Heb geen ervaring met weeën en indalen enzoquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:23 schreef flugeltje het volgende:
Kunnen ook indalingsweeen zijn natuurlijk, ben morgen 33 weken dus het zou kunnen...
Is je lief rondom de bevalling wel gewoon op de kazerne Zoe?
Oh god. Derde in de lijst. In de top drie. DAT KAN NIET IK HEB NET STREPEN GEPIEST VERDEURIE!!!!! ... [voeg een verbaasde smilie in].quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:31 schreef flugeltje het volgende:
O shit ja, daar zeg je wat Webkim, ik sta nu dus vijfde
klopt dus kan wel even duren voordat we wat horen. (al blijf ik checkenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:45 schreef Susie het volgende:
ThaDuck en Ivetje van harte!
Stiekum had ik nu wel bericht van Fee-nix verwacht... Maar die had geen mobiel internet geloof ik.
Ja maar als je er nog geen één hebt is de drang om het spul neer te zetten ook veel groter want dan voelt het echt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:34 schreef flugeltje het volgende:
I know, I know... Nu met de tweede gaat alles zo veel sneller... En ben ik ook een stuk lakser, zo moeten we nog steeds naar het gemeentehuis voor de erkenning en stond bij Willem rond deze termijn de box, het wiegje en de maxicosi enzo ook al helemaal klaar en moeten we nu alles nog van zolder plukken...
Wel doen hoor elke dagquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:58 schreef KatyM het volgende:
Clauwhee, wel doen hoor die oefeningen! Ik heb ze dinsdag gehad en nog niet gedaan. Ik ga het in het weekend echt doen!
Nu uiteten
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wel doen hoor elke dag![]()
![]()
Het kan een hele hoop ellende nu maar ook na de bevalling schelen.
Ik ken een stel waarvan de man militair is, maar die is momenteel wel uitgezonden. Terwijl ze een dochter van 4 en een zoon van 2 hebben... Wellicht is het vrijwillig, maar dat lijkt me toch niet zo waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:54 schreef KatyM het volgende:
Zoë, volgens mij is het wel goed geregeld voor militairen die vader worden. Recht op ouderschapsverlof, je hoeft niet op uitzending (volgens mij totdat de kinderen een jaar of 8 zijn?) Ik zal het maandag even precies opzoeken.
lol, zoiets ja. Nesteldrang, meer gericht op de bevalling en schoonmaken (ja ikquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja maar als je er nog geen één hebt is de drang om het spul neer te zetten ook veel groter want dan voelt het echt.
Nu heb je al genoeg zooi en wil je het zo lang mogelijk buiten de deur houden
Ik weet vrij zeker dat je ontheffing kan aanvragen dus dat je niet persé moet.. misschien dat hij al één keer heeft uitgesteld/afgewezen of dat er te weinig waren in zijn rang? Er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:07 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ken een stel waarvan de man militair is, maar die is momenteel wel uitgezonden. Terwijl ze een dochter van 4 en een zoon van 2 hebben... Wellicht is het vrijwillig, maar dat lijkt me toch niet zo waarschijnlijk.
Ah ja, dat zou kunnen natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:12 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat je ontheffing kan aanvragen dus dat je niet persé moet.. misschien dat hij al één keer heeft uitgesteld/afgewezen of dat er te weinig waren in zijn rang? Er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk.
Ik ga het eens uitzoeken volgende week.
Dito! Heel leuke naamquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:20 schreef becky27 het volgende:
Tha_Duck & Ivetje vam harte met jullie dochter Noor! ik vinnut een hele mooie naam!
Wauw, een peuterquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:57 schreef SupremeEvil het volgende:
Nieuwe babyGefeliciteerd
Freubelot, welkom!
Nog geen Fee nieuws hopelijk ligt ze lekker uit te rusten en te genieten van kiddo nr 2
Jeeejgefeliciteerd met jullie ventje! Keizersnede was dus gelukkig de juiste keuze!
Net las ik in het streepjestopic 4 dames positief hebben getest, hoe cool is dat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |