Over 3 / 4 weken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 10:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Fee, ik hoop dat je het kleintje al in je armen hebt![]()
Oh bah Webkim. Was je al een tijdje ziek joh? Sterkte en beterschap. Wanneer is de ks, weet je dat al?![]()
Ik hoop dat het meevalt, ze zijn echt niet in te schatten in dit soort gevallen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:00 schreef Kersjes het volgende:
Frups, jij ook al in een lastige situatie.... Maar misschien blijkt het toch mee te vallen?
Oh ja is dat zo?! Sowieso kan ik dat wel even in mijn achterhoofd houden haha!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:41 schreef Mangostine het volgende:
Frups, wacht maar es af hoe je werk reageert. Ik maak hier wel eens mee dat een tijdelijk contract tijdens zwangerschap niet wordt verlengd, maar dat dan een nieuw contract wordt aangeboden na het bevallingsverlof. Kan een middenweg zijn misschien.
Ja dat had ik idd ook. Ik was in augustus uitgeteld van Mikael toen. Halverwege juni liep mijn contract af. Toen hebben we afgesproken dat ik in december een contract kreeg. Dus ik was vanuit tijdelijk contract de ww voor even, toen zwangerschapsverlof en daarna weer ww verder tot in december.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:10 schreef Frups het volgende:
[..]
Oh ja is dat zo?! Sowieso kan ik dat wel even in mijn achterhoofd houden haha!
Ach het zijn vast de hormonen dat ik me er zo druk om maak, ik moet het ook gewoon even afwachten. Druk maken kan altijd nog wel
vandaag week 6. Ik sta ook nog niet in de OP, aangezien ik nog geen echo heb gehad. Dus ik vergeef het jequote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:07 schreef Loodje het volgende:
Marjolijntje, dat is inderdaad echt lang. Ik begin pas bij 9,5 week dus voor mij is het nog maar 5 weken.
Mangostine, er wordt inderdaad gewacht omdat je in de eerste 4 weken nog geen hcg piek hebt. Hoever ben je? Je had vandeweek toch een positieve test of ben ik weer zo vergeetachtig? Zal de hormonen wel zijn;)
hier placenta voor en het wisselt heel erg! Van de week een dag dat ik dacht: zo, zo jongedame, wat ga je tekeer! En nu alweer 2 dagen nietsquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:00 schreef Kersjes het volgende:
Clauwhee, een modelmeisje! Benieuwd of dat straks ook zo blijft![]()
Oeke, heb je dan echt verlof? En hoe lang dan?
Frups, jij ook al in een lastige situatie.... Maar misschien blijkt het toch mee te vallen?
Ik voel nog niks van de baby, zelfs geen plopjesPlacenta zit aan de voorkant dus dat kan een verklaring zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We weten lekker nog niet wat het wordt,had gehoopt dat we het per ongelijk zouden zien
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:21 schreef covie het volgende:
.
Hier dan 2 mijn echo foto's van vanmorgen:
Hij/ zij ligt er heerlijk bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We weten lekker nog niet wat het wordt,had gehoopt dat we het per ongelijk zouden zien
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Dit!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oeh de 3d foto's zijn goed gelukt Covie! Mooi
Een dag na mij, dat is snel of niet? Dat worden 2 mooie echo's, weet ik zekerquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:48 schreef Mangostine het volgende:
Freub, je hoorde hier eigenlijk eerder dan ik binnen te komen.Fijn dat je je zo zwanger voelt! Ik hoop dat je hier onbezorgd gaat meeschrijven.
Ik heb mijn echo een dag na jou!
Wauw!! Dat is snel gegaan zeg... van harte met Noorquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:02 schreef Tha_Duck het volgende:
Hier is er wel een update
Vannacht om 1 uur begon Ivetje te spoken en om 4:34 is onze dochter Noor geboren! In goede gezondheid met alles erop en eraan!![]()
Foto's zijn er zat, maar mijn puf is op dus dat komt nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |