Freubelot, welkom! Gefeliciteerd!

Kersjes, ik kan me je ongerustheid indenken. Toch lijkt me wel dat ze weten wat ze doen en zullen ze geen onnodige risico's nemen.

Covie, wat een mooie foto's!

Kindje lag er heel wat fotogenieker bij dan de mijne.

Tha_Duck en Ivetje, gefeliciteerd met jullie mooie Noor!

En Fee, daar is hij dan, jullie zoon! Gefeliciteerd!

En wat een bonkie.

Ik vierde? Ga ik even in totale ontkenning!

Hier ook nog de box niet op en zelfs dingen nog niet in huis.

Geen geboortekaartje, en geen naam. De erkenning hebben wij wel vorige week geregeld, ook al zo laat.

quote:
Op vrijdag 10 februari 2012 15:12 schreef KatyM het volgende:Oeke, ik bedoelde het helemaal niet verkeerd. Maar het is een gratis zwangerschapscursus gesubsidieerd vanuit de gemeente die er ook in het turks, marrokaans en voor tieners is. Dus ik ging er een beetje vanuit dat daar andere mensen op af komen dan die bijvoorbeeld naar de ' Duik in je weeën Carita Salome cursus a la 200 euro gaan. Maar wie weet heb ik het totaal verkeerd ingeschat hoor. We gaan het afwachten.
Haha, ik dacht al dat je dat dacht. Op de cursus die ik deed zaten 2 Turkse dames op de 10-12. Maar dat waren behoorlijk hoogopgeleide dames, die hier met hun man als expat waren.
En voor de rest redelijk doorsnee meiden, veel daarvan erg werk gericht, eentje moest zelfs gedwongen met eerder met verlof omdat haar kindje niet groeide omdat ze zo hard werkte.
Er waren er maar twee die thuis wilden bevallen, ik en het vage yoga-meisje, wat op een gegeven moment niet meer kwam opdagen omdat ze meer aansluiting op de yoga vond.
De cursus werd wel gegeven in Oud-Zuid, dat zal de samenstelling ook wel beinvloeden.

quote:
Hm, ik denk dus dat ik met 36 weken met verlof ga, maar het hangt eigenlijk een beetje af of ik mijn werk afkrijg. Dan volgen er in April montageweken en
misschien zeer waarschijnlijk moet er dan nog het een en ander gebeuren zodat ik nog wat moet werken. Daarna heb ik op het moment geen werk meer, dus zien we wel wanneer de telefoon gaat. Ik hoop pas aan het eind van de zomer, maar ik weet niet of dat financieel een optie is.

Bah, ik heb al een paar dagen zo'n pijn in mijn doos als ik te lang zit en dan opsta. Alsof de hele wereld er boven op drukt.
Zou best eens het indalen kunnen zijn.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir