SPOILER: exitplaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie is de mol na aflevering 2?
• Liesbeth
• Marit
• Hadewych
• Frits
• Maarten
• Anne-Marie
• Tim
• William
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De uitslagen van de poll worden gebruikt in de wekelijkse Molspecials op de FP. Deze verschijnen elke vrijdag om 20:30 uur en bevatten columns van Molkenners over de identiteit van De Mol. Iedere week wordt er een nieuwe poll in de topicreeks én de specials gezet.Mijn Signature is Signature.
47 seconden, wat be-la-che-lijkquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:39 schreef Gramulanion het volgende:
Expres de lapo maken, er 47 seconden over doen en dan nog niet eens de OP updaten.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:39 schreef Gramulanion het volgende:
Expres de lapo maken, er 47 seconden over doen en dan nog niet eens de OP updaten.
of iedereen denkt; wie ze verdacht maken is niet de mol, waarop de montage dus gaat denken dat niemand verwacht dat ze diegene verdacht maken dat ddie dan ook de mol isquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bedenk jezelf: wie wil degenen die het programma monteren verdacht maken? Die is het dus niet.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:41 schreef franklop het volgende:
[..]
of iedereen denkt; wie ze verdacht maken is niet de mol, waarop de montage dus gaat denken dat niemand verdacht dat ze diegene verdacht maken dat ddie dan ook de mol is
Ik krijg hoofdpijn...quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:41 schreef franklop het volgende:
[..]
of iedereen denkt; wie ze verdacht maken is niet de mol, waarop de montage dus gaat denken dat niemand verdacht dat ze diegene verdacht maken dat ddie dan ook de mol is
Reverse psychologyquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:41 schreef franklop het volgende:
[..]
bliep *overspannen*quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:41 schreef franklop het volgende:
[..]
of iedereen denkt; wie ze verdacht maken is niet de mol, waarop de montage dus gaat denken dat niemand verwacht dat ze diegene verdacht maken dat ddie dan ook de mol is
Oh ik flipte altijd al van die plotselinge shots van Frits Sissing bij Opsporing Verzocht.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:44 schreef franklop het volgende:
Heb ik al verteld dat ik in het dagelijks leven de montage verzorgd voor AVRO programma's?
William is onmogelijk na dat Reagan Gorbatsjov huisgedoe. Tim en Liesbeth blijven over dan als mol en soulmate Tim zou Frits geen oor aan naaien. Liesbeth dus.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:40 schreef tochweerhenk het volgende:
William vind ik ook wel wat verdacht. Alleen is het zo raar dat hij niet mocht stemmen toen met die rood/groen stemmen opdracht. Maar misschien zit daar juist wel wat achter.
Tim zou een soort Patrick zijn.quote:
Hoe had Tim moeten voorkomen dat Frits de test niet goed maakte dan?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:45 schreef Bayswater het volgende:
[..]
William is onmogelijk na dat Reagan Gorbatsjov huisgedoe. Tim en Liesbeth blijven over dan als mol en soulmate Tim zou Frits geen oor aan naaien. Liesbeth dus.
Tim wil ook te graag verdacht zijn, net als William, dus die hoop ik ook niet. Het liefst Hadewych, al heeft die niet veel duidelijke molacties gedaan.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:47 schreef Re het volgende:
Liesbeth zou gewoon te suf zijn dus ik denk het niet, of althans hoop het niet
Precies dit. Het moet Liesbeth wel zijn, maar het wordt wel erg duidelijk in beeld gebracht.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:48 schreef Luchtkoker het volgende:
Tim of Liesbeth. Ik neig nog naar Liesbeth, maar de regie heeft haar deze aflevering te overduidelijk de mol 'gemaakt'
Dit. De regie heeft te erg de nadruk op Liesbeth gelegd deze aflevering. Kan me dus niet voorstellen dat ze het is! Verder heeft elke kandidaat ondertussen wel iets 'mol-achtigs' gedaan, dus het kan aan het einde nog alle kanten op. Is er alleen al een moltheorie uitgelekt dit jaar die redelijk zeker overkomt?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:48 schreef Luchtkoker het volgende:
Tim of Liesbeth. Ik neig nog naar Liesbeth, maar de regie heeft haar deze aflevering te overduidelijk de mol 'gemaakt'
Dan zou iedereen op Tim zitten, maar er waren nog mensen aan het spreiden tussen twee. Of Frits had een black out, kan ook nog.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe had Tim moeten voorkomen dat Frits de test niet goed maakte dan?
Daarom is ze het ook niet. Een mol zou sowieso niet raak schieten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:51 schreef tochweerhenk het volgende:
Het was wel raar dat Anne-Marie dat ding raakte. Waarom zou een mol nou zoiets doen?
Niet raar, want ze is het niet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:51 schreef tochweerhenk het volgende:
Het was wel raar dat Anne-Marie dat ding raakte. Waarom zou een mol nou zoiets doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Bij de vis opdracht saboteerde ze ook niet. Terwijl er veel geld is verdiend. Hebben we de mol niet in actie gezien die opdracht?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:52 schreef franklop het volgende:
Hadewych: Ze was ook niet bepaald actief bij de visjesopdracht en, niet onbelangrijk, ging al VOL voor de vrijstelling aan het begin. En wat zei de mol in een tweet: Voor mij maakt het natuurlijk allemaal geen klap uit. Maar...als er vrijstellingen in het spel zijn, ga ik ervoor!
Daarnaast wil je als mol natuurlijk bij de schutters zitten, zodat de kans zo klein mogelijk is dat er geld binnen komt.
waren er daar twee; Liesbeth en William. William raakte de balken aan waardoor ze de opdracht aangingen, viell niemand opquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:54 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Bij de vis opdracht saboteerde ze ook niet. Terwijl er veel geld is verdiend. Hebben we de mol niet in actie gezien die opdracht?
En hij zaaide onrust door te zeggen dat er nog een 2e manier was. De mol weet natuurlijk dat er een 2e manier is er kan hiermee makkelijk tijdrekken. Dit deed William dus.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:55 schreef franklop het volgende:
[..]
waren er daar twee; Liesbeth en William. William raakte de balken aan waardoor ze de opdracht aangingen, viell niemand op
maar zouden ze de landen afstemmen op de kandidaten?quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:00 schreef tochweerhenk het volgende:
Dat er Spaaij zit verborgen in Spanje en Ijsland is misschien ook nog wel een hint, maar er zijn meerdere redenen waarom hij niet de mol zou zijn.
Nope, maar een mol zou wel een van de schutters willen zijn, zodat er niet vier mensen zijn die raak kunnen schieten, maar slechts drie.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Daarom is ze het ook niet. Een mol zou sowieso niet raak schieten.
Je weet het nooit.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:01 schreef franklop het volgende:
[..]
maar zouden ze de landen afstemmen op de kandidaten?
Dat blijft raar inderdaad. Het kan een bewuste hint zijn, waarbij het afgemaakt wordt als grapje. Of het is sowieso een grap om aan te geven dat hij het spel maar een beetje langs zich heen laat gaan (en dus niet de mol is).quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:06 schreef franklop het volgende:
maar waarom zegt Tim voor tweede keer op een rij dat hij misschien wel de mol is?
Vorige keer: "En de derde verdachte? dat ben ik zelf"
Vandaag: "Misschien ben ik wel de mol, maar heeft niemand me het verteld"
ook weer captain too obvious?
Ze kunnen daar toch gewoon keihard hebben gelogen?quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:19 schreef Redefine het volgende:
Overigens denk ik nog steeds dat het niemand anders dan Liesbeth of Tim kan zijn. Een van die twee heeft uiteindelijk groen gestemd, en daarmee dus gewisseld van stem. Als diegene niet de mol is, zou het betekenen dat hij/zij achterlijk is.
Nou zou dat laatste wel passen bij de manier waarop Liesbeth het spel speelt. Totaal niets toevoegen en meeliften op het succes van de anderen om zo de finale te halen (als ze dus niet de mol is bedoel ik dan).
Ja, duh een van de twee heeft gelogen. Tim of Liesbeth (theoretisch Frits, maar die kans is bijzonder klein) heeft groen gestemd.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:20 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ze kunnen daar toch gewoon keihard hebben gelogen?
Of de mol heeft na het stemmen een rood kaartje door een groene vervangenquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, duh een van de twee heeft gelogen. Tim of Liesbeth (theoretisch Frits, maar die kans is bijzonder klein) heeft groen gestemd.
Daar gaat het dus juist om, dat een van de twee heeft gelogen en veranderd is van stem. Diegene die gelogen heeft is de mol of een complete randdebiel.
Rookgordijn toch?quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:24 schreef tochweerhenk het volgende:
Oja de titel was ook weer lekker logisch.
Ja.quote:
dat lijkt me niet.. anders was heel die opdracht overbodigquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of de mol heeft na het stemmen een rood kaartje door een groene vervangen.
De mol heeft gewoon de andere 4 kaartjes gezien en op basis daarvan het laatste kaartje er ingedaan. Dit denk ik.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:25 schreef franklop het volgende:
[..]
dat lijkt me niet.. anders was heel die opdracht overbodig
Het zou op Hadewych kunnen slaan met haar vragen aan de anderen. En haar hele vertrouwensbanden gedoe.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:25 schreef tochweerhenk het volgende:
Meestal slaat het op: ''Een rookgordijn opslaan om iets onduidelijk of onzichtbaar te maken, moeilijk te maken''.
Het zou wel een typische molactie zijn voor de laatste aflevering, natuurlijkquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:25 schreef franklop het volgende:
[..]
dat lijkt me niet.. anders was heel die opdracht overbodig
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zou op Hadewych kunnen slaan met haar vragen aan de anderen. En haar hele vertrouwensbanden gedoe.
Dat dus.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:27 schreef franklop het volgende:
Rookgordijn
Uitspraak: ˈrokxɔrdɛin het -woord rookgordijnen Zelfst. Naamw. een rookgordijn optrekken (= bewust informatie achterhouden of aan de openbaarheid onttrekken)
Dat denk ik ook. Met deelnemers die toch niks om het geld geven, kunnen ze dat zelfs nog best maken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:26 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
De mol heeft gewoon de andere 4 kaartjes gezien en op basis daarvan het laatste kaartje er ingedaan. Dit denk ik.
Al denk ik zelf niet dat ze de mol is. Maar zonder meer was ze de meest opvallende kandidaat van vandaag. Wat natuurlijk vooral door de montage komt.quote:
Niet iedereen heeft toch gezegd wat ze gestemd hebben? Het is ook niet te controleren, natuurlijk. Iedereen kan van alles zeggen, maar iets anders doen. Voor hetzelfde geld hebben Tim en Liesbeth beiden rood gestemd en had Frits toch groen gestemd... in de laatste aflevering zullen we het wetenquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Met deelnemers die toch niks om het geld geven, kunnen ze dat zelfs nog best maken.
Maar dat betekend nog steeds dat Liesbeth of Tim van stem veranderd is (rood zeggen, groen doen).
Ik zeg ook dat het theoretisch ook Frits kan zijn, maar dat betekend dat Frits dus de randebiel is.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft toch gezegd wat ze gestemd hebben? Het is ook niet te controleren, natuurlijk. Iedereen kan van alles zeggen, maar iets anders doen. Voor hetzelfde geld hebben Tim en Liesbeth beiden rood gestemd en had Frits toch groen gestemd... in de laatste aflevering zullen we het weten.
Het ligt er wat te dicht bovenop. Ze is ook niet mijn hoofdverdachte, maar zo gek is het niet dat mensen haar verdenken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:35 schreef KwadeAfdronk het volgende:
mensen die denken dat liesbeth de mol is
Maar de mol komt nooit zo duidelijk in beeld, de mol is meestal degene waarvan je het net niet verwacht dus ik heb nog geen idee het kan iedereen zijnquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het ligt er wat te dicht bovenop. Ze is ook niet mijn hoofdverdachte, maar zo gek is het niet dat mensen haar verdenken.
Wie denk je zelf dat het is?
Dat klopt, maar er is altijd de kans dat de redactie juist in speelt op deze gedachte. Dus zou ik mensen die haar verdenken niet zo snel voor gek verklaren.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Maar de mol komt nooit zo duidelijk in beeld, de mol is meestal degene waarvan je het net niet verwacht dus ik heb nog idee het kan iedereen zijn
Me to, maar bij dan een beetje veelquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:
maar ik verdenk tim wel een beetje
Dan raak je altijd wel even de draad kwijt. Maar vond je dan niet dat hij teveel geld in het laatje bracht?quote:
De mol zal nooit willen raak schieten inderdaad. Al kan het bij deze opdracht nog per ongeluk zijn. Al zou dat vrij stom zijn van de mol.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:47 schreef tochweerhenk het volgende:
Anne Marie schoot de pijl op dat hooi, en zorgde als het ware voor een letterlijk rookgordijn. Het kan dus op de titel slaan, maar waarom zou een mol dit willen?
Dat denk ik niet maar ik snap je gedachtegangquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat klopt, maar er is altijd de kans dat de redactie juist in speelt op deze gedachte. Dus zou ik mensen die haar verdenken niet zo snel voor gek verklaren.
Moet ze hem wel eerst verdenken, want de afgelopen 2 afleveringen zat ze op de andere twee dames.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:04 schreef Redefine het volgende:
En Liesbeth is of de mol of ze gaat gewoon winnen. Ik denk dat tweede en dat Tim de mol is (met Liesbeth als tweede keus). Ze is voor mij de nieuwe Art.
Ja maar meestal zit ik foutquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Me to, maar bij dan een beetje veel
Dat zou dan moeten veranderen inderdaad. Maar ik denk het vooral, omdat dit soort kandidaten altijd heel ver komen, jammer genoeg.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:56 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Moet ze hem wel eerst verdenken, want de afgelopen 2 afleveringen zat ze op de andere twee dames.
Niet iedereen. Door die onderhandelingsopdracht vallen William, Hadewych en Anne-Marie al af.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Maar de mol komt nooit zo duidelijk in beeld, de mol is meestal degene waarvan je het net niet verwacht dus ik heb nog geen idee het kan iedereen zijn
Waarom vallen die af door de onderhandelings opdracht?quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:08 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Niet iedereen. Door die onderhandelingsopdracht vallen William, Hadewych en Anne-Marie al af.
Het is Tim of Liesbeth en ik vrees dat ze beide al een plaats in de finale hebben (denk dat de montage achteraf de ander meer verdacht heeft proberen te maken).
De enige vraag die nog eigenlijk rest is wie van de drie overige kandidaten de finale zal bereiken. Raar genoeg voorspel ik dat Anne-Marie de volgende afvaller is (hoop ik), maar geloof ik wel degelijk dat ze de derde finalist zal zijn (omdat de andere twee totaal niet verdacht worden tijdens de testbiechten en mijn vanwege leadertheorie, Hade zit in het verkeerde deel van de leader en William op de verkeerde plaats).
Omdat de mol altijd zou willen deelnemen aan de onderhandelingen, immers is het de ultieme mol opdracht.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:11 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Waarom vallen die af door de onderhandelings opdracht?
William kon daar geen invloed op uitoefenen en de beide blonde dames hebben groen gestemd (tenzij je gelooft dat er twee zijn verandert van rood naar groen en de blonde mol alsnog rood heeft gestemd).quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:11 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Waarom vallen die af door de onderhandelings opdracht?
Dat vroeg ik me dus ook afquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:44 schreef tochweerhenk het volgende:
Hint voor de nieuwe leader:
Bij: Liesbeth,Marion,Maarten,Dio, Anne Marie,William,Marit en Frits zie je ze steeds rondlopen op dat stuk van de 1e aflevering. Alleen bij Hadewych en Tim zie je een stuk van een andere aflevering. Kan dit een hint zijn voor de winnaar en mol?
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:01 schreef DaMart het volgende:
Ik heb nog even de nieuwe intro teruggekeken en alleen Tim en Hadewych hebben een nieuw fragment bij hun naam in de intro... zou dat betekenen dat zij er tot het einde in zitten?
Maar schoot ze die pijl ook echt? Ze claimde het rake schot wel meteen, maar voor hetzelfde geld was het een andere pijl die in de hooibaal vloogquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:47 schreef tochweerhenk het volgende:
Anne Marie schoot de pijl op dat hooi, en zorgde als het ware voor een letterlijk rookgordijn. Het kan dus op de titel slaan, maar waarom zou een mol dit willen?
Wilde ik net zeggen!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Frits er uit. Ik verdenk momenteel vrijwel alle vrouwen, maar Anne-Marie en Hadewych nog wel het meeste. Hadewych had even een vreemd moment toen ze het met Liesbeth over de testvraag had. Als Frits - zoals hij zelf zei - zo zeker was dat Liesbeth de Mol was (met Anne-Marie als goede tweede), dan lijkt me Liesbeth af te vallen. Liesbeth is echt een wannabe Mol, met haar ja geknik en geklungel.
Ergens hoop ik dat je gelijk hebt, maar ik heb voor het begin van het seizoen al gezegd dat Liesbeth de eerste afvaller zou zijn of anders de mol (ze is een typsiche vroege afvallerstype).quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Frits er uit. Ik verdenk momenteel vrijwel alle vrouwen, maar Anne-Marie en Hadewych nog wel het meeste. Hadewych had even een vreemd moment toen ze het met Liesbeth over de testvraag had. Als Frits - zoals hij zelf zei - zo zeker was dat Liesbeth de Mol was (met Anne-Marie als goede tweede), dan lijkt me Liesbeth af te vallen. Liesbeth is echt een wannabe Mol, met haar ja geknik en geklungel.
viel me ook opquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Op een gegeven moment zag je trouwens een shot waarin de 4 schutters stonden te richten. Iedereen richtte omhoog, behalve Tim, hij richtte omlaag. Verdacht?
Jep, en dat de rest gewoon afvaller is. (De verliezer in de finale is eigenlijk ook een soort afvaller).quote:
Zo meteen op radio 2quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:00 schreef --3S-- het volgende:
Op welke radio komt dat gesprek met Frits?
die "dunne den" is een afvaller, geen molquote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:19 schreef Iwanius het volgende:
Als ik ook ff een mening mag geven: Denk dat die "dunne den" die ik weleens op NED 1 heb gezien in de vooravond?( 1 Vandaag oid?) de mol is.
Waarom? Gewoon gevoelsmatig iets.
Op dit moment zouden alleen William en Hadewych echt als verrassing komen qua mol en ik denk ook dat ze beide dan een hele goede mol zouden zijn (de mogelijkheden buiten de camera om zijn er genoeg). Helaas vrees ik dat ze geen van beide de finale gaan halen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 22:59 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik zou het wel een stunt vinden als William de mol zou zijn. Zoeken of er vrijstellingen in het hooi zitten, niets hoeven te doen bij die stemopdracht. (Lekker onder de grond zitten)!
Misschien spreiden ze. Of zoals Frits zei niet goed gestudeerd en daardoor maken ze fouten in de test. Maar het kan ook opzettelijk door de regie zo gemonteerd zijn.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:20 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Op dit moment zouden alleen William en Hadewych echt als verrassing komen qua mol en ik denk ook dat ze beide dan een hele goede mol zouden zijn (de mogelijkheden buiten de camera om zijn er genoeg). Helaas vrees ik dat ze geen van beide de finale gaan halen.
Opvallend tijdens de test: William hoor je tijdens zijn testbiecht praten over Tim, maar hij kiest voor Hadewych bij een testvraag (had de mol de porto in opdracht 2 in de controleroom, kan ook nog eventueel op Frits slaan). Nu weet ik dat er misschien geknipt en geplakt is in die schermen, maar dit is al de tweede kandidaat die voor een Hadewych antwoord lijkt te gaan (Liesbeth, want Trudy is de moeder van Hade) terwijl de biecht over een andere kandidaat gaat.
Lekker gretig op de Pot-beheer die Hadewych, raar ook, met de wetenschap dat zowat alle penningmeesters er uit liggen tot nu toe.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:30 schreef jcdragon het volgende:
Wie wordt de nieuwe penningmeester ? 1 minuut aflevering 7
http://avro.nl/wieisdemol/Player/wieisdemol_1minuut_afl7/#.TzqKh7EaPVC
Terugblik aflevering 6
http://avro.nl/wieisdemol/Player/wieisdemol_terugblik_afl6/
En er zal duidelijker gemold worden!quote:Op donderdag 16 februari 2012 08:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Kijk dit zijn de opdrachten waar ik het over had, fysiek en mentaal zware opdrachten, zodat men echt moet zweten en niet op een afstandje kan blijven toekijken!
Ach, die laatste opmerking is bij die laatste opdracht zo gek nog niet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 08:35 schreef jcdragon het volgende:
[..]
En er zal duidelijker gemold worden!![]()
"Het is zwaar, ik ben moe, ik durf niet..."
Lekker naar WIDM kijkenquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:05 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
dilemma vanavond widm kijken of toch Ajax / manchester united
Nee, vraag dat maar aan Mol George uit seizoen 3quote:Op donderdag 16 februari 2012 08:39 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ach, die laatste opmerking is bij die laatste opdracht zo gek nog niet.
Nee! Ik heb puntjes nodig in de prono!quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:22 schreef svann het volgende:
William is safe vandaag; mijn afvaller valt nooit af.
Morgenavond weer een special inclusief theorieënquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:29 schreef tochweerhenk het volgende:
Is de special trouwens al langs gekomen?
En die van vorige week? of heb ik die gemist?quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:25 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Morgenavond weer een special inclusief theorieën
Ik was vorige week ziek dus heb er niet aan meegewerkt. Beau en mijn collega's wel!quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
En die van vorige week? of heb ik die gemist?
Ah vandaarquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:35 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Ik was vorige week ziek dus heb er niet aan meegewerkt. Beau en mijn collega's wel!
Inderdaadquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Beginnen ze nu door te krijgen dat ze voor zichzelf moeten kiezen? Beetje laat, niet?
Precies, heel goed dat ze de joker pakte.quote:
Dat inderdaad.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:39 schreef Jorwol het volgende:
Hahaha zou wel een klassieke molactie zijn
en die broekquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:39 schreef roos85 het volgende:
Wat voor schoentjes heeft Anne-Marie aan
iddquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:42 schreef Redefine het volgende:
Handig dat Liesbeth en Am die dingen als een windvanger voor zich dragen.
George die die berg op moest fietsen en het ook oh zo zwaar hadquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:43 schreef themole het volgende:
[..]
Idd, lekker doen alsof het zwaar is. Easy molactie.
Art is lekker met zijn jeep gegaan.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:45 schreef Wrijfhout het volgende:
Mooi contrast, die lui zijn er afgepeigerd uit itt Art, die is ook op 1 of andere manier boven gekomen lijkt me
Met de auto lijkt mij. Maar wat te denken van de cameramannen...quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:45 schreef Wrijfhout het volgende:
Mooi contrast, die lui zijn er afgepeigerd uit itt Art, die is ook op 1 of andere manier boven gekomen lijkt me
quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:47 schreef alors het volgende:
Als ze maar niet de vloek van de penningmeester heeft nu
3-2=1quote:
Ik vermoed Hadewych, maar dat meer met haar zwangerschap...quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:49 schreef themole het volgende:
Ok, wie heeft er 'hoogtevrees'. Die is dan waarschijnlijk de mol.
Roept ze dat ook niet altijd in de kruidvatreclames?quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:51 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, en zei Hadewych net niet 'Joehoe', wat ook in de dagboeken voorkomt?
Klopt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Roept ze dat ook niet altijd in de kruidvatreclames?
Dit dusquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:53 schreef Jorwol het volgende:
Gewoon 50/50 dusje weet niet hoe de mol denkt prutsers
quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Straks wordt door de stress bij deze opdracht die baby homo.
Haha, wat zeg jij nou weer.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo'n mini-Fritsjequote:Op donderdag 16 februari 2012 20:55 schreef Steve het volgende:
[..]!
Hadewych zou dat vast ok vinden..
Laatste aflevering zie je Hadewych dit op d'r kop doen ofzoquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:56 schreef roos85 het volgende:
Zo bang zijn, zwanger zijn en toch dit doen
Ik hou d'r van!quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:59 schreef Tha_Erik het volgende:
"Ziet er be-lachelijk uit, ik weet het zelf ook, maar ja..."
Anne Marie.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:00 schreef TheVulture het volgende:
Dankzij Liesbeth's stem denk ik nu telkens "Hoe zou Lucille Werner zo'n opdracht doen"
Zou kunnen.. dit is echt een mindfuck opdrachtquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:59 schreef OmniRocket het volgende:
de Mol heeft gezegd dat ze allemaal gaan, omdat ie denkt dat ze elkaar opsteken
Maar dat touw door je hand heen laten glippen doet pijn als een malle op een beetje snelheid ook.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat ze niet iets van handschoentjes krijgen ofzo, ik zou met zweethanden echt alles door mijn vingers laten glippen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |