je gaat iets breken. vraag me niet hoe ik het weet.quote:
best wel leuk.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Sims speel ik ook weleens inderdaad
Oke zal ik aan denkenquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je gaat iets breken. vraag me niet hoe ik het weet.
onthou, een beetje bloed ga je niet dood van, maar bind die slachtader wel dicht voordat je doodbloedt voordat de ambulance er is.
my 2 cents
tfoe ah kahbaquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee man das stom lijkt me, ik speel gewoon af en toe een spelletje ter ontspanning, wil niet elke avond 88 uur zitten gamen om met 20 andere forever aloners een mantel te stelen van een tovenaar ofzo.
Omdat 'Boterbartje' al bezet is.quote:
Maar wie gaat er dan Boter_bartje heten? Ik heb copyright op dezen naam hou op grrrquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
tfoe ah kahbaje bent niks als je geen fire cape hebt gehaald
[..]
Omdat 'Boterbartje' al bezet is.
Nectar denk ik.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maar wie gaat er dan Boter_bartje heten? Ik heb copyright op dezen naam hou op grrr
quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
tfoe ah kahbaje bent niks als je geen fire cape hebt gehaald
Hou je nectarbek nectaruser.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:52 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
niet met kanker spotten aub
n00b!!!quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee man das stom lijkt me, ik speel gewoon af en toe een spelletje ter ontspanning, wil niet elke avond 88 uur zitten gamen om met 20 andere forever aloners een mantel te stelen van een tovenaar ofzo.
heb je het niet gehoord? duitsland gaat elke nederlander 1 fiets kado doen, om de eigen economie te stimuleren (bmw fietsquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:57 schreef monkyyy het volgende:
Wtf, een duits nummer belde mij net, 0355 kengetal, wat is deze
Mag niet praten met vreemde mensen van mamaquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
heb je het niet gehoord? duitsland gaat elke nederlander 1 fiets kado doen, om de eigen economie te stimuleren (bmw fiets). zal zijn voor een afspraak dit dat.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik ben al mijn hele leven werkloos.
geen werk meer voor mij. Kan evt nog paar dagen opgebeld worden van doe dit dat voor mijquote:
Ze geven eindelijk onze fietsen terug?quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
heb je het niet gehoord? duitsland gaat elke nederlander 1 fiets kado doen, om de eigen economie te stimuleren (bmw fiets). zal zijn voor een afspraak dit dat.
geen vast contract dan?quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
geen werk meer voor mij. Kan evt nog paar dagen opgebeld worden van doe dit dat voor mij
maar over algemeen tot eind maar misschien 1 week werk nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |