De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jouw intelligentie is ongeėvenaardquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:12 schreef Boterbartje het volgende:
ARG7 is echt een kut sc
allemaal achterlijke autisten daar![]()
flikker eens op met die privetoegang linkjes elke keerquote:
Dankje!quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jouw intelligentie is ongeėvenaard
bietsj wat is deze haat mannquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:16 schreef Beach het volgende:
[..]
flikker eens op met die privetoegang linkjes elke keer
Ongeėvenaard is niet per definitie een positief woord. Just sayin.quote:
oke ik zal er rekening mee houdenquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:17 schreef Ongedierte het volgende:
Ik ben er weer mensen, dat ik dat even meldt.
Bazigheid iddquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:17 schreef Dalando het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1770747 Sowieso dit is baas
Niemand heeft abo hier. Doe es niet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:17 schreef Dalando het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1770747 Sowieso dit is baas
Is het geen grote last voor je om altijd maar onder je eigen niveau te moeten praten?quote:
Ik zag jou mattie.quote:
Ik ben best vrolijk hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:20 schreef Dalando het volgende:
en waarom doet iedereen zo aangebrand.
Omdat zonnebrand vergeten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:20 schreef Dalando het volgende:
Ja ik heb gewoon veel last van gehad op school vanwege vervelingen met als gevolg kattekwaad en schorsingen maar voor de rest red ik me prima!quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Is het geen grote last voor je om altijd maar onder je eigen niveau te moeten praten?
Winterdepressie.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:20 schreef Dalando het volgende:
Oh, sorry G. Helemaal vergeten.quote:
Seks helpt goed tegen depressie en kou.quote:
Vooral die laatste inderdaad. Vanochtend viel het weer hard tegenquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Kut kou
Kut schaatsen
Klote sneeuw
Vroeg opstaan met kou terwijl bed lekker warm is
Niet voor mij. Zijn best leuke topicsquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, sorry G. Helemaal vergeten.
Maar dan nog Dalando, die linkjes zijn gewoon irritant.
Zeker?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:23 schreef Dalando het volgende:
[..]
Seks helpt goed tegen depressie en kou.
Haha!!quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:23 schreef Dalando het volgende:
[..]
Seks helpt goed tegen depressie en kou.
Gewoon doorgaan inderdaad. Echt tof.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:24 schreef Dalando het volgende:
[..]
Niet voor mij. Zijn best leuke topics
P_Z
http://forum.fok.nl/topic/1697768
http://forum.fok.nl/topic/1680772
Dat de docenten niet capabel zijn om jou iets te leren ligt niet aan jouquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ik heb gewoon veel last van gehad op school vanwege vervelingen met als gevolg kattekwaad en schorsingen maar voor de rest red ik me prima!
1)quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gewoon doorgaan inderdaad. Echt tof.
seh die sma's zijn te oud manquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:24 schreef Dalando het volgende:
[..]
Niet voor mij. Zijn best leuke topics
P_Z
http://forum.fok.nl/topic/1697768
http://forum.fok.nl/topic/1680772
1.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:26 schreef Dalando het volgende:
[..]
1)
Ik gaf de linkjes aan P_Z.
2)
Je hebt duidelijk een behoefte aan seks.
Check DM mannquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
seh die sma's zijn te oud man
Je doet een beetje geprikkeld man.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
1.
Dat weet ik.
2.
Jij weet duidelijk meer dingen dan ik.
Ben je abo geworden?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
seh die sma's zijn te oud man
oke doeiquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:29 schreef Spouwerranger het volgende:
Nouja, ik ga weer. Ik irriteer me weer mateloos.
Ok! gr grquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:29 schreef Spouwerranger het volgende:
Nouja, ik ga weer. Ik irriteer me weer mateloos.
Ja, dat heeft redenen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:29 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je doet een beetje geprikkeld man.
hielarischquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:31 schreef Dalando het volgende:
SNAPJENUM NS? SNEEUWIJS VERTRAGING? XDXD
Ga naar feedbackquote:
IK HEB NIET TOPIC WAS VOLquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ga naar feedbackDit kunnen ze niet maken! Openbaar forum en alles zogenaamd.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zweetteef ik hoop dat je ook een UDOWU ban krijgt.
ZEG IK NIETquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:40 schreef Beach het volgende:
hoeveel zal zweetteef er wel niet hebben
Zie 'm nooit meer. Af en toe in fobo alleen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Panzermaus is er toch gewoon?
Neen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Myraelamis je mij ook als ik gepermbanned word?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:24 schreef Dalando het volgende:
we hebben in een uurtje 6 pagina's gepost.
quote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
daar slaat de deur dicht, want het tocht.
quote:
Zie mij kutusert zijnquote:
ik troost me er altijd mee dat er ook nog zoiets is als zweefteef. dan denk ik altijd, goh, eigenlijk ben ik gewoon een kwaliteitsuserquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:43 schreef Dalando het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zie mij kutusert zijn
waarom vraag je dan bezemquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:41 schreef Beach het volgende:
[..]
alsof mij dat ook maar ene fuck kan schelen
quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Myraelamis je mij ook als ik gepermbanned word?
quote:
Ghehequote:Op donderdag 9 februari 2012 20:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik troost me er altijd mee dat er ook nog zoiets is als zweefteef. dan denk ik altijd, goh, eigenlijk ben ik gewoon een kwaliteitsuser
nee mag niet van yvonnequote:Op donderdag 9 februari 2012 20:45 schreef Boterbartje het volgende:
Myraela, kan Porsj oooooit nog een keer terugkomen? [ afbeelding ]
haterquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:45 schreef Dalando het volgende:
Jezus nu herinner ik me wat voor users hier zitten...
Vroeg ik jou wat?quote:
omgquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:45 schreef Dalando het volgende:
Jezus nu herinner ik me wat voor users hier zitten...
quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ben je al aan het genieten van je weekend?
Ik weet niet man, ik weet niet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:45 schreef Boterbartje het volgende:
Myraela, kan Porsj oooooit nog een keer terugkomen? [ afbeelding ]
ja maar ik weet ut dus ik zeg zemmelquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Vroeg ik jou wat?
Praat niet voor je beurt, kutusert
Strugles, jammer eigenlijk.quote:
Mijn volgende doel op FOK! is dan jou mij laten kennen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Om Porsj moest ik nog wel eens lachen. Stiekem. Een klein beetje.
Jou ken ik eigenlijk niet.
Pics van je spierpijnquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:49 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ja wtfik was vet veul sgaatsen
koudquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
Het gevoel als je net uit de douche komt.
Dat is vreselijk, je bevriest meteen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
Het gevoel als je net uit de douche komt.
Heb jij zo'n armoedig tuinslangkraantje buiten maar dan 2 meter verhoogd?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat is vreselijk, je bevriest meteen.
Gewoon interesse hoor, geen aanval.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:49 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ja wtfik was vet veul sgaatsen
wtf is ditquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Heb jij zo'n armoedig tuinslangkraantje buiten maar dan 2 meter verhoogd?
J!!!!!________________
Ja als je nog naakt bent in de badkamer is wel kut ja.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat is vreselijk, je bevriest meteen.
lekker is datquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:55 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja als je nog naakt bent in de badkamer is wel kut ja.
Maar ik bedoelde eigenlijk wanneer je aangekleed bent en weer rozig in je kamer zit![]()
Ja de kachel in de douche werkt niet goed.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Omdat je bevriest als je eronder weg stapt..
We mogen toch heus wel in ARG komen?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:58 schreef smegmanus het volgende:
Kunnen jullie in de eigen SC blijven a.u.b? Het posten in ARG7 komt bij mij over als trollen/zieken/kutten etc etc. Eeuwige liefde ditdat, oneluv.
Ja, als je normaal kunt posten wel.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
We mogen toch heus wel in ARG komen?_
Er zijn hier ook genoeg users die trollen/zieken/kutten.
Ik heb hier vloerverwarming, is lekker warmquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ja de kachel in de douche werkt niet goed.
Ga hem uitschelden vanuit je slaapkamer raam en snel weer dicht doenquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:02 schreef Plastic_zak het volgende:
omg er staat een creeper voor mijn huisje
dan is het BOEEEEEMquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ga hem uitschelden vanuit je slaapkamer raam en snel weer dicht doen
Ik ben nooit bang in mijn eigen huis sinds mijn opa mij een .327 heeft gegeven met patronen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:02 schreef Plastic_zak het volgende:
omg er staat een creeper voor mijn huisje
ik heb hem al naar een grot gelokt en daar ontplofte die kut creeperquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben nooit bang in mijn eigen huis sinds mijn opa mij een .327 heeft gegeven met patronen.
Weet je wel hoe je zoiets moet gebruiken? En durf je dat te gebruiken?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben nooit bang in mijn eigen huis sinds mijn opa mij een .327 heeft gegeven met patronen.
En als ze voor hulzen zoeken, zullen ze nooit vindenquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Haan naar achter trekken, richten op de benen, trekker over halen en oppassen voor de terugslag.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:06 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Weet je wel hoe je zoiets moet gebruiken? En durf je dat te gebruiken?
of de loopquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:07 schreef Dientje12 het volgende:
Ohja monkyyy..
.327 zijn de patronen
Je hebt een revolver?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Haan naar achter trekken, richten op de benen, trekker over halen en oppassen voor de terugslag.
benenquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Haan naar achter trekken, richten op de benen, trekker over halen en oppassen voor de terugslag.
Er staat patriot .327 magnum op.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:07 schreef Dientje12 het volgende:
Ohja monkyyy..
.327 zijn de patronen
die .327 slaat op de breedte van de kogels dus ook de breedte van de loop waar de kogels doorheen gaanquote:
maar wat voor patronen dan?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Er staat patriot .327 magnum op.
Ja dus het zijn de kogels, het wapen waarmee je het afvuurt is andersquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:10 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
die .327 slaat op de breedte van de kogels dus ook de breedte van de loop waar de kogels doorheen gaan
als jij zegt ik heb een 9 millimeter, dan heb je een pistool die 9 millimeter kogels afvuurt toch..quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja dus het zijn de kogels, het wapen waarmee je het afvuurt is anders
Kortere loop.quote:
Ja, dat kan varieeren..quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:12 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
als jij zegt ik heb een 9 millimeter, dan heb je een pistool die 9 millimeter kogels afvuurt toch..
Nog korter?quote:
Ja maar de diameter van de loop blijft hetzelfdequote:Op donderdag 9 februari 2012 21:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, dat kan varieeren..
H&K
Glock
Beretta en nog velen meer
Ok ok ok!quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:15 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja maar de diameter van de loop blijft hetzelfde
ik ook, onze rioleringquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:16 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb revolver met halve meter diameter [ afbeelding ]
.50?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:22 schreef Boterbartje het volgende:
we hebben op zolder wel een sniper liggen
M82A1quote:
Ik een USAS-12 manquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:26 schreef pimmetje2010 het volgende:
ik heb thuis een SPAS liggen, voor de eckte zegmaar
Zoeentje.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:14 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Nog korter?
Daar kan je dus echt niet mee richten he...
Als je hem wilt gebruiken zal je hem van 1/2 meter moeten gebruiken anders mis je zeker. Dat lokt irritatie uit bij degene wie je wilt raken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zoeentje.Heb je die echt?!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oooo mag ik schieten 1 keertje?![]()
[..]
Zoeentje.Dit is wel een mooie, this one is jouwnes he? home-made pic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooie tafel zeg, prachtige houtnerf!
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
[..]
Zoeentje.Wow nice, maar zoals ik al zei, mocht je op een inbreker willen schietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pas dan op dat je dat niet van veraf doet want met zo'n korte loop kan je niet goed richten.
Sowieso beter dreigen en in de lucht schieten dan serieus op inbreker schieten. In dit kromme land met al zijn bureaucratische regeltjes is de inbreker beter beschermt dan jij. Ook al is het noodweer ditdatquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:30 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wow nice, maar zoals ik al zei, mocht je op een inbreker willen schietenpas dan op dat je dat niet van veraf doet want met zo'n korte loop kan je niet goed richten.
Ja hangt ervanaf he, als hij ook een wapen bij zich heeft, ookal is het een mes dan zou ik toch sneller op zn benen schieten dan in de lucht.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Sowieso beter dreigen en in de lucht schieten dan serieus op inbreker schieten. In dit kromme land met al zijn bureaucratische regeltjes is de inbreker beter beschermt dan jij. Ook al is het noodweer ditdat
Wat benen, vol in de knie.. niks geen vleeswonden gelijk recht voor het bot gaanquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:33 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja hangt ervanaf he, als hij ook een wapen bij zich heeft, ookal is het een mes dan zou ik toch sneller op zn benen schieten dan in de lucht.
Ik heb geen idee.quote:
Ja knie is wel het bestequote:Op donderdag 9 februari 2012 21:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat benen, vol in de knie.. niks geen vleeswonden gelijk recht voor het bot gaan
Ik wil wel ideeen delen met jouquote:
Onder genot van een kopje koffiequote:Op donderdag 9 februari 2012 21:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik wil wel ideeen delen met jou
Onder een dekentje met een wijntje en een filmpje daarnaquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Onder genot van een kopje koffie
Waar je mij verteld over je spannende belegginsavonturen en pokerhandenquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Onder een dekentje met een wijntje en een filmpje daarna
Aah wat zou dat mooi zijnquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Waar je mij verteld over je spannende belegginsavonturen en pokerhanden
Ik ben al gehosseld.quote:
Volgens mij hol.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Kijk of het puntje van de kogel bol is, zeg maar solid, of hol
Door je collega?quote:
Ik baal daar nog steeds van.quote:
Ja, dat zijn hollow tips..quote:
Ik zal het laten weten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik baal daar nog steeds van.
Ik ben geneigd te zeggen: Alles kan kapot! maar ik heb er al zo'n hekel aan als mensen dat zeggen
Maar mocht het ooit gebeuren, laat het even weten dan zorg ik voor de koffie!
In nederland niet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, dat zijn hollow tips..
Gezien je plaatje lijken ze er ook op van de zijkant
Als deze je slachtoffer raken, penetreren ze wel, maar zodra ze door het weefsel banen zal het holle puntje uitscheuren als een champion wat tijdens de penetratie een groot gat binnenin de wond maakt en alles kapot scheurt..
In Amerika zijn dit soort kogels streng verboden
Waarom huillach je?quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:45 schreef JohannesKozijn het volgende:
http://www.snake-nyan-cat.com/
Geweldig is dit!!!!
Nyan cat-versie van het spel snake!!!!!
Je bent wat opdringerig, dat vind ik wel grappig.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Waarom huillach je?
Misschien ben ik wel een super mega leuke knul
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:41 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
oe beter pas ik opwat zijn nare gevolgen?
quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
ONZ ban voor onbepaalde tijd bijvoorbeeld.
waarom doe je dan ''quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik haat niet ik vind je grappig p:
garpig he?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je bent wat opdringerig, dat vind ik wel grappig.
Die van mij is ineens ook 290/ms wat is ditquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Normaal is het goed, was altijd goed geweest en laatste tijd opeens hoog
kpn?quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Normaal is het goed, was altijd goed geweest en laatste tijd opeens hoog
Dudequote:Op donderdag 9 februari 2012 21:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
garpig he?
Achja, misschien zit ik hier dus ook wel express zo te pushen enzo. Ik zal je toch nooit ontmoeten
Daarbij wil ik wel zeggen; ik zou het wel leuk vinden om je te ontmoeten want ik heb wél de indruk van een leuke meid hehe
Ja mijne rond de 13, 20quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:52 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Die van mij is ineens ook 290/ms wat is ditnormaal 10 maximaal.
Oh ja, sry sryquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:52 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ee monkyyy wij waren toch bbf![]()
wat is dit![]()
denk je dat ik dat zegquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
Hey Zweetreet, vertel eens, waarom kan jij nooit meer geband worden?
Trustenquote:
Vieze knul.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:58 schreef Boterbartje het volgende:
wut?
ik ga naar bed, niet gelijk slapen?
hahahaquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:58 schreef Boterbartje het volgende:
wut?
ik ga naar bed, niet gelijk slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |