Ach ja, shit happens.quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:34 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja gedeeltelijk en stufi hoef ik niet terug te betalen, maarja wel zonde van dat jaar.
iddquote:
Kloptquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:35 schreef Boterbartje het volgende:
je krijgt trouwens per 1 feb maar de helft van je geld gerestitueerd. Maar het hele eiereten zit hem in het feit dat je verbruikte stufi een gift wordt een je niet hoeft terug te betalen. Telt niet als studiejaar zegmaar.
Retri pala?quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:39 schreef monkyyy het volgende:
Dit is pas kut, ik heb nog geen crystal mine, moet er toch 1 hebben om paladins te kunnen maken, ik zie er wel een maar er staan lots of Bone Dragons voor
HOMM 2quote:
damnquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
Opgewarme stampot bruine bonen met rookworst.
![]()
![]()
Heb je geen onzichbaarheid spreuk?quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:39 schreef monkyyy het volgende:
Dit is pas kut, ik heb nog geen crystal mine, moet er toch 1 hebben om paladins te kunnen maken, ik zie er wel een maar er staan lots of Bone Dragons voor
Nee man das stom lijkt me, ik speel gewoon af en toe een spelletje ter ontspanning, wil niet elke avond 88 uur zitten gamen om met 20 andere forever aloners een mantel te stelen van een tovenaar ofzo.quote:
waaorm?quote:Op donderdag 9 februari 2012 18:43 schreef Plastic_zak het volgende:
Boter_Bartje wordt jouw nieuwe username.
MW3 en Battlefield enzo zijn wel leuke spelltjesquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:44 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee man das stom lijkt me, ik speel gewoon af en toe een spelletje ter ontspanning, wil niet elke avond 88 uur zitten gamen om met 20 andere forever aloners een mantel te stelen van een tovenaar ofzo.
Sims speel ik ook weleens inderdaadquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
MW3 en Battlefield enzo zijn wel leuke spelltjes
Simcity 4 en sims 3 ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |