De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen vraag gesteld? Ik vond dat mijn shove een goed idee was en dat ik daarom vond dat ik het goed had gespeeld.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je vraag is: Hij 3bet, ik heb KK, wat meot ik doen?
Tussen welke 2 plays twijfel je dat je dit vraagt?
jij bent gestopt met je opleiding?quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:28 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik heb de komende 6 maanden weekeind
Jupquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jij bent gestopt met je opleiding?
wat deed je ?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:35 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]jij bent een belg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
leef met je mee, ik kan pas om 19.00 iets eten. waarom dan pas? omdat wij dus gaan eten bij een vreetschuur ofzoquote:
ah k.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:38 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Nee ik studeerde alleen in België
Als een gek gaan eten zodra het eten voor je staatquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
leef met je mee, ik kan pas om 19.00 iets eten. waarom dan pas? omdat wij dus gaan eten bij een vreetschuur ofzo
quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als een gek gaan eten zodra het eten voor je staatEet smakelijk alvast!
Eet gewoon stiekem iets.quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee, kan pas als papa heeft gekookt. Ik mag niet vlak voor avondeten iets eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |