicaquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:06 schreef oeke het volgende:
En de kleuren die we nu in de keuken hebben heb ik uitgekozen, toen woonde ik hier zelfs nog niet, dus ik vind dat als ik die kleuren zat ben, ik ze ook weer mag over verven.
Zo, hormonen!
Wat geweldig.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:06 schreef Sorbootje het volgende:
Poeh. Even lekker met 't laptopje op de bank.
Vanavond waren mijn schoonzus en zwager hier. We hebben weer een test gedaan (de vijfde) en het teststreepje was nu gewoon net zo donker als het controlestreepje. Het was een mooi moment zo met z'n vieren. Het voelt echt heel goed, ik ben zwanger, zij zijn in verwachting. Wat een geluk!
Haha, ik had ook niet anders verwacht, zo snel als jullie waren.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:08 schreef Claudia_x het volgende:
Die van ons hebben we nooit weggehaald.
Het leek me fijn dat niet met de komst van de baby alles in huis ook verandert, maar dat we dat geleidelijk kunnen doen. Zoiets.quote:Ik ben geneigd te denken dat het niet zoveel uitmaakt. Als het voor jou fijn voelt om de box nu al op te zetten dan doe je dat toch? Kun je er met Ko naast staan en hem uitleggen dat zijn broertje of zusje er straks in ligt, of zo.
Idioot he, dat je het ook wel weet van jezelf, maar dat het gewoon niet te onderdrukken is. En dat je dan stiekem staat te huilen bij de afwas.quote:
Maar er verandert toch veel, in heel korte tijd. Er zijn wel dingen die je kunt doen om dat wat minder te maken, maar het blijft een hele verandering. Daarom denk ik dat het in het grote geheel der dingen niet veel uit zal maken. Tegelijkertijd zal het ook geen kwaad kunnen om de box al vroeg op te zetten. En als het wel een beetje verschil maakt dan is dat weer mooi meegenomen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:11 schreef oeke het volgende:
Het leek me fijn dat niet met de komst van de baby alles in huis ook verandert, maar dat we dat geleidelijk kunnen doen. Zoiets.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:06 schreef Sorbootje het volgende:
Vanavond waren mijn schoonzus en zwager hier. We hebben weer een test gedaan (de vijfde) en het teststreepje was nu gewoon net zo donker als het controlestreepje. Het was een mooi moment zo met z'n vieren. Het voelt echt heel goed, ik ben zwanger, zij zijn in verwachting. Wat een geluk!
Heel bijzonder Sorbo!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:06 schreef Sorbootje het volgende:
Ja, okee, maar je zou toch zeggen dat ze na de drie voorgaande zwangerschappen zo ongeveer wel zou weten hoe het gaat. Of is dat wat te simpel gedacht van me?quote:Op zondag 12 februari 2012 02:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
daffodil, herkenbaar hoor. Dat niet weten waar je vrouw met zichzelf heen moet. Ik ben na 10 min liggen ook alweer beu enzo.
Ach ja, dan houden we het nog maar een anderhalve maand vol zo op deze manier. Thanks in elk geval.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ken je het gevoel van rusteloze benen hebben? Als je dat vaker meemaakt dan weet je toch ook elke keer weer niet wat je met jezelf aan moet. Zo is het met zwanger zijn ook ongeveer. Dat je het 3x eerder gedaan maakt niet dat je nu wel raad weet met dat ongemak. Het ongemak is gewoon niet weg te nemen. Nou ja behalve bevallen dan
Jepquote:Op zondag 12 februari 2012 02:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Liggingsecho Kuuk? Sterkte met deze nacht
Jep, ondanks dat we het water hebben afgesloten, zijn de leidingen toch bevroren.quote:Op zondag 12 februari 2012 09:37 schreef Kuukske het volgende:
Oei zijnde leidingen bevroren? Dat is balen. Hopelijk zijn ze snel weer ok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En morgen is mn NOD, dus vandaar de vaagheid.
Mijn man vond het maar raar, dat het zo'n vage streep was :w hij had zo'n knalstreep willen hebben en twijfelde ook zelfs.. maar ik zei al; tis zo vroeg, heel weinig hcg etc, en daarom zo vaag![]()
Hij is nu in 't buitenland voor zn werk, heb 'm vanochtend op schiphol gezet, en vlak voordat ie opsteeg appte ie nog; wel raar hoor... ik wordt pappa.... (hij is dyslectisch) whihi zo lief![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Whihiquote:Op zondag 12 februari 2012 11:14 schreef Gerberaatje het volgende:
Enfermeradaar ben je
@Clauwhee: thanks!![]()
![]()
Thanks!quote:Op zondag 12 februari 2012 11:25 schreef Sonnetje85 het volgende:
Enfermera gefeliciteerd!
Hier waren mn streepjes ongeveer t zelfde voor mn nod.
Gerbera wat schattig![]()
Oeh over een week weten we gewoon of we een jongen of meisje krijgen. ben zoooo benieuwd!
Ben weer terug van vakantie, dus kan wst makkelijker meelezen en reageren.
Oh en fee nix nog gefelicteerd met Sander! Wat een grote zeg! Gelukkig maar dat je voor een kd gekozen heb dan!
Dit heb ik ook!!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:51 schreef LeNeHe het volgende:
Hier koelkastfobie; zodra de koelkast opengaat sta ik me een partij te kokhalzen![]()
dit tot groot vermaak van manlief die er niks van snapt.
Wat goeeed!quote:Op zondag 12 februari 2012 11:57 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Dit heb ik ook!!Ik vind alles zoooo vies en stinken!
En dan kan ik wel ineens savonds enorme trek hebben in spaghetti met ketchup, en dan bedoel ik ook letterlijk: pasta koken endan ketchup erop, 2 ingredienten. Vriend lacht me elke keer uitOh en mandarijntjes heb ik de hele tijd zin in, maar de lekkere zijn moeilijk te vinden.
Verder:
Fee-Nix en TvL; gefeliciteerd met jullie zoon. Ik vind Sander een hele mooie, mannelijke naam!
Tha-Duck en Ivetje, gefeliciteerd met Noor! Wat een poppetje. Noor stond ook op mijn lijstje, maar vriend wilde niet meewerken![]()
Freubelot, jeeuj je bent er![]()
En Mangostine zag ik ook al voorbij komen![]()
Bijtje, wat ontzettend leuk 2 jongetjes. Is het een twee-eiige-tweeling?
Mag ik in de OP ik ben 20 september 2012 uitgerekendIk heb afgelopen donderdag mijn echo gehad bij 8wkn3dgn. Alles helemaal in orde. De kleine garnaal is nu 2cm groot, ik ben nu al n trotste mama
De onzekerheid die ik de afgelopen weken had begint weg te ebben, krijg echt vertrouwen in deze zwangerschap.
Whaha ja, het WOHTS-topic liep echt leeg de laatste tijd, onwijsss veel streepjesquote:Op zondag 12 februari 2012 12:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hoop nieuwe aanwas hier![]()
Leuk!
Hier alweer bijna 18 weken. En nog steeds mn eigen broeken aanop vakantie ook geen kilo aangekomen, eerder een kilo afgevallen
![]()
Phaidra, herkenbaar hoor van die kamer. Pfff nog zolang wachten erop. Lijkt.me ook best vervelend.
Ik wil ook dat ze aan de kamer gaan beginnen!
Maar belangrijkste vind k kamer van dreumes. Die wil ik een maand voor de uitgerekende datum over laten gaan naar ander bed en meubels. Maar dat duurt dus nog wel even. Verder veranderd er niks aan de kamer.
Whihi ja ik dacht ik kom maar gelijk hiernaartoequote:Op zondag 12 februari 2012 12:39 schreef Fieder het volgende:
Ha die Enfermera! Jij bent snelLeuk!!!
Gezellig hoor, veel bekende namen voor me.
Zal mn best doen snel in te lezen bij iedereen
Oh fijn joh! Super!quote:Op zondag 12 februari 2012 12:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik vind t primawas voor de zwangerschap 25 kilo afgevallen. Ben nu 5 kilo zwaarder dann t begin, maar wijt dat ook aan t stoppen met t dieet, afgelopen 8 weken ben k sowieso niks meer aangekomen.
Vorige.zwangerschap was k op t eind vd zwangerschap 4/5 kilo zwaarder dan t begin (maar was toen misselijk en de eerste 16 weken 6 kilo afgevallen).
Ben vooral benieuwd waar k nu ga eindigen
Wauw, nog steeds in je normale kledingquote:Op zondag 12 februari 2012 12:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hoop nieuwe aanwas hier![]()
Leuk!
Hier alweer bijna 18 weken. En nog steeds mn eigen broeken aanop vakantie ook geen kilo aangekomen, eerder een kilo afgevallen
![]()
Phaidra, herkenbaar hoor van die kamer. Pfff nog zolang wachten erop. Lijkt.me ook best vervelend.
Ik wil ook dat ze aan de kamer gaan beginnen!
Maar belangrijkste vind k kamer van dreumes. Die wil ik een maand voor de uitgerekende datum over laten gaan naar ander bed en meubels. Maar dat duurt dus nog wel even. Verder veranderd er niks aan de kamer.
Bizar he!quote:Op zondag 12 februari 2012 12:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wauw, nog steeds in je normale kleding. Ik ben nog niet zoveel aangekomen (3kg ongeveer) maar ik heb sinds ca. 15 weken wel positiebroeken aan. Een tijdje kon ik nog 1 gewone spijkerbroek aan, maar dat was vorige week echt voor t laatst
.
Ja, dat probeer ik mezelf ook voor te houden. Waarschijnlijk komt de baby toch eerst bij ons op de kamer ivm borstvoeding (als dat allemaal goed gaat), dus dan hoeft die kamer ook niet per se weken van tevoren af eigenlijk. Maar toch hè, hormonen..
Ja maar toch...quote:
Je kunt al wel bellen hoor.quote:Op zondag 12 februari 2012 20:43 schreef Enfermera het volgende:
Thanks allemaal!![]()
Maar je hoeft toch pas de vk over een aantal weken te bellen? Nu toch nog niet? Ik ben morgen pas 4 weken. Pas rond de 10 weken doen ze die termijnecho toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |