Leuk Bijtje, wat fijn dat alles goed was! Het is toch elke keer weer spannend zo'n SEO en bij een tweeling helemaal gok ik. Heel fijn! En wat hebben ze veel gecheckt, of gedeeld met jullie. Ik neem aan dat ze dingen als horrelvoet of alle vingertjes bij ons ook bekeken hebben, maar ze hebben lang niet alles benoemd.
En leuk, 2 jongens! Is het een eeneiige tweeling? Of kunnen ze dat nu nog niet zien?
Buh, ik ben echt een beetje huilerig.

Ik wil zo graag wat dingen af krijgen hier in huis, maar het lijkt wel of P. elke optie die ik voorleg niks vindt. Kleur verf niet, nieuwe bank niet, andere kast niet etc etc.
Het bed moet omlaag, de muren bij het bed moeten nog behangen, ik wil de keuken graag een verfje geven, de speelgoedkast moet af en er gebeurt ondertussen gewoon niks.
Ik kan dingen niet meer alleen doen en als al mijn opties worden afgekeurd schiet het ook niet op. Ik ga er gewoon van verlangen naar een huis voor mij alleen.

Mijn hormonen helpen ook niet echt mee, plus al het werk dat ik nog moet doen en het feit dat P ziek is. ( en mannen die ziek zijn, zijn dat altijd erger dan vrouwen.

)
Nouja, iedereen ligt hier te slapen, dus ik heb het rijk alleen. Ga nog maar eens wat knutselen voor de baby dan. Misschien helpt het.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir