abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107883927
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 02:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Liggingsecho Kuuk? Sterkte met deze nacht :*
Jep :Y. Ze zei dat ze die eigenlijk standaard aanbieden tegenwoordig.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  zondag 12 februari 2012 @ 09:24:27 #252
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107884022
Och oeke, jammer dat P het even anders ziet. Kan zo frustrerend zijn hè?
Hier hetzelfde hoor. Niet per se met inrichting, maar wel ander dingen...
en een zieke zielige man helpt niet bepaald voor de gemoederen :N

Ik laat mijn man volgende week de box van de zolder halen (en de wipper, maxicosi, wandelwagenbak etc). Ik hoop alleen dat tegen die tijd mijn leidingen weer ontdooid zijn en dat er geen schade is want anders kan ik niet wassen :X

Kuuks leuk! Nog een keertje spieken O+
pi_107884127
Oei zijnde leidingen bevroren? Dat is balen. Hopelijk zijn ze snel weer ok.
  zondag 12 februari 2012 @ 09:56:47 #254
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107884318
quote:
11s.gif Op zondag 12 februari 2012 09:37 schreef Kuukske het volgende:
Oei zijnde leidingen bevroren? Dat is balen. Hopelijk zijn ze snel weer ok.
Jep, ondanks dat we het water hebben afgesloten, zijn de leidingen toch bevroren.
En het raam aan de voorkant is ook aan het scheuren :X
pi_107884641
Buh, heftig. Komt er ook nog ff lekker bij dan. -O-
  zondag 12 februari 2012 @ 11:13:13 #256
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_107885234
Uhm... ik denk dat ik inmiddels hier hoor! :o Het dringt alleen nog niet echt door..
Nouja. Net een uurtje getukt omdat ik vannacht niet kon slapen van de misselijkheid, en ik werd weer ervan wakker :') Het beschuitje met jam blijft voorlopig nog binnen! :7 *O*

Mn testjes van gister en vandaag;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En morgen is mn NOD, dus vandaar de vaagheid. :+
Mijn man vond het maar raar, dat het zo'n vage streep was :w hij had zo'n knalstreep willen hebben en twijfelde ook zelfs.. maar ik zei al; tis zo vroeg, heel weinig hcg etc, en daarom zo vaag :)
Hij is nu in 't buitenland voor zn werk, heb 'm vanochtend op schiphol gezet, en vlak voordat ie opsteeg appte ie nog; wel raar hoor... ik wordt pappa.... (hij is dyslectisch) whihi zo lief :D O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_107885244
Ik heb net met de dame naar het hartje van haar zusje zitten luisteren O+ die blík :D *; (en daarna moest ook haar konijn even naar het hartje luisteren natuurlijk :') :D)
pi_107885260
Enfermera *O* daar ben je :D
pi_107885409
Enfermera :W welkom!

Gerberaatje, wat schattig!

Ik doe telkens een poging op te staan, ben wel met de was bezig maar al twee keer terug gekropen in bed :@. Maar goed, er komt een tijd dat je trek krijgt he... :P
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_107885448
Enfermera gefeliciteerd!
Hier waren mn streepjes ongeveer t zelfde voor mn nod.

Gerbera wat schattig O+

Oeh over een week weten we gewoon of we een jongen of meisje krijgen. ben zoooo benieuwd!
Ben weer terug van vakantie, dus kan wst makkelijker meelezen en reageren.
Oh en fee nix nog gefelicteerd met Sander! Wat een grote zeg! Gelukkig maar dat je voor een ks gekozen heb dan!

Clauwhee lekker toch! Hier al sinds 7uur up and running. Nadeel van een kind ;)
  zondag 12 februari 2012 @ 11:30:15 #261
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_107885526
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 11:14 schreef Gerberaatje het volgende:
Enfermera *O* daar ben je :D

@Clauwhee: thanks! :* :D

Whihi :D Jaaa :o
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 11:25 schreef Sonnetje85 het volgende:
Enfermera gefeliciteerd!
Hier waren mn streepjes ongeveer t zelfde voor mn nod.

Gerbera wat schattig O+

Oeh over een week weten we gewoon of we een jongen of meisje krijgen. ben zoooo benieuwd!
Ben weer terug van vakantie, dus kan wst makkelijker meelezen en reageren.
Oh en fee nix nog gefelicteerd met Sander! Wat een grote zeg! Gelukkig maar dat je voor een kd gekozen heb dan!
Thanks! :* Whaha ja gewoon heel vaag idd...

Ohhh wat spannendd! :o :o
pi_107886153
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 20:51 schreef LeNeHe het volgende:

Hier koelkastfobie; zodra de koelkast opengaat sta ik me een partij te kokhalzen :r :') dit tot groot vermaak van manlief die er niks van snapt.

Dit heb ik ook!! :o Ik vind alles zoooo vies en stinken!
En dan kan ik wel ineens savonds enorme trek hebben in spaghetti met ketchup, en dan bedoel ik ook letterlijk: pasta koken endan ketchup erop, 2 ingredienten. Vriend lacht me elke keer uit :P Oh en mandarijntjes heb ik de hele tijd zin in, maar de lekkere zijn moeilijk te vinden.

Verder:
Fee-Nix en TvL; gefeliciteerd met jullie zoon. Ik vind Sander een hele mooie, mannelijke naam!

Tha-Duck en Ivetje, gefeliciteerd met Noor! Wat een poppetje. Noor stond ook op mijn lijstje, maar vriend wilde niet meewerken :{

Freubelot, jeeuj je bent er :W
En Mangostine zag ik ook al voorbij komen :D

Bijtje, wat ontzettend leuk 2 jongetjes. Is het een twee-eiige-tweeling?

Mag ik in de OP ik ben 20 september 2012 uitgerekend *O* Ik heb afgelopen donderdag mijn echo gehad bij 8wkn3dgn. Alles helemaal in orde. De kleine garnaal is nu 2cm groot, ik ben nu al n trotste mama :') De onzekerheid die ik de afgelopen weken had begint weg te ebben, krijg echt vertrouwen in deze zwangerschap. :Y
  zondag 12 februari 2012 @ 12:02:27 #263
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107886310
Enfermera, welkom hier!

Kwisted, terecht trots hoor! :Y
En het wordt alleen maar erger ;)

Spannend Son! Ik ben heel benieuwd!

Ow en luchtjes, het is inmiddels iets minder geworden (en het scheelt dat we een nieuwe keuken hebben ;) ) maar ik werd al misselijk als ik de keuken inliep. Ik rook dan echt de afvoer al vanuit de deuropening terwijl mijn man hem nog niet rook als hij er boven hing :D
pi_107886537
Bijtje, nog een *G* voor je twee jongetjes! Wat leuk joh, en grappig dat je het goed had!

Ik begin nu ook wel wat onrustig te worden, ik wil wel aan de babykamer beginnen... Maar eerst komt er nog een dakkapel, en dat gaat nog wel een week of 10-12 duren in verband met vergunning aanvragen :X. Waarom zijn we zo goed in uitstellen??
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 12 februari 2012 @ 12:15:58 #265
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_107886702
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 11:57 schreef Kwisted het volgende:

[..]

Dit heb ik ook!! :o Ik vind alles zoooo vies en stinken!
En dan kan ik wel ineens savonds enorme trek hebben in spaghetti met ketchup, en dan bedoel ik ook letterlijk: pasta koken endan ketchup erop, 2 ingredienten. Vriend lacht me elke keer uit :P Oh en mandarijntjes heb ik de hele tijd zin in, maar de lekkere zijn moeilijk te vinden.

Verder:
Fee-Nix en TvL; gefeliciteerd met jullie zoon. Ik vind Sander een hele mooie, mannelijke naam!

Tha-Duck en Ivetje, gefeliciteerd met Noor! Wat een poppetje. Noor stond ook op mijn lijstje, maar vriend wilde niet meewerken :{

Freubelot, jeeuj je bent er :W
En Mangostine zag ik ook al voorbij komen :D

Bijtje, wat ontzettend leuk 2 jongetjes. Is het een twee-eiige-tweeling?

Mag ik in de OP ik ben 20 september 2012 uitgerekend *O* Ik heb afgelopen donderdag mijn echo gehad bij 8wkn3dgn. Alles helemaal in orde. De kleine garnaal is nu 2cm groot, ik ben nu al n trotste mama :') De onzekerheid die ik de afgelopen weken had begint weg te ebben, krijg echt vertrouwen in deze zwangerschap. :Y
Wat goeeed! O+ Ahw, wat fijn joh :D Super!! :*

Thanks allemaal voor het lieve welkom! :*
pi_107887168
Enfermera; *O*

Kwisted wat super! Fijn dat je er vertrouwen in krijgt!
En ik ben dus niet de enige die ook rare dingen daarnaast eet, haha.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_107887234
Hoop nieuwe aanwas hier :o
Leuk!
Hier alweer bijna 18 weken. En nog steeds mn eigen broeken aan :') op vakantie ook geen kilo aangekomen, eerder een kilo afgevallen :')

Phaidra, herkenbaar hoor van die kamer. Pfff nog zolang wachten erop. Lijkt.me ook best vervelend.
Ik wil ook dat ze aan de kamer gaan beginnen!
Maar belangrijkste vind k kamer van dreumes. Die wil ik een maand voor de uitgerekende datum over laten gaan naar ander bed en meubels. Maar dat duurt dus nog wel even. Verder veranderd er niks aan de kamer.

Dat alles vinden stinken had k vorige keer ook. Dit keer gaat t beter wat dat betreft gelukkig :D

Asy, ik ben ook heeeel benieuwd :D
  zondag 12 februari 2012 @ 12:36:02 #268
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_107887256
Enfermera, gefeliciteerd *O*

Fijn dat je een goede echo had Kwisted.
pi_107887257
Hallo allemaal,

Sinds vrijdag weet ik dat ik zwanger ben van ons eerste kindje!! :D

Omdat ik eigenlijk al twee dagen/ nachten flinke krampen heb (menstruatie achtig) en verder nog niet veel voel behalve zere borsten vind ik het nog allemaal heel spannend.

Vandaar een voorzichtig begin :W

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 12 februari 2012 @ 12:36:35 #270
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_107887274
Krampen kunnen erbij horen hoor Fieder. Gefeliciteerd *O*
  zondag 12 februari 2012 @ 12:37:36 #271
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_107887314
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 12:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
Leuk!
Hier alweer bijna 18 weken. En nog steeds mn eigen broeken aan :') op vakantie ook geen kilo aangekomen, eerder een kilo afgevallen :')

Phaidra, herkenbaar hoor van die kamer. Pfff nog zolang wachten erop. Lijkt.me ook best vervelend.
Maar belangrijkste vind k kamer van dreumes. Die wil ik een maand voor de uitgerekende datum over laten gaan naar ander bed en meubels. Maar dat duurt dus nog wel even. Verder veranderd er niks aan de kamer.
Whaha ja, het WOHTS-topic liep echt leeg de laatste tijd, onwijsss veel streepjes :o
Woaaa echt!! :o Damn :D Tof! Of niet? Weet niet hoe zwaar je bent? :@ :P
pi_107887385
Ha die Enfermera! Jij bent snel :D Leuk!!!
Gezellig hoor, veel bekende namen voor me.
Zal mn best doen snel in te lezen bij iedereen
pi_107887503
Ik vind t prima :) was voor de zwangerschap 25 kilo afgevallen. Ben nu 5 kilo zwaarder dann t begin, maar wijt dat ook aan t stoppen met t dieet, afgelopen 8 weken ben k sowieso niks meer aangekomen.
Vorige.zwangerschap was k op t eind vd zwangerschap 4/5 kilo zwaarder dan t begin (maar was toen misselijk en de eerste 16 weken 6 kilo afgevallen).
Ben vooral benieuwd waar k nu ga eindigen :D
  zondag 12 februari 2012 @ 12:45:45 #274
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_107887579
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 12:39 schreef Fieder het volgende:
Ha die Enfermera! Jij bent snel :D Leuk!!!
Gezellig hoor, veel bekende namen voor me.
Zal mn best doen snel in te lezen bij iedereen
Whihi ja ik dacht ik kom maar gelijk hiernaartoe :+ :D
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 12:43 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik vind t prima :) was voor de zwangerschap 25 kilo afgevallen. Ben nu 5 kilo zwaarder dann t begin, maar wijt dat ook aan t stoppen met t dieet, afgelopen 8 weken ben k sowieso niks meer aangekomen.
Vorige.zwangerschap was k op t eind vd zwangerschap 4/5 kilo zwaarder dan t begin (maar was toen misselijk en de eerste 16 weken 6 kilo afgevallen).
Ben vooral benieuwd waar k nu ga eindigen :D
Oh fijn joh! Super! :D
  zondag 12 februari 2012 @ 12:50:21 #275
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107887742
Leuk Fieder! Welkom!

Gezellig al die nieuwen O+

Son, wat fijn dat je nog niks bent aangekomen zeg! Zou willen dat ik dat kon zeggen :{
Maar goed, ik was de meeste kilo's ook snel genoeg weer kwijt.
  zondag 12 februari 2012 @ 12:52:51 #276
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_107887845
Hm. Dit verklaard misschien ook waarom ik een week terug ineens ENORME zin had in ribbel bolognese chips. Er gingen in een weekend (vr-zo) 3 zakken doorheen :@
Ja, wel samen met mn man :+
pi_107888066
Als.ze er maar afgaan toch,asy?!

Zou zo maar kunnen enfermera :D zwanger zijn is soms vreemd :P
Ik ben dit keer erg van de snoep... :')
pi_107888086
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2012 12:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
Leuk!

Wauw, nog steeds in je normale kleding :o. Ik ben nog niet zoveel aangekomen (3kg ongeveer) maar ik heb sinds ca. 15 weken wel positiebroeken aan. Een tijdje kon ik nog 1 gewone spijkerbroek aan, maar dat was vorige week echt voor t laatst :D.

Ja, dat probeer ik mezelf ook voor te houden. Waarschijnlijk komt de baby toch eerst bij ons op de kamer ivm borstvoeding (als dat allemaal goed gaat), dus dan hoeft die kamer ook niet per se weken van tevoren af eigenlijk. Maar toch hè, hormonen.. :P
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107888209
Iemand hier ook wel eens last van spierpijn zonder echt actief te zijn geweest? :?

Ik heb echt zo'n gevoel in mijn bovenbenen en mijn billen alsof ik gisteren de marathon heb gelopen maar heb gisteren alleen beneden aan kant gemaakt, een paar boodschappen gehaald, en een wasje gedraait, dus daar kan het niet aan liggen.
pi_107888330
Fieder, Kwisted en Enfermera, welkom!!
*O* *G* *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107888591
Wauw! wat een hoop nieuwe zwangeren! :D O+
Geweldig! Gefeliciteerd, Enfermera en Fieder! *O*
Fijn dat je vertrouwen begint te krijgen Kwisted, en lekker trots zijn. O+

Ha, Sonnetje, heb je het lekker gehad in Thailand? Ben je ziek geweest dat je bent afgevallen? Ik zou volgens mij alleen al door naar dat Thaise eten te kijken een paar kilo aankomen. :Y)

Shit Asy, je leidingen bevroren? Dat meen je niet, wat ontzettend rot zeg. :{
Hopelijk is het snel verholpen. Het mag van mij sowieso wel gaan dooien. Ben er helemaal klaar mee. ;)

En het heeft geholpen, de Fokwet werkt! *O*
Het bed is naar beneden. O+
Samen geklust, als Buurman en Buurman. Heel fijn. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_107888690
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2012 12:59 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Wauw, nog steeds in je normale kleding :o. Ik ben nog niet zoveel aangekomen (3kg ongeveer) maar ik heb sinds ca. 15 weken wel positiebroeken aan. Een tijdje kon ik nog 1 gewone spijkerbroek aan, maar dat was vorige week echt voor t laatst :D.

Ja, dat probeer ik mezelf ook voor te houden. Waarschijnlijk komt de baby toch eerst bij ons op de kamer ivm borstvoeding (als dat allemaal goed gaat), dus dan hoeft die kamer ook niet per se weken van tevoren af eigenlijk. Maar toch hè, hormonen.. :P
Bizar he!
Vorige keer ook vanaf 15 weken in positiekleding.
Maar nu na een tijdje gezeten te hebben in mn spijkerbroek gaat t wel knellen moet k zeggen, maar sowieso beetje last van mn darmen, dus geen idee waar t aan ligt.

Vorige.keer was de kamer ook pas met 36. weken af en de gordijnen moesten we toen nog bestellen geloof k. Iig waren die er mrt precies 40 weken. Floris heeft ook de eerste 11 weken bij ons gelegen :)
pi_107889753
Oeke, hebben t heerlijk gehad!
Ben niet ziek geweest h, oh wacht eigenlijk wel,maar dat was 2 dagen :) Thais eten is gewoon gezond :D Plus dat we daar vooral ontbeten, lunchten en avond eten aten, dat scheelt nturlijk ook wel. Thuis eet ik ook meer tussendoor. En afvallen is een groot woord hoor ;) Ben 1 kilo lichter nu

h heb k over asyś dihtgevrore leidingen heemgelezen, wat klote joh! Zit je ook niet op te wachten.

Covie, niet herkenbaar van die spierpijn, wel irritant!
pi_107889931
Welkom nieuwe zwangeren, ik zag heel wat tweede streepjes voorbij komen *O*

Gefeliciteerd Feenix met de geboorte van Sander, krijgen we nog een foto te zien??? :)
DaDuck en Ivetje, gefeliciteerd met jullie dochter Noor :)

Zag ook allemaal goede 20 weken echo's en meiden die nu weten wat het geslacht wordt.

Sonnetje weer terug van vakantie, fijn dat het zo geslaagd was! Thais eten is zo lekker :9 vriendelijke mensen ook daar. Floris zal wel veel aandacht hebben gekregen van de mensen daar ;)

Asy sterkte daar :*

Morgen heb ik mijn 20 weken echo, ben dan 19 weken. Wij willen niet weten wat het wordt.
We hebben een jongensnaam *O* nu nog een meidennaam..
Heb gisteren nog op de schaats gestaan paar honderd meter heel langzaam hier op de gracht. Kon het niet laten...
De box staat hier nog van Femke, denk dat we die gewoon lekker lui laten staan :D
Moet ook maar eens een buikfoto gaan maken, ben ook nog niet zoveel aangekomen, maar mijn buik begint aardig bol te worden inmiddels.
  zondag 12 februari 2012 @ 14:15:36 #285
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_107890944
Dankjewel voor alle lieve welkoms! :* Whihi, is dat een woord? :+

@Mereltje: heeee, een naamgenoot! ^^
pi_107891321
Wow wat een hoop nieuwe aanwas :D. Gezellig. Welkom!
pi_107891593
Enfermera en Fieder welkom!!! *O* *O* Ik hoop dat ik niemand vergeten ben!

En ik weet ook niet meer zeker of ik Fee-nix nou al gefeliciteerd had! :@ Bij deze dus in ieder geval gefeliciteerd met jullie zoon Fee-nix!!! *O*
pi_107897702
Bedankt allemaal!
Ik heb meteen een vraag.
Ik heb vrijdag de huisarts gebeld over wat nu te doen. Zij heeft in het systeem gezet dat ik zwanger ben, en nu moet ik de verloskundige bellen voor een intakegesprek. Maar een thuistest is dus voldoende, de dokter checkt dat niet nog even??
pi_107897999
Nee hoor, gewoon gelijk naar de vk is prima :)
pi_107898123
Ok bedankt voor het snelle antwoord! Dan ga ik volgende week maar eens bellen :D
pi_107898167
Fieder ook welkom! Wat veel nieuwe zwangeren, leuk! :)
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_107898819
*zegt ook even hoi :W
Ik ben er nog niet helemaal aan toe om het andere topic te verlaten maar ik lees wel mee :Y
Half oktober wordt druk volgens mij :D
  † In Memoriam † zondag 12 februari 2012 @ 18:55:45 #293
309370 Nanadu
pi_107900984
Welkom nieuwe aanwas, wat leuk enferma, kwisted en Fieder en Ophelia ook al een klein beetje!

Mereltje spannend morgen 20 weken echo!

Wow wat goed Sonnetje dat je nog in je gewone broeken kan. Mijn broeken heb ik al 2 weken niet meer aan en ben nu 15w4d. gelukkig de afgelopen periode niet meer aangekomen, zit nu op +3,5 kg. Ben bij de vorige zwangerschap 12 kg in totaal aangekomen, maar heb ook maar tot ruim 36 weken doorgelopen en ik hoor altijd dat je in de laatste weken het meeste aankomt. Ben benieuwd waar ik deze keer eindig :? :D
  zondag 12 februari 2012 @ 19:03:37 #294
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107901232
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2012 12:58 schreef Sonnetje85 het volgende:
Als.ze er maar afgaan toch,asy?!

Ja maar toch...
Ik pas eigenlijk niet goed meer in mijn positiejeans omdat ik teveel ben aangekomen, maar ik ga voor zo'n korte tijd geen broeken meer kopen :N

oeke, fijn dat het opgelost is O+
jep, in de garage. Ook slang van de wasmachine en de afvoer zijn bevroren. Ik hoop vooral dat er geen schade is...
pi_107901726
Welkom nieuwe zwangeren! Ze komen sneller binnen dan ze weggaan he..

Zou lekker een hele wijde joggingsbroek bij de zeeman kopen Asy, of misschien nog zo'n zwangerschapslegging van H&M en alleen nog maar jurkjes dragen.
Of moet je nog veel naar buiten?
pi_107901987
Oh vervelend asy. Welke maat heb je nodig? Heb eventueel nog wel een broek te leen voor je. Hoewel dat misschien niet past ivm beenlengte...
En he natuurlijk ook mrt verzendkosten zit, misschien toch niet zo interessant dan :')

Oh en wat betreft broeken...vermoed dat k toch maar voor broeken ga kijken...mn spijkerbroek zit pp zich prima, maar gaat minder lekker zitten als k lang zit. Op mn werk zit k vooral, dus dan is dat wel prettiger denk ik... :')
Afgelopen 3 weken heb k vooral in mn bikini gelopen en in mn korte broeken, waarvan de taille anders zat geloof ik
  zondag 12 februari 2012 @ 19:41:28 #297
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_107902614
Asy, je zit natuurlijk niet te wachten op het vervangen van je leidingen :{

Sonnetje, ja op je werk heb je geen zin om elke keer aan je broek te sjorren :D
  zondag 12 februari 2012 @ 20:04:17 #298
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107903516
Wat lief dat jullie meteen zo meedenken maar ik heb voor thuis nog wel broeken die voldoen hoor :D
Alleen kan ik daar de straat niet mee op ;)
Maar goed, behalve af en toe een boodschap en de controles bij de vlos kom ik toch nergens meer :P
  zondag 12 februari 2012 @ 20:34:51 #299
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_107905074
Wow veel nieuwe zwangere ! Welkom & Gefeliciteerd *O* *O* *O*

Ik heb het zelfde probleem Asy, mijn positiebroeken zitten ook niet lekker meer.
Heb ook een positiebroek met een rits aan de zijkant, die kan nog maar voor de helft dicht :o Terwijl bij de vorige zwangerschap kon ik m tot het einde aan....

Vandaag mt zn 4en trouwens lekker bezig geweest in huis, boven de kamers opgeruimd, kinderkamer opgeruimd (wat een ZOOI :X ) Manlief heeft gedweilt boven, en ook samen met Jordy de badkamer schoongemaakt. Was zo leuk om te zien dat Jordy druk aan het poetsen was :Y (en op zn knieeen ook nog de badkamer gedaan. Wat heb ik toch een superkind :+ *) )
  zondag 12 februari 2012 @ 20:43:34 #300
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_107905560
Thanks allemaal! :D
Maar je hoeft toch pas de vk over een aantal weken te bellen? Nu toch nog niet? Ik ben morgen pas 4 weken. Pas rond de 10 weken doen ze die termijnecho toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')