De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen vraag gesteld? Ik vond dat mijn shove een goed idee was en dat ik daarom vond dat ik het goed had gespeeld.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je vraag is: Hij 3bet, ik heb KK, wat meot ik doen?
Tussen welke 2 plays twijfel je dat je dit vraagt?
jij bent gestopt met je opleiding?quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:28 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik heb de komende 6 maanden weekeind
Jupquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jij bent gestopt met je opleiding?
wat deed je ?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:35 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]jij bent een belg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
leef met je mee, ik kan pas om 19.00 iets eten. waarom dan pas? omdat wij dus gaan eten bij een vreetschuur ofzoquote:
ah k.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:38 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Nee ik studeerde alleen in België
Als een gek gaan eten zodra het eten voor je staatquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
leef met je mee, ik kan pas om 19.00 iets eten. waarom dan pas? omdat wij dus gaan eten bij een vreetschuur ofzo
quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als een gek gaan eten zodra het eten voor je staatEet smakelijk alvast!
Eet gewoon stiekem iets.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee, kan pas als papa heeft gekookt. Ik mag niet vlak voor avondeten iets eten.
Oestersquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
Als we iets smerigs gaan eten zometeen dan word ik boos
zuurkool met speklapquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
Als we iets smerigs gaan eten zometeen dan word ik boos
grapje toch je weet toch. ik hoop patat voor jequote:Op donderdag 9 februari 2012 17:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wenste jou nog smakelijk eten en dan ineens dit.
Jij bent me d'r een
en dr dan ook beledigen, nou nouquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
grapje toch je weet toch. ik hoop patat voor je
P_z baasquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Haha ik eet nu ook zuurkool g.
Ja nee stik maar in je eten.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
grapje toch je weet toch. ik hoop patat voor je
quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja nee stik maar in je eten.
Zo schattig als je boos bentquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja nee stik maar in je eten.
loop nakend bij ze naar binnen met 2 truien in je hand en vraag welke je aanmoetquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:50 schreef napoleonfour het volgende:
omh al mijn huisgenote (vrouwwezens) zijn in de stress over wat ze nou aan moeten.
scheelt nie veelquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:51 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
loop nakend bij ze naar binnen met 2 truien in je hand en vraag welke je aanmoet
quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:48 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Zo schattig als je boos bent
ja.quote:
naakt achter foks beste gevoel.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat hij bijna naakt is nu.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
naakt achter foks beste gevoel.
Hoe hou je het vol? Verwarming helemaal open gedraaid ofzo?quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
naakt achter foks beste gevoel.
Dus nu chillen tot september?quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:01 schreef Boterbartje het volgende:
vanaf woensdag werkloos dus kom chillen hiero. ik ben nu zo weg dus check jullie lator
kusjes voor monkyyy
ik heb nog nooit naakt gefoktquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hoe hou je het vol? Verwarming helemaal open gedraaid ofzo?Ik lig in bed met pyjamabroek en hempje en heb het steenkoud.
Trapte ik daar even mooi in.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik heb nog nooit naakt gefokt. Ik vind 10 graden boven 0 al koud.
inderdaad! zie je het al voor je? ik met in mijn nakie met alleen met generaals muts op!?quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Trapte ik daar even mooi in.
Ik was een vuil bastaard kind, maar toen waste ik mezelf met omo en toen was ik weer schoon.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:04 schreef Flippiee het volgende:
Vuil worden is heel gewoon. Dus bij mij geen gezeur want bij wit en bij kleur. Omo was door en door schoon
hihahoquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
inderdaad! zie je het al voor je? ik met in mijn nakie met alleen met generaals muts op!?
Ik wel, pussy.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik heb nog nooit naakt gefokt. Ik vind 10 graden boven 0 al koud.
was inderdaad een kut grapjequote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik was een vuil bastaard kind, maar toen waste ik mezelf met omo en toen was ik weer schoon.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
welk ras is dit? ik wil
Je kan een e-knuffel van me krijgen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb kenser zin in monster energy, mozarella pizza en knuffelen.
Wat een kankerlelijk beestquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
welk ras is dit? ik wil
Goede dingen inderdaad.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb kenser zin in monster energy, mozarella pizza en knuffelen.
Ja zoiets, eerst ff rijbewijs halen en dan werk zoeken en bezig zijn met selecties voor eventuele studiesquote:
Waarom mag je chillen tot september?quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:25 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja zoiets, eerst ff rijbewijs halen en dan werk zoeken en bezig zijn met selecties voor eventuele studies
gestopt met studiequote:Op donderdag 9 februari 2012 18:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Waarom mag je chillen tot september?
Alweer?quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga zo tagliatelle met zalm eten.
Nog voor 1 feb? Dan krijg je toch college geld terug?quote:
nee dat was mijn idee voor het avondeten van DVquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je had toch zuurkool + speklap?
Oh.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:32 schreef Beach het volgende:
[..]
nee dat was mijn idee voor het avondeten van DV
Ja gedeeltelijk en stufi hoef ik niet terug te betalen, maarja wel zonde van dat jaar.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:32 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nog voor 1 feb? Dan krijg je toch college geld terug?
Ach ja, shit happens.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:34 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja gedeeltelijk en stufi hoef ik niet terug te betalen, maarja wel zonde van dat jaar.
iddquote:
Kloptquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:35 schreef Boterbartje het volgende:
je krijgt trouwens per 1 feb maar de helft van je geld gerestitueerd. Maar het hele eiereten zit hem in het feit dat je verbruikte stufi een gift wordt een je niet hoeft terug te betalen. Telt niet als studiejaar zegmaar.
Retri pala?quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:39 schreef monkyyy het volgende:
Dit is pas kut, ik heb nog geen crystal mine, moet er toch 1 hebben om paladins te kunnen maken, ik zie er wel een maar er staan lots of Bone Dragons voor
HOMM 2quote:
damnquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
Opgewarme stampot bruine bonen met rookworst.
![]()
![]()
Heb je geen onzichbaarheid spreuk?quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:39 schreef monkyyy het volgende:
Dit is pas kut, ik heb nog geen crystal mine, moet er toch 1 hebben om paladins te kunnen maken, ik zie er wel een maar er staan lots of Bone Dragons voor
Nee man das stom lijkt me, ik speel gewoon af en toe een spelletje ter ontspanning, wil niet elke avond 88 uur zitten gamen om met 20 andere forever aloners een mantel te stelen van een tovenaar ofzo.quote:
waaorm?quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:43 schreef Plastic_zak het volgende:
Boter_Bartje wordt jouw nieuwe username.
MW3 en Battlefield enzo zijn wel leuke spelltjesquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee man das stom lijkt me, ik speel gewoon af en toe een spelletje ter ontspanning, wil niet elke avond 88 uur zitten gamen om met 20 andere forever aloners een mantel te stelen van een tovenaar ofzo.
Sims speel ik ook weleens inderdaadquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
MW3 en Battlefield enzo zijn wel leuke spelltjes
Simcity 4 en sims 3 ook
je gaat iets breken. vraag me niet hoe ik het weet.quote:
best wel leuk.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Sims speel ik ook weleens inderdaad
Oke zal ik aan denkenquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je gaat iets breken. vraag me niet hoe ik het weet.
onthou, een beetje bloed ga je niet dood van, maar bind die slachtader wel dicht voordat je doodbloedt voordat de ambulance er is.
my 2 cents
tfoe ah kahbaquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee man das stom lijkt me, ik speel gewoon af en toe een spelletje ter ontspanning, wil niet elke avond 88 uur zitten gamen om met 20 andere forever aloners een mantel te stelen van een tovenaar ofzo.
Omdat 'Boterbartje' al bezet is.quote:
Maar wie gaat er dan Boter_bartje heten? Ik heb copyright op dezen naam hou op grrrquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
tfoe ah kahbaje bent niks als je geen fire cape hebt gehaald
[..]
Omdat 'Boterbartje' al bezet is.
Nectar denk ik.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maar wie gaat er dan Boter_bartje heten? Ik heb copyright op dezen naam hou op grrr
quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
tfoe ah kahbaje bent niks als je geen fire cape hebt gehaald
Hou je nectarbek nectaruser.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:52 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
niet met kanker spotten aub
n00b!!!quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
heb je het niet gehoord? duitsland gaat elke nederlander 1 fiets kado doen, om de eigen economie te stimuleren (bmw fietsquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:57 schreef monkyyy het volgende:
Wtf, een duits nummer belde mij net, 0355 kengetal, wat is deze
Mag niet praten met vreemde mensen van mamaquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
heb je het niet gehoord? duitsland gaat elke nederlander 1 fiets kado doen, om de eigen economie te stimuleren (bmw fiets). zal zijn voor een afspraak dit dat.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik ben al mijn hele leven werkloos.
geen werk meer voor mij. Kan evt nog paar dagen opgebeld worden van doe dit dat voor mijquote:
Ze geven eindelijk onze fietsen terug?quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
heb je het niet gehoord? duitsland gaat elke nederlander 1 fiets kado doen, om de eigen economie te stimuleren (bmw fiets). zal zijn voor een afspraak dit dat.
geen vast contract dan?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
geen werk meer voor mij. Kan evt nog paar dagen opgebeld worden van doe dit dat voor mij
maar over algemeen tot eind maar misschien 1 week werk nog
ja t/m eind januari dus ben al langer doorgegaanquote:
stilzwijgende verlenging? dan heb je juridisch een vast contract toch?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja t/m eind januari dus ben al langer doorgegaan
Gaan wij meeten dan? ok dan laat ik je wel m'n sicke biceps zien.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
pz
als wij gaan meeten
ga ik je zo hard swaffelen
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
pz
als wij gaan meeten
ga ik je zo hard swaffelen
pic?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Gaan wij meeten dan? ok dan laat ik je wel m'n sicke biceps zien.
k hou niet van de combinatie inderdaadquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
Opgewarme stampot bruine bonen met rookworst.
![]()
![]()
sowieso opgewarmde dingenquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:13 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
k hou niet van de combinatie inderdaad
gekookte aardappels, een laf stukje vlees en wat flauwe groentequote:Op donderdag 9 februari 2012 19:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
alsof mensen weten wat nederlands eten is
+ nog 100 smerige gerechtenquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:14 schreef Beach het volgende:
[..]
gekookte aardappels, een laf stukje vlees en wat flauwe groente
Bloembollenquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
mja dat is wat de huishoudschool ervan gemaakt heeft. alles wat de overheid aanraakt gaat kapotquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:14 schreef Beach het volgende:
[..]
gekookte aardappels, een laf stukje vlees en wat flauwe groente
wel veel fantasie en liefde nodig om het binnen te houden he, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:15 schreef Beach het volgende:
[..]
en nooit iets met fantasie of liefde
Knul tochquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:17 schreef JohannesKozijn het volgende:
Mijn toets aardrijkskunde is trouwens bestwel slecht gegaan
Geflambeerde scampi in venkelsaus.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
quote:
Ja?quote:
Nee.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wil je mijn handen opwarmen?
Appel mist ook nog.....quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
omg dv en aapje. natte dromen die uitkomenwaar is coban die mist nog
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Kogelbiefstuk met stroganoffsaus.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Geflambeerde scampi in venkelsaus.
Oke.quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Deze. Liever appel dan coban.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[..]
Kogelbiefstuk met stroganoffsaus.
Zalmmoot met wittewijnsaus
Geglaceerde chocolademousse
Pannekoeken met spek.
Je moet gewoon buiten het doosje denken.
Ik ookquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:26 schreef Plastic_zak het volgende:
Ragboer mis ik ook wel op de foks.
wat heb ik aan juridisch vast contract?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
stilzwijgende verlenging? dan heb je juridisch een vast contract toch?
Ragboer stuurt me zowat elke dag wel een dm hierquote:
Mij ook.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Ragboer stuurt me zowat elke dag wel een dm hier
alles beter dan handje ophouden dit dat. want dat kost mij weer belastinggeldquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wat heb ik aan juridisch vast contract?
tevens in mijn contract staat dat contract tot tenminste eind januari loopt maar kan doorlopen tot pensioensgerechtige leeftijd tenzij door een van beide partijen verbroken dus. + m'n contract loopt wel door want ik kom nog wel terug om te werken in de zomer als magazijnchef eruit ligt vanwege operatie enzulk
Ik krijg ook regelmatig een dm en anders spreken we elkaar op msn of zijn we Utrecht onveilig aan het makenquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Ragboer stuurt me zowat elke dag wel een dm hier
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
alles beter dan handje ophouden dit dat. want dat kost mij weer belastinggeld
wel lekker ja!quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:30 schreef monkyyy het volgende:
Wat ook een lekker Hollands gerecht is: Appels vullen met een mengels suiker, rozijnen en rum, even in de oven en smullen maar.
je was toch chauffeurquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik heb nu gewoon geen inkomen klaar. Ik ben 19, ik woon thuis.
gewoon profit want elke dag fifa en ergens koffie drinken![]()
geen uitkering voor deze jongen!
Maar dat is geen Hollandse keuken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wel lekker ja!
ik ben meer fan van epanadas de pino
Ja magazijnmedewerker/ chauffeur.quote:
Nou mam maakt dat in een Hollandse keuken dusquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Maar dat is geen Hollandse keuken.
Well played.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nou mam maakt dat in een Hollandse keuken dus
Ja he? Ik gaf mezelf een schouderklopjequote:
wat dan, arg7 niet leuk meer?quote:
Beetje een verzuurde sc he.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
ARG kom ik ook al heel lang niet meer.
ECHTE INTEELT DAAR JWZquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
ARG kom ik ook al heel lang niet meer.
Onder je steen weg gekomen?quote:
HAHAAH LEUK GOEDE GRAP DIE KENDE IK NOG NIETquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Onder je steen weg gekomen?
quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Onder je steen weg gekomen?
Geert.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:55 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Mijn vader heet G, hij is een eckte
quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:55 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Mijn vader heet G, hij is een eckte
Toen ik gister 'Poepen op brood verplicht' als tt gedaan gingen ze allemaal huilen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:55 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja, ik kwam er in de begintijd vaak. Sinds UDOWU kwam ben ik daar maar naartoe verhuisd
poepen op brood verplichtquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:01 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Toen ik gister 'Poepen op brood verplicht' als tt gedaan gingen ze allemaal huilen.Behalve m'n G Beach natuurlijk.
Welk deel?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:01 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Toen ik gister 'Poepen op brood verplicht' als tt gedaan gingen ze allemaal huilen.Behalve m'n G Beach natuurlijk.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:01 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
MAG JE DAAR NIET MEER POSTE?quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:06 schreef Plastic_zak het volgende:
@spouwa:
[ARG7] #534 poepen op brood verplicht
Ja, ik weet. Ik zag het al. Deel 3 is ook wel grappig trouwensquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:06 schreef Plastic_zak het volgende:
@spouwa:
[ARG7] #534 poepen op brood verplicht
Hallo.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:03 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]![]()
De meeste hebben ook echt allemaal zo'n Hello Kitty UI
Kwestie van smaak.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:09 schreef Boterbartje het volgende:
Apfelstrudel is lekkerder dan een hersentumor
Ja als je dat niet zo vind heb je echt een kankersmaakquote:
flipsjequote:Op donderdag 9 februari 2012 20:12 schreef Flippiee het volgende:
Tequila zonder zout en citroen en met ijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |