Bijtje,wat super! Een meisjestweeling is zoooooo leuk! geintje,mikoxx !quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:59 schreef mikoxx het volgende:
Bijtje, wat super!! Gefeliciteerd! Een jongenstweeling is zooooo leuk. Mocht je belangstelling hebben, ik heb laaadingen kleding (sets, soms 2x hetzelfde, soms hetzelfde in verschillende kleur) voor jongens liggen vanaf mt 44. Pm maar,als je interesse hebt.
Nee, hij is zielig en ziek.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:39 schreef Claudia_x het volgende:
Oeke, het is herkenbaar. En dat terwijl mijn lief en ik het over het algemeen over best veel dingen eens zijn én ik niet zwanger ben. Is hij ervan doordrongen dat het voor jou fijn is om dingen van je lijstje weg te kunnen strepen?
Lief je aanbod!quote:Jullie komen er vast wel uit.
En als je een helpende hand kunt gebruiken bij het verven of behangen, laat het weten!
Die van ons hebben we nooit weggehaald.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:51 schreef oeke het volgende:
En nog een vraagje aan moeders met oudere kindjes, wanneer zetten jullie de box op?
P. wil het de dag na de bevalling doen zo ongeveer, ik liever wat eerder, 2-3 weken, voor zover je dat weet natuurlijk. Zodat Ko kan wennen aan dat ding in de kamer erbij. Wat is slim?
Dat klinkt mooiquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:06 schreef Sorbootje het volgende:
Het voelt echt heel goed, ik ben zwanger, zij zijn in verwachting. Wat een geluk!
Prachtige zwangere vrouwenlogicaquote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:06 schreef oeke het volgende:
En de kleuren die we nu in de keuken hebben heb ik uitgekozen, toen woonde ik hier zelfs nog niet, dus ik vind dat als ik die kleuren zat ben, ik ze ook weer mag over verven.
Zo, hormonen!
Wat geweldig.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:06 schreef Sorbootje het volgende:
Poeh. Even lekker met 't laptopje op de bank.
Vanavond waren mijn schoonzus en zwager hier. We hebben weer een test gedaan (de vijfde) en het teststreepje was nu gewoon net zo donker als het controlestreepje. Het was een mooi moment zo met z'n vieren. Het voelt echt heel goed, ik ben zwanger, zij zijn in verwachting. Wat een geluk!
Haha, ik had ook niet anders verwacht, zo snel als jullie waren.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:08 schreef Claudia_x het volgende:
Die van ons hebben we nooit weggehaald.
Het leek me fijn dat niet met de komst van de baby alles in huis ook verandert, maar dat we dat geleidelijk kunnen doen. Zoiets.quote:Ik ben geneigd te denken dat het niet zoveel uitmaakt. Als het voor jou fijn voelt om de box nu al op te zetten dan doe je dat toch? Kun je er met Ko naast staan en hem uitleggen dat zijn broertje of zusje er straks in ligt, of zo.
Idioot he, dat je het ook wel weet van jezelf, maar dat het gewoon niet te onderdrukken is. En dat je dan stiekem staat te huilen bij de afwas.quote:
Maar er verandert toch veel, in heel korte tijd. Er zijn wel dingen die je kunt doen om dat wat minder te maken, maar het blijft een hele verandering. Daarom denk ik dat het in het grote geheel der dingen niet veel uit zal maken. Tegelijkertijd zal het ook geen kwaad kunnen om de box al vroeg op te zetten. En als het wel een beetje verschil maakt dan is dat weer mooi meegenomen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:11 schreef oeke het volgende:
Het leek me fijn dat niet met de komst van de baby alles in huis ook verandert, maar dat we dat geleidelijk kunnen doen. Zoiets.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:06 schreef Sorbootje het volgende:
Vanavond waren mijn schoonzus en zwager hier. We hebben weer een test gedaan (de vijfde) en het teststreepje was nu gewoon net zo donker als het controlestreepje. Het was een mooi moment zo met z'n vieren. Het voelt echt heel goed, ik ben zwanger, zij zijn in verwachting. Wat een geluk!
Heel bijzonder Sorbo!quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:06 schreef Sorbootje het volgende:
Ja, okee, maar je zou toch zeggen dat ze na de drie voorgaande zwangerschappen zo ongeveer wel zou weten hoe het gaat. Of is dat wat te simpel gedacht van me?quote:Op zondag 12 februari 2012 02:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
daffodil, herkenbaar hoor. Dat niet weten waar je vrouw met zichzelf heen moet. Ik ben na 10 min liggen ook alweer beu enzo.
Ach ja, dan houden we het nog maar een anderhalve maand vol zo op deze manier. Thanks in elk geval.quote:Op zondag 12 februari 2012 02:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ken je het gevoel van rusteloze benen hebben? Als je dat vaker meemaakt dan weet je toch ook elke keer weer niet wat je met jezelf aan moet. Zo is het met zwanger zijn ook ongeveer. Dat je het 3x eerder gedaan maakt niet dat je nu wel raad weet met dat ongemak. Het ongemak is gewoon niet weg te nemen. Nou ja behalve bevallen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |