De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jouw intelligentie is ongeėvenaardquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:12 schreef Boterbartje het volgende:
ARG7 is echt een kut sc
allemaal achterlijke autisten daar![]()
flikker eens op met die privetoegang linkjes elke keerquote:
Dankje!quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jouw intelligentie is ongeėvenaard
bietsj wat is deze haat mannquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:16 schreef Beach het volgende:
[..]
flikker eens op met die privetoegang linkjes elke keer
Ongeėvenaard is niet per definitie een positief woord. Just sayin.quote:
oke ik zal er rekening mee houdenquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:17 schreef Ongedierte het volgende:
Ik ben er weer mensen, dat ik dat even meldt.
Bazigheid iddquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:17 schreef Dalando het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1770747 Sowieso dit is baas
Niemand heeft abo hier. Doe es niet.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:17 schreef Dalando het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1770747 Sowieso dit is baas
Is het geen grote last voor je om altijd maar onder je eigen niveau te moeten praten?quote:
Ik zag jou mattie.quote:
Ik ben best vrolijk hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:20 schreef Dalando het volgende:
en waarom doet iedereen zo aangebrand.
Omdat zonnebrand vergeten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:20 schreef Dalando het volgende:
Ja ik heb gewoon veel last van gehad op school vanwege vervelingen met als gevolg kattekwaad en schorsingen maar voor de rest red ik me prima!quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Is het geen grote last voor je om altijd maar onder je eigen niveau te moeten praten?
Winterdepressie.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:20 schreef Dalando het volgende:
Oh, sorry G. Helemaal vergeten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |