Dat blijft raar inderdaad. Het kan een bewuste hint zijn, waarbij het afgemaakt wordt als grapje. Of het is sowieso een grap om aan te geven dat hij het spel maar een beetje langs zich heen laat gaan (en dus niet de mol is).quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:06 schreef franklop het volgende:
maar waarom zegt Tim voor tweede keer op een rij dat hij misschien wel de mol is?
Vorige keer: "En de derde verdachte? dat ben ik zelf"
Vandaag: "Misschien ben ik wel de mol, maar heeft niemand me het verteld"
ook weer captain too obvious?
Ze kunnen daar toch gewoon keihard hebben gelogen?quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:19 schreef Redefine het volgende:
Overigens denk ik nog steeds dat het niemand anders dan Liesbeth of Tim kan zijn. Een van die twee heeft uiteindelijk groen gestemd, en daarmee dus gewisseld van stem. Als diegene niet de mol is, zou het betekenen dat hij/zij achterlijk is.
Nou zou dat laatste wel passen bij de manier waarop Liesbeth het spel speelt. Totaal niets toevoegen en meeliften op het succes van de anderen om zo de finale te halen (als ze dus niet de mol is bedoel ik dan).
Ja, duh een van de twee heeft gelogen. Tim of Liesbeth (theoretisch Frits, maar die kans is bijzonder klein) heeft groen gestemd.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:20 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ze kunnen daar toch gewoon keihard hebben gelogen?
Of de mol heeft na het stemmen een rood kaartje door een groene vervangenquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, duh een van de twee heeft gelogen. Tim of Liesbeth (theoretisch Frits, maar die kans is bijzonder klein) heeft groen gestemd.
Daar gaat het dus juist om, dat een van de twee heeft gelogen en veranderd is van stem. Diegene die gelogen heeft is de mol of een complete randdebiel.
Rookgordijn toch?quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:24 schreef tochweerhenk het volgende:
Oja de titel was ook weer lekker logisch.
Ja.quote:
dat lijkt me niet.. anders was heel die opdracht overbodigquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of de mol heeft na het stemmen een rood kaartje door een groene vervangen.
De mol heeft gewoon de andere 4 kaartjes gezien en op basis daarvan het laatste kaartje er ingedaan. Dit denk ik.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:25 schreef franklop het volgende:
[..]
dat lijkt me niet.. anders was heel die opdracht overbodig
Het zou op Hadewych kunnen slaan met haar vragen aan de anderen. En haar hele vertrouwensbanden gedoe.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:25 schreef tochweerhenk het volgende:
Meestal slaat het op: ''Een rookgordijn opslaan om iets onduidelijk of onzichtbaar te maken, moeilijk te maken''.
Het zou wel een typische molactie zijn voor de laatste aflevering, natuurlijkquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:25 schreef franklop het volgende:
[..]
dat lijkt me niet.. anders was heel die opdracht overbodig
quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zou op Hadewych kunnen slaan met haar vragen aan de anderen. En haar hele vertrouwensbanden gedoe.
Dat dus.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:27 schreef franklop het volgende:
Rookgordijn
Uitspraak: ˈrokxɔrdɛin het -woord rookgordijnen Zelfst. Naamw. een rookgordijn optrekken (= bewust informatie achterhouden of aan de openbaarheid onttrekken)
Dat denk ik ook. Met deelnemers die toch niks om het geld geven, kunnen ze dat zelfs nog best maken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:26 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
De mol heeft gewoon de andere 4 kaartjes gezien en op basis daarvan het laatste kaartje er ingedaan. Dit denk ik.
Al denk ik zelf niet dat ze de mol is. Maar zonder meer was ze de meest opvallende kandidaat van vandaag. Wat natuurlijk vooral door de montage komt.quote:
Niet iedereen heeft toch gezegd wat ze gestemd hebben? Het is ook niet te controleren, natuurlijk. Iedereen kan van alles zeggen, maar iets anders doen. Voor hetzelfde geld hebben Tim en Liesbeth beiden rood gestemd en had Frits toch groen gestemd... in de laatste aflevering zullen we het wetenquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Met deelnemers die toch niks om het geld geven, kunnen ze dat zelfs nog best maken.
Maar dat betekend nog steeds dat Liesbeth of Tim van stem veranderd is (rood zeggen, groen doen).
Ik zeg ook dat het theoretisch ook Frits kan zijn, maar dat betekend dat Frits dus de randebiel is.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft toch gezegd wat ze gestemd hebben? Het is ook niet te controleren, natuurlijk. Iedereen kan van alles zeggen, maar iets anders doen. Voor hetzelfde geld hebben Tim en Liesbeth beiden rood gestemd en had Frits toch groen gestemd... in de laatste aflevering zullen we het weten.
Het ligt er wat te dicht bovenop. Ze is ook niet mijn hoofdverdachte, maar zo gek is het niet dat mensen haar verdenken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:35 schreef KwadeAfdronk het volgende:
mensen die denken dat liesbeth de mol is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |