abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107868430
Gefeliciteerd Bijtje, fijn dat alles goed was :) leuk joh, twee ventjes. Zag ook helemaal voor me hoe ze daar in jouw buik liggen.
Marjolijntje ook gefeliciteerd met je meisje :)
Rustig aan he Nanadu, veel,plezier vanavond. Wil zelf ook gaan beginnen aan het kamertje. Er moet nog opgeruimd worden :@ Iemand dus nog een eenpersoonsbed nodig :') ? Moet nog steeds de kringloop bellen namelijk. Ding staat hopeloos in de weg te staan...
  zaterdag 11 februari 2012 @ 19:28:06 #202
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107868681
bijtje, wat fijn dat alles in orde is! En 2 jongetjes O+

Verder ben ik even te moe om te reageren...
pi_107869102
Bedankt allemaal voor de leuke reacties! :)
Ik ben er ook echt helemaal vol van O+
pi_107869447
kijk eens wat gaaf, een MRI scan <3

zaterdag 11 februari 2012 @ 19:59:15 #205
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_107869731
Bijtje, wat super!! Gefeliciteerd! Een jongenstweeling is zooooo leuk. Mocht je belangstelling hebben, ik heb laaadingen kleding (sets, soms 2x hetzelfde, soms hetzelfde in verschillende kleur) voor jongens liggen vanaf mt 44. Pm maar,als je interesse hebt.
pi_107870571
*O* mini mijlpaal v asy
Succes met de verjaardag van je dreumes :* en gefeliciteerd!

Bijtje *O* 2jongens! Wauw! Fijn dat alles goed is met de beebs!

:o wow KD dat ziet er apart uit, wel bijzonder om zoiets te kunnen zien
pi_107871096
2 jongens Bijtje! Wat leuk O+
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_107871285
Bijtje? Heb je geen echofoto? Ben benieuwd hoe dat er zo opgestapeld uit ziet :D

Vaag hoor die MRI, net of diegene bolletjes heeft geslikt ook :+

Asy, sterkte :*
pi_107872785
Wat tof, die MRI! Ze wilden er van mij ook een maken maar hebben dat niet gedaan, want baby's vinden contrastvloeistof echt niet tof. De straling kan je richten (niet op baby dus) maar die vloeistof komt hoe dan ook bij baby.

En Bijtje, woei, een jongensduo, wat leuk! (Sprak de verstokte jongensmoeder :) )
Hardloper.
IG @webkim
pi_107873079
Oh bijzonder! Ik ga maandag toch eens vragen naar mijn MRI bij muppet toen ik 15 weken zwanger was.. (vermoeden op blindedarm ontsteking, maar konden ze zo niet vinden, dus heb toen een MRI gehad....) ben toch nog wel benieuwd naar de foto's :D als het goed is bewaren ze zoiets :Y
  zaterdag 11 februari 2012 @ 22:07:39 #211
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_107874633
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 19:59 schreef mikoxx het volgende:
Bijtje, wat super!! Gefeliciteerd! Een jongenstweeling is zooooo leuk. Mocht je belangstelling hebben, ik heb laaadingen kleding (sets, soms 2x hetzelfde, soms hetzelfde in verschillende kleur) voor jongens liggen vanaf mt 44. Pm maar,als je interesse hebt.
Bijtje,wat super! Een meisjestweeling is zoooooo leuk! geintje,mikoxx !

Wat een heerlijk nieuws dat het goed gaat met de mannen! Super!
Zet hem op!
pi_107875691
Leuk Bijtje, wat fijn dat alles goed was! Het is toch elke keer weer spannend zo'n SEO en bij een tweeling helemaal gok ik. Heel fijn! En wat hebben ze veel gecheckt, of gedeeld met jullie. Ik neem aan dat ze dingen als horrelvoet of alle vingertjes bij ons ook bekeken hebben, maar ze hebben lang niet alles benoemd.
En leuk, 2 jongens! Is het een eeneiige tweeling? Of kunnen ze dat nu nog niet zien?

Buh, ik ben echt een beetje huilerig. :')
Ik wil zo graag wat dingen af krijgen hier in huis, maar het lijkt wel of P. elke optie die ik voorleg niks vindt. Kleur verf niet, nieuwe bank niet, andere kast niet etc etc.
Het bed moet omlaag, de muren bij het bed moeten nog behangen, ik wil de keuken graag een verfje geven, de speelgoedkast moet af en er gebeurt ondertussen gewoon niks.
Ik kan dingen niet meer alleen doen en als al mijn opties worden afgekeurd schiet het ook niet op. Ik ga er gewoon van verlangen naar een huis voor mij alleen. :@
Mijn hormonen helpen ook niet echt mee, plus al het werk dat ik nog moet doen en het feit dat P ziek is. ( en mannen die ziek zijn, zijn dat altijd erger dan vrouwen. :') )
Nouja, iedereen ligt hier te slapen, dus ik heb het rijk alleen. Ga nog maar eens wat knutselen voor de baby dan. Misschien helpt het. ;)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_107875956
Oeke, het is herkenbaar. En dat terwijl mijn lief en ik het over het algemeen over best veel dingen eens zijn én ik niet zwanger ben. Is hij ervan doordrongen dat het voor jou fijn is om dingen van je lijstje weg te kunnen strepen?

Jullie komen er vast wel uit. :*

En als je een helpende hand kunt gebruiken bij het verven of behangen, laat het weten!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_107876033
Oeke je bed moet omhoog hoor :+

Maar serieus dame, wat Claudia zegt. Probeer het hem uit te leggen hoe het voor jou voelt en laat hem dan zelf ook iets bedenken als hij alles wat jij bedenkt afkeurt. Succes samen :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_107876158
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:39 schreef Claudia_x het volgende:
Oeke, het is herkenbaar. En dat terwijl mijn lief en ik het over het algemeen over best veel dingen eens zijn én ik niet zwanger ben. Is hij ervan doordrongen dat het voor jou fijn is om dingen van je lijstje weg te kunnen strepen?
Nee, hij is zielig en ziek. :)
quote:
Jullie komen er vast wel uit. :*

En als je een helpende hand kunt gebruiken bij het verven of behangen, laat het weten!
Lief je aanbod! O+
Ik zou bij jou komen behangen weet je nog?;)
Het komt wel goed, ik ga mijn moeder en zus gewoon inzetten en dan moeten we wel een beslissing maken.
Ik heb nu allemaal kleurstaaltjes gehaald en met punaises in de keuken opgehangen. Elke stap die hij daar zet, ziet hij die staaltjes. Hij vond het allemaal kantoorkleurtjes. :'(
En ik heb 2 lijsten gemaakt, 1 om te kopen, en 1 om te doen en die op het prikbord gehangen. ~O>

DML, ons bed moet omlaag. Het is nu 1.20 hoog, en ik wil het 80 hoog hebben.
Bovendien moet er een paal weg anders kan ik niet thuis bevallen en nog erger, we moeten ook een andere plek voor de koelkast vinden, anders kan de vk er niet bij. Don't ask, we wonen klein. :P
pi_107876269
Ah, tijd voor een Goed Gesprek. :7 En misschien samen eens in een bouwmarkt kleuren bekijken? Of werkt dat niet? Dat was hier de gouden greep.

Maar je nestelhormonen doen hun werk! *O* Jemig, oeke, wat gaat het toch hard.
pi_107876328
Claudia, ik moet nog maar 6 weken hoor! :o
Oke, of 8 met pech.
pi_107876400
Ehm, ik ga kijken of de staaltjes truk wat uithaalt, en anders gaan we naar de bouwmarkt als hij beter is. Maar ja, volgende week heb ik toch geen tijd. :{

En nog een vraagje aan moeders met oudere kindjes, wanneer zetten jullie de box op?
P. wil het de dag na de bevalling doen zo ongeveer, ik liever wat eerder, 2-3 weken, voor zover je dat weet natuurlijk. Zodat Ko kan wennen aan dat ding in de kamer erbij. Wat is slim?
pi_107876776
Oeke, thanks voor de info over de cursus, zoals jij het beschrijft lijkt het me helemaal prima en heb ik het vast naar m'n zin daar :)

Mijn man is ook niet echt bijster geïnteresseerd in de kleuren hoor. Blauw is blauw vindt ie :+.
Maar toen ik wilde regelen dat ik samen met een vriendin ging schilderen voelde hij zich gepaseerd omdat dit echt zijn taak was?

Het beste is inderdaad gewoon een afspraak maken, daarvoor naar de bouwmarkt zodat jullie wel moeten kiezen.

Voor wat betreft de box, geen idee. Wij moeten nog een box kopen ook. Elke keer als ik iets wil kopen of schilderen zegt ie, doe normaal, het duurt nog 18 weken!! :{
pi_107876803
vervelend oeke, al die klusjesstress.
Kleuren enzo bepaal ik altijd zelf,scheelt een hoop gedoe ;)
En verder gewoon even afwachten tot hij zich wat beter voelt, nu die ziek is haalt het toch niks uit.

goede vraag van de box!! Vorige keer had ik hem al een maand staan zodat de kat kon leren dat die er niet in mocht liggen, maar ik zie Mex er al helemaal inklimmen. Maar ja, met de baby erin zal hij dat ook wel doen.
Dus een maand eerder neerzetten zodat kind en kat kunnen afleren om er niet in te klimmen/liggen gaat het hier worden denk ik.

Mooi om te zien die MRI.

Wat leuk bijtje 2 jongetjes!!! En gelukkig alles goed~!
pi_107876942
Poeh. Even lekker met 't laptopje op de bank.

Vanavond waren mijn schoonzus en zwager hier. We hebben weer een test gedaan (de vijfde) en het teststreepje was nu gewoon net zo donker als het controlestreepje. Het was een mooi moment zo met z'n vieren. Het voelt echt heel goed, ik ben zwanger, zij zijn in verwachting. Wat een geluk!
pi_107876959
EN nog even een *O* voor de jongens van bijtje! Wat leuk!
pi_107876963
Nouja, dat is het ook een beetje, normaal komen we vrij snel overeen en vind hij de dingen die ik uit zoek prima. Maar het lijkt erop dat hij een beetje zijn kont in de krib gooit. :(
En de kleuren die we nu in de keuken hebben heb ik uitgekozen, toen woonde ik hier zelfs nog niet, dus ik vind dat als ik die kleuren zat ben, ik ze ook weer mag over verven. :(
Zo, hormonen! :o

Katy, het was een erg interessante cursus hoor! :Y
Haha, ik doe hem alleen niet nog een keer. ;)

Troeta, dat dacht ik dus ook, een maand van tevoren ofzo. Nouja, we bakkeleien nog even door.
pi_107876999
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 22:51 schreef oeke het volgende:
En nog een vraagje aan moeders met oudere kindjes, wanneer zetten jullie de box op?
P. wil het de dag na de bevalling doen zo ongeveer, ik liever wat eerder, 2-3 weken, voor zover je dat weet natuurlijk. Zodat Ko kan wennen aan dat ding in de kamer erbij. Wat is slim?
Die van ons hebben we nooit weggehaald. :o

Ik ben geneigd te denken dat het niet zoveel uitmaakt. Als het voor jou fijn voelt om de box nu al op te zetten dan doe je dat toch? Kun je er met Ko naast staan en hem uitleggen dat zijn broertje of zusje er straks in ligt, of zo. O+
pi_107877010
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 23:06 schreef Sorbootje het volgende:
Het voelt echt heel goed, ik ben zwanger, zij zijn in verwachting. Wat een geluk!
Dat klinkt mooi O+ *O*
pi_107877014
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 23:06 schreef oeke het volgende:

En de kleuren die we nu in de keuken hebben heb ik uitgekozen, toen woonde ik hier zelfs nog niet, dus ik vind dat als ik die kleuren zat ben, ik ze ook weer mag over verven. :(
Zo, hormonen! :o
Prachtige zwangere vrouwenlogica O+
pi_107877062
quote:

Vanavond waren mijn schoonzus en zwager hier. We hebben weer een test gedaan (de vijfde) en het teststreepje was nu gewoon net zo donker als het controlestreepje. Het was een mooi moment zo met z'n vieren. Het voelt echt heel goed, ik ben zwanger, zij zijn in verwachting. Wat een geluk!
Wat geweldig. O+

Ik moest gister tijdens het verven om een voor mij onbegrijpelijke reden veel aan jullie denken. Ik kan maar niet bevatten hoe wonderlijk en alledaags tegelijkertijd het is wat jullie nu doormaken.
pi_107877099
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 23:08 schreef Claudia_x het volgende:
Die van ons hebben we nooit weggehaald. :o
Haha, ik had ook niet anders verwacht, zo snel als jullie waren. :P ;)
quote:
Ik ben geneigd te denken dat het niet zoveel uitmaakt. Als het voor jou fijn voelt om de box nu al op te zetten dan doe je dat toch? Kun je er met Ko naast staan en hem uitleggen dat zijn broertje of zusje er straks in ligt, of zo. O+
Het leek me fijn dat niet met de komst van de baby alles in huis ook verandert, maar dat we dat geleidelijk kunnen doen. Zoiets.

Heerlijk Sorbo, wat een bijzondere ervaring gaan jullie delen met zijn vieren. O+
pi_107877161
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 23:08 schreef Sorbootje het volgende:
Prachtige zwangere vrouwenlogica O+
Idioot he, dat je het ook wel weet van jezelf, maar dat het gewoon niet te onderdrukken is. En dat je dan stiekem staat te huilen bij de afwas. :')
pi_107877209
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 23:11 schreef oeke het volgende:

Het leek me fijn dat niet met de komst van de baby alles in huis ook verandert, maar dat we dat geleidelijk kunnen doen. Zoiets.
Maar er verandert toch veel, in heel korte tijd. Er zijn wel dingen die je kunt doen om dat wat minder te maken, maar het blijft een hele verandering. Daarom denk ik dat het in het grote geheel der dingen niet veel uit zal maken. Tegelijkertijd zal het ook geen kwaad kunnen om de box al vroeg op te zetten. En als het wel een beetje verschil maakt dan is dat weer mooi meegenomen.
pi_107877420
Ja, een beetje zen kan op het moment geen kwaad. ;)
Het loopt allemaal wel los. Ko krijgt zoveel te verhapstukken straks, ik wil toch wel proberen hem wat te ontlasten. Maar goed, het is bijna niet te doen inderdaad.
  zaterdag 11 februari 2012 @ 23:24:03 #232
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_107877576
Hier staat de box ook al 2 weken hoor. Kon m wel 'opgevouwen' laten staan, maar dat heeft ook geen nut...Dan staat het ook alleen maar in de weg ;) (en het ziet er zo stom uit vind ik dan)

Hier trouwens niks bijzonders te melden, had wel mn ZH tas meegenomen en de fotocamera, maar er is (gelukkig) niks gebeurd. Al is de kleine wel de hele tijd druk aan het doen...Soms voelt het net alsof dat ie er zomaar uitvalt. heel vaag gevoel is dat, soort van 'luchtbelletjes/plopjes' bij mn doos zegmaar..vaag :{
pi_107877974
Klinkt apart PE!

Ik voel me zo'n suffe doos. Vandaag twee feestjes afgezegd, ik zit gewoon op de bank en vind het nog heerlijk ook :'). Waar gaat dit heen :+
pi_107878581
quote:

O+ O+ wat super bijzonder.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_107879865
Oeke, wij hebben de box nooit de deur uit gehad. Maar, we hebben em wel een paar weken voor de uitgerekende datum al omhoog gezet zodat het voor Driekus allemaal duidelijk was. Komt vast goed joh!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_107880791
Bijtje wat leuk, twee jongens!
Fijn dat alles goed is!

Sorbo wat klinkt dat O+.

En verder ben ik het allemaal alweer vergeten.. Ben gesloopt! Trusten! :)
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_107881997
Even zonder bij te lezen, lig ik weer wakker met een zee aan maagzuur en een dijk aan Maalox. En maar shaken, ik lijk wel een drilboor. ;( /mopper.
  zondag 12 februari 2012 @ 01:59:16 #238
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_107882061
Hier begint het duidelijk te korten. Vrouwlief zit op de bank, ligt op de bank, hangt op de bank... Kan zich geen houding bedenken waarin ze zich prettig voelt. En dat dus nog twee maanden.

Och, dan kan ik haar wat meer verwennen (en intussen eten koken wat ik zelf lekker vind maar zij niet kan klaarmaken).
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_107882187
quote:

Heel bijzonder Sorbo! O+

daffodil, herkenbaar hoor. Dat niet weten waar je vrouw met zichzelf heen moet. Ik ben na 10 min liggen ook alweer beu enzo.
  zondag 12 februari 2012 @ 02:17:02 #240
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_107882320
quote:
17s.gif Op zondag 12 februari 2012 02:06 schreef Kuukske het volgende:

[..]
daffodil, herkenbaar hoor. Dat niet weten waar je vrouw met zichzelf heen moet. Ik ben na 10 min liggen ook alweer beu enzo.
Ja, okee, maar je zou toch zeggen dat ze na de drie voorgaande zwangerschappen zo ongeveer wel zou weten hoe het gaat. Of is dat wat te simpel gedacht van me?

Ja, ik ben maar een simpele vent
pi_107882330
Uh, ik heb geen ervaring met meer, maar ik denk dat dat toch iets te simpel gedacht is.
  zondag 12 februari 2012 @ 02:22:34 #242
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_107882398
Zie je wel dat ik simpel ben? ;)
pi_107882432
Ken je het gevoel van rusteloze benen hebben? Als je dat vaker meemaakt dan weet je toch ook elke keer weer niet wat je met jezelf aan moet. Zo is het met zwanger zijn ook ongeveer. Dat je het 3x eerder gedaan maakt niet dat je nu wel raad weet met dat ongemak. Het ongemak is gewoon niet weg te nemen. Nou ja behalve bevallen dan :P
The way you rock'n'roll
  zondag 12 februari 2012 @ 02:32:40 #244
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_107882515
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 02:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ken je het gevoel van rusteloze benen hebben? Als je dat vaker meemaakt dan weet je toch ook elke keer weer niet wat je met jezelf aan moet. Zo is het met zwanger zijn ook ongeveer. Dat je het 3x eerder gedaan maakt niet dat je nu wel raad weet met dat ongemak. Het ongemak is gewoon niet weg te nemen. Nou ja behalve bevallen dan :P
Ach ja, dan houden we het nog maar een anderhalve maand vol zo op deze manier. Thanks in elk geval.

Hier, een plaatje voor je:

pi_107882539
Dank je :D Die kende ik nog niet ;)

Succes er mee! Het gedraai aankijken is waarschijnlijk net zo naar want a) irritant gedraai in je ooghoek de hele tijd en b) je kan niks doen om haar ongemak weg te nemen.
En vierde spruit? Wow O+
The way you rock'n'roll
pi_107882604
Oja dat je dan als man alleen maar kunt toekijken hoe ze zit te draaien enzo lijkt me voor een man ook wel irritant.

Ik heb trouwens ontdekt dat zoonlief nu al naar papa luistert. Papa in de buurt, zoon rustig :D behalve dan nu, maarja. Papa slaapt :P

Pff, ik ben zo benieuwd naar ons ventje O+. Vind het wel tof dat er bij 36 wk nog een echo komt.
pi_107882628
Liggingsecho Kuuk? Sterkte met deze nacht :*
The way you rock'n'roll
  zondag 12 februari 2012 @ 02:43:16 #248
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_107882634
Ik heb die plaat al zo lang als ik me kan heugen. B-kant van Yesterday ;)

Dat gedraai is niks, maar dat geschop waardoor ik veroordeeld ben tot de stoel van het bankstel begint me eigenlijk wel te vervelen...

En het wordt haar vierde, mijn vijfde, overigens.
  zondag 12 februari 2012 @ 08:38:13 #249
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_107883763
Hier hetzelfde hoor, ook 4e zwangerschap en nog 2 maanden te gaan, maar lekker zitten op de bank is lastig. Beetje hangen ook. En ja inmiddels weten we wel hoe dat gaat :D

Bijtje, leuk twee jongens!! En fijn dat de seo goed was.

Oeke, hier komt de box pas te staan na de geboorte. Ik heb er eerder ook geen behoefte aan en voor de kinderen, ach, de oudste twee zijn het wel gewend. De jongste ziet snel genoeg hoe het werkt.
En hier ook nog een wiegje/mini ledikantje dat geverfd moet worden, maar tis ook een kwestie van pick your battles hier en dan valt dat net buiten de boot. Dus ik zie wel of dat nog op tijd gebeurt en zo niet dan niet.

Pureevil, dat zou een bevalling zijn zeg, dat de baby er zomaar uitvalt :D
pi_107883833
Oeke :*
vervelend zo, dan schiet je niks op
mn lief en ik pakken altijd allemaal van die kleurkaartjes, thuis kiezen we ieder een paar die we t leukst vinden, en als 1 daarvan overeenkomt wordt t die :P

Kuukske: vervelende nacht zo
met 36wkn ook n echo zie ik :)! voor de ligging of voor iets anders?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')