abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107839992
Feeeeee gefeliciteerd met Sander!!!! wat een grote jongen! geniet ervan! O+ O+ O+ *O* *O* *O*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  † In Memoriam † vrijdag 10 februari 2012 @ 20:31:31 #152
309370 Nanadu
pi_107840131
Tha Duck en Ivetje gefeliciteerd *O* Wat een plaatje *O*
Feenix gefeliciteerd met Sander *O* *O* Ik hoop dat alles goed gaat!

Clauwhee wat fijn dat je een goede SEO had en Covie wat een mooie foto's!

Webkim sterkte in het ziekenhuis.

Ik herken het ook wel hoor dat het bij een tweede veel sneller gaat. Ik heb nog helemaal niks gekocht :@ voor de tweede. Als ik volgende week weer naar de verloskundige ga voor mijn bloeddruk dan ga ik ook wel weer even vragen of ik naar het hartje mag luisteren. Ik heb al sinds gisterenavond pijn onder aan mijn buik aan de linkerkant, voelt niet echt prettig ;( Ik denk dat ik een beetje teveel heb getild op mijn werk.
pi_107841260
Fee en TvL; van harte gefeliciteerd met Sander!! Wat goed dat je toch voor de keizersnede hebt gekozen :o

Sterkte met het herstel.

Noor; wat ben je lief O+

Hier koelkastfobie; zodra de koelkast opengaat sta ik me een partij te kokhalzen :r :') dit tot groot vermaak van manlief die er niks van snapt.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_107841598
Fee, ben zo blij dat je keuze voor een keizersnee goed is uitgevallen!

Van harte gefeliciteerd met Sander O+ Geniet ervan :* *O* *O* *O*

Wat een scheetje die Noor, net of ze een punthoofd heeft zo met dat mutsje :+ O+.

Oh covie wat een mooie echo! Mooi fijn gezichtje!
pi_107842198
Fee en TvL gefeliciteerd met Sander! Wat een grote vent zeg, goede keuze dus de ks. Geniet van de kraamtijd!

Tha-Duck en Ivetje gefeliciteerd met Noor!! Wat een lief poppetje.

Covie dit zijn nou eens 3d fotos die ik niet eng vind! Mooi!!

Freubelot gefeliciteerd met je zwangerschap! En welkom hier.
pi_107842476
Freubelot, welkom! Gefeliciteerd! *O*

Kersjes, ik kan me je ongerustheid indenken. Toch lijkt me wel dat ze weten wat ze doen en zullen ze geen onnodige risico's nemen. :*

Covie, wat een mooie foto's! O+ Kindje lag er heel wat fotogenieker bij dan de mijne. :+

Tha_Duck en Ivetje, gefeliciteerd met jullie mooie Noor! *O*

En Fee, daar is hij dan, jullie zoon! Gefeliciteerd! *O* En wat een bonkie. O+

Ik vierde? Ga ik even in totale ontkenning! :o
Hier ook nog de box niet op en zelfs dingen nog niet in huis. :N Geen geboortekaartje, en geen naam. De erkenning hebben wij wel vorige week geregeld, ook al zo laat. :')
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 15:12 schreef KatyM het volgende:
Oeke, ik bedoelde het helemaal niet verkeerd. Maar het is een gratis zwangerschapscursus gesubsidieerd vanuit de gemeente die er ook in het turks, marrokaans en voor tieners is. Dus ik ging er een beetje vanuit dat daar andere mensen op af komen dan die bijvoorbeeld naar de ' Duik in je weeën Carita Salome cursus a la 200 euro gaan. Maar wie weet heb ik het totaal verkeerd ingeschat hoor. We gaan het afwachten.
Haha, ik dacht al dat je dat dacht. Op de cursus die ik deed zaten 2 Turkse dames op de 10-12. Maar dat waren behoorlijk hoogopgeleide dames, die hier met hun man als expat waren.
En voor de rest redelijk doorsnee meiden, veel daarvan erg werk gericht, eentje moest zelfs gedwongen met eerder met verlof omdat haar kindje niet groeide omdat ze zo hard werkte.
Er waren er maar twee die thuis wilden bevallen, ik en het vage yoga-meisje, wat op een gegeven moment niet meer kwam opdagen omdat ze meer aansluiting op de yoga vond.
De cursus werd wel gegeven in Oud-Zuid, dat zal de samenstelling ook wel beinvloeden. :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 12:00 schreef Kersjes het volgende:
Oeke, heb je dan echt verlof? En hoe lang dan?
Hm, ik denk dus dat ik met 36 weken met verlof ga, maar het hangt eigenlijk een beetje af of ik mijn werk afkrijg. Dan volgen er in April montageweken en misschien zeer waarschijnlijk moet er dan nog het een en ander gebeuren zodat ik nog wat moet werken. Daarna heb ik op het moment geen werk meer, dus zien we wel wanneer de telefoon gaat. Ik hoop pas aan het eind van de zomer, maar ik weet niet of dat financieel een optie is. :)

Bah, ik heb al een paar dagen zo'n pijn in mijn doos als ik te lang zit en dan opsta. Alsof de hele wereld er boven op drukt. :(
Zou best eens het indalen kunnen zijn. :o
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 10 februari 2012 @ 21:16:52 #157
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_107842489
*O* *O* *O* Tha Duck Gefeliciteerd met Noor !!! *O* *O* *O*

*O* *O* *O* Fee-Nix Gefeliciteerd met Sander !!! *O* *O* *O*

Nu lekker uitrusten en genieten van de kraamtijd ^O^

OMG ik sta al 2e in de lijst :o :o :o En deze blijft echt niet zitten tot 20 maart :')
pi_107842756
Kan ik je nog verblijden met flanellen luiers, oeke? Nooit gebruikt. :')

Ik zag je buik gister ineens in het daarvoor bestemde topic. Wat ben je prachtig zwanger. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_107842858
Och, Tha_Duck, wat een proppie. O+ Gefeliciteerd!

Fee-nix, gefeliciteerd met jullie bink! Ik houd d'r van, grote baby's. O+
  vrijdag 10 februari 2012 @ 21:28:37 #160
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_107843069
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 19:56 schreef TvL het volgende:
Even een update: mijn vrouw Fee-nix vrouw is vandaag bevallen van een gezonde jongen van 4660 gram. Behoorlijk groter dan wij hadden verwacht :-). Achteraf erg blij met de keizersnee, omdat het volgens de gynaecoloog een uitdaging zou zijn geworden om het op de natuurlijke manier te doen. Hij is om 8:52 geboren en fotootjes houden jullie nog te goed :-)
*O*

Wauw! Van harte!

oh en de verse babyfoto O+
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_107843180
wauw ook 2 nieuwe babys !

that duck en yvet van harte met jullie noor!

en fee en tvl daar is dan ook eindelijk jullie zoon! gefeliciteerd!
pi_107843347
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 21:22 schreef Claudia_x het volgende:
Kan ik je nog verblijden met flanellen luiers, oeke? Nooit gebruikt. :')
Om in te wikkelen toch? Verblijden kan je me er wel mee, maar ik weet niet meer zo goed waar ze voor gebruikt worden. :D
quote:
Ik zag je buik gister ineens in het daarvoor bestemde topic. Wat ben je prachtig zwanger. O+
Haha, hij is nu echt buiten proporties! :D Maar dank je wel. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_107843519
Gefeliciteerd Feenix! *O* *O* *O*
Door update topic dacht ik dat hij Beer heet :D
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_107843731
Gefeliciteerd Fee-niks en TvL met jullie zoon!! *O*
En ook Tha Duck gefeliciteerd met Noor!! *O*
Tralalalaaa
pi_107843889
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 21:34 schreef oeke het volgende:

[..]

Om in te wikkelen toch? Verblijden kan je me er wel mee, maar ik weet niet meer zo goed waar ze voor gebruikt worden. :D
Ik heb het nooit geweten. :D

Voor mij voelen ze als moltons. Ik kon ze alleen maar door de verschillende labels uit elkaar halen. maar ik heb ze dus nooit gebruikt omdat ik geen idee had waarvoor ik ze moest gebruiken. Ik ben vast iets Vreselijk Cruciaals vergeten te doen als babymoeder.
pi_107844060
Fee-nix,wow wat een binkie!!! van harte gefeliciteerd!! Ivetje ook, fijne kraamweek!!!

Flanellen luiers nemen ontzettend veel vocht op, dus lekker na het badje om even om de baby heen te slaan, of nu bij Mex leg ik het vaak op het verkleedkussen, daarna haal ik het weg en droog ik hem af met hydrofielen of een gewone handdoek.
pi_107844161
Goed om te weten, Troeta! Daar heeft de derde vast wat aan.
pi_107844863
dat klinkt leuk een derde!:D Maar als molton heb ik het trouwens ook gebruikt. Maar hij spuugde nooit en nog nooit doorgelekt, was meer voor het zweet tegenhouden.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 22:07:03 #169
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107845175
covie, mooi! O+

Kuuks, het klinkt alsof je beeb aan het indalen is :Y

fluugs, rustig aan hè?

Wauw Fee (en TvL), wat een beer! *O* voor de keizersnee ;)
Mooie naam O+
pi_107846486
Fee & TVL, gefeliciteerd met de geboorte van Sander *G*. Wow, een halve kleuter al ;). Hopelijk gaat het herstel voorspoedig!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107847722
Wow Fee wat een flinke knul. O+. Gefeliciteerd met Sander!

Asy, ik denk het eigenlijk ook. Al zei de vk van afgelopen donderdag dat ie nog ruimte zat haf om dat te doen. Nouja.

Net uit eten gewest, heel de avond harde buiken gehad. Misschien vond ie fat er te hard gelachen werd :P
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  zaterdag 11 februari 2012 @ 05:33:16 #172
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_107852997
Fee, gefeliciteerd met sander *O* Prachtig gewicht :D Geniet ervan en wens je een voorspoedig herstel :*
pi_107853064
Goedemorgen allen. Druk weekend voor de boeg, maar eerst maar Es' eten, honger!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_107853175
Same here Kuuks en goedemorgen!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_107853271
Fee, je ventje is er! Gefeliciteerd!! En 'fijn' dat je beslissing voor een KS de juiste bleek te zijn. Snel bijkomen en over een paar daagjes lekker thuis met zn allen!
Tha Duck, gefeliciteerd met de geboorte van Noor! Mooie naam :)

Gisteren die pretecho gehad. Kindje lag er nu mooi voor. Ondersteboven met de beentjes wijd. We krijgen echtecht een meisje O+ O+
Mama van F. (2012) en M. (2016)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')