SPOILER: exitplaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie is de mol na aflevering 2?
• Liesbeth
• Marit
• Hadewych
• Frits
• Maarten
• Anne-Marie
• Tim
• William
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De uitslagen van de poll worden gebruikt in de wekelijkse Molspecials op de FP. Deze verschijnen elke vrijdag om 20:30 uur en bevatten columns van Molkenners over de identiteit van De Mol. Iedere week wordt er een nieuwe poll in de topicreeks én de specials gezet.Mijn Signature is Signature.
47 seconden, wat be-la-che-lijkquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:39 schreef Gramulanion het volgende:
Expres de lapo maken, er 47 seconden over doen en dan nog niet eens de OP updaten.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:39 schreef Gramulanion het volgende:
Expres de lapo maken, er 47 seconden over doen en dan nog niet eens de OP updaten.
of iedereen denkt; wie ze verdacht maken is niet de mol, waarop de montage dus gaat denken dat niemand verwacht dat ze diegene verdacht maken dat ddie dan ook de mol isquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bedenk jezelf: wie wil degenen die het programma monteren verdacht maken? Die is het dus niet.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:41 schreef franklop het volgende:
[..]
of iedereen denkt; wie ze verdacht maken is niet de mol, waarop de montage dus gaat denken dat niemand verdacht dat ze diegene verdacht maken dat ddie dan ook de mol is
Ik krijg hoofdpijn...quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:41 schreef franklop het volgende:
[..]
of iedereen denkt; wie ze verdacht maken is niet de mol, waarop de montage dus gaat denken dat niemand verdacht dat ze diegene verdacht maken dat ddie dan ook de mol is
Reverse psychologyquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:41 schreef franklop het volgende:
[..]
bliep *overspannen*quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:41 schreef franklop het volgende:
[..]
of iedereen denkt; wie ze verdacht maken is niet de mol, waarop de montage dus gaat denken dat niemand verwacht dat ze diegene verdacht maken dat ddie dan ook de mol is
Oh ik flipte altijd al van die plotselinge shots van Frits Sissing bij Opsporing Verzocht.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:44 schreef franklop het volgende:
Heb ik al verteld dat ik in het dagelijks leven de montage verzorgd voor AVRO programma's?
William is onmogelijk na dat Reagan Gorbatsjov huisgedoe. Tim en Liesbeth blijven over dan als mol en soulmate Tim zou Frits geen oor aan naaien. Liesbeth dus.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:40 schreef tochweerhenk het volgende:
William vind ik ook wel wat verdacht. Alleen is het zo raar dat hij niet mocht stemmen toen met die rood/groen stemmen opdracht. Maar misschien zit daar juist wel wat achter.
Tim zou een soort Patrick zijn.quote:
Hoe had Tim moeten voorkomen dat Frits de test niet goed maakte dan?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:45 schreef Bayswater het volgende:
[..]
William is onmogelijk na dat Reagan Gorbatsjov huisgedoe. Tim en Liesbeth blijven over dan als mol en soulmate Tim zou Frits geen oor aan naaien. Liesbeth dus.
Tim wil ook te graag verdacht zijn, net als William, dus die hoop ik ook niet. Het liefst Hadewych, al heeft die niet veel duidelijke molacties gedaan.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:47 schreef Re het volgende:
Liesbeth zou gewoon te suf zijn dus ik denk het niet, of althans hoop het niet
Precies dit. Het moet Liesbeth wel zijn, maar het wordt wel erg duidelijk in beeld gebracht.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:48 schreef Luchtkoker het volgende:
Tim of Liesbeth. Ik neig nog naar Liesbeth, maar de regie heeft haar deze aflevering te overduidelijk de mol 'gemaakt'
Dit. De regie heeft te erg de nadruk op Liesbeth gelegd deze aflevering. Kan me dus niet voorstellen dat ze het is! Verder heeft elke kandidaat ondertussen wel iets 'mol-achtigs' gedaan, dus het kan aan het einde nog alle kanten op. Is er alleen al een moltheorie uitgelekt dit jaar die redelijk zeker overkomt?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:48 schreef Luchtkoker het volgende:
Tim of Liesbeth. Ik neig nog naar Liesbeth, maar de regie heeft haar deze aflevering te overduidelijk de mol 'gemaakt'
Dan zou iedereen op Tim zitten, maar er waren nog mensen aan het spreiden tussen twee. Of Frits had een black out, kan ook nog.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe had Tim moeten voorkomen dat Frits de test niet goed maakte dan?
Daarom is ze het ook niet. Een mol zou sowieso niet raak schieten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:51 schreef tochweerhenk het volgende:
Het was wel raar dat Anne-Marie dat ding raakte. Waarom zou een mol nou zoiets doen?
Niet raar, want ze is het niet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:51 schreef tochweerhenk het volgende:
Het was wel raar dat Anne-Marie dat ding raakte. Waarom zou een mol nou zoiets doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Bij de vis opdracht saboteerde ze ook niet. Terwijl er veel geld is verdiend. Hebben we de mol niet in actie gezien die opdracht?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:52 schreef franklop het volgende:
Hadewych: Ze was ook niet bepaald actief bij de visjesopdracht en, niet onbelangrijk, ging al VOL voor de vrijstelling aan het begin. En wat zei de mol in een tweet: Voor mij maakt het natuurlijk allemaal geen klap uit. Maar...als er vrijstellingen in het spel zijn, ga ik ervoor!
Daarnaast wil je als mol natuurlijk bij de schutters zitten, zodat de kans zo klein mogelijk is dat er geld binnen komt.
waren er daar twee; Liesbeth en William. William raakte de balken aan waardoor ze de opdracht aangingen, viell niemand opquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:54 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Bij de vis opdracht saboteerde ze ook niet. Terwijl er veel geld is verdiend. Hebben we de mol niet in actie gezien die opdracht?
En hij zaaide onrust door te zeggen dat er nog een 2e manier was. De mol weet natuurlijk dat er een 2e manier is er kan hiermee makkelijk tijdrekken. Dit deed William dus.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:55 schreef franklop het volgende:
[..]
waren er daar twee; Liesbeth en William. William raakte de balken aan waardoor ze de opdracht aangingen, viell niemand op
maar zouden ze de landen afstemmen op de kandidaten?quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:00 schreef tochweerhenk het volgende:
Dat er Spaaij zit verborgen in Spanje en Ijsland is misschien ook nog wel een hint, maar er zijn meerdere redenen waarom hij niet de mol zou zijn.
Nope, maar een mol zou wel een van de schutters willen zijn, zodat er niet vier mensen zijn die raak kunnen schieten, maar slechts drie.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Daarom is ze het ook niet. Een mol zou sowieso niet raak schieten.
Je weet het nooit.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:01 schreef franklop het volgende:
[..]
maar zouden ze de landen afstemmen op de kandidaten?
Dat blijft raar inderdaad. Het kan een bewuste hint zijn, waarbij het afgemaakt wordt als grapje. Of het is sowieso een grap om aan te geven dat hij het spel maar een beetje langs zich heen laat gaan (en dus niet de mol is).quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:06 schreef franklop het volgende:
maar waarom zegt Tim voor tweede keer op een rij dat hij misschien wel de mol is?
Vorige keer: "En de derde verdachte? dat ben ik zelf"
Vandaag: "Misschien ben ik wel de mol, maar heeft niemand me het verteld"
ook weer captain too obvious?
Ze kunnen daar toch gewoon keihard hebben gelogen?quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:19 schreef Redefine het volgende:
Overigens denk ik nog steeds dat het niemand anders dan Liesbeth of Tim kan zijn. Een van die twee heeft uiteindelijk groen gestemd, en daarmee dus gewisseld van stem. Als diegene niet de mol is, zou het betekenen dat hij/zij achterlijk is.
Nou zou dat laatste wel passen bij de manier waarop Liesbeth het spel speelt. Totaal niets toevoegen en meeliften op het succes van de anderen om zo de finale te halen (als ze dus niet de mol is bedoel ik dan).
Ja, duh een van de twee heeft gelogen. Tim of Liesbeth (theoretisch Frits, maar die kans is bijzonder klein) heeft groen gestemd.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:20 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ze kunnen daar toch gewoon keihard hebben gelogen?
Of de mol heeft na het stemmen een rood kaartje door een groene vervangenquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, duh een van de twee heeft gelogen. Tim of Liesbeth (theoretisch Frits, maar die kans is bijzonder klein) heeft groen gestemd.
Daar gaat het dus juist om, dat een van de twee heeft gelogen en veranderd is van stem. Diegene die gelogen heeft is de mol of een complete randdebiel.
Rookgordijn toch?quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:24 schreef tochweerhenk het volgende:
Oja de titel was ook weer lekker logisch.
Ja.quote:
dat lijkt me niet.. anders was heel die opdracht overbodigquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of de mol heeft na het stemmen een rood kaartje door een groene vervangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |